Die zouden ze op het Malieveld moeten neerzettenquote:Op zondag 28 juni 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Halen ze een asbakje tevoorschijn, wachten ze geduldig tot je hem op hebt en dan zeggen ze vijf keer thank you sir, thank you very much, have nice day.
En dat is gewoon politie
Japanners zijn wel van het staken hoor, ze lopen dan luidkeels schreeuwend en op potten en pannen te slaan door de stad maar daar gebeurt niets wat ze niet van tevoren afgesproken hebben, is een heel draaiboek voor en iedereen roept exact wat er afgesproken is, keer mee mogen doen voor meer salaris voor werknemers in het openbaar vervoer of iets dergelijks, ik een beetje joelen en roepen maar dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 28 juni 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zouden ze op het Malieveld moeten neerzetten
Alles ok met jou?quote:Op zondag 28 juni 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners zijn wel van het staken hoor, ze lopen dan luidkeels schreeuwend en op potten en pannen te slaan door de stad maar daar gebeurt niets wat ze niet van tevoren afgesproken hebben, is een heel draaiboek voor en iedereen roept exact wat er afgesproken is, keer mee mogen doen voor meer salaris voor werknemers in het openbaar vervoer of iets dergelijks, ik een beetje joelen en roepen maar dat was niet de bedoeling
Dus jij liep daar van 'de burgemeester ken de kanker krijgen, en de cerona'?quote:Op zondag 28 juni 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners zijn wel van het staken hoor, ze lopen dan luidkeels schreeuwend en op potten en pannen te slaan door de stad maar daar gebeurt niets wat ze niet van tevoren afgesproken hebben, is een heel draaiboek voor en iedereen roept exact wat er afgesproken is, keer mee mogen doen voor meer salaris voor werknemers in het openbaar vervoer of iets dergelijks, ik een beetje joelen en roepen maar dat was niet de bedoeling
Mijn vrienden zeggen, goh wedden dat ze een bye bye UitStralingsdag hebben in Japanquote:Op zondag 28 juni 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij liep daar van 'de burgemeester ken de kanker krijgen, en de cerona'?
Nee jij zou nog met schaaltje en al van tafel af donderenquote:Op zondag 28 juni 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik zijn als duif
https://9gag.com/gag/aj981v8
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij zou nog met schaaltje en al van tafel af donderen
Wees blij dat je alleen moe van Champix raakt, soms krijgen mensen er blaren van op hun geslachtsdelen.quote:
...quote:Op zondag 28 juni 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je alleen moe van Champix raakt, soms krijgen mensen er blaren van op hun geslachtsdelen.
En je rookt nog steeds. Is dat de bedoeling?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga niet googlen. Net al gedaan en alleen maar horror verhalen :p
jeps. vanaf 8 dagen en binnen 2 weken moet je stoppenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En je rookt nog steeds. Is dat de bedoeling?
Romeinen?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik zijn als duif
https://9gag.com/gag/aj981v8
En hoe lang moet je dan daarna nog doorgaan met die pil?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. vanaf 8 dagen en binnen 2 weken moet je stoppen
3 maanden geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe lang moet je dan daarna nog doorgaan met die pil?
Bwoohquote:Op zondag 28 juni 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 maanden geloof ik
maar je mag er wel eerder mee stoppen
jazeker door je ultieme karakter.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh![]()
Maar als je er eerder mee stopt dan is er risico dat je weer gaat roken dus
hmm nee dat geloof ik niet maar het is volgens mij niet raadzaam om het langer dan 3 maanden te gebruikenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh![]()
Maar als je er eerder mee stopt dan is er risico dat je weer gaat roken dus
@UitStraling wil graag details.quote:
Misschien heeft ze wel beeldmateriaal voor jequote:
Vanavond maar beetje op tijd slapen zodat ik morgen weer vol energie zit.quote:
mja ben echt slecht in vroeg slapenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond maar beetje op tijd slapen zodat ik morgen weer vol energie zit.
Oh ik kan altijd wel slapen, vooral als ik heb geblowd.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ben echt slecht in vroeg slapen
tenzij ik bv de hele dag door een pretpark ofzo banjer en al vanaf heel vroeg wakker ben
drugsquote:Op zondag 28 juni 2020 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik kan altijd wel slapen, vooral als ik heb geblowd.
Overdrijviequote:Op zondag 28 juni 2020 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Goed wandelweekje geweest wel
[ afbeelding ]
Fitboiquote:Op zondag 28 juni 2020 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Goed wandelweekje geweest wel
[ afbeelding ]
Weer trek in sushi nou.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychisch niet helemaal sporende kok in Tokyo.
Ben vandaag nog een rondje door je oude dorp gelopen, wist niet dat daar praktisch alle winkels op een zondag dicht waren, zelfs hier is de kruidvat op zondag openquote:
In jouw dorp zijn dingen open op zondagquote:Op zondag 28 juni 2020 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vandaag nog een rondje door je oude dorp gelopen, wist niet dat daar praktisch alle winkels op een zondag dicht waren, zelfs hier is de kruidvat op zondag open
Bij dat stukje ging ik echt stukquote:Op zondag 28 juni 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychisch niet helemaal sporende kok in Tokyo.
Ja hier was het nog veel erger vroeger, maar de AH is al een tijdje op zondag gewoon open. Kruidvat is wel bijzonder, maar dat is ook 'van buitenaf' dus dan kan het wel ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw dorp zijn dingen open op zondag![]()
AH en Jumbo zijn open, verder is alles dicht, voor zover ik weet
Middenstand is van oudsher erg kerkelijk daar.
Het moet toch niet gekker wordenquote:Op zondag 28 juni 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het nog veel erger vroeger, maar de AH is al een tijdje op zondag gewoon open. Kruidvat is wel bijzonder, maar dat is ook 'van buitenaf' dus dan kan het wel ofzo.
Geen idee, nooit een film uit deze cyclus gezien...quote:Op zondag 28 juni 2020 20:37 schreef crv het volgende:
Zit film te kijken (Bourne Identity)
Maar wat een knullige fouten zitten erin
Wátquote:Op zondag 28 juni 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een film uit deze cyclus gezien...
*fixed.quote:Op zondag 28 juni 2020 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WátEen van m'n lievelingsfilms. Maar alleen de versies Matt Damon.
Er zijn heel veel films die ik nooit gezien heb hoor, dus zo verrassend is het niet ...quote:Op zondag 28 juni 2020 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WátEen van m'n lievelingsfilms. Maar alleen de versies met Matt Damon.
Ik vindt de serie op zich steengoed maar in die eerste zit een partij amateurwerk inquote:Op zondag 28 juni 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een film uit deze cyclus gezien...
Jij zult ze ook herkennen bijv de scene in Zurich dat ie op dat balkonnetje van de ambassade staatquote:Op zondag 28 juni 2020 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WátEen van m'n lievelingsfilms. Maar alleen de versies met Matt Damon.
Dat is die toch met die telefoon ?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk the gift op netlix. weet niet of ik verder durf te kijken
nee met een stalkerquote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is die toch met die telefoon ?
Die is cool
Nee dat is geloof ik The Box toch?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is die toch met die telefoon ?
Die is cool
Kijk de trailert, heel veel 'Simon says', daar kijk ik liever Demolition Man voorquote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met een stalkerhttps://www.moviemeter.nl/film/104025
quote:Op zondag 28 juni 2020 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
Jij zult ze ook herkennen bijv de scene in Zurich dat ie op dat balkonnetje van de ambassade staat
In het begin ligt er sneeuw op, als hij dan naar de onderkant wegvlucht is de sneeuw erop bijna weg ( door de vele “takes” waarschijnlijk. En dan even later als de beveiliging op dat balkonneetje komt kijken ligt het weer vol sneeuw
Oeh dat klinkt wel leuk ga ik denk ik straks kijkenquote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Simon says - das Die hard 3quote:Op zondag 28 juni 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk de trailert, heel veel 'Simon says', daar kijk ik liever Demolition Man voor
Ook ja.quote:
de armoe toenquote:Op zondag 28 juni 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Vroeger was bij ons alles dicht op zondag. Wat ik op de site van het winkelcentrum (van Geldrop dan he) lees, mogen winkeliers dat zelf bepalen.
Ik kan me ook nog goed herinneren (en jullie ws ook) dat de supermarkten ook gewoon dicht gingen tegelijk met de andere winkels....
Ja, denk het ook wel..quote:Op zondag 28 juni 2020 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Die Hard 3 is wel echt de beste uit de serie
(sorry Hans Gruber)
Alan Rickman was wel een topacteur.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Die Hard 3 is wel echt de beste uit de serie
(sorry Hans Gruber)
Ik bedoelde deze, op de dvd die ik heb heet ie ook “the gift”quote:Op zondag 28 juni 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die was best leuk, moet ik hier ook nog wel op Blu-ray hebben liggenquote:Op zondag 28 juni 2020 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze, op de dvd die ik heb heet ie ook “the gift”
[ afbeelding ]
Ja, Zeusquote:Op zondag 28 juni 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook ja.
Met Samuel L Jackson als hulpje van Broes![]()
Zeker zonde. Hij was echt fenomenaal als Snapequote:
Dat is minder.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fitbit doet het na 2 uur bij de klsntenservice. Shiteind gelopen ook.
Maar daardoor juist weer verdrietig
Zal vast een navel teveel in beeld geweest zijn.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)r-losbandigheid.html
Ok wie heeft die filmpjes?
ik weet niks over films en acteurs en shitquote:
Trustenquote:
Ik wel. Kom maar op.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niks over films en acteurs en shit
Het is best leuk om af en toe eens iets te kijken.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
So what?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Vraag iets over de film van ome wilmquote:
Hoeveel miljoen werd er in oceans12 gejatquote:
Vind jij Reservoir Dogs ook al zo'n overgewaardeerde K*Tfilm??quote:
Trustenquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Dit is misschien vloeken in de kerk, maar dit moet ik even kwijt:
[..]
Vind jij Reservoir Dogs ook al zo'n overgewaardeerde K*Tfilm??
ik iig wel![]()
![]()
![]()
weet te weinig voor iemand die op een plek werkt waar films vanaf den beginne worden verkochtquote:Op zondag 28 juni 2020 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 puntquote:
Ja,ik vond er echt, maar dan ook echt niks aan. en dat einde ook al. Zo teleurstellend.quote:
volgens mij niet gezien, anders had ik em wel onthouden alssie zo goed wasquote:Op zondag 28 juni 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik iig wel![]()
![]()
![]()
Niks, de miljoenen werden in oceans 11 gejat in 12 enkel kunstschattenquote:
k vind het een vette fimquote:Op zondag 28 juni 2020 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,ik vond er echt, maar dan ook echt niks aan. en dat einde ook al. Zo teleurstellend.
Ik heb 'm gewoon niet gekeken.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik iig wel![]()
![]()
![]()
Ik vond 'm wel oké. Heb hem niet zo heel vaak gezien. heb wel de soundtrackquote:Op zondag 28 juni 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik iig wel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg zeker wel minpunten als ik zeg dat ik bij het Amstel Hotel heb staan wachten toen Oceans Twelve werd opgenomen in Amsterdam.
FOEI boss!quote:Op zondag 28 juni 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik iig wel![]()
![]()
![]()
Ja zonder succes hoor. Vriendin begon na een uur te nuilen dat het te lang duurde.quote:
Die ken ik nietquote:Op zondag 28 juni 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik iig wel![]()
![]()
![]()
Van mij niet. Kan ik me wel voorstellen met zo'n cast. Film overigens niet gezien. 11 overigens wel en die vond ik prima..quote:Op zondag 28 juni 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg zeker wel minpunten als ik zeg dat ik bij het Amstel Hotel heb staan wachten toen Oceans Twelve werd opgenomen in Amsterdam.
Zonder succes is wel zondequote:Op zondag 28 juni 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zonder succes hoor. Vriendin begon na een uur te nuilen dat het te lang duurde.
Heb ook eens Robbie Williams staan opwachten bij de Westergasfabriek, dat was wel gelukt.
12 en 13 zijn ok maar iets minderquote:Op zondag 28 juni 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij niet. Kan ik me wel voorstellen met zo'n cast. Film overigens niet gezien. 11 overigens wel en die vond ik prima..
Ik heb wel eens op een afterparty gestaan met de artiesten die ik een paar uur daarvoor gezien heb, dat was wel leuk.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zonder succes hoor. Vriendin begon na een uur te nuilen dat het te lang duurde.
Heb ook eens Robbie Williams staan opwachten bij de Westergasfabriek, dat was wel gelukt.
Houden zo. Vrijwel iedereen prijst hem de hemel in. Daarom wilde ik hem ook zien, echt nooit zo veel spijt ergens van gehad..quote:
Er is toch ook een spin off gemaakt, met Julia ROberts aan het hoofd van een vrouwen bende, of vergis ik me nu??quote:
Ik ben meer van het type stalker.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een afterparty gestaan met de artiesten die ik een paar uur daarvoor gezien heb, dat was wel leuk.
Ocean's 8 met Cate Blanchett en Sandra Bullock.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is toch ook een spin off gemaakt, met Julia ROberts aan het hoofd van een vrouwen bende, of vergis ik me nu??
Waarvan de grachten scenes zijn opgenomen in Utrecht...quote:
Okee, zie je ik had ergens iets voorbij zien komen, maar niet opgeslagenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ocean's 8 met Cate Blanchett en Sandra Bullock.
Jawel hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles goed Koen?
Alles goed met jou?
Zo heeft een vriend van mij nog altijd een trauma dat hij Michael Jackson een keer misgelopen is. De "this is it"-tour was ook niet zo'n succes daarna.quote:
Als je bands/artiesen klein genoeg zijn, gebeurt dat regelmatig.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een afterparty gestaan met de artiesten die ik een paar uur daarvoor gezien heb, dat was wel leuk.
Yep of dat de supports act gewoon in de zaal staan tijdens de hoofdact..quote:Op zondag 28 juni 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je bands/artiesen klein genoeg zijn, gebeurt dat regelmatig.
Dat is natuurlijk waarquote:Op zondag 28 juni 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je bands/artiesen klein genoeg zijn, gebeurt dat regelmatig.
Je mocht met Freddy Mercury mee naar de hotelkamer?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar![]()
Dit was een iets grotere band.
Awwquote:Op zondag 28 juni 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heeft een vriend van mij nog altijd een trauma dat hij Michael Jackson een keer misgelopen is. De "this is it"-tour was ook niet zo'n succes daarna.
Ik was 5 toen die overleden is, dus het was iets recenter.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mocht met Freddy Mercury mee naar de hotelkamer?
Freddiequote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mocht met Freddy Mercury mee naar de hotelkamer?
Dan was het Michael Jackson rond die tijdquote:Op zondag 28 juni 2020 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was 5 toen die overleden is, dus het was iets recenter.
Hij had het over een band, dus kan dat ook al nietquote:Op zondag 28 juni 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan was het Michael Jackson rond die tijd
Jaquote:Op zondag 28 juni 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger had SBS zo'n programma "fans". Fantastische televisie was dat.
Volwassen vrouwen die ruzie maakten over Thomas Berge en jong volwassenen die boos waren omdat er kinderen voor hun stonden. Bij K3.quote:
Ja echt, wat bezielt die lui.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen die ruzie maakten over Thomas Berge en jong volwassenen die boos waren omdat er kinderen voor hun stonden. Bij K3.
Fans van André Hazes sr die een vlieger oplieten, recht onder een boomquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen die ruzie maakten over Thomas Berge en jong volwassenen die boos waren omdat er kinderen voor hun stonden. Bij K3.
Julia roberts zat in 11 en 12quote:Op zondag 28 juni 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is toch ook een spin off gemaakt, met Julia ROberts aan het hoofd van een vrouwen bende, of vergis ik me nu??
Die K3 fans herinner ik me volgens mij nog welquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fans van André Hazes sr die een vlieger oplieten, recht onder een boom![]()
Ik heb een tijdje op het Mediapark in Hilversum gewerkt; dan kom je af en toe wel eens iemand. tegen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef crv het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nooit zo gehad dat ik Bekende mensen irl wil tegenkomen
Is per ongeluk wel eens gebeurt maar ik loop er dan meestal zonder staren aan voorbij
Ik ook hoor. Ik ga ze iig niet na staren of om selfie vragen..quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef crv het volgende:
Is per ongeluk wel eens gebeurt maar ik loop er dan meestal zonder staren aan voorbij
Ik ging een keer met Pa naar het binnenhof op, hij wilde er heen, ik had zo iets van ja we zouden toch naar Scheveningen gaan, dus waarom niet. Liepen we net het binnenhof, kwam Mark Rutte daar aan gelopen, die was toen net een paar maanden MP..quote:Op zondag 28 juni 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op het Mediapark in Hilversum gewerkt; dan kom je af en toe wel eens iemand. tegen.
Zijn ze aan het doen dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer te slapen maar mijn buren zijn zo luidruchtig. 😭
Toen ik nog journalist was, werd ik jaarlijks gebeld door Margriet Eshuijs als ze weer eens in de buurt optrad. Vond het altijd wel grappig dat zij haar eigen pr deed. En het was echt een tof mens.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ging een keer met Pa naar het binnenhof op, hij wilde er heen, ik had zo iets van ja we zouden toch naar Scheveningen gaan, dus waarom niet. Liepen we net het binnenhof, kwam Mark Rutte daar aan gelopen, die was toen net een paar maanden MP..
AL die mensen die daar stonden, jaah daar is ie.. Ik had echt zo iets van![]()
![]()
Zelfde. Na een (tof) optreden spreek ik dat nog wel eens uit als ik ze daarna in de zaal zie, maar er echt naar op zoek gaan? Zie er geen meerwaarde in.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef crv het volgende:
https://live.q-dance.com/defqon1-at-homequote:Op zondag 28 juni 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Zit begin van die stream van vanmiddag te kijken.
Mongolenmuziek.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
https://live.q-dance.com/defqon1-at-home
Hier moet je zijn
Ik heb bijna alles gemist omdat ik het hele weekend feestjes had (luxeprobleem, lol). Nu gelukkig nog even D-Block & S-te-fan en zo vuurwerk als het goed isquote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hier moet je zijn
yesss laten we dansen!!!!quote:
Houd niet van house enzo.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hier moet je zijn
Dat hebben ze daar gelukkig ook nietquote:
Is nu nog niet terug te kijken maar weet zeker dat q-dance dit nog wel online gaat zetten. Twee, drie weken geduld denk ikquote:Op zondag 28 juni 2020 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles gemist omdat ik het hele weekend feestjes had (luxeprobleem, lol). Nu gelukkig nog even D-Block & S-te-fan en zo vuurwerk als het goed is.
Weet je of de stream ergens terug te kijken is? Ik zou met vrienden Powerhour kijken maar ze waren te brak dus nu moet het een andere keer.
ik was even netflixenquote:
Jawellll voetjes van de vloer!!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hier moet je zijn
minstens 150 bpm aubquote:
Ja zoiets dacht ik al. Echt extreem tof hoe ze dit geregeld hebbenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Is nu nog niet terug te kijken maar weet zeker dat q-dance dit nog wel online gaat zetten. Twee, drie weken geduld denk ik
Death Proof was een onderdeel van een double feature, hoe heette de andere film?quote:
Die kan ik niet meer horen, spieren schieten meteen in de stress dan.quote:
Heb even stukje gekeken maar voor mij valt dit wel onder housequote:Op zondag 28 juni 2020 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar gelukkig ook niet.
Planet Terror. Met dat been.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof was een onderdeel van een double feature, hoe heette de andere film?
Q-Dance had vroeger wel een geweldig forumquote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hier moet je zijn
Dressuur?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer horen, spieren schieten meteen in de stress dan.
Leuk joh, choreografietjes in sport.
quote:Op zondag 28 juni 2020 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb even stukje gekeken maar voor mij valt dit wel onder house
Punten voor IJsdraakjequote:
Héb ik wel gedaan, ooit, maar dit was simpel in de sportschool. Heel, heel veel high knees.quote:
Das geen house, das tyfusherriequote:Op zondag 28 juni 2020 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb even stukje gekeken maar voor mij valt dit wel onder house
Tof.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik nog journalist was, werd ik jaarlijks gebeld door Margriet Eshuijs als ze weer eens in de buurt optrad. Vond het altijd wel grappig dat zij haar eigen pr deed. En het was echt een tof mens.
Dat is zwaar jaquote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Héb ik wel gedaan, ooit, maar dit was simpel in de sportschool. Heel, heel veel high knees.
Henny Vrienten toch?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof.
Er wonen natuurlijk wel een paar BN 'ers hier in Eindhoven, maar ik ben er tijdens mijn werk nooit 1 tegen gekomen
Het werkte wel goed tegen de verblobbing. Zonde dat ze met die les gestopt zijn wel.quote:
Ga je dan zo doen?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof.
Er wonen natuurlijk wel een paar BN 'ers hier in Eindhoven, maar ik ben er tijdens mijn werk nooit 1 tegen gekomen
Verblobbing?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werkte wel goed tegen de verblobbing. Zonde dat ze met die les gestopt zijn wel.
Doet me eraan denken, zo mijn horloge maar even aan de beademing hangen. Data.
Defqon zegt zelf om "all harder styles" te gaan, heel kort door de bocht te omschrijven als hardstyle (zoals wat je net hoorde) en hardcore (een meer extreme, hardere, minder melodische vorm van dit soort muziek). Daar tussen hebben ze dan nog super veel gradaties, allemaal verdeeld over verschillende podia. Bijvoorbeeld een "early" stage waar nummertjes van vroegah gedraaid worden of een "euphoric" stage waar blije, hoge, melodische hardstyle gedraaid wordt.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh geen idee hoe dat allemaal heet. Is het techno ofzo dan?
Ok thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Defqon zegt zelf om "all harder styles" te gaan, heel kort door de bocht te omschrijven als hardstyle (zoals wat je net hoorde) en hardcore (een meer extreme, hardere, minder melodische vorm van dit soort muziek). Daar tussen hebben ze dan nog super veel gradaties, allemaal verdeeld over verschillende podia. Bijvoorbeeld een "early" stage waar nummertjes van vroegah gedraaid worden of een "euphoric" stage waar blije, hoge, melodische hardstyle gedraaid wordt.
Tyfusherrie volstaat overigens ook wel.
Ik zou denk ik alleen nog maar die early leuk vindenquote:Op zondag 28 juni 2020 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Defqon zegt zelf om "all harder styles" te gaan, heel kort door de bocht te omschrijven als hardstyle (zoals wat je net hoorde) en hardcore (een meer extreme, hardere, minder melodische vorm van dit soort muziek). Daar tussen hebben ze dan nog super veel gradaties, allemaal verdeeld over verschillende podia. Bijvoorbeeld een "early" stage waar nummertjes van vroegah gedraaid worden of een "euphoric" stage waar blije, hoge, melodische hardstyle gedraaid wordt.
Beste podiumquote:Op zondag 28 juni 2020 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh, rond 2006 of zo was er een paar jaar een jumpstyle podium!
+1quote:Op zondag 28 juni 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb liever muziek waar echte instrumenten aan te pas komen
Alleen het jumpstyle noemen laat wel je onwetendheid zienquote:Op zondag 28 juni 2020 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh, rond 2006 of zo was er een paar jaar een jumpstyle podium!
Nijntje was toen 10. Die wist toen niet beterquote:Op zondag 28 juni 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen het jumpstyle noemen laat wel je onwetendheid zienhet was een stage met jump en tekclub aangevuld met newstyle en vies botte hardtechno
Ja, dankzij het leuk vinden ging ik braaf iedere week en dat was toch ruim 600 kcal extra verbrand per week.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verblobbing?
Misschien moet ik zoiets thuis ook maar gaan doen. Ondanks mijn wandelingen beweeg ik toch te weinig. En ik voel me best wel verblobt
Ohjaquote:Op zondag 28 juni 2020 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nijntje was toen 10. Die wist toen niet beter
Welke wil je gaan lopen???quote:Op zondag 28 juni 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dankzij het leuk vinden ging ik braaf iedere week en dat was toch ruim 600 kcal extra verbrand per week.
En ik merk dat ik daarmee echt een bazenevenwicht in eten/bewegen had, want nu kruipt het er weer aan."Gelukkig" van de week bericht dat mijn halve marathon voorlopig op doorgaan staat, dus weer een mooie beweegreden. Ook voor weerstandstraining, want dat wil mijn rug er graag bij.
De shows er omheen zitten altijd wel goed in elkaar anders. Bekende van mij heeft de videoproductie dit jaar gedaan.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Amsterdam! Half oktober dus, mooi moment om eens gericht te gaan trainen dus. (10km gaat makkelijk en de 16km viel me ondanks beroerde voorbereiding ook nog mee, dus moet goedkomenquote:
Ik zat aan het einde van de jumpstyle-hype in groep 8 en we hebben de juf leren jumpen met carnaval, dat is zo ongeveer mijn enige herinnering aan het genrequote:Op zondag 28 juni 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen het jumpstyle noemen laat wel je onwetendheid zienhet was een stage met jump en tekclub aangevuld met newstyle en vies botte hardtechno
Dit zegt mij allemaal helemaal niksquote:Op zondag 28 juni 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een relatie van deze hobby met je probleempjes?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjade laatste keer dat ik op Defqon was toen was het nog gewoon 1 dag op Almere Strand
Gaafquote:Op zondag 28 juni 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjade laatste keer dat ik op Defqon was toen was het nog gewoon 1 dag op Almere Strand
quote:Op zondag 28 juni 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amsterdam! Half oktober dus, mooi moment om eens gericht te gaan trainen dus. (10km gaat makkelijk en de 16km viel me ondanks beroerde voorbereiding ook nog mee, dus moet goedkomen)
Wanneer is je halve marathon? O edit: half oktoberquote:Op zondag 28 juni 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dankzij het leuk vinden ging ik braaf iedere week en dat was toch ruim 600 kcal extra verbrand per week.
En ik merk dat ik daarmee echt een bazenevenwicht in eten/bewegen had, want nu kruipt het er weer aan."Gelukkig" van de week bericht dat mijn halve marathon voorlopig op doorgaan staat, dus weer een mooie beweegreden. Ook voor weerstandstraining, want dat wil mijn rug er graag bij.
Ja die kuthype heeft destijds het genre wel gesloopt helaas, heeft toen heel het genre opgesplitst en de producers zijn toen of richting hardstyle, hardtechno of richting newstyle (Amerikaanse/Spaanse 'jump').quote:Op zondag 28 juni 2020 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat aan het einde van de jumpstyle-hype in groep 8 en we hebben de juf leren jumpen met carnaval, dat is zo ongeveer mijn enige herinnering aan het genre. Ik ben sowieso pas rond 2015 de hardstylewereld ingerold. Ik waardeer enkele klassiekers enorm, maar het is absoluut waar dat ik veel beter bekend ben met het nieuwe spul. De ontwikkelingen gaan ook zo razendsnel vergeleken met genres als rock en metal
.
Welke probleempjes?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er een relatie van deze hobby met je probleempjes?
Ik heb enorm mijn twijfels of het überhaupt door gaat gaan, maar ik had me al ingeschreven vóór al het covidgedoe. En het is ook weer een beetje suf om er niet voor te trainen (ook omdat ik beter ga met een doel), dus we gaan er maar voor.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil hem minimaal nog 1 keer lopen hier in Eindhoven, al zie ik dat dit jaar niet gebeuren.. (ook in oktober)
Toen kon je gewoon op je dooie gemakje een ticket kopen, digitaal was toen nog helemaal niet zo groot dus als je via de computer bestelde had je alle tijd. Als ik die verhalen van tegenwoordig altijd hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaaf! Wel eens filmpjes van gekeken, het was zó anders toen.
Dat heeft vrij weinig met muziek te maken?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou je worstelt toch wat met dingetjes na je ongeluk?
Het echte bootcampen is niet voor mij, mijn hardlooptraining is wel bij zo'n club, maar dat is dus vooral lopen en loopgerelateerd. Ik lig liever niet ál te veel in de prut.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer is je halve marathon? O edit: half oktober
Ik zie weleens van die bootcamps hier in het park. En dat lijkt me dan wel leuk. Maar ik weet zeker dat ik er na een paar keer een gruwelijke hekel aan heb
Het valt altijd zó tegen als ik eens een keer kaartjes wil voor iets groots.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen kon je gewoon op je dooie gemakje een ticket kopen, digitaal was toen nog helemaal niet zo groot dus als je via de computer bestelde had je alle tijd. Als ik die verhalen van tegenwoordig altijd hoor
Nee denk het ook nietquote:Op zondag 28 juni 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft vrij weinig met muziek te maken?
Wat probeer je nou eigenlijk precies uit te lokken?quote:
Daar kwam ik later ook achter, zondequote:Op zondag 28 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kuthype heeft destijds het genre wel gesloopt helaas, heeft toen heel het genre opgesplitst en de producers zijn toen of richting hardstyle, hardtechno of richting newstyle (Amerikaanse/Spaanse 'jump').
Ook ooit gezien inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2020 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik nog in Eindhoven woonde kwam ik Patrick Jumpen, die nu dus een christelijke predikant is, zeer regelmatig tegen. Vervelende opdringerige vent dat het is.
Daar heb ik destijds best wel ruzie mee gehadquote:Op zondag 28 juni 2020 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik nog in Eindhoven woonde kwam ik Patrick Jumpen, die nu dus een christelijke predikant is, zeer regelmatig tegen. Vervelende opdringerige vent dat het is.
Ik mag Arnol wel echt meer want die laat mensen tenminste met rustquote:Op zondag 28 juni 2020 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook ooit gezien inderdaad![]()
De concurrentie in Eindhoven is moordend met Arnol natuurlijk.
Godverdomme wat kinderachtig maar in de tijdgeest van 2008 hou ik ervanquote:Op zondag 28 juni 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik destijds best wel ruzie mee gehadkwamen ook zulke dingen van terecht
![]()
Vroeg het me gewoon af. Excuses dan.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk precies uit te lokken?
Jij bent fluisterslet?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik destijds best wel ruzie mee gehadkwamen ook zulke dingen van terecht
![]()
Joh als iets vanuit oprechte interesse is vraag je dat toch op een heel andere manierquote:Op zondag 28 juni 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. Excuses dan.
Ik weet van niks.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joh als iets vanuit oprechte interesse is vraag je dat toch op een heel andere manier?
quote:
Kwam toch al bijzonder weinig zinnigs meer uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |