Die zouden ze op het Malieveld moeten neerzettenquote:Op zondag 28 juni 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Halen ze een asbakje tevoorschijn, wachten ze geduldig tot je hem op hebt en dan zeggen ze vijf keer thank you sir, thank you very much, have nice day.
En dat is gewoon politie
Japanners zijn wel van het staken hoor, ze lopen dan luidkeels schreeuwend en op potten en pannen te slaan door de stad maar daar gebeurt niets wat ze niet van tevoren afgesproken hebben, is een heel draaiboek voor en iedereen roept exact wat er afgesproken is, keer mee mogen doen voor meer salaris voor werknemers in het openbaar vervoer of iets dergelijks, ik een beetje joelen en roepen maar dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 28 juni 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zouden ze op het Malieveld moeten neerzetten
Alles ok met jou?quote:Op zondag 28 juni 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners zijn wel van het staken hoor, ze lopen dan luidkeels schreeuwend en op potten en pannen te slaan door de stad maar daar gebeurt niets wat ze niet van tevoren afgesproken hebben, is een heel draaiboek voor en iedereen roept exact wat er afgesproken is, keer mee mogen doen voor meer salaris voor werknemers in het openbaar vervoer of iets dergelijks, ik een beetje joelen en roepen maar dat was niet de bedoeling
Dus jij liep daar van 'de burgemeester ken de kanker krijgen, en de cerona'?quote:Op zondag 28 juni 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners zijn wel van het staken hoor, ze lopen dan luidkeels schreeuwend en op potten en pannen te slaan door de stad maar daar gebeurt niets wat ze niet van tevoren afgesproken hebben, is een heel draaiboek voor en iedereen roept exact wat er afgesproken is, keer mee mogen doen voor meer salaris voor werknemers in het openbaar vervoer of iets dergelijks, ik een beetje joelen en roepen maar dat was niet de bedoeling
Mijn vrienden zeggen, goh wedden dat ze een bye bye UitStralingsdag hebben in Japanquote:Op zondag 28 juni 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij liep daar van 'de burgemeester ken de kanker krijgen, en de cerona'?
Nee jij zou nog met schaaltje en al van tafel af donderenquote:Op zondag 28 juni 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik zijn als duif
https://9gag.com/gag/aj981v8
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij zou nog met schaaltje en al van tafel af donderen
Wees blij dat je alleen moe van Champix raakt, soms krijgen mensen er blaren van op hun geslachtsdelen.quote:
...quote:Op zondag 28 juni 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je alleen moe van Champix raakt, soms krijgen mensen er blaren van op hun geslachtsdelen.
En je rookt nog steeds. Is dat de bedoeling?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga niet googlen. Net al gedaan en alleen maar horror verhalen :p
jeps. vanaf 8 dagen en binnen 2 weken moet je stoppenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En je rookt nog steeds. Is dat de bedoeling?
Romeinen?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik zijn als duif
https://9gag.com/gag/aj981v8
En hoe lang moet je dan daarna nog doorgaan met die pil?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. vanaf 8 dagen en binnen 2 weken moet je stoppen
3 maanden geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe lang moet je dan daarna nog doorgaan met die pil?
Bwoohquote:Op zondag 28 juni 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 maanden geloof ik
maar je mag er wel eerder mee stoppen
jazeker door je ultieme karakter.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh![]()
Maar als je er eerder mee stopt dan is er risico dat je weer gaat roken dus
hmm nee dat geloof ik niet maar het is volgens mij niet raadzaam om het langer dan 3 maanden te gebruikenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh![]()
Maar als je er eerder mee stopt dan is er risico dat je weer gaat roken dus
@UitStraling wil graag details.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |