Dat hoorde ik ja. Als er nieuws is daar post maar als je wilt. Moet zo weer aan het werkquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze mogen tot 20:00 blijven, ze zien dat als overwinning want dat is een deal die ze met de politie hebben gesloten.
Thanks. Vandaag weer begreep ik. Vanmiddag wordt de spoedwet behandelt in de Eerste kamer, hoorde ik, dus een mooie dag om te demonstreren. Benieuwd hoe het vandaag gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:19 schreef Tourniquet het volgende:
Het Plein is redelijk leeggestroomd, het lijkt er op dat de meeste demonstranten eieren voor hun geld hebben gekozen.
Ja, een demonstratie op het Plein om de “democratie uit te zwaaien”.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:29 schreef Starhopper het volgende:
Al een reactie van viruswaanzin op de nieuwe maatregelen?
Tering wat triestquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, een demonstratie op het Plein om de “democratie uit te zwaaien”.![]()
Zie laatste paar video’s op de FB-pagina van Video in Verzet.
Wow dit had ik nog niet gezien. Groot gelijk dat die horecagozer even flink pissed was. Mede dankzij het gedrag van o.a. die mafketels op het Plein kunnen zij nu voor 4 weken de tent sluiten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tering wat triestnaja, vanaf morgen zien we ze niet meer denk ik
Jezus die filmpjes van video in verzetff ruzie maken met de horeca
![]()
[ facebook ]
quote:Kamervoorzitter Arib wil actie tegen 'zeer intimiderende' demonstraties rond Binnenhof
Tweede Kamervoorzitter Khadija Arib is bezorgd over de vele demonstraties voor de deur van het parlement tegen de coronamaatregelen. In een brief aan de burgemeester van Den Haag schrijft ze dat politici worden belaagd en dat er onveilige situaties ontstaan. Ze vraagt hem of de demonstraties verplaatst kunnen worden.
In de brief staat dat ze in een overleg op 29 september haar zorgen hierover ook al heeft geuit. Vorige week vrijdag zag ze zich genoodzaakt om burgemeester Van Zanen ook nog een brief te sturen.
"Wij begrijpen heel goed dat mensen naar het Binnenhof komen om Kamerleden te ontmoeten, hun mening te verkondigen en zo invloed uit te oefenen op de besluitvorming", stelt Arib aan de ene kant. Maar volgens haar loopt het uit de hand. Ze ziet "een grote toename" van het aantal demonstraties.
Fysiek aanklampen
"Deze week bijvoorbeeld hebben dinsdag, woensdag en donderdag honderden mensen aanhoudend gedemonstreerd op het Plein. Dat is door veel Kamerleden als zeer intimiderend ervaren", schrijft Arib. "Hoewel veel demonstraties vreedzaam zijn, lijkt dat wel een tendens: steeds meer demonstraties gaan gepaard met geschreeuw richting Kamerleden en soms ook het fysiek aanklampen van Kamerleden."
Ze concludeert: "Door de grote hoeveelheid en soms ook onverwachte demonstraties die voor de deuren van de Tweede Kamer plaatsvinden, ontstaan er onveilige situaties met grote impact op Kamerleden en bewindspersonen, maar ook op onze medewerkers en het publiek dat de Tweede Kamer bezoekt. Zij kunnen de Tweede Kamer niet vrij betreden en verlaten."
De ingang van het Plein was door alle demonstraties regelmatig afgesloten. En politici moesten naar buiten worden begeleid.
Geen concrete acties
Arib blijkt kritisch op hoe weinig de gemeente Den Haag onderneemt: "In ons gesprek van 29 september jl. heeft u aangegeven dat u onze zorgen deelt. U heeft daar echter geen concrete acties aan verbonden. Met het oog op een ongehinderde doorgang van het parlementaire proces en de veiligheid van iedereen die in de Tweede Kamer werkt of ons bezoekt, verzoek ik u opnieuw kritisch te kijken naar het aantal demonstraties dat in de directe omgeving van de Tweede Kamer plaatsvindt."
De Kamervoorzitter suggereert de demonstraties te verplaatsen, bijvoorbeeld naar het Malieveld of de Koekamp. " Door demonstraties te spreiden over de stad blijft het recht op demonstratie onverkort van kracht, zonder dat het een (te) zware wissel trekt op de Beveiligingsdienst van de Tweede Kamer."
Arib benadrukt in de brief uitdrukkelijk dat de burgemeester verantwoordelijk is voor de veiligheid.
Recent werd CDA-Kamerlid Omtzigt belaagd en bedreigd door demonstranten die het niet eens zijn met de coronamaatregelen en die complottheorien aanhangen. Arib deed toen aangifte.
In een reactie benadrukt een woordvoerder van burgemeester Van Zanen dat "demonstreren een grondrecht is". Demonstraties stoppen of verplaatsen gaat daarom "niet lichtzinnig".
Tegelijkertijd zegt hij dat er wel al dingen gebeurd zijn. "Onaangekondigde demonstraties worden verplaatst naar Malieveld of de Koekamp of worden beindigd. Dat is de afgelopen dagen ook een aantal keer gebeurd." En demonstraties moeten "statisch" zijn; demonstranten mogen zich niet bewegen.
Nice! Aribquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
Arib is het zat:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-rond-binnenhof.html
[..]
Zou vriend opperwappie Erik Groenendijk voor de spreekwoordelijke druppel hebben gezorgd?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou vriend opperwappie Erik Groenendijk voor de spreekwoordelijke druppel hebben gezorgd?
Kijk 'm hier schuimbekken bij het Binnenhof: https://www.brighteon.com/0e106f75-7690-49d1-8567-77959c15eb31
Is Schouten ook helemaal niet toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die koeiengeluiden ook bij minister Schouten![]()
Hahahaha!!!!! "die vent ging met zijn, niet gewoon netjes aan de zijkant van je kruis voelen, hij ging met zn grijpgrage vieze handjes aan mijn zakie zitten"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is Schouten ook helemaal niet toch?![]()
(Mona Keijzer?)
In deze video van Mita Overvliet zie je 'm ook ranten (vanaf 8:00) en uiteindelijk afgevoerd worden:
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/3724810314209552/
Hier een uitgebreid verhaal over hoe het 'm na de aanhouding is vergaan:
https://www.brighteon.com/3a9dce55-e81b-48ac-aa16-43798ea4ed9d
Vooral het stukje over het fouilleren is de moeite waard (op 15:35)
Ik heb een klacht ingediend bij de Reclame Code Commissie. Verder hoop ik wel dat iemand ergens een factcheck online zet waar ik mensen naartoe kan verwijzen, want helaas ken ik wel een aantal mensen (bijv. mijn buurman) die best ontvankelijk zijn voor dit soort bagger.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
de draak ermee steken, das 't enige wat je kan doen met die viruswappies.
dus voor volgende editie meld Drs. Spec zich.
dan verwijs ik de lezer naar de uitgave van 'ever blazing' van Drs.Sean Paul.
in 2005 zag Sean Paul al de ondergang waar viruswaanzin nu over bericht.
In 'ever blazing' benoemde hij in 2005 al de opmars van Bill Gates, Trump en de Pentium 5!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Zo’n 100.000 folderkrantjes laten verspreiden kost ongeveer 5500,-quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een eigendunk. 100.000 flut-krantjes laten drukken alleen maar zodat Willem Engel zijn eigen naam onder 'Experts' ziet staan. expert in Braziliaanse dans moet dat dan zijn.
het klopt dat het geen 3,60 euro waard is, er staat geen euro aan informatie in.
hopla bij het oud papier.
dit is de zoveelste stichting die Willem Engel opgericht heeft. samen met complotdenker Karel van Wolferen, die eerder al de meest achterlijke onzin heeft uitgekraamd over MH17.
Biofarmaceutische wetenschappen. Dat klopt op zich wel volgens mij. Hij heeft dat gestudeerd (en afgerond), alleen daarna zijn promotie niet afgerond.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Noemt die sappige zichzelf nu Drs? Waarin dan?
Er staat op dat de oplage 1 miljoen exemplaren is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo’n 100.000 folderkrantjes laten verspreiden kost ongeveer 5500,-
Haha! De cameraman die hij hier filmde en uitjouwde, ze lieten net bij de NOS beelden zien vanuit het perspectief van deze cameramanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
(Mona Keijzer?)
In deze video van Mita Overvliet zie je 'm ook ranten (vanaf 8:00) en uiteindelijk afgevoerd worden:
Haha nicequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
(Mona Keijzer?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |