ook ben ik benieuwd hoe jullie denken over de wat kleinere dingen (stel zij belt een dag niet, bel jij dan ook een dag niet? enz enz)
ik zelf zou kiezen om haar te helpen.
en de kleine dingen, ja ik ben heel kinderachtig, oog om oog tand om tand
Dat gevoel wat je over haar had, is dusdanig misbruikt ( in mijn geval dan) dat het je niets meer doet.
Bot gezegd ( zoals topic starter):
Laat er maar verrekken.
maar als die ruzie gewoon was omdat jullie andere gedachten hadden over alles.. dan wel denk ik
Wat het tweede gedeelte betreft, dat ligt er maar aan hoe de relatie is, als het al niet lekker gaat, kan ik mij ook wel 'kinderachtig' gedragen, heb ik gemerkt...
Waarschijnlijk uiteindelijk wel
maar in bijna alle gevallen zou het een ja zijn... ben ook met mijn 2 exen nog goeie vrienden
quote:Ik zou niet financieel helpen, maar met (bijvoorbeeld) eten geven ofzo. Maar abslouut geen geld. En niet door rancune, maar als zij (of hij) weet dat de oplossing zo dichtbij is, dan doet zhij het de volgende keer weer, maar ben jij ondertussen de dupe..
Op zaterdag 18 januari 2003 12:57 schreef Friemeltje het volgende:
Je ex is in problemen (financieel, psychisch, lichamelijk of wat dan ook)
en stel je hebt met haar (of hem) een jarenlange fantastische relatie gehad, maar aan het eind zijn jullie met GIGANTISCHE ruzie uit elkaar gegaan.
Zouden jullie er dan voor kiezen om diegene te helpen, of hebben jullie zoiets van, fuck it, de bitch, had ze maar niet vreemd moeten gaan of zoiets dergelijks.ook ben ik benieuwd hoe jullie denken over de wat kleinere dingen (stel zij belt een dag niet, bel jij dan ook een dag niet? enz enz)
ik zelf zou kiezen om haar te helpen.
en de kleine dingen, ja ik ben heel kinderachtig, oog om oog tand om tand
Lees eens "De moeder van David S." van Yvonne Keuls...
quote:Ja daar heb je op zich gelijk in, er is altijd een gevaar dat je gebruikt wordt natuurlijk. maar goed, dat heb je ook zelf in de hand
Op zaterdag 18 januari 2003 15:25 schreef jacko het volgende:[..]
Ik zou niet financieel helpen, maar met (bijvoorbeeld) eten geven ofzo. Maar abslouut geen geld. En niet door rancune, maar als zij (of hij) weet dat de oplossing zo dichtbij is, dan doet zhij het de volgende keer weer, maar ben jij ondertussen de dupe..
Lees eens "De moeder van David S." van Yvonne Keuls...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |