abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7969351
Je ex is in problemen (financieel, psychisch, lichamelijk of wat dan ook)
en stel je hebt met haar (of hem) een jarenlange fantastische relatie gehad, maar aan het eind zijn jullie met GIGANTISCHE ruzie uit elkaar gegaan.
Zouden jullie er dan voor kiezen om diegene te helpen, of hebben jullie zoiets van, fuck it, de bitch, had ze maar niet vreemd moeten gaan of zoiets dergelijks.

ook ben ik benieuwd hoe jullie denken over de wat kleinere dingen (stel zij belt een dag niet, bel jij dan ook een dag niet? enz enz)

ik zelf zou kiezen om haar te helpen.
en de kleine dingen, ja ik ben heel kinderachtig, oog om oog tand om tand

ja
pi_7969465
Ligt eraan hoe serieus die problemen zijn...
Maakt niet uit op wat voor manier t uit is gegaan.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:15:46 #3
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_7969554
1 antwoord

ja

behoeft geen uitleg

pi_7969567
Als je haar kan helpen dan doe je dat toch? for old times sake...ook al zijn jullie op een ellendige manier uit elkaar gegaan. ALs je nog contact hebt zou ik haar helpen...
fluff for life
pi_7969602
als mijn ex nou gigantisch in de problemen zou geraken, ongeacht wat, dan zou ik haar NIET helpen.

Dat gevoel wat je over haar had, is dusdanig misbruikt ( in mijn geval dan) dat het je niets meer doet.

Bot gezegd ( zoals topic starter):
Laat er maar verrekken.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_7969608
ik zou gewoon toekijken hoe ze steeds verder zakt
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:24:42 #7
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7969673
als ze vreemd was gegaan zou ik dr zelfs nog verder in de problemen helpen..

maar als die ruzie gewoon was omdat jullie andere gedachten hadden over alles.. dan wel denk ik

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:27:01 #8
19242 yavanna
Results may vary.
pi_7969703
Ik ben nogal vergevings gezind ingesteld en zou waarschijnlijk wel helpen, tot bepaalde hoogte.

Wat het tweede gedeelte betreft, dat ligt er maar aan hoe de relatie is, als het al niet lekker gaat, kan ik mij ook wel 'kinderachtig' gedragen, heb ik gemerkt...

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_7969723
Ligt er aan wat er bij die ruzie allemaal gezegd is, en of ik nog enigszins gevoelens voor dr zou hebben.

Waarschijnlijk uiteindelijk wel

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_7969738
waarschijnlijk zal ik wel helpen...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:32:52 #11
43527 Terminator
Hired Assassin
pi_7969782
Afhankenlijk van wat ze allemaal gedaan heeft voor mij (en dan bedoel ik psichys) ......dus als dat eignelijk niks is dan doe ik niks...
Build to Destroy.
pi_7969894
Ik zou diegene helpen. Als ik duidelijk merk dat iemand wegglijdt, dan ben ik er voor die persoon. Zoiets gun je toch iemand niet toe? Hoe erg de ruzie ook was?
pi_7970369
Ik denk hoogstwaarschijnlijk wel, maar als mij echt iets aan is gedaan wat niet goed te praten is, zou ik niet zelf helpen, maar wel vragen aan een wederzijdse vriend of iemand in die richting of die evt. zou kunnen helpen..

maar in bijna alle gevallen zou het een ja zijn... ben ook met mijn 2 exen nog goeie vrienden

Doei.
pi_7971090
als er echt iets serieus errgs aan de hand zou zijn met dr, dan zou ik haar zeker helpen, ik lees hier op dit forum nogal vaak van mensen die zoiets hebben van, laat een ex maar in dr sop gaar koken (let op deze prachtige beeldspraak ) terwijl zo iemand toch stiekem nog best veel voor je betekent of betekent heeft, dan laat je diegene toch niet zomaar in de kou staan?
ja
pi_7971161
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 12:57 schreef Friemeltje het volgende:
Je ex is in problemen (financieel, psychisch, lichamelijk of wat dan ook)
en stel je hebt met haar (of hem) een jarenlange fantastische relatie gehad, maar aan het eind zijn jullie met GIGANTISCHE ruzie uit elkaar gegaan.
Zouden jullie er dan voor kiezen om diegene te helpen, of hebben jullie zoiets van, fuck it, de bitch, had ze maar niet vreemd moeten gaan of zoiets dergelijks.

ook ben ik benieuwd hoe jullie denken over de wat kleinere dingen (stel zij belt een dag niet, bel jij dan ook een dag niet? enz enz)

ik zelf zou kiezen om haar te helpen.
en de kleine dingen, ja ik ben heel kinderachtig, oog om oog tand om tand

Ik zou niet financieel helpen, maar met (bijvoorbeeld) eten geven ofzo. Maar abslouut geen geld. En niet door rancune, maar als zij (of hij) weet dat de oplossing zo dichtbij is, dan doet zhij het de volgende keer weer, maar ben jij ondertussen de dupe..

Lees eens "De moeder van David S." van Yvonne Keuls...

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7971378
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 15:25 schreef jacko het volgende:

[..]

Ik zou niet financieel helpen, maar met (bijvoorbeeld) eten geven ofzo. Maar abslouut geen geld. En niet door rancune, maar als zij (of hij) weet dat de oplossing zo dichtbij is, dan doet zhij het de volgende keer weer, maar ben jij ondertussen de dupe..

Lees eens "De moeder van David S." van Yvonne Keuls...

Ja daar heb je op zich gelijk in, er is altijd een gevaar dat je gebruikt wordt natuurlijk. maar goed, dat heb je ook zelf in de hand
ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')