Ik stel mijn organen NIET ter beschikking na mijn dood.quote:
Ik vind alles prima. Als iemand denkt dat ie er nog wat aan heeft, ga je gangquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Dat je iets moet kiezen en als je niets registreert er geen bezwaar komt te staan
Als ik dood ben zal me echt boeien wat ze doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je iets moet kiezen en als je niets registreert er geen bezwaar komt te staan
Ja mij ook, vooral bij een hart.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me echt zo'n rare constante gewaarwording dat je rondloopt met een orgaan van een overleden iemand in je lijf.
ja moet je niet tegen mij zeggen hequote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stel mijn organen NIET ter beschikking na mijn dood.
kan je je beter registreren als donorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik dood ben zal me echt boeien wat ze doen.
Nee, maar zo sta ik wel in de database van de overheid..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je niet tegen mij zeggen he
Bwoohquote:
hoezo ben je geen donor?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar zo sta ik wel in de database van de overheid..
Ik wil gewoon intact in de grond of in de oven..quote:
Val jij eigenlijk onder de Nederlandse wet in deze??quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:33 schreef crv het volgende:
Sorry, maar ik heb me ook niet beschikbaar gesteld en hoef ook niets van iemand anders
Zou je bezwaar kunnen aantekenen tegen opname in die database?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar zo sta ik wel in de database van de overheid..
okequote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon intact in de grond of in de oven..
Ja dat hoeft dus niet meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je je beter registreren als donor
waarom sorry? :pquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:33 schreef crv het volgende:
Sorry, maar ik heb me ook niet beschikbaar gesteld en hoef ook niets van iemand anders
Geen idee, dat moet je Pia vragenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:34 schreef crv het volgende:
[..]
Zou je bezwaar kunnen aantekenen tegen opname in die database?
Ik heb een houten hart.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je daarna verliefd raakt op iemand en je hart verliest aan haar wie is dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |