abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193814790
Beste fokkers, gisteren zou volgens Hermes een pakket bij mij zijn afgeleverd echter ik heb niks ontvangen en Hermes is totaal niet bereikbaar (Duits bedrijf) alleen via chatbot. Wat kan ik doen. Afgeleverd is afgeleverd. Ok bij buren beweren niks van hermes ontvangen te hebben, Zo volgens de verkoper als ik na 5 dagen niks ontvangen heb een paypal clainm kunnen indienen ,maar de kans is groot dat deze wordt afgewezen want er is immers geleverd. Dit is de status

Fr, 26.06.2020, 14:09 Uhr Die Sendung wurde zugestellt.
Do, 25.06.2020, 05:21 Uhr Die Sendungen wird an unseren Partner für den internationalen Versand übergeben.
Do, 25.06.2020, 05:21 Uhr Die Sendung wurde im Hermes Logistikzentrum sortiert.
Mi, 24.06.2020, 02:17 Uhr Die Sendungen wird an unseren Partner für den internationalen Versand übergeben.
Mi, 24.06.2020, 02:17 Uhr Die Sendung wurde im Hermes Logistikzentrum sortiert.
Di, 23.06.2020, 17:45 Uhr Die Sendung wurde im Hermes Verteilzentrum DEP Berlin-Vogelsdorf (1777) sortiert.
Di, 23.06.2020, 17:45 Uhr Die Sendung befindet sich im Hermes Verteilzentrum DEP Berlin-Vogelsdorf (1777) .
Di, 23.06.2020, 10:46 Uhr Die Sendung wurde im Hermes PaketShop abgeholt und für den weiteren Transport sortiert.
Mo, 22.06.2020, 14:50 Uhr Die Sendung wurde Hermes elektronisch angekündigt.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:23:49 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_193814855
Moest je hiervoor tekenen?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:28:00 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193814908
Heeft Hermes überhaupt een bezorgdienst in Nederland dan? Dacht dat die enkel in Duitsland actief waren. Kijk eerst eens of het pakket niet gewoon is overgedragen aan PostNL/DHL ofzo. Dan heb je misschien al meer duidelijkheid. Tracking tussen vervoerders onderling is vaak een rommeltje.
pi_193814960
Er is niet voor getekend (denk ik dan) en kan in Nederland totaal nergens iets vinden, geen telefoon, geen locatie. Niks! Zo gooi ik wederom 35 euro in de asbak. Verkoper stuurt dat ik 5 dagen moet wachten, tracking blijft 5 dagen staan. Ik kan alleen paypal claim indienen, maar omdat paypal kan zien dat er is afgeleverd zullen ze de claim niet toekennen of in het beste geval voor de helft. Verkoper heeft immers tracking. Via postnl kan ik ook geen hit vinden met deze code.

Lees wel veel slechte ervaringen over dit bedrijf.
pi_193815041
DPD levert de pakketten voor Hermes in Nederland
pi_193815070
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef bami_haar het volgende:
DPD levert de pakketten voor Hermes in Nederland
Mooi niet...!

Er is een fout opgetreden!
Dit pakket komt niet in de database van DPD voor.
De mogelijke redenen kunnen zijn:

• Het ingevoerde pakketlabelnummer is onjuist

• Het pakketlabelnummer is ouder dan negentig dagen en is al opgeslagen in het archief.

• Het pakket is nog niet overgedragen aan DPD.
pi_193815096
Heb intussen een paypal claim ingedient, hopelijk levert dat nog wat op anders moet ik maar voor de 4e keer verlies nemen.

Pakket uit Austalie niet aangekomen. geen tracking
Pakket uit Duitsland niet aangekomen wel tracking
Pakket uit Griekenland niet aangekomen wel tracking
Pakket uit Nederland marktplaats niet aangekomen wel tracking
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2020 @ 14:43:29 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_193815099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:40 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Mooi niet...!

Er is een fout opgetreden!
Dit pakket komt niet in de database van DPD voor.
De mogelijke redenen kunnen zijn:

• Het ingevoerde pakketlabelnummer is onjuist

• Het pakketlabelnummer is ouder dan negentig dagen en is al opgeslagen in het archief.

• Het pakket is nog niet overgedragen aan DPD.
de buitenlandse code wordt vaak vervangen voor een Nederlandse code
doet postNL ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_193815149
Hier de zelfde ellende..

Bezorgtijd: gisteren tussen 08:00 en 18:00
Zending is gesorteerd

We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.

Ook bij post.nl

25 juni 19:34
Zending is gesorteerd

25 juni 18:34
Zending is ontvangen door PostNL
25 juni 10:21
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt
24 juni 17:42
Zending is gesorteerd
24 juni 10:47
23 juni 14:13
23 juni 4:26
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL
pi_193815472
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Zending is gesorteerd

We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.

Wat is hier onduidelijk aan. Dat PostNl hun claim van binnen een dag niet waarmaakt mag inmiddels als bekend worden beschouwd. Pakje komt gewoon in de loop van volgende week. Evt zelf even navragen bij het uitleverpunt over een paar dagen.

Ja, de service van PostNl is hopeloos maar meestal komt het gewoon alsnog goed met wat moeite.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2020 @ 15:35:30 #11
38148 crew  Innisdemon
pi_193815676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:32 schreef -Hakuna- het volgende:
Er is niet voor getekend (denk ik dan) en kan in Nederland totaal nergens iets vinden, geen telefoon, geen locatie. Niks! Zo gooi ik wederom 35 euro in de asbak. Verkoper stuurt dat ik 5 dagen moet wachten, tracking blijft 5 dagen staan. Ik kan alleen paypal claim indienen, maar omdat paypal kan zien dat er is afgeleverd zullen ze de claim niet toekennen of in het beste geval voor de helft. Verkoper heeft immers tracking. Via postnl kan ik ook geen hit vinden met deze code.

Lees wel veel slechte ervaringen over dit bedrijf.
En dat had je vooraf niet gezien?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_193816059
Ik heb een ding van 150 euro retour gestuurd naar een winkel in Duitsland. PostNL heeft het aan Hermes overgedragen. De tracking zegt afgeleverd maar het bedrijf zegt niks ontvangen te hebben. Idd geen contactmogelijkheid met Hermes, e-mail gestuurd maar geen reactie gekregen. Waardeloos.
pi_193816124
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:35 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

En dat had je vooraf niet gezien?
Kan niet alles vooraf zien, verkoper gaf aan via hermes te verzenden met tracking. Meer was nog niet bekend. Kan helaas niet altijd de ervaren internet recherche gaan uithangen

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 27-06-2020 16:25:50 ]
pi_193816812
Wat werkt dat online winkelen toch perfect! Waarom niet gewoon bij de lokale middenstand kopen?
pi_193816848
Deze kwestie heeft een opmerkelijke uitkomst opgeleverd...Omdat schijnbaar bewezen is dat zending niet bij mij is afgeleverd heeft verkoper om verdere stress te voorkomen het gehele aankoopbedrag terug gestort. Zal hem een neurale feedack geven.

U hebt een terugbetaling ontvangen

Verkoper xxxxx heeft uw verzoek om terugbetaling geaccepteerd en een terugbetaling van 35,00 EUR gedaan. Het kan tot vijf werkdagen (en soms langer) duren voordat deze terugbetaling op uw PayPal-rekening of bankafschrift wordt weergegeven
pi_193817040
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Wat goed. Dat is pas service.
pi_193817235
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 17:05 schreef Dunnevandale het volgende:
Wat werkt dat online winkelen toch perfect! Waarom niet gewoon bij de lokale middenstand kopen?
Omdat de meeste stenen winkels voor te veel arrogantie hebben en menen dat ze de koning van de stad zijn. Daarbij al die idioterie met verplichte mandjes, verplichte looprichtingen, pijlen die je verplichten iets te doen of juist te laten, verplichte aanwijzingen, en het meest trieste is die apathische houding van die 1,5 meter afstand houden. Alle winkels die daar een meedoen mogen wat mij betreft failliet gaan.
Voel mij net een voorgeprogrammeerde robot als ik zo een winkel moet bezoeken. No way! :{w
pi_193817276
quote:
Deze kwestie heeft een opmerkelijke uitkomst opgeleverd...Omdat schijnbaar bewezen is dat zending niet bij mij is afgeleverd heeft verkoper om verdere stress te voorkomen het gehele aankoopbedrag terug gestort. Zal hem een neurale feedack geven.

Verkoper xxxxx heeft uw verzoek om terugbetaling geaccepteerd en een terugbetaling van 35,00 EUR gedaan. Het kan tot vijf werkdagen (en soms langer) duren voordat deze terugbetaling op uw PayPal-rekening of bankafschrift wordt weergegeven
Neutraal? Lijkt me eerder een goede feedback te verdienen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 27 juni 2020 @ 18:12:55 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193817787
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Omdat de meeste stenen winkels voor te veel arrogantie hebben en menen dat ze de koning van de stad zijn. Daarbij al die idioterie met verplichte mandjes, verplichte looprichtingen, pijlen die je verplichten iets te doen of juist te laten, verplichte aanwijzingen, en het meest trieste is die apathische houding van die 1,5 meter afstand houden. Alle winkels die daar een meedoen mogen wat mij betreft failliet gaan.
Voel mij net een voorgeprogrammeerde robot als ik zo een winkel moet bezoeken. No way! :{w
Had jij niet ook een winkelverbod bij een aantal grote winkels?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2020 @ 18:19:00 #20
38148 crew  Innisdemon
pi_193817875
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:18 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Kan niet alles vooraf zien, verkoper gaf aan via hermes te verzenden met tracking. Meer was nog niet bekend. Kan helaas niet altijd de ervaren internet recherche gaan uithangen
Je had vooraf kunnen weten met welke vervoerder hij zou verzenden.
Een beetje onderzoek had geen kwaad gekund.

Maar zo te zien heb je je geld terug, dus dat is mooi.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_193818601
Bij het lezen van de TT dacht ik even dat TS ver boven jaar stand was gaan shoppen bij Hermès :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 17:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Neutraal? Lijkt me eerder een goede feedback te verdienen.
Goede feedback? De winkelier is verplicht te leveren - nakoming van de overeenkomst. Als hij niet levert, is restitutie of een nieuwe zending niet meer dan logisch. Dat is geen service, dat is normaal. Of: zou dat moeten zijn.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_193818720
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:09 schreef baskick het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik even dat TS ver boven jaar stand was gaan shoppen bij Hermès :+
[..]

Goede feedback? De winkelier is verplicht te leveren - nakoming van de overeenkomst. Als hij niet levert, is restitutie of een nieuwe zending niet meer dan logisch. Dat is geen service, dat is normaal. Of: zou dat moeten zijn.
T is een dag later dan wat op de tracj and trace staat. Normaal gesproken wacht je dan nog even. Ze storten t meteen terug. En ja dat js dus sneller dan normaal.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_193819282
quote:

[..]

En uiteraard ligt dat aan de grote boze buitenwereld en niet aan jou.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:56:20 #24
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_193820213
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 18:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Had jij niet ook een winkelverbod bij een aantal grote winkels?
Haha, precies :D
  zondag 28 juni 2020 @ 00:11:20 #25
67670 Skv
Cynist.
pi_193824560
quote:

[..]

:').
Dat doen we nu met de hele wereld. Pas je eens even aan joh. Met je eigen wereldje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_193826189
En @TS, als het pakje nu alsnog komt ga je het dan netjes melden?
  zondag 28 juni 2020 @ 08:23:13 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193826251
quote:

[..]

Dat heeft geen fuck met arrogantie te maken maar alles met veiligheid.

Je moet wel een complete randdebiel zijn om winkeliers te verwijten dat de de voorschriften van de regering opvolgen.
En totaal hypocriet natuurlijk als je zelf toch Corona krijgt en dan nog medische zorg verwacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 28 juni 2020 @ 08:29:57 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193826273
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heeft geen fuck met arrogantie te maken maar alles met veiligheid.

Je moet wel een complete randdebiel zijn om winkeliers te verwijten dat de de voorschriften van de regering opvolgen.
En totaal hypocriet natuurlijk als je zelf toch Corona krijgt en dan nog medische zorg verwacht.
Dat. En hakuna's verbod bij H&M en CoolCat stamt al uit 2015 en hangt samen met stalking, dus opvallend dat nu gezegd wordt dat het door corona komt.
Resistance is futile.
pi_193826333
Wat kan je kopen voor 35 euro bij Hermes?
  zondag 28 juni 2020 @ 09:29:32 #30
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193826654
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:40 schreef potjecreme het volgende:

Agenda refill
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193826687
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 09:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Agenda refill
Ah oke.
  zondag 28 juni 2020 @ 09:38:10 #32
51385 baskick
Juist ja!
pi_193826705
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:16 schreef marsan het volgende:

[..]

T is een dag later dan wat op de tracj and trace staat. Normaal gesproken wacht je dan nog even. Ze storten t meteen terug. En ja dat js dus sneller dan normaal.
Ah dat deel had ik even gemist. Fair enough, maar dan blijft, restitueren als iets niet aankomt is geen service. Als iets afgeleverd staat terwijl dat niet zo is, is de kans op zoek raken best groot.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 28 juni 2020 @ 11:25:22 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193827609
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:40 schreef potjecreme het volgende:
Vervoerder Hermes, niet modemerk Hermès...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193828658
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 09:38 schreef baskick het volgende:

[..]

Ah dat deel had ik even gemist. Fair enough, maar dan blijft, restitueren als iets niet aankomt is geen service. Als iets afgeleverd staat terwijl dat niet zo is, is de kans op zoek raken best groot.
Klopt idd. Maar omdat t ook schijnt te gaan om een bezorger die t pakket overdraagt aan een andere bezorgersdienst die t in Nederland verder afhandelt, heb je kans dat t na t weekend alsnog bij hem aankomt.
Maar verder heb je gelijk hoor. T is alleen dat ze t heel snel hebben afgehandeld voor hem. Dat vond ik dus netjes.
pi_193828722
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:@. :@
  zondag 28 juni 2020 @ 12:54:22 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193828767
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat verklaart zóveel :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193838869
Graag on topic blijven, anders moet een moderator maar het een en ander opschonen hier.

Op de Nederlandse Post.nl site zie ik nu dit staan, het zelfde als de Hermes site. Het is dus door post.nl niet afgeleverd, want hun moeten het pakket voor het laatst fysiek in handen hebben gehad. Wat nu?

Zal morgen als ontvanger proberen via post.nl informatie te krijgen waarom er staat afgeleverd maar niet bezorgd. Waarschijnlijk zal mij verteld worden dat alleen de afzender in Duitsland een onderzoek kan starten. Immers hij is de opdrachtgever.

Tracking status

Verzend­informatie ontvangen
In transit
Aangekomen in land van bestemming
Onderweg met pakketten­chauffeur
Afgeleverd
Afgeleverd
vr 26 jun., 14:09
pi_193839031
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 23:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Graag on topic blijven, anders moet een moderator maar het een en ander opschonen hier.

Op de Nederlandse Post.nl site zie ik nu dit staan, het zelfde als de Hermes site. Het is dus door post.nl niet afgeleverd, want hun moeten het pakket voor het laatst fysiek in handen hebben gehad. Wat nu?

Zal morgen als ontvanger proberen via post.nl informatie te krijgen waarom er staat afgeleverd maar niet bezorgd. Waarschijnlijk zal mij verteld worden dat alleen de afzender in Duitsland een onderzoek kan starten. Immers hij is de opdrachtgever.

Tracking status

In transit
Afgeleverd
Afgeleverd
Tis gisteren terug gestort?

quote:

pi_193840247
Heb net ontdekt dat gezien de afmetingen van het pakket de bezorger dit nooit in de brievenbus heeft kunnen krijgen, dus hij moet al status bezorgd hebben aangemeld maar het zelf gehouden. Diefstal dus! Om herhaling te voorkomen ga ik dit toch aankaarten bij post.nl..Uiteraard zal ik wat het antwoord ook zal zijn mijn bevindingen hier neerzetten.

Afmetingen
47,5 x 7,5 x 8 cm
Gewicht
0,20 kg
Volume
2,85 L
pi_193840287
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 05:09 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb net ontdekt dat gezien de afmetingen van het pakket de bezorger dit nooit in de brievenbus heeft kunnen krijgen, dus hij moet al status bezorgd hebben aangemeld maar het zelf gehouden. Diefstal dus! Om herhaling te voorkomen ga ik dit toch aankaarten bij post.nl..Uiteraard zal ik wat het antwoord ook zal zijn mijn bevindingen hier neerzetten.

Afmetingen
47,5 x 7,5 x 8 cm
Gewicht
0,20 kg

Volume
2,85 L
Tamelijk lichtgewicht verpakking moet dat geweest zijn, als er ook nog inhoud in moet zitten.
pi_193840325
De inhoud is een Target CD van Prince.

Ze zien er zo uit

Die andere Target CDs van Prince had ik al, alleen deze ontbrak er nog aan.

http://www.thetargetcdcollection.com/2011/02/prince.html

Heb inmiddels al een andere zelfde CD gevonden bij een verkoper op eBay, moest wel 3 euro extra op mijn paypal zetten. Ook deze verkoper heeft 100% positieve feedback
pi_193840365
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 23:41 schreef -Hakuna- het volgende:

Tracking status

In transit
Afgeleverd
Afgeleverd
Je hebt je geld al terug gekregen, nu wil je dubbel profiteren?
pi_193840369
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 06:18 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Je hebt je geld al terug gekregen, nu wil je dubbel profiteren?
Het enige profijt wat ik wil is dat alles keurig bezorgd gaat worden, verwacht nog een rok (marktplaats met tracking is al sinds vorige week al 3 keer in sorteer proces geweest, maar nog steeds niet geleverd) twee Cds en deze zijn allemaal onderweg, waarvan een met tracking niet is afgeleverd. Moet er niet aan denken dat ik straks met 4 of meer tracking codes zit, allemaal volgens tracking afgeleverd maar fysiek niks ontvangen.

Zending is gesorteerd

Bezorgtijd nog onbekend
Zending is gesorteerd
  Redactie Frontpage maandag 29 juni 2020 @ 06:30:30 #44
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193840377
quote:

[..]

Volgens mij heb je grotere problemen dan niet bezorgde pakketjes :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193840378
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 06:22 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Het enige profijt wat ik wil is dat alles keurig bezorgd gaat worden, verwacht nog een rok (marktplaats met tracking is al sinds vorige week al 3 keer in sorteer proces geweest, maar nog steeds niet geleverd) twee Cds en deze zijn allemaal onderweg, waarvan een met tracking niet is afgeleverd. Moet er niet aan denken dat ik straks met 4 of meer tracking codes zit, allemaal volgens tracking afgeleverd maar fysiek niks ontvangen.

Zending is gesorteerd

Bezorgtijd nog onbekend
Zending is gesorteerd
Dus en je geld terug, en het pakketje?
pi_193840390
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 06:30 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Als ik het pakket had ontvangen was dit topic nergens voor nodig geweest. Maar dit soort reacties had ik wel verwacht. Heb verkoper van de Prince CD wel gemaild indien er alsnog wat mocht komen dan betaal ik gewoon de 35 euro terug. Wil voor 35 euro geen negatieve feedback op discogs krijgen.
pi_193840392
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 06:30 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat pakje is de rok op marktplaats, hopelijk komt deze dinsdag alsnog aan. Dan kan ik pas weg zeggen, verkoopster maakt zich ook ongerust. Zal dinsdag laten wel weten of ik wel of niet deze rok ontvangen heb, maandag wordt buiten rouwbrieven en medische post om nooit gewone post bezorgd door post.nl.
pi_193840402
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 06:36 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Als ik het pakket had ontvangen was dit topic nergens voor nodig geweest. Maar dit soort reacties had ik wel verwacht. Heb verkoper van de Prince CD wel gemaild indien er alsnog wat mocht komen dan betaal ik gewoon de 35 euro terug. Wil voor 35 euro geen negatieve feedback op discogs krijgen.
quote:

Goh wat raar dat je dit soort reacties we verwacht had, terwijl je zelf aangegeven hebt dat je je geld terug gekregen hebt.
pi_193841459
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 05:45 schreef -Hakuna- het volgende:
De inhoud is een Target CD van Prince.

Ze zien er zo uit

[ afbeelding ]

Die andere Target CDs van Prince had ik al, alleen deze ontbrak er nog aan.

http://www.thetargetcdcollection.com/2011/02/prince.html

Heb inmiddels al een andere zelfde CD gevonden bij een verkoper op eBay, moest wel 3 euro extra op mijn paypal zetten. Ook deze verkoper heeft 100% positieve feedback
Aardige omdoos, dan: 47,5 x 7,5 x 8 cm.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:20:45 #50
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_193841613
Tja, pakketjes. x % raakt zoek of komt niet goed aan of verdwijnt ergens magisch. Laatst ook gehad met een pakket. Bleef maar hangen in een sorteercentrum. Bij navraag bij de webwinkel werd het bedrag ineens gecrediteerd. Als het geen bijzonder pakketje is, gaan ze niet eens zoeken. Wordt pas echt vervelend als jij je geld niet terug krijgt...dat heb je dan vaak met van particulier naar particulier.

Voor webshops en hun bezorgers - geld terug voor deze x % wordt door hun gewoon gezien als bedrijfsrisico. Als jij denkt dat er ook maar iemand gaat zoeken in een sorteercentrum of zo......
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')