Mooi niet...!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef bami_haar het volgende:
DPD levert de pakketten voor Hermes in Nederland
de buitenlandse code wordt vaak vervangen voor een Nederlandse codequote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:40 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mooi niet...!
Er is een fout opgetreden!
Dit pakket komt niet in de database van DPD voor.
De mogelijke redenen kunnen zijn:
• Het ingevoerde pakketlabelnummer is onjuist
• Het pakketlabelnummer is ouder dan negentig dagen en is al opgeslagen in het archief.
• Het pakket is nog niet overgedragen aan DPD.
Wat is hier onduidelijk aan. Dat PostNl hun claim van binnen een dag niet waarmaakt mag inmiddels als bekend worden beschouwd. Pakje komt gewoon in de loop van volgende week. Evt zelf even navragen bij het uitleverpunt over een paar dagen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Bezorgtijd: gisteren tussen 08:00 en 18:00
Zending is gesorteerd
We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.
En dat had je vooraf niet gezien?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:32 schreef -Hakuna- het volgende:
Er is niet voor getekend (denk ik dan) en kan in Nederland totaal nergens iets vinden, geen telefoon, geen locatie. Niks! Zo gooi ik wederom 35 euro in de asbak. Verkoper stuurt dat ik 5 dagen moet wachten, tracking blijft 5 dagen staan. Ik kan alleen paypal claim indienen, maar omdat paypal kan zien dat er is afgeleverd zullen ze de claim niet toekennen of in het beste geval voor de helft. Verkoper heeft immers tracking. Via postnl kan ik ook geen hit vinden met deze code.
Lees wel veel slechte ervaringen over dit bedrijf.
Kan niet alles vooraf zien, verkoper gaf aan via hermes te verzenden met tracking. Meer was nog niet bekend. Kan helaas niet altijd de ervaren internet recherche gaan uithangenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
En dat had je vooraf niet gezien?
Omdat de meeste stenen winkels voor te veel arrogantie hebben en menen dat ze de koning van de stad zijn. Daarbij al die idioterie met verplichte mandjes, verplichte looprichtingen, pijlen die je verplichten iets te doen of juist te laten, verplichte aanwijzingen, en het meest trieste is die apathische houding van die 1,5 meter afstand houden. Alle winkels die daar een meedoen mogen wat mij betreft failliet gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:05 schreef Dunnevandale het volgende:
Wat werkt dat online winkelen toch perfect! Waarom niet gewoon bij de lokale middenstand kopen?
Neutraal? Lijkt me eerder een goede feedback te verdienen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze kwestie heeft een opmerkelijke uitkomst opgeleverd...Omdat schijnbaar bewezen is dat zending niet bij mij is afgeleverd heeft verkoper om verdere stress te voorkomen het gehele aankoopbedrag terug gestort. Zal hem een neurale feedack geven.
U hebt een terugbetaling ontvangen
Verkoper xxxxx heeft uw verzoek om terugbetaling geaccepteerd en een terugbetaling van 35,00 EUR gedaan. Het kan tot vijf werkdagen (en soms langer) duren voordat deze terugbetaling op uw PayPal-rekening of bankafschrift wordt weergegeven
Had jij niet ook een winkelverbod bij een aantal grote winkels?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Omdat de meeste stenen winkels voor te veel arrogantie hebben en menen dat ze de koning van de stad zijn. Daarbij al die idioterie met verplichte mandjes, verplichte looprichtingen, pijlen die je verplichten iets te doen of juist te laten, verplichte aanwijzingen, en het meest trieste is die apathische houding van die 1,5 meter afstand houden. Alle winkels die daar een meedoen mogen wat mij betreft failliet gaan.
Voel mij net een voorgeprogrammeerde robot als ik zo een winkel moet bezoeken. No way!
Je had vooraf kunnen weten met welke vervoerder hij zou verzenden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:18 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Kan niet alles vooraf zien, verkoper gaf aan via hermes te verzenden met tracking. Meer was nog niet bekend. Kan helaas niet altijd de ervaren internet recherche gaan uithangen
Goede feedback? De winkelier is verplicht te leveren - nakoming van de overeenkomst. Als hij niet levert, is restitutie of een nieuwe zending niet meer dan logisch. Dat is geen service, dat is normaal. Of: zou dat moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Neutraal? Lijkt me eerder een goede feedback te verdienen.
T is een dag later dan wat op de tracj and trace staat. Normaal gesproken wacht je dan nog even. Ze storten t meteen terug. En ja dat js dus sneller dan normaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:09 schreef baskick het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik even dat TS ver boven jaar stand was gaan shoppen bij Hermès
[..]
Goede feedback? De winkelier is verplicht te leveren - nakoming van de overeenkomst. Als hij niet levert, is restitutie of een nieuwe zending niet meer dan logisch. Dat is geen service, dat is normaal. Of: zou dat moeten zijn.
En uiteraard ligt dat aan de grote boze buitenwereld en niet aan jou.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Omdat de meeste stenen winkels voor te veel arrogantie hebben en menen dat ze de koning van de stad zijn. Daarbij al die idioterie met verplichte mandjes, verplichte looprichtingen, pijlen die je verplichten iets te doen of juist te laten, verplichte aanwijzingen, en het meest trieste is die apathische houding van die 1,5 meter afstand houden. Alle winkels die daar een meedoen mogen wat mij betreft failliet gaan.
Voel mij net een voorgeprogrammeerde robot als ik zo een winkel moet bezoeken. No way!
Haha, preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Had jij niet ook een winkelverbod bij een aantal grote winkels?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met arrogantie te maken maar alles met veiligheid.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat. En hakuna's verbod bij H&M en CoolCat stamt al uit 2015 en hangt samen met stalking, dus opvallend dat nu gezegd wordt dat het door corona komt.quote:Op zondag 28 juni 2020 08:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met arrogantie te maken maar alles met veiligheid.
Je moet wel een complete randdebiel zijn om winkeliers te verwijten dat de de voorschriften van de regering opvolgen.
En totaal hypocriet natuurlijk als je zelf toch Corona krijgt en dan nog medische zorg verwacht.
quote:Op zondag 28 juni 2020 08:40 schreef potjecreme het volgende:
Wat kan je kopen voor 35 euro bij Hermes?
Ah dat deel had ik even gemist. Fair enough, maar dan blijft, restitueren als iets niet aankomt is geen service. Als iets afgeleverd staat terwijl dat niet zo is, is de kans op zoek raken best groot.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:16 schreef marsan het volgende:
[..]
T is een dag later dan wat op de tracj and trace staat. Normaal gesproken wacht je dan nog even. Ze storten t meteen terug. En ja dat js dus sneller dan normaal.
Vervoerder Hermes, niet modemerk Hermès...quote:Op zondag 28 juni 2020 08:40 schreef potjecreme het volgende:
Wat kan je kopen voor 35 euro bij Hermes?
Klopt idd. Maar omdat t ook schijnt te gaan om een bezorger die t pakket overdraagt aan een andere bezorgersdienst die t in Nederland verder afhandelt, heb je kans dat t na t weekend alsnog bij hem aankomt.quote:Op zondag 28 juni 2020 09:38 schreef baskick het volgende:
[..]
Ah dat deel had ik even gemist. Fair enough, maar dan blijft, restitueren als iets niet aankomt is geen service. Als iets afgeleverd staat terwijl dat niet zo is, is de kans op zoek raken best groot.
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vervoerder Hermes, niet modemerk Hermès...
Dat verklaart zóveelquote:Op zondag 28 juni 2020 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vervoerder Hermes, niet modemerk Hermès...
Tis gisteren terug gestort?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Graag on topic blijven, anders moet een moderator maar het een en ander opschonen hier.
Op de Nederlandse Post.nl site zie ik nu dit staan, het zelfde als de Hermes site. Het is dus door post.nl niet afgeleverd, want hun moeten het pakket voor het laatst fysiek in handen hebben gehad. Wat nu?
Zal morgen als ontvanger proberen via post.nl informatie te krijgen waarom er staat afgeleverd maar niet bezorgd. Waarschijnlijk zal mij verteld worden dat alleen de afzender in Duitsland een onderzoek kan starten. Immers hij is de opdrachtgever.
Tracking status
Verzendinformatie ontvangen
In transit
Aangekomen in land van bestemming
Onderweg met pakkettenchauffeur
Afgeleverd
Afgeleverd
vr 26 jun., 14:09
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze kwestie heeft een opmerkelijke uitkomst opgeleverd...Omdat schijnbaar bewezen is dat zending niet bij mij is afgeleverd heeft verkoper om verdere stress te voorkomen het gehele aankoopbedrag terug gestort. Zal hem een neurale feedack geven.
Verkoper xxxxx heeft uw verzoek om terugbetaling geaccepteerd en een terugbetaling van 35,00 EUR gedaan. Het kan tot vijf werkdagen (en soms langer) duren voordat deze terugbetaling op uw PayPal-rekening of bankafschrift wordt weergegeven
Tamelijk lichtgewicht verpakking moet dat geweest zijn, als er ook nog inhoud in moet zitten.quote:Op maandag 29 juni 2020 05:09 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb net ontdekt dat gezien de afmetingen van het pakket de bezorger dit nooit in de brievenbus heeft kunnen krijgen, dus hij moet al status bezorgd hebben aangemeld maar het zelf gehouden. Diefstal dus! Om herhaling te voorkomen ga ik dit toch aankaarten bij post.nl..Uiteraard zal ik wat het antwoord ook zal zijn mijn bevindingen hier neerzetten.
Afmetingen
47,5 x 7,5 x 8 cm
Gewicht
0,20 kg
Volume
2,85 L
Je hebt je geld al terug gekregen, nu wil je dubbel profiteren?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Graag on topic blijven, anders moet een moderator maar het een en ander opschonen hier.
Op de Nederlandse Post.nl site zie ik nu dit staan, het zelfde als de Hermes site. Het is dus door post.nl niet afgeleverd, want hun moeten het pakket voor het laatst fysiek in handen hebben gehad. Wat nu?
Zal morgen als ontvanger proberen via post.nl informatie te krijgen waarom er staat afgeleverd maar niet bezorgd. Waarschijnlijk zal mij verteld worden dat alleen de afzender in Duitsland een onderzoek kan starten. Immers hij is de opdrachtgever.
Tracking status
Verzendinformatie ontvangen
In transit
Aangekomen in land van bestemming
Onderweg met pakkettenchauffeur
Afgeleverd
Afgeleverd
vr 26 jun., 14:09
Het enige profijt wat ik wil is dat alles keurig bezorgd gaat worden, verwacht nog een rok (marktplaats met tracking is al sinds vorige week al 3 keer in sorteer proces geweest, maar nog steeds niet geleverd) twee Cds en deze zijn allemaal onderweg, waarvan een met tracking niet is afgeleverd. Moet er niet aan denken dat ik straks met 4 of meer tracking codes zit, allemaal volgens tracking afgeleverd maar fysiek niks ontvangen.quote:Op maandag 29 juni 2020 06:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je hebt je geld al terug gekregen, nu wil je dubbel profiteren?
Volgens mij heb je grotere problemen dan niet bezorgde pakketjesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dus en je geld terug, en het pakketje?quote:Op maandag 29 juni 2020 06:22 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het enige profijt wat ik wil is dat alles keurig bezorgd gaat worden, verwacht nog een rok (marktplaats met tracking is al sinds vorige week al 3 keer in sorteer proces geweest, maar nog steeds niet geleverd) twee Cds en deze zijn allemaal onderweg, waarvan een met tracking niet is afgeleverd. Moet er niet aan denken dat ik straks met 4 of meer tracking codes zit, allemaal volgens tracking afgeleverd maar fysiek niks ontvangen.
25 juni 19:34
Zending is gesorteerd
Bezorgtijd nog onbekend
25 juni 18:34
Zending is ontvangen door PostNL
25 juni 10:21
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt
24 juni 17:42
Zending is gesorteerd
24 juni 10:47
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt
23 juni 14:13
Zending is ontvangen door PostNL
23 juni 4:26
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL
Als ik het pakket had ontvangen was dit topic nergens voor nodig geweest. Maar dit soort reacties had ik wel verwacht. Heb verkoper van de Prince CD wel gemaild indien er alsnog wat mocht komen dan betaal ik gewoon de 35 euro terug. Wil voor 35 euro geen negatieve feedback op discogs krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2020 06:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus en je geld terug, en het pakketje?
Dat pakje is de rok op marktplaats, hopelijk komt deze dinsdag alsnog aan. Dan kan ik pas weg zeggen, verkoopster maakt zich ook ongerust. Zal dinsdag laten wel weten of ik wel of niet deze rok ontvangen heb, maandag wordt buiten rouwbrieven en medische post om nooit gewone post bezorgd door post.nl.quote:Op maandag 29 juni 2020 06:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus en je geld terug, en het pakketje?
quote:Op maandag 29 juni 2020 06:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Als ik het pakket had ontvangen was dit topic nergens voor nodig geweest. Maar dit soort reacties had ik wel verwacht. Heb verkoper van de Prince CD wel gemaild indien er alsnog wat mocht komen dan betaal ik gewoon de 35 euro terug. Wil voor 35 euro geen negatieve feedback op discogs krijgen.
Goh wat raar dat je dit soort reacties we verwacht had, terwijl je zelf aangegeven hebt dat je je geld terug gekregen hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Aardige omdoos, dan: 47,5 x 7,5 x 8 cm.quote:Op maandag 29 juni 2020 05:45 schreef -Hakuna- het volgende:
De inhoud is een Target CD van Prince.
Ze zien er zo uit
[ afbeelding ]
Die andere Target CDs van Prince had ik al, alleen deze ontbrak er nog aan.
http://www.thetargetcdcollection.com/2011/02/prince.html
Heb inmiddels al een andere zelfde CD gevonden bij een verkoper op eBay, moest wel 3 euro extra op mijn paypal zetten. Ook deze verkoper heeft 100% positieve feedback
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |