EN DIT KON NIET BIJ DE BLM DEMONSTRATIE!!!1!1!1quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
men is klaar voor de rave op de Dam
[ afbeelding ]
Wat is daar nu weer danquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
men is klaar voor de rave op de Dam
[ afbeelding ]
quote:
quote:De organisatoren gaven eerder aan in opstand te willen komen voor 'de ondernemers, creatieve geesten en festivals in Nederland'. Het zou gaan om een vreedzaam protest 'waar we samen dansen tegen het scheve coronabeleid.'
quote:Er staan duizenden mensen op 'aanwezig' op Facebook, ondanks het verbod', vertelt een politiewoordvoerder. 'Het is moeilijk voorspelbaar hoeveel mensen er uiteindelijk naar de Dam toekomen. We doen dit uit voorzorg.'
naar Project-X in Haren kwam ook niemand...quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Jongeren zien rave, vinken aanwezig aan op facebook. Alsof die gaan komen
Nee, ben niet zo'n gabbertje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1
Ben je weleens op Thunderdome geweest?
Ja weet ik veel waar ik op moest zoeken. Heb niet geslapen (vet stoer) dus kan niet echt nadenkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Mansjester
Het enige wat daarvoor nodig was, was wow space gif in Google te tikken.
Was dat nou de moeite?
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar ik op moest zoeken. Heb niet geslapen (vet stoer) dus kan niet echt nadenken
Leuk grietje is dat hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bedankt.
Heb ook nog een filmpje met je moeder.
Konden op z'n minst koekjes bakken toch, maar nee, gewoon bedelen voor geldquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-redden~a438be2f/
6/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |