abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193813638
Via een datingsapp heb ik anderhalve maand geleden een meisje leren. Het klikte verrassend snel echt goed, echt goede inhoudelijke gesprekken en het flowede echt lekker. Zoveel gemeenschappelijke, niet alleen qua interesses maar ook qua persoonlijkheid en geloof, en waar we verschillen vulde we mekaar juist weer aan. We maakte elkaar echt blij, keken uit naar elkaar berichten en werden er zelfs eerder wakker door.

Uiteindelijk nummers uitgewisseld en 6 keer wezen videobellen. Ook dit beviel heel erg goed en we vonden elkaar echt leuk en hebben dat ook aan elkaar laten weten. Dus het werd tijd voor een date, eentje die best goed beviel, ondanks dat zij erg nerveus was.

Uiteindelijk hebben we een tweede date afgesproken. Helaas kreeg ik de dag van te voren van m’n opdrachtgever een hele boeg met werk die direct geregeld moest worden waardoor de date eigenlijk niet goed uitkwam. Ik vond het lullig om af te zeggen en ben dus toch gegaan (achteraf flink gezeik gekregen ook). Voelde me alleen tijdens de date niet echt op m’n gemak en was daardoor met m’n gedachte ergens anders en een beetje afwezig, niet te veel het voortouw genomen wat zei dus deed, terwijl zij eigenlijk niet zo is.

Uiteindelijk dit haar de dag erna verteld toen ze me vertelde dat ze de date tegen vond vallen. Uiteindelijk hebben we gebeld, heeft ze me verteld dat ze zelfs nog gehuild heeft en het wilde stop zetten en dit kwam best onverwacht omdat het juist zo goed klikte voorheen.

Nu zegt ze dat ze in het echt geen relatieklik voelde en dat ik minder praat dan online, nu was dit bijvoorbeeld tijdens het videobellen niet het geval of de eerste date. Dit komt denk ik ook doordat ik eerst een paar keer iemand moet zien voordat ik helemaal m’n gang kan gaan, die bubbel moet ff doorprikt worden. Het was beide voor ons ook iets nieuws, spannend en voor haar zelfs de eerste serieuze poging tot daten. Ik heb haar dit ook allemaal nog geappt, maar ze blijft zeggen dat de klik ontbreekt in het echt en het hierbij wilt laten, terwijl ik juist denk dat dit nog kan komen maar zij te snel oordeelt. Ik weet gewoon wat ik beter kan doen bij een eventuele derde date.

Ik vind het zó zonde aangezien ik nooit eerder zo iemand heb ontmoet waarmee ik op 1 lijn zit en waarmee het zo snel klikte. Er zit zo veel potentie in. Valt er nog wat te doen?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 12:13:16 #2
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193813732
Ik vind dat zij nogal overdreven reageert zeg. Huilen? En nu al zeuren omdat je minder van je laat horen ivm drukte?
En dan heb je pas twee dates gehad. Wat een gedoe.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193813792
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat zij nogal overdreven reageert zeg. Huilen? En nu al zeuren omdat je minder van je laat horen ivm drukte?
En dan heb je pas twee dates gehad. Wat een gedoe.
Ja ze is wel een gevoelsmens om het zo te noemen. Het is niet zozeer die twee dates, maar daarvoor ook al veel zitten appen en videobellen wat echt goed beviel. Alleen bij die dates, en vooral de tweede die ik verprutst hebt vond ze het tegenvallen en zag ze geen toekomst in een relatie.

Overigens heeft zij niet gezeurd dat ik niet van me liet horen door drukte. Ik had het wel moeten laten weten aangezien de tweede date dan beter beviel. Daarnaast hielp het ook bij de tweede date niet mee dat we waren in een stad die we beide niet kende, ook niet heel leuk was, zij erg moe was en ik het ook een beetje spannend vond dat ik al gelijk haar zus ging ontmoeten (we gebruikte haar kamer om in te koken).
pi_193813820
Zo erg flowt het dus blijkbaar niet !!
pi_193813847
Hoe oud zijn jullie?
pi_193813860
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:24 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Zij 19 ik 24. Binnen een klein maandje is het 20 en 25
  zaterdag 27 juni 2020 @ 12:27:17 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193813866
Te veel gedoe ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zaterdag 27 juni 2020 @ 13:19:50 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193814242
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:18 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Ja ze is wel een gevoelsmens om het zo te noemen. Het is niet zozeer die twee dates, maar daarvoor ook al veel zitten appen en videobellen wat echt goed beviel. Alleen bij die dates, en vooral de tweede die ik verprutst hebt vond ze het tegenvallen en zag ze geen toekomst in een relatie.

Overigens heeft zij niet gezeurd dat ik niet van me liet horen door drukte. Ik had het wel moeten laten weten aangezien de tweede date dan beter beviel. Daarnaast hielp het ook bij de tweede date niet mee dat we waren in een stad die we beide niet kende, ook niet heel leuk was, zij erg moe was en ik het ook een beetje spannend vond dat ik al gelijk haar zus ging ontmoeten (we gebruikte haar kamer om in te koken).
Mja, je zoekt het allemaal bij jezelf, en dat snap ik wel, want als je dat doet dan kun je jezelf voorhouden dat jij de controle hebt, dat als jij A B en C anders doet, dat het dan weer 'goed' komt. De realiteit is dat je haar 6 weken 'kent'. De realiteit is dat 6 weken nergens over gaat. Ik heb bij wijze van een pak melk in de koelkast waar ik een langere 'relatie' mee heb.

Jij bent verliefd, zij niet. Zij is met dr beentjes terug op aarde gelandt, doet erg overdreven imho, maar she's just not that into you, want anders zou de uitleg over werk voldoende zijn. Immers, dat ís wat er gebeurde.

Met andere woorden, ze heeft het gevoel gewoon niet zo, en dat zegt ze ook, want ze geeft aan dat ze in het echt geen relatieklik voelde. Dat is gewoon eerlijk. Dat is niet er omheen draaien en allerlei andere shit aanvoeren, ze geeft aan dat ze dé klik niet voelt.

Dat kan gebeuren. Dat dat niet is wat jij wil horen snap ik, en het is ook niet leuk, maar soms gaan dingen zo. Je kunt je wel proberen vast te klampen aan strohalmen, dat JIJ zus of zo had moeten doen, maar het gevoel is er bij haar, of het is er niet. Zij geeft aan dat het er niet is.

Dan houdt het gewoon op.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193814274
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:05 schreef synsysterstylo het volgende: Er zit zo veel potentie in. Valt er nog wat te doen?
Niet je dat er niet eerst zelf in stoppen?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_193814334
Niks meer aan doen,anders word het alleen maar erger, zij is duidelijk geweest. Als ze jou echt leuk vind/spijt van krijgt komt ze hier wel op terug.wat ik niet helemaalkan opmaken uit jou verhaal is, heb je nou je werk afzegt voor een date? of de date uitgesteld?

[ Bericht 13% gewijzigd door michiel_merk op 27-06-2020 13:37:54 ]
pi_193814357
Misschien is ze wat onzeker over jou. Omdat je na de eerste leuke contacten opeens minder tijd scheen te hebben en opeens wat afwezig lijkt, is het mogelijk dat ze denkt dat je haar minder leuk begint te vinden. Ondanks dat je haar je redenen hebt uitgelegd, is ze misschien niet erg overtuigd en wil ze het stopzetten voordat jij het doet (denkt ze misschien) en het dan al te diep bij haar zit. Zou nogmaals een serieus gesprek met haar aangaan in het echt. Zou nog niet opgeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2020 13:34:34 ]
pi_193814359
Niks, 't is klaar.
pi_193814385
Het is niet verkeerd om een beetje te vechten voor iets wat je denkt dat goed is.
pi_193814411
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:36 schreef Amee het volgende:
Het is niet verkeerd om een beetje te vechten voor iets wat je denkt dat goed is.
als ze blijft zeggen dat de klik ontbreekt kun je lullen als brugman, gaat niet werken
pi_193814444
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:39 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

als ze blijft zeggen dat de klik ontbreekt kun je lullen als brugman, gaat niet werken
Ze zei ook dat hij online minder praat dan eerst. Dat kan duiden op haar onzekerheid over zijn gevoelens voor haar.
Ik zeg bovenstaande uit ervaring :P

Maar als ze weigert om nog een keer te ontmoeten voor een serieus gesprek dan is daar niet veel meer aan te doen. Zou eerst wel toch nog voor een afspraak gaan om het in het echt uit te praten.
pi_193814485
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Ze zei ook dat hij online minder praat dan eerst. Dat kan duiden op haar onzekerheid over zijn gevoelens voor haar.
Ik zeg bovenstaande uit ervaring :P

Maar als ze weigert om nog een keer te ontmoeten voor een serieus gesprek dan is daar niet veel meer aan te doen. Zou eerst wel toch nog voor een afspraak gaan om het in het echt uit te praten.
Daar heb je een punt,online is voor velen een killer in date fase, als je er niet mee kan omgaan

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 27-06-2020 13:56:27 ]
pi_193814645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, je zoekt het allemaal bij jezelf, en dat snap ik wel, want als je dat doet dan kun je jezelf voorhouden dat jij de controle hebt, dat als jij A B en C anders doet, dat het dan weer 'goed' komt. De realiteit is dat je haar 6 weken 'kent'. De realiteit is dat 6 weken nergens over gaat. Ik heb bij wijze van een pak melk in de koelkast waar ik een langere 'relatie' mee heb.

Jij bent verliefd, zij niet. Zij is met dr beentjes terug op aarde gelandt, doet erg overdreven imho, maar she's just not that into you, want anders zou de uitleg over werk voldoende zijn. Immers, dat ís wat er gebeurde.

Met andere woorden, ze heeft het gevoel gewoon niet zo, en dat zegt ze ook, want ze geeft aan dat ze in het echt geen relatieklik voelde. Dat is gewoon eerlijk. Dat is niet er omheen draaien en allerlei andere shit aanvoeren, ze geeft aan dat ze dé klik niet voelt.

Dat kan gebeuren. Dat dat niet is wat jij wil horen snap ik, en het is ook niet leuk, maar soms gaan dingen zo. Je kunt je wel proberen vast te klampen aan strohalmen, dat JIJ zus of zo had moeten doen, maar het gevoel is er bij haar, of het is er niet. Zij geeft aan dat het er niet is.

Dan houdt het gewoon op.
Bedankt voor je nuchtere antwoord. Het komt gewoon uit het niets van haar. Opzich kenden we elkaar best goed, we hebben over best persoonlijke dingen gepraat waar we ook op 1 lijn zaten. En ja ik snap dat je in het echt dan anders kan zijn. Ik heb gewoon heel erg het idee dat zij te hoge/andere verwachtingen had. Dat door die bubbel die bij mij eerst doorgeprikt moet worden, en ik de tweede keer een beetje verprutst hebt, dat dat de oorzaak is dat zij geen relatieklik direct voelt en zij nu iets te snel oordeelt en opgeeft. Terwijl tijdens 6 keer videobellen, wat telkens 3/4 uur duurde ze het zelf zo leuk vond en ook het initiatief nam. Waar het gesprek bleef vloeien en ik dan kritiek krijg dat ik in het echt minder praatte (wat dus een reden heeft) Zij verwachtte denk ik bij de eerste date al gelijk en direct de relatie klik te voelen, soort liefde op het eerste gezicht, terwijl ik al verwachtte dat de realiteit het echte startpunt zou zijn. Dat ik daarin flexibeler was dan zij.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:30 schreef michiel_merk het volgende:
Niks meer aan doen,anders word het alleen maar erger, zij is duidelijk geweest. Als ze jou echt leuk vind/spijt van krijgt komt ze hier wel op terug.wat ik niet helemaalkan opmaken uit jou verhaal is, heb je nou je werk afzegt voor een date? of de date uitgesteld?
Ik had sowieso wel vrij die dag maar moest wel flexibel blijven, maar dit was wel echt heel erg onverwacht van m’n opdrachtgever. Normaal laat ie het wel eerder weten en is het ook minder. Uiteindelijk niet super handig van mij nee. Maar het stond al een week gepland en om het dan af te zeggen vond ik ook zo knullig.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:33 schreef Amee het volgende:
Misschien is ze wat onzeker over jou. Omdat je na de eerste leuke contacten opeens minder tijd scheen te hebben en opeens wat afwezig lijkt, is het mogelijk dat ze denkt dat je haar minder leuk begint te vinden. Ondanks dat je haar je redenen hebt uitgelegd, is ze misschien niet erg overtuigd en wil ze het stopzetten voordat jij het doet (denkt ze misschien) en het dan al te diep bij haar zit. Zou nogmaals een serieus gesprek met haar aangaan in het echt. Zou nog niet opgeven.
Naja dat van werk was maar echt eenmalig op die tweede date. Daarvoor heb ik haar gewoon alle tijd en aandacht gegeven. Zoals het videobellen, en gewoon dagelijks door blijven appen. Een dag voor de date werd ze wel onzeker omdat ik niemand uit m’n omgeving nog over haar had verteld, wat een reden had en zij die uiteindelijk ook begreep.

Maargoed, het is nu sinds vorige week donderdag dat ze het heeft willen stopzetten. Na het bellen toen kon ik het moeilijk begrijpen waardoor ik moeite heb met het accepteren en het verwerken ervan. Heb slecht geslapen, gegeten en zitten ijsberen. Nu gaat dat gelukkig al wel beter. Ik heb haar nog wel geappt toen met de vragen die ik nu ook in dit topic heeft, maar niet alles beantwoord ze en ze zegt dat ze het hierbij wilt laten. Eigenlijk wil ik haar morgen appen of ze nog wilt bellen, maar ik weet dat ze daar op staat te wachten. Ik heb het idee dat ze het nog niet goed snapt vanuit mijn kant en ik van haar kant ook niet waardoor ik moeite heb met het vergeten. Ze heeft naar mijn idee te snel geoordeeld en te snel een relatieklik willen verwachten. Dat het videobellen net zo soepel zou gaan als in t echt.
pi_193814664
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Ze zei ook dat hij online minder praat dan eerst. Dat kan duiden op haar onzekerheid over zijn gevoelens voor haar.
Ik zeg bovenstaande uit ervaring :P

Maar als ze weigert om nog een keer te ontmoeten voor een serieus gesprek dan is daar niet veel meer aan te doen. Zou eerst wel toch nog voor een afspraak gaan om het in het echt uit te praten.
Tijdens videobellen heb ik altijd veel gepraat maar in het echt iets minder, wat puur kwam om voor mij die bubbel door te prikken en tijdens de tweede keer was t vooral dat gezeik waardoor ik met m’n gedachte ergens anders zat. Zij denkt dat dit in m’n karakter zit, wat ze baseerde op de dates, terwijl het videobellen wel anders was.
pi_193814682
Zij kan ook wel redenen gaan geven/verzinnen maar ze mist gewoon het gevoel.
pi_193814713
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:05 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Zij kan ook wel redenen gaan geven/verzinnen maar ze mist gewoon het gevoel.
En dat terwijl ze het eerst wel had. Toen was ik om een paar redenen iets meer terug getrokken in het echt, wat ik denk dat dat gevoel voor haar verstoord heeft. Het voelt voor mij zo snel geoordeeld en opgegeven, en kan je uperhaupt wel direct die relatieklik hebben, want de klik daarnaast gaf ze wel aan uniek en bijzonder te vinden, dat we zoveel deelden. Alleen die relatieklik miste.
pi_193814729
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:01 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]


Ik had sowieso wel vrij die dag maar moest wel flexibel blijven, maar dit was wel echt heel erg onverwacht
[..]

Niet handig idd dat jij je werk afzegt voor een date, had ze heus wel begrepen, en daarnaast had ze dan nog meer zin in de date gehad, en jij een betere mindset. Vaak genoeg mee gemaakt toen ik zelf nog dates af moest zeggen vanwege werk of iets anders..Laat dit even 2 weken rusten, en knoop dan nog een keer een gesprek met haar aan (luchtig) Dan merk je vanzelf wel hoe zij er in staat. Momenteel denk jij veel te moeilijk en ben je alles aan het dood analyseren
pi_193814733
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:09 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

En dat terwijl ze het eerst wel had. Toen was ik om een paar redenen iets meer terug getrokken in het echt, wat ik denk dat dat gevoel voor haar verstoord heeft.
Ik had precies zo’n zelfde ervaring vorig jaar. Maar goed het is achteraf nu naar redenen zoeken terwijl dat gewoon geen nut heeft. Heb je een idee dat bepaald gedrag van jou achter afgezien beter had gekund, daar zal vast een kern van waarheid in zitten, verander dat dan voor de volgende keer met iemand.

Verder I guess belangrijk om te beseffen dat een date afzeggen niet uit maakt als je het gewoon duidelijk en op tijd communiceert.
pi_193814749
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:11 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Miet handig idd dat jij je werk afzegt voor een date, had ze heus wel begrepen, en daarnaast had ze dan nog meer zin in de date gehad, en jij een betere mindset. Vaak genoeg mee gemaakt toen ik zelf nog dates af moest zeggen vanwege werk..Laat dit even 2 weken rusten en knoop dan nog een keer een gesprek met haar aan (luchtig) dan merk je vanzelf wel hoe zij er in staat.
Ja je hebt gelijk, was niet slim van mij. Maar goed, ik had het lullig gevonden en mis dat het voor haar als een smoes overkwam als ik het afzeg en er waren alsnog wel meerdere factoren die de date niet tot een succes maakte. Maar goed, komt erop neer dat hij verplaatst had moeten worden. Is 2 weken niet iets te veel? Dan blijf ik met misschien wel valse hoop zitten en zij vergeet mij ondertussen aangezien ze het prima vind dat we nu niet appen.
pi_193814770
Je moet sowieso je hoop opgeven. Als je contact op neemt over X aantal weken, doe dat dan op manier alsof je geen (valse) verwachtingen heb.

Statistisch gezien is je “hoop” sowieso heel erg laag.
pi_193814799
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:11 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik had precies zo’n zelfde ervaring vorig jaar. Maar goed het is achteraf nu naar redenen zoeken terwijl dat gewoon geen nut heeft. Heb je een idee dat bepaald gedrag van jou achter afgezien beter had gekund, daar zal vast een kern van waarheid in zitten, verander dat dan voor de volgende keer met iemand.

Verder I guess belangrijk om te beseffen dat een date afzeggen niet uit maakt als je het gewoon duidelijk en op tijd communiceert.
Naja de redenen zoeken heeft wel nut voor mij. Als zij met goede duidelijke redenen komt is het voor mij makkelijker om het allemaal te accepteren, een plaats te geven en te verwerken. Maar dat doet ze niet. Hierdoor blijf ik met een onbevredigd gevoel zitten dat ik te snel geoordeeld bent, zij het te snel heeft opgegeven en een derde date het goed had kunnen maken.
Het klinkt wat dramatisch maar ik vind het echt heel uniek dat ik zo iemand waar ik zo snel een klik mee had, we elkaar blij maakte, we dezelfde geloofsovertuiging, waarden en normen, interesses, visies en diepe gesprekken mee kon delen dat ik bang ben dat de kans heel klein is dat ik zo iemand nogmaals ontmoet aangezien zij hierin echt de enige in mijn bijna 25 jaar is die ik ben tegengekomen. Het was voor mij niet zomaar iemand waarmee ik goed kon opschieten.
pi_193814805
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:14 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, was niet slim van mij. Maar goed, ik had het lullig gevonden en mis dat het voor haar als een smoes overkwam als ik het afzeg en er waren alsnog wel meerdere factoren die de date niet tot een succes maakte. Maar goed, komt erop neer dat hij verplaatst had moeten worden. Is 2 weken niet iets te veel? Dan blijf ik met misschien wel valse hoop zitten en zij vergeet mij ondertussen aangezien ze het prima vind dat we nu niet appen.
Loslaten, afleiding zoeken, ga sporten/terassen, ontmoet andere meiden..Helpt echt kerel, dan zie je zelf ook in dat je nu teveel er mee bezig bent..2 weken is echt niet te lang, zij voelt de klik niet, dat is niet jou probleem. Als zij er spijt van krijgt komt ze er wel op terug, daar kun jij geen sturing meer in geven.ik zou zeggen laat los of probeer het over 2 weKen nog een keer
pi_193814846
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:19 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Loslaten, afleiding zoeken, ga sporten/terassen, ontmoet andere meiden..Helpt echt kerel, dan zie je zelf ook in dat je nu teveel er mee bezig bent..2 weken is echt niet te lang, zij voelt de klik niet, dat is niet jou probleem. Als zij er spijt van krijgt komt ze er wel op terug, daar kun jij geen sturing meer in geven.ik zou zeggen laat los of probeer het over 2 weKen nog een keer
Ja heb je zeker gelijk in, afgelopen dagen gaat dat gelukkig al beter, ondanks het soms nog wel m’n gedachtes binnen kruipt. Hoe zou ik haar dan het beste kunnen benaderen over 2 weken? Aangezien ik nu het idee heb dat ik echt nog inhoudelijk kan reageren met emotie erop zeg maar..
pi_193814895
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:18 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Naja de redenen zoeken heeft wel nut voor mij. Als zij met goede duidelijke redenen komt is het voor mij makkelijker om het allemaal te accepteren, een plaats te geven en te verwerken. Maar dat doet ze niet. Hierdoor blijf ik met een onbevredigd gevoel zitten dat ik te snel geoordeeld bent, zij het te snel heeft opgegeven en een derde date het goed had kunnen maken.
Het klinkt wat dramatisch maar ik vind het echt heel uniek dat ik zo iemand waar ik zo snel een klik mee had, we elkaar blij maakte, we dezelfde geloofsovertuiging, waarden en normen, interesses, visies en diepe gesprekken mee kon delen dat ik bang ben dat de kans heel klein is dat ik zo iemand nogmaals ontmoet aangezien zij hierin echt de enige in mijn bijna 25 jaar is die ik ben tegengekomen. Het was voor mij niet zomaar iemand waarmee ik goed kon opschieten.
Maat ik heb dit EXACT zo 3x mee gemaakt. De eerste keer was ik ook 25 en voor het eerst verliefd. Toen heb ik nog redenen gekregen nadat ze me letterlijk uit het niets geblokkeerd had. Redenen die jij nu verlangd, echter maakte dat geen drol uit. Ten eerste de redenen kunnen waar of niet waar zijn. Ten tweede als je de redenen hebt dan ga je waarschijnlijk denken “had ik maar dit en dat gedaan” oftewel je ontkracht de redenen door te denken dat je anders had kunnen doen.

Loslaten is niet alleen haar los laten maar ook los laten wat er nou precies “fout” is gegaan. Vooral dat laatste is ontzettend lastig maar is wel belangrijk.

Je zegt het zelf al, je maakt het “dramatisch”. Net als ik toentertijd, blaas jij alles op. Jullie kennen elkaar net. Er zijn relaties die na 30 jaar uit gaan zonder echt fatsoenlijke redenen, mensen gaan vreemd in gelukkige relaties zonder echte redenen etc. In het grotere plaatje stelt het niet zoveel voor als jij denkt.

Begrijp me niet verkeerd, het is fucking kut voor je en het heel vervelend dat je haar zo speciaal vindt. Ik vind die 3 meiden nog steeds heel erg speciaal, maar ik kende ze niet: ik had alle punten van hen die ik niet kende zelf (geïdealiseerd) ingevuld. Uiteindelijk kom je wel weer iemand tegen die jou net zoveel, al dan niet meer, een speciaal gevoel geeft. Na die eerste meid van mij is het nog 2x gebeurt, dus ja... desalniettemin denk ik nog regelnatig aan dat eerste meisje, 3.5 jaar geleden. Maar goed that’s life.

Wat je ook doet als je over X weken contact met haar hebt: ga niet je liefde verklaren of kom alles behalve geobsedeerd (verliefdheid is immers deels obsessie) over. Dat trekken mensen
(mijn inziens) gewoon echt heel slecht als het niet 100% wederzijds is en omdat ze dan al helemaal geen raad weet met die situatie gaat ze waarschijnlijk je alleen maar een nog rotter gevoel geven.

Stuur gewoon een onbeladen positief berichtje. Ik had een keer een leuke date, toen tweede date blijven slapen. Toen wilde ze niet meer afspreken. Ik snapte er helemaal niks van en baalde er ook wel van maar ik dacht ik ga gewoon een keer proberen los te laten. Toen 1.5 maand geen contact. Toen appje gestuurd dat ik weer zin had om met dr naar bed te gaan (ik was aangeschoten had zin in seks). Toen is ze langs gekomen en later nog even normaal gedate. Werd zij verliefd op mij, ik niet op haar. Is het gestopt. Toen later nog een keer koffietje gedaan en toen vroeg ik aan haar waarom ze opeens niet meer na die 2e date wilde afspreken. En als antwoord gaf ze dat ze het leuke dates vond maar beetje in de knel zat met zichzelf. Iets wat ik toentertijd nooit had kunnen bedenken en mezelf de schuld gaf.

Stuur alsjeblieft niet zo’n berichtje maar ik bedoel hier mee te zeggen dat je manier van rationalisatie compleet nutteloos is. Als ik logisch had nagedacht over dat berichtje had ik dat nooit gestuurd en misschien had ze op een “hey alles goed ik vond je zooo leuk ” nog geen eenseen reactie gegeven. Dingen kunnen heel raar lopen en zijn verre van rationeel/normaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ffokjs1328 op 27-06-2020 14:53:08 ]
pi_193814956
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:22 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Ja heb je zeker gelijk in, afgelopen dagen gaat dat gelukkig al beter, ondanks het soms nog wel m’n gedachtes binnen kruipt. Hoe zou ik haar dan het beste kunnen benaderen over 2 weken? Aangezien ik nu het idee heb dat ik echt nog inhoudelijk kan reageren met emotie erop zeg maar..
Neem het niet te serieus, probeer het met een leuke foto van iets wat jullie hebben meegemaakt, zo niet probeer dit eens, vermist: Leuk meisje. Beschrijving: Donker haar, bruine en een lief en klein wipneusje. Laatst vernomen op WhatsApp (datum waar op jullie het laatst gesproken hebben) zelf ff aanpassen,naar haar uiterlijke kenmerken, maar wipneusje er wel in houden,plagen is goed,zo benader je het positief en prikkel je haar emoties op een leuke manier..Niet (meteen) terug komen op de negatieve dingen,eigenlijk moet je dat zo veel mogelijk laten

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 27-06-2020 14:43:12 ]
pi_193815192
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:31 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Neem het niet te serieus, probeer het met een leuke foto van iets wat jullie hebben meegemaakt, zo niet probeer dit eens, vermist: Leuk meisje. Beschrijving: Donker haar, bruine en een lief en klein wipneusje. Laatst vernomen op WhatsApp (datum waar op jullie het laatst gesproken hebben) zelf ff aanpassen,naar haar uiterlijke kenmerken, maar wipneusje er wel in houden,plagen is goed,zo benader je het positief en prikkel je haar emoties op een leuke manier..Niet (meteen) terug komen op de negatieve dingen,eigenlijk moet je dat zo veel mogelijk laten
Wipneusje er wel inhouden? Wat als ze een mega haakneus heeft?
Sorry maar ik zou keihard lachen (niet positief) als ik dit zou ontvangen nadat ik iemand nadrukkelijk heb vermeld dat het niks meer wordt.
pi_193815241
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:50 schreef Alura. het volgende:

[..]

Wipneusje er wel inhouden? Wat als ze een mega haakneus heeft?
Sorry maar ik zou keihard lachen (niet positief) als ik dit zou ontvangen nadat ik iemand nadrukkelijk heb vermeld dat het niks meer wordt.
We gaan er maar even niet vanuit dat zij een haakneus heeft, vroegah kreeg ik daar wel leuke en gevatte reacties op,waarna ze vroegen hoe het gaat..en daarna kwam het gesprek weer op gang, en van het ene kwam weer het andere.En soms hoorde je ook niks meer, maar boeiend toch, zeker als het in prille fase is, je moet niet bang zijn om te gaan plagen
  zaterdag 27 juni 2020 @ 15:06:11 #32
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193815384
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:31 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Neem het niet te serieus, probeer het met een leuke foto van iets wat jullie hebben meegemaakt, zo niet probeer dit eens, vermist: Leuk meisje. Beschrijving: Donker haar, bruine en een lief en klein wipneusje. Laatst vernomen op WhatsApp (datum waar op jullie het laatst gesproken hebben) zelf ff aanpassen,naar haar uiterlijke kenmerken, maar wipneusje er wel in houden,plagen is goed,zo benader je het positief en prikkel je haar emoties op een leuke manier..Niet (meteen) terug komen op de negatieve dingen,eigenlijk moet je dat zo veel mogelijk laten
Cringeworthy als je het mij vraagt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193815421
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Cringeworthy als je het mij vraagt.
mwa hij heeft niks te verliezen, in een andere setting, als je date bijv een tijdje niet gereageerd heeft,werkt dit beter.Maar ja als je het toch nog wil proberen na 2 weken is dit de beste manier.ik zou het persoonlijk laten varen en andere dames gaan ontmoeten
  zaterdag 27 juni 2020 @ 15:10:49 #34
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193815439
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:09 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

mwa hij heeft niks te verliezen, in een andere setting, als je date bijv een tijdje niet gereageerd heeft,werkt dit beter.Maar ja als je het toch nog wil proberen na 2 weken is dit de beste manier.ik zou het persoonlijk laten varen en andere dames gaan ontmoeten
Hij heeft niks te winnen ook. Ja, een portie gezichtsverlies. De bal ligt bij haar, hij moet gewoon lekker zijn eigen ding gaan doen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193815476
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:10 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hij heeft niks te winnen ook. Ja, een portie gezichtsverlies. De bal ligt bij haar, hij moet gewoon lekker zijn eigen ding gaan doen.
Klopt en soms is het ook ff goed om op je bek te gaan.Maar met dat berichtje gaat het wel mee vallen, erger dan als de topicstarter het beschrijft gaat het niet worden.
pi_193815492
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:27 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Maat ik heb dit EXACT zo 3x mee gemaakt. De eerste keer was ik ook 25 en voor het eerst verliefd. Toen heb ik nog redenen gekregen nadat ze me letterlijk uit het niets geblokkeerd had. Redenen die jij nu verlangd, echter maakte dat geen drol uit. Ten eerste de redenen kunnen waar of niet waar zijn. Ten tweede als je de redenen hebt dan ga je waarschijnlijk denken “had ik maar dit en dat gedaan” oftewel je ontkracht de redenen door te denken dat je anders had kunnen doen.

Loslaten is niet alleen haar los laten maar ook los laten wat er nou precies “fout” is gegaan. Vooral dat laatste is ontzettend lastig maar is wel belangrijk.

Je zegt het zelf al, je maakt het “dramatisch”. Net als ik toentertijd, blaas jij alles op. Jullie kennen elkaar net. Er zijn relaties die na 30 jaar uit gaan zonder echt fatsoenlijke redenen, mensen gaan vreemd in gelukkige relaties zonder echte redenen etc. In het grotere plaatje stelt het niet zoveel voor als jij denkt.

Begrijp me niet verkeerd, het is fucking kut voor je en het heel vervelend dat je haar zo speciaal vindt. Ik vind die 3 meiden nog steeds heel erg speciaal, maar ik kende ze niet: ik had alle punten van hen die ik niet kende zelf (geïdealiseerd) ingevuld. Uiteindelijk kom je wel weer iemand tegen die jou net zoveel, al dan niet meer, een speciaal gevoel geeft. Na die eerste meid van mij is het nog 2x gebeurt, dus ja... desalniettemin denk ik nog regelnatig aan dat eerste meisje, 3.5 jaar geleden. Maar goed that’s life.

Wat je ook doet als je over X weken contact met haar hebt: ga niet je liefde verklaren of kom alles behalve geobsedeerd (verliefdheid is immers deels obsessie) over. Dat trekken mensen
(mijn inziens) gewoon echt heel slecht als het niet 100% wederzijds is en omdat ze dan al helemaal geen raad weet met die situatie gaat ze waarschijnlijk je alleen maar een nog rotter gevoel geven.

Stuur gewoon een onbeladen positief berichtje. Ik had een keer een leuke date, toen tweede date blijven slapen. Toen wilde ze niet meer afspreken. Ik snapte er helemaal niks van en baalde er ook wel van maar ik dacht ik ga gewoon een keer proberen los te laten. Toen 1.5 maand geen contact. Toen appje gestuurd dat ik weer zin had om met dr naar bed te gaan (ik was aangeschoten had zin in seks). Toen is ze langs gekomen en later nog even normaal gedate. Werd zij verliefd op mij, ik niet op haar. Is het gestopt. Toen later nog een keer koffietje gedaan en toen vroeg ik aan haar waarom ze opeens niet meer na die 2e date wilde afspreken. En als antwoord gaf ze dat ze het leuke dates vond maar beetje in de knel zat met zichzelf. Iets wat ik toentertijd nooit had kunnen bedenken en mezelf de schuld gaf.

Stuur alsjeblieft niet zo’n berichtje maar ik bedoel hier mee te zeggen dat je manier van rationalisatie compleet nutteloos is. Als ik logisch had nagedacht over dat berichtje had ik dat nooit gestuurd en misschien had ze op een “hey alles goed ik vond je zooo leuk ” nog geen eenseen reactie gegeven. Dingen kunnen heel raar lopen en zijn verre van rationeel/normaal.
Ja zo’n reactie helpt me wel echt bij het verwerken. Haalt me uit die echo chamber waarin ik alleen maar hetzelfde kan denken. Heb de whatsapp chat al iig met haar gewist zodat ik niet meer die leuke berichten terug kan lezen.

Mijn kant van het verhaal weet ze iig al en dus maken die redenen niet uit idd. Als ze positief waren dan had ze die wel gegeven. Het is idd het moeilijkst om wat er fout is gegaan te loslaten, ik wil alles maar begrijpen, daar denk ik het meeste aan. Doet me altijd op een bepaalde manier wel goed dat ik niet de enige op de wereld ben die ervan last heeft, naast het effe hier op een forum van me af te schrijven.

Ik ga haar in ieder geval niet morgen appen met de vraag of ze wilt bellen. Ik zie nu in dat dat niets gaat opleveren en zij daar ook echt geen zin in heeft. Ik ga het maar verwerken en minstens 2/2.5 week wachten. En idd een kort vrolijk luchtig berichtje is dan het best om te sturen. Wat bedoel je met dat laatste overigens? Dat van rationalisatie? Dat een ‘hey alles goed ik vond je zo leuk’ niet zal werken, neem ik aan? Omdat je nog steeds die liefde verklaart? Maar idd beter iets leuks kan zijn waar we het over hebben gehad, of iets?

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:31 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Neem het niet te serieus, probeer het met een leuke foto van iets wat jullie hebben meegemaakt, zo niet probeer dit eens, vermist: Leuk meisje. Beschrijving: Donker haar, bruine en een lief en klein wipneusje. Laatst vernomen op WhatsApp (datum waar op jullie het laatst gesproken hebben) zelf ff aanpassen,naar haar uiterlijke kenmerken, maar wipneusje er wel in houden,plagen is goed,zo benader je het positief en prikkel je haar emoties op een leuke manier..Niet (meteen) terug komen op de negatieve dingen,eigenlijk moet je dat zo veel mogelijk laten
Haha op zich geen slecht idee van dat vermist. Dat wipneusje kan ze wel waarderen, zoiets soortgelijks had ik al eerder gezegd. Ik zal het wel in overweging nemen. Ik wil haar nog wel iets sturen dan over 2/3 weken, of misschien ook niets als ik eenmaal die 2 weken verder ben.
pi_193817587
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:31 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Neem het niet te serieus, probeer het met een leuke foto van iets wat jullie hebben meegemaakt, zo niet probeer dit eens, vermist: Leuk meisje. Beschrijving: Donker haar, bruine en een lief en klein wipneusje. Laatst vernomen op WhatsApp (datum waar op jullie het laatst gesproken hebben) zelf ff aanpassen,naar haar uiterlijke kenmerken, maar wipneusje er wel in houden,plagen is goed,zo benader je het positief en prikkel je haar emoties op een leuke manier..Niet (meteen) terug komen op de negatieve dingen,eigenlijk moet je dat zo veel mogelijk laten
:')
pi_193818172
Gast, dit was een 'shit-test'.

Ofwel, ze test met die opmerking uit wat voor hout je gesneden bent.
Reageer je daarop direct 'verdedigend' of 'teleurgesteld', dan heb je de test gefaald.

Had je er echter een grapje over gemaakt, of laten zien dat jij ver boven haar meninkje staat, want wie denkt zij wel dat ze is, direct oordelen na 1 date terwijl jij vol in de stress zat voor je werk, dan was je geslaagd.

Nu weet ze dus dat jij een gevoelig mannetje bent die:

A) bij een beetje stress al niet meer 'zichzelf' kan zijn
B) de date niet kan leiden vanwege 'onzekerheid' en 'mentale struggles'
C) De shit-tests niet kunt weerleggen door geen fuck te geven om wat andere mensen, inclusief zijzelf, van jou vinden.

Het is wel kut voor je dat het zo gelopen is. Maar vrouwen zijn nou eenmaal keihard. Falen als man mag gewoon niet. Zeker niet in de 'beginfase', maar zelfs na 10 jaar getrouwd te zijn word je nog steeds getest en merk je het direct aan de sfeer als je als man even niet je 'mannetje staat'. Om wat voor reden dan ook. Ik kan het weten.

Overigens is een andere optie nog dat je veel lelijker / kleiner bent dan dat ze had ingeschat op basis van gegeven informatie en de videogesprekken. En dat het dus stiekem gewoon een uiterlijk dingetje is.

In beide gevallen is er weinig meer aan te doen denk ik. Ik zou zeggen, doorgaan naar de volgende.
pi_193818486
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 18:40 schreef matigeuser het volgende:
Gast, dit was een 'shit-test'.

Ofwel, ze test met die opmerking uit wat voor hout je gesneden bent.
Reageer je daarop direct 'verdedigend' of 'teleurgesteld', dan heb je de test gefaald.

Had je er echter een grapje over gemaakt, of laten zien dat jij ver boven haar meninkje staat, want wie denkt zij wel dat ze is, direct oordelen na 1 date terwijl jij vol in de stress zat voor je werk, dan was je geslaagd.

Nu weet ze dus dat jij een gevoelig mannetje bent die:

A) bij een beetje stress al niet meer 'zichzelf' kan zijn
B) de date niet kan leiden vanwege 'onzekerheid' en 'mentale struggles'
C) De shit-tests niet kunt weerleggen door geen fuck te geven om wat andere mensen, inclusief zijzelf, van jou vinden.

Het is wel kut voor je dat het zo gelopen is. Maar vrouwen zijn nou eenmaal keihard. Falen als man mag gewoon niet. Zeker niet in de 'beginfase', maar zelfs na 10 jaar getrouwd te zijn word je nog steeds getest en merk je het direct aan de sfeer als je als man even niet je 'mannetje staat'. Om wat voor reden dan ook. Ik kan het weten.

Overigens is een andere optie nog dat je veel lelijker / kleiner bent dan dat ze had ingeschat op basis van gegeven informatie en de videogesprekken. En dat het dus stiekem gewoon een uiterlijk dingetje is.

In beide gevallen is er weinig meer aan te doen denk ik. Ik zou zeggen, doorgaan naar de volgende.
Oké, dus falen als vrouw mag wel? Falen in uiterlijke verzorging, aandacht voor de man of leeftijd of libido bijv?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193818576
- Reageer serieus of reageer niet -

[ Bericht 76% gewijzigd door CoolGuy op 27-06-2020 19:10:34 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193818796
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oké, dus falen als vrouw mag wel? Falen in uiterlijke verzorging, aandacht voor de man of leeftijd of libido bijv?
Libido is een dingetje ja.
pi_193819181
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oké, dus falen als vrouw mag wel? Falen in uiterlijke verzorging, aandacht voor de man of leeftijd of libido bijv?
Langdurig 'falen' op het gebied van je partner te bevredigen en er emotioneel voor hem / haar te zijn is een recept voor het falen van elke relatie. Dus dat laat ik even buiten beschouwing.

Wat ik wel weet is dat mannen nooit mogen 'verzaken' om hun zelfverzekerdheid te laten verslappen. En hun rol als (emotionele) beschermer, de 'schouder' voor de vrouw te kunnen bieden, etc. Vrouwen mogen emotioneel instabieler zijn. Vrouwen mogen periodes hebben van slachtoffer zijn, zelfmedelijden, zich emotioneel laten gaan en kunnen rekenen op de (emotionele) steun van hun man. Andersom is dat niet zo. De man wordt geacht 'sterk' te zijn, zelfverzekerd, vastberaden en geestelijk stabiel. Tuurlijk, korte periodes van 'verdriet' worden heus wel geaccepteerd, bv bij overlijden van een dierbare. Of zelfs wellicht 'zomaar'. Maar niet te lang. De sfeer slaat dan direct om. Wanneer de vrouw niet meer kan leunen op de schouder van de man, omdat die (tijdelijk) met zichzelf in de knoop zit, gaat de relatie bergafwaarts. Veel vrouwen pikken dat niet lang of gevoelens ebben weg.

En wanneer de man hiervan symptomen toont in de nog prille datingsfase is het al helemaal desastreus. Andersom is niet zo'n probleem. Mannen accepteren van vrouwen veel meer dan andersom. Als er maar liefde, intimiteit, acceptatie en support is voor de man zijn persoonlijkheid en keuzes.
pi_193819650
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Langdurig 'falen' op het gebied van je partner te bevredigen en er emotioneel voor hem / haar te zijn is een recept voor het falen van elke relatie. Dus dat laat ik even buiten beschouwing.

Wat ik wel weet is dat mannen nooit mogen 'verzaken' om hun zelfverzekerdheid te laten verslappen. En hun rol als (emotionele) beschermer, de 'schouder' voor de vrouw te kunnen bieden, etc. Vrouwen mogen emotioneel instabieler zijn. Vrouwen mogen periodes hebben van slachtoffer zijn, zelfmedelijden, zich emotioneel laten gaan en kunnen rekenen op de (emotionele) steun van hun man. Andersom is dat niet zo. De man wordt geacht 'sterk' te zijn, zelfverzekerd, vastberaden en geestelijk stabiel. Tuurlijk, korte periodes van 'verdriet' worden heus wel geaccepteerd, bv bij overlijden van een dierbare. Of zelfs wellicht 'zomaar'. Maar niet te lang. De sfeer slaat dan direct om. Wanneer de vrouw niet meer kan leunen op de schouder van de man, omdat die (tijdelijk) met zichzelf in de knoop zit, gaat de relatie bergafwaarts. Veel vrouwen pikken dat niet lang of gevoelens ebben weg.

En wanneer de man hiervan symptomen toont in de nog prille datingsfase is het al helemaal desastreus. Andersom is niet zo'n probleem. Mannen accepteren van vrouwen veel meer dan andersom. Als er maar liefde, intimiteit, acceptatie en support is voor de man zijn persoonlijkheid en keuzes.
Ik was het niet eens met je eerdere bericht mbt test etc, maar vind dat je hier wel spijker op z’n kop slaat.
pi_193829197
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Langdurig 'falen' op het gebied van je partner te bevredigen en er emotioneel voor hem / haar te zijn is een recept voor het falen van elke relatie. Dus dat laat ik even buiten beschouwing.

Wat ik wel weet is dat mannen nooit mogen 'verzaken' om hun zelfverzekerdheid te laten verslappen. En hun rol als (emotionele) beschermer, de 'schouder' voor de vrouw te kunnen bieden, etc. Vrouwen mogen emotioneel instabieler zijn. Vrouwen mogen periodes hebben van slachtoffer zijn, zelfmedelijden, zich emotioneel laten gaan en kunnen rekenen op de (emotionele) steun van hun man. Andersom is dat niet zo. De man wordt geacht 'sterk' te zijn, zelfverzekerd, vastberaden en geestelijk stabiel. Tuurlijk, korte periodes van 'verdriet' worden heus wel geaccepteerd, bv bij overlijden van een dierbare. Of zelfs wellicht 'zomaar'. Maar niet te lang. De sfeer slaat dan direct om. Wanneer de vrouw niet meer kan leunen op de schouder van de man, omdat die (tijdelijk) met zichzelf in de knoop zit, gaat de relatie bergafwaarts. Veel vrouwen pikken dat niet lang of gevoelens ebben weg.

En wanneer de man hiervan symptomen toont in de nog prille datingsfase is het al helemaal desastreus. Andersom is niet zo'n probleem. Mannen accepteren van vrouwen veel meer dan andersom. Als er maar liefde, intimiteit, acceptatie en support is voor de man zijn persoonlijkheid en keuzes.
Ja dit klopt helemaal. Hiermee heb ik al een eerdere ervaring gehad, is erg hard maar zo werkt het eenmaal. Dit gebied ben ik nu sterk in geweest tot na de tweede date dan en wel m’n gevoelens aan haar heb verteld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Cringeworthy als je het mij vraagt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:50 schreef Alura. het volgende:

[..]

Wipneusje er wel inhouden? Wat als ze een mega haakneus heeft?
Sorry maar ik zou keihard lachen (niet positief) als ik dit zou ontvangen nadat ik iemand nadrukkelijk heb vermeld dat het niks meer wordt.
Wat zou jij dan graag willen ontvangen?:)
pi_193830418
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Langdurig 'falen' op het gebied van je partner te bevredigen en er emotioneel voor hem / haar te zijn is een recept voor het falen van elke relatie. Dus dat laat ik even buiten beschouwing.

Wat ik wel weet is dat mannen nooit mogen 'verzaken' om hun zelfverzekerdheid te laten verslappen. En hun rol als (emotionele) beschermer, de 'schouder' voor de vrouw te kunnen bieden, etc. Vrouwen mogen emotioneel instabieler zijn. Vrouwen mogen periodes hebben van slachtoffer zijn, zelfmedelijden, zich emotioneel laten gaan en kunnen rekenen op de (emotionele) steun van hun man. Andersom is dat niet zo. De man wordt geacht 'sterk' te zijn, zelfverzekerd, vastberaden en geestelijk stabiel. Tuurlijk, korte periodes van 'verdriet' worden heus wel geaccepteerd, bv bij overlijden van een dierbare. Of zelfs wellicht 'zomaar'. Maar niet te lang. De sfeer slaat dan direct om. Wanneer de vrouw niet meer kan leunen op de schouder van de man, omdat die (tijdelijk) met zichzelf in de knoop zit, gaat de relatie bergafwaarts. Veel vrouwen pikken dat niet lang of gevoelens ebben weg.

En wanneer de man hiervan symptomen toont in de nog prille datingsfase is het al helemaal desastreus. Andersom is niet zo'n probleem. Mannen accepteren van vrouwen veel meer dan andersom. Als er maar liefde, intimiteit, acceptatie en support is voor de man zijn persoonlijkheid en keuzes.
Klopt als een bus. Mooi verwoord.
  zondag 28 juni 2020 @ 14:54:19 #46
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193830836
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:22 schreef synsysterstylo het volgende:Wat zou jij dan graag willen ontvangen?:)
Als ik duidelijk geen interesse zou laten blijken, wens ik ook niets te ontvangen.
Zou niet voor niets vermist zijn, wel?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193831103
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als ik duidelijk geen interesse zou laten blijken, wens ik ook niets te ontvangen.
Zou niet voor niets vermist zijn, wel?
Hoeft niet zo zwart wit te zijn lijkt me
  zondag 28 juni 2020 @ 15:48:15 #48
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193831383
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Hoeft niet zo zwart wit te zijn lijkt me
Wat is er aan grijs gebied tussen geen interesse en geen interesse dan? Als je je daar zo aan vast klampt, zegt het meer iets over jezelf. Iets met hebben van eigenwaarde enzo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193831642
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als ik duidelijk geen interesse zou laten blijken, wens ik ook niets te ontvangen.
Zou niet voor niets vermist zijn, wel?
Dit inderdaad

Maar mocht je het echt niet kunnen laten vraag dan gewoon over een tijdje hoe het met haar gaat ofzo. Maar niet beginnen over wipneusjes en dergelijke, zeer cringe inderdaad
pi_193831849
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat is er aan grijs gebied tussen geen interesse en geen interesse dan? Als je je daar zo aan vast klampt, zegt het meer iets over jezelf. Iets met hebben van eigenwaarde enzo.
Mwa dat grijze gebied is er natuurlijk wel degelijk. Iedereen kent wel mensen die na een tijdlang proberen, rommelen, afstoten, aantrekken etc. toch in een relatie met elkaar eindigen.

Zie dit ook veel in mijn eigen vriendenkring gebeuren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')