abonnement Unibet Coolblue
pi_194422946
alles voor de lazy bucks _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 augustus 2020 @ 07:57:38 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194423292
Laat Aruba de centen die ze van ons gekregen hebben maar terugstorten dan. Als je zo achterlijk bent om niets te doen met veiligheidsadviezen, dan verdien je ook geen steun. Zoek het lekker zelf uit daar op dat eiland.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194423373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 00:27 schreef Za het volgende:
Nu 51 besmettingen pd in Aruba met 105.000 inwoners.
Negatief reisadvies voor Aruba vanuit Curaçao.
Aii. Dat zou in NL dus neerkomen op 8500 besmettingen pd.
pi_194436662
Vandaag 95 nieuwe besmettingen.

Op een bevolking van 105.000 zou dat gelijk staan als, wanneer wij 16.150 besmettingen per dag zouden hebben.

Fijn wanneer je de Amerikanen vakantie laat komen vieren.
pi_194436868
Dat zijn er relatief gezien flink wat.
pi_194442180
WILLEMSTAD (ANP) - De Verenigde Staten ontraden Amerikanen om Sint-Maarten, Aruba en Curaçao te bezoeken. De eilanden hebben een zogenoemde level three-waarschuwing gekregen in een donderdag gepubliceerde lijst. Dat betekent dat alle niet-essentiële reizen worden afgeraden. Volgens de VS is het risico om in de drie landen besmet te raken hoog.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:30:35 #32
426493 crew  PippenScottie
pi_194443220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:21 schreef Za het volgende:
WILLEMSTAD (ANP) - De Verenigde Staten ontraden Amerikanen om Sint-Maarten, Aruba en Curaçao te bezoeken. De eilanden hebben een zogenoemde level three-waarschuwing gekregen in een donderdag gepubliceerde lijst. Dat betekent dat alle niet-essentiële reizen worden afgeraden. Volgens de VS is het risico om in de drie landen besmet te raken hoog.
Dat is een beetje omgekeerde wereld. De Amerikanen zouden blij moeten zijn dat er nog landen zijn waar ze überhaupt naartoe mogen reizen.
pi_194452206
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:30 schreef PippenScottie het volgende:

Dat is een beetje omgekeerde wereld. De Amerikanen zouden blij moeten zijn dat er nog landen zijn waar ze überhaupt naartoe mogen reizen.
Eens.

Vandaag 132 nieuwe besmettingen, zou gelijk staan aan 23.000 per dag in NL.
pi_194452427
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:30 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dat is een beetje omgekeerde wereld. De Amerikanen zouden blij moeten zijn dat er nog landen zijn waar ze überhaupt naartoe mogen reizen.
Waarschijnlijk hebben de Amerikanen Covid-19 zelf naar Aruba gebracht. Gek narcistisch volkje
pi_194452459
Was toch al een eiland van niks.
pi_194452477
BTW 133 postieve testen op 829 afgenomen testen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Za op 08-08-2020 00:33:43 ]
pi_194452598
[


quote:
4s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 00:25 schreef Za het volgende:
BTW 133 postieve testen op 829 afgenomen testen.

Hoe moeten ze dat nog stoppen, daar?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194452709
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 00:48 schreef tesssssssss het volgende:

Hoe moeten ze dat nog stoppen, daar?
Dat kan gewoon niet, echt een hele grove fout om de Amerikanen massaal toe te laten om daar op de stranden te bakken ten koste van de gezondheid van de lokale bevolking.
pi_194457070
Het reisadvies van Aruba is gewijzigd naar oranje.
“Omdat het aantal besmettingen met Corona (Covid-19) op Aruba snel stijgt worden niet-noodzakelijke reizen naar Aruba afgeraden”, laat Buitenlandse Zaken weten.
“Als u vanuit Aruba terugkomt in Nederland krijgt u het dringende advies om veertien dagen in thuisquarantaine te gaan.
pi_194468678
tja, sommige landen kunnen een lockdown niet betalen. Misschien moeten die dan maar de Tegnell+++ strategie toepassen. Gewoon alles laten gaan. Iedereen eigen verantwoordelijkheid en eigen risico.Misschien valt de schade dan wel mee. Lockdown leidt iig tot ontwrichting
pi_194471523
TUI-passagier baalt van gemengde vlucht: ‘Waarom moeten wij in toestel met mensen uit oranje gebied?’

TUI Nederland haalt 526 reizigers terug van Aruba na de aanscherping van het reisadvies naar code oranje. Er vertrekt over vier dagen een extra vlucht via Curaçao naar Aruba om de vakantiegangers terug te halen. Niet alle vakantiegangers op Curaçao zijn daar blij mee. ,,Ik voel me hier niet prettig bij”, vertelt een Nederlandse vrouw tegen deze site.

Volgens de woordvoerder worden reizigers uit Aruba en Curaçao niet uit elkaar gehouden, maar zitten zij door elkaar heen in het vliegtuig. ,,Reizigers uit Aruba worden na thuiskomst verzocht veertien dagen in quarantaine te gaan. Voor vakantiegangers uit Curaçao is dit niet nodig.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)nje-gebied~a8ba8076/
pi_194471785
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:21 schreef Za het volgende:
WILLEMSTAD (ANP) - De Verenigde Staten ontraden Amerikanen om Sint-Maarten, Aruba en Curaçao te bezoeken. De eilanden hebben een zogenoemde level three-waarschuwing gekregen in een donderdag gepubliceerde lijst. Dat betekent dat alle niet-essentiële reizen worden afgeraden. Volgens de VS is het risico om in de drie landen besmet te raken hoog.
Dus eerst vliegen Amerikanen corona in en besmetten mensen, en vervolgens zeggen: "Het is gevaarlijk daar, ga er niet naar toe, je kunt besmet raken".
pi_194471810
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 12:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

Dus eerst vliegen Amerikanen corona in en besmetten mensen, en vervolgens zeggen: "Het is gevaarlijk daar, ga er niet naar toe, je kunt besmet raken".
Dit ja.
En wijten dit vervolgens aan de lokale bevolking, dat zijn de virus verspreiders. Zelfs de Arubaanse overheid geeft de schuld aan de eigen bevolking op hun website.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')