Ja daar had ik even niet goed over nagedacht. En ben op FOK ook best kritisch soms naar menssen. Maar serieus zou ik best graag willen dat ik wat minder inlevingsvermogen zou hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja met dat hagelslag verhaal van je was dat wel zo ja
en bij ltvdk deed je het met zijn chineesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar had ik even niet goed over nagedacht. En ben op FOK ook best kritisch soms naar menssen. Maar serieus zou ik best graag willen dat ik wat minder inlevingsvermogen zou hebben.
Dat was om US te pesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en bij ltvdk deed je het met zijn chinees
quote:
Nee ik zei dat het wel kon maar dat ik het vreemd vond.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het buiten nu ook fris.
Oh nee dat kan niet zegt Liesje
Oké ik stop.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat het wel kon maar dat ik het vreemd vond.
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.quote:
Barbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.
In de makina versie hoe ik dat nummer heb leren kennen vind ik het ook leuker dan dit origineelquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.
Ohja jij houdt van house achtige muziek toch? Ik word daar altijd beetje onrustig en opgefokt van.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de makina versie hoe ik dat nummer heb leren kennen vind ik het ook leuker dan dit origineel
Lichtshow.quote:
Ik heb een vrij brede muzieksmaak maar house is wel de basis jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja jij houdt van house achtige muziek toch? Ik word daar altijd beetje onrustig en opgefokt van.
Woon je in de buurt van het strand dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lichtshow.
Goed voor het neerslag tekort.
Morgen niet tropisch warm meer terwijl ik op zich best naar het strand had gekund morgen.
Dacht eens te lezen dat je ook wel naar partys enzo ging.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede muzieksmaak maar house is wel de basis ja
Lijkt op die dude van La Casa de Papelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |