Ja daar had ik even niet goed over nagedacht. En ben op FOK ook best kritisch soms naar menssen. Maar serieus zou ik best graag willen dat ik wat minder inlevingsvermogen zou hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja met dat hagelslag verhaal van je was dat wel zo ja
en bij ltvdk deed je het met zijn chineesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar had ik even niet goed over nagedacht. En ben op FOK ook best kritisch soms naar menssen. Maar serieus zou ik best graag willen dat ik wat minder inlevingsvermogen zou hebben.
Dat was om US te pesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en bij ltvdk deed je het met zijn chinees
quote:
Nee ik zei dat het wel kon maar dat ik het vreemd vond.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het buiten nu ook fris.
Oh nee dat kan niet zegt Liesje
Oké ik stop.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat het wel kon maar dat ik het vreemd vond.
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.quote:
Barbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.
In de makina versie hoe ik dat nummer heb leren kennen vind ik het ook leuker dan dit origineelquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.
Ohja jij houdt van house achtige muziek toch? Ik word daar altijd beetje onrustig en opgefokt van.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de makina versie hoe ik dat nummer heb leren kennen vind ik het ook leuker dan dit origineel
Lichtshow.quote:
Ik heb een vrij brede muzieksmaak maar house is wel de basis jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja jij houdt van house achtige muziek toch? Ik word daar altijd beetje onrustig en opgefokt van.
Woon je in de buurt van het strand dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lichtshow.
Goed voor het neerslag tekort.
Morgen niet tropisch warm meer terwijl ik op zich best naar het strand had gekund morgen.
Dacht eens te lezen dat je ook wel naar partys enzo ging.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede muzieksmaak maar house is wel de basis ja
Lijkt op die dude van La Casa de Papelquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van het strand dan?![]()
Maar ja wel mooi inderdaad![]()
Ja vroeger geen ik nog wel eens naar feesten in discotheken en festivals, maar dat is al een jaartje of 10 geleden voor het laatst denk ik. Ik ben ook een groot liefhebben van progrock (Supertramp, Pink Floyd, The War On Drugs en zulks) en sowieso de 'classic' rock in het algemeen. Maar ook de wat apartere hiphop als De Jeugd van Tegenwoordig en Die Antwoordquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht eens te lezen dat je ook wel naar partys enzo ging.
Mijn muzieksmaak is ook heel breed en zit na te denken wat de basis is. Ik houd van muziek die me raakt, qua muziek of qua teksten. Kan ook heel fout Nederlandstalig zijn soms.
Tegen de Duitse grens..dorpje bij Boxmeer. Jij?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]20 minuutjes fietsen ofzo. En ik heb dit jaar nog helemaal niet in de zee gezwommen, wel vaak aan gedacht afgelopen dagen. Waar woon jij dan?
peter beensequote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Het foutste nummer op mijn ipod is denk ik deze:
Was bij zo'n serie de theme song, adam en eva ofzo.
Maar gaat voor mij meer om de liefde die je voor een plaats kan voelen.
Niet om het draaiorgel
Hier kan ik dus extreem slecht tegen, Nederlandstalig gejank en dan ook nog met een Amsterdams accentquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Het foutste nummer op mijn ipod is denk ik deze:
Was bij zo'n serie de theme song, adam en eva ofzo.
Maar gaat voor mij meer om de liefde die je voor een plaats kan voelen.
Niet om het draaiorgel
Ja naja ik heb dus niet echt een categorie, kan echt van alles zijn. Maar ik vond vroeger Ska denk ik het allertofste. Maar daar kon ik zo lekker op dansen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger geen ik nog wel eens naar feesten in discotheken en festivals, maar dat is al een jaartje of 10 geleden voor het laatst denk ik. Ik ben ook een groot liefhebben van progrock (Supertramp, Pink Floyd, The War On Drugs en zulks) en sowieso de 'classic' rock in het algemeen. Maar ook de wat apartere hiphop als De Jeugd van Tegenwoordig en Die Antwoord
Den Haag.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen de Duitse grens..dorpje bij Boxmeer. Jij?
Had er vandaag wel zin in om even te zwemmen eigenlijk
GENOT!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kan ik dus extreem slecht tegen, Nederlandstalig gejank en dan ook nog met een Amsterdams accent
Maar wel strand in de buurt...dat is wel lekker hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Den Haag.
Geen meertje in de buurt of is er alweer blauwalg.
Enige waar je me nog erger mee kunt kwellen in Bruno SMarsquote:
Oh ken verder die zanger verder niet hoor, hoeft ook niet. 1 zo'n nummer op mijn playlist is wel genoeg.quote:
Snap ik helemaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kan ik dus extreem slecht tegen, Nederlandstalig gejank en dan ook nog met een Amsterdams accent
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel strand in de buurt...dat is wel lekker hoor
Jawelquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde eigenlijk of jij geen meertje in de buurt hebt om in te plonsen?
Ja muziek is soms vreemd te verklaren waarom je iets wel of niet leuk vindtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Snap ik helemaal.Kan ook verder niet goed uitleggen waarom ik het mooi vind, behalve dus dan dat ik het gevoel kan begrijpen van liefde voor een stad of land of whatever.
Entree? Voor een meertje? Serieus?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel![]()
Zijn wel paar meertjes hier in de buurt. Maar wel vaak druk en meeste moet je ook entree betalen.
Die heb ik eerder zien posten en vond ik toen al schitterend. Dus die luister ik even mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja muziek is soms vreemd te verklaren waarom je iets wel of niet leuk vindt
Dus om af te sluiten voor vandaag gooi ik deze nog even aan
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Entree? Voor een meertje? Serieus?
Ja met zo weinig opties in de omgeving begrijp ik wel dat het druk is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar is dan ook meteen een speelpark voor kinderen enzo vaak. Maar zijn er ook wel waar je gewoon kunt zwemmen...maar is ook vaak heel druk.
Ah jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik nog steeds vanzelf vroeg wakker
M'n zusje is op bezoek. 2 dagen achter elkaar flinke bergwandelingen gemaakt, en nu kunnen we allebei nog maar nauwelijks lopenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah ja
Had je nog verkansie plannen?
Had ik al gevraagd maar beetje drie zombie dagen achter de rug.
Bankhangen ftwquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zusje is op bezoek. 2 dagen achter elkaar flinke bergwandelingen gemaakt, en nu kunnen we allebei nog maar nauwelijks lopendus dagje thuis relaxen vandaag.
wordt mijn hobby de komende 6 wekenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bankhangen ftw
Geloof dat ik dat de eerste week ook maar ga doen
Ga dagje saunabezoek/massage doen ?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zusje is op bezoek. 2 dagen achter elkaar flinke bergwandelingen gemaakt, en nu kunnen we allebei nog maar nauwelijks lopendus dagje thuis relaxen vandaag.
Sterkte daarmeequote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:48 schreef crv het volgende:
[..]
wordt mijn hobby de komende 6 weken
Bank-bed-bank-bed
Flesgodquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel een halve graad afgekoeld vannacht.
Is de ergste fase, kan/mag niks en op een gegeven moment ben je ook klaar met lezen/films kijken enzoquote:
Hier wat meer maar liggen zweten als een otterquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel een halve graad afgekoeld vannacht.
Je hebt een brander gekochtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:26 schreef Dr_Flash het volgende:
even verder uitslapenvanaf 10 uur komt de post met een pakketje
![]()
Maar niet met mijn onkruidbuster helaas.
Heb ik aan boord ook. Ben daarom ook vaker aan t werk dan strikt noodzakelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Is de ergste fase, kan/mag niks en op een gegeven moment ben je ook klaar met lezen/films kijken enzo
Dus morgen zit fles in zak en as 🔥quote:
Laat iemand een rubiks kubus brengen en ga leren die op te lossenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Is de ergste fase, kan/mag niks en op een gegeven moment ben je ook klaar met lezen/films kijken enzo
Je gaat je onkruid elektrokuteren?quote:
Heb zo‘n ding en haat hetquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat iemand een rubiks kubus brengen en ga leren die op te lossen
laat grote lego doos komen en bouw datquote:
Dat gaat toch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
laat grote lego doos komen en bouw dat(we hebben het over dingen die je kan doen tegen verveling neem ik aan?)
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
laat grote lego doos komen en bouw dat(we hebben het over dingen die je kan doen tegen verveling neem ik aan?)
YouTube staat vol met tutorials. Succes!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YouTube staat vol met tutorials. Succes!
Welk deel van mijn zin begreep je niet?quote:
Mag voor ontbijt kiezen wat je wiltquote:
Niet slechtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
Mag voor ontbijt kiezen wat je wilt
[ afbeelding ]
Eten is echt goed, kan ook gipfelis en broodjes en zo maar wil niet te gek doenwant doe de hele dag net iets meer als niksquote:
Hoe lang moet je daar nog blijven?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:10 schreef crv het volgende:
[..]
Eten is echt goed, kan ook gipfelis en broodjes en zo maar wil niet te gek doenwant doe de hele dag net iets meer als niks
Dinsdag in principe naar huisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Hoerenschijtweer om te slapen dit zeg![]()
Maar ja koffie
Je ochtendurine is een vreemde kleurquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
Mag voor ontbijt kiezen wat je wilt
[ afbeelding ]
Pffttt benauwd afgelopen nacht manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Bij mij was de temperatuur gelukkig weer gedaald naar aangename waarden
Komt van dat vogelzaad van gisteravondquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ochtendurine is een vreemde kleur
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
naar de hoeren geweest weer om te slapen zeg![]()
Maar ja koffie
Goeiemorgenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttt benauwd afgelopen nacht man![]()
Ken je dit trouwens?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Externsteine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |