Ja daar had ik even niet goed over nagedacht. En ben op FOK ook best kritisch soms naar menssen. Maar serieus zou ik best graag willen dat ik wat minder inlevingsvermogen zou hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja met dat hagelslag verhaal van je was dat wel zo ja
en bij ltvdk deed je het met zijn chineesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar had ik even niet goed over nagedacht. En ben op FOK ook best kritisch soms naar menssen. Maar serieus zou ik best graag willen dat ik wat minder inlevingsvermogen zou hebben.
Dat was om US te pesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en bij ltvdk deed je het met zijn chinees
quote:
Nee ik zei dat het wel kon maar dat ik het vreemd vond.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het buiten nu ook fris.
Oh nee dat kan niet zegt Liesje
Oké ik stop.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat het wel kon maar dat ik het vreemd vond.
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.quote:
Barbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.
In de makina versie hoe ik dat nummer heb leren kennen vind ik het ook leuker dan dit origineelquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel even dacht ik, oh deze valt wel mee. Weggeklikt uiteraard.
Ohja jij houdt van house achtige muziek toch? Ik word daar altijd beetje onrustig en opgefokt van.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de makina versie hoe ik dat nummer heb leren kennen vind ik het ook leuker dan dit origineel
Lichtshow.quote:
Ik heb een vrij brede muzieksmaak maar house is wel de basis jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja jij houdt van house achtige muziek toch? Ik word daar altijd beetje onrustig en opgefokt van.
Woon je in de buurt van het strand dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lichtshow.
Goed voor het neerslag tekort.
Morgen niet tropisch warm meer terwijl ik op zich best naar het strand had gekund morgen.
Dacht eens te lezen dat je ook wel naar partys enzo ging.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede muzieksmaak maar house is wel de basis ja
Lijkt op die dude van La Casa de Papelquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van het strand dan?![]()
Maar ja wel mooi inderdaad![]()
Ja vroeger geen ik nog wel eens naar feesten in discotheken en festivals, maar dat is al een jaartje of 10 geleden voor het laatst denk ik. Ik ben ook een groot liefhebben van progrock (Supertramp, Pink Floyd, The War On Drugs en zulks) en sowieso de 'classic' rock in het algemeen. Maar ook de wat apartere hiphop als De Jeugd van Tegenwoordig en Die Antwoordquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht eens te lezen dat je ook wel naar partys enzo ging.
Mijn muzieksmaak is ook heel breed en zit na te denken wat de basis is. Ik houd van muziek die me raakt, qua muziek of qua teksten. Kan ook heel fout Nederlandstalig zijn soms.
Tegen de Duitse grens..dorpje bij Boxmeer. Jij?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]20 minuutjes fietsen ofzo. En ik heb dit jaar nog helemaal niet in de zee gezwommen, wel vaak aan gedacht afgelopen dagen. Waar woon jij dan?
peter beensequote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Het foutste nummer op mijn ipod is denk ik deze:
Was bij zo'n serie de theme song, adam en eva ofzo.
Maar gaat voor mij meer om de liefde die je voor een plaats kan voelen.
Niet om het draaiorgel
Hier kan ik dus extreem slecht tegen, Nederlandstalig gejank en dan ook nog met een Amsterdams accentquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Het foutste nummer op mijn ipod is denk ik deze:
Was bij zo'n serie de theme song, adam en eva ofzo.
Maar gaat voor mij meer om de liefde die je voor een plaats kan voelen.
Niet om het draaiorgel
Ja naja ik heb dus niet echt een categorie, kan echt van alles zijn. Maar ik vond vroeger Ska denk ik het allertofste. Maar daar kon ik zo lekker op dansen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger geen ik nog wel eens naar feesten in discotheken en festivals, maar dat is al een jaartje of 10 geleden voor het laatst denk ik. Ik ben ook een groot liefhebben van progrock (Supertramp, Pink Floyd, The War On Drugs en zulks) en sowieso de 'classic' rock in het algemeen. Maar ook de wat apartere hiphop als De Jeugd van Tegenwoordig en Die Antwoord
Den Haag.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen de Duitse grens..dorpje bij Boxmeer. Jij?
Had er vandaag wel zin in om even te zwemmen eigenlijk
GENOT!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kan ik dus extreem slecht tegen, Nederlandstalig gejank en dan ook nog met een Amsterdams accent
Maar wel strand in de buurt...dat is wel lekker hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Den Haag.
Geen meertje in de buurt of is er alweer blauwalg.
Enige waar je me nog erger mee kunt kwellen in Bruno SMarsquote:
Oh ken verder die zanger verder niet hoor, hoeft ook niet. 1 zo'n nummer op mijn playlist is wel genoeg.quote:
Snap ik helemaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kan ik dus extreem slecht tegen, Nederlandstalig gejank en dan ook nog met een Amsterdams accent
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel strand in de buurt...dat is wel lekker hoor
Jawelquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde eigenlijk of jij geen meertje in de buurt hebt om in te plonsen?
Ja muziek is soms vreemd te verklaren waarom je iets wel of niet leuk vindtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Snap ik helemaal.Kan ook verder niet goed uitleggen waarom ik het mooi vind, behalve dus dan dat ik het gevoel kan begrijpen van liefde voor een stad of land of whatever.
Entree? Voor een meertje? Serieus?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel![]()
Zijn wel paar meertjes hier in de buurt. Maar wel vaak druk en meeste moet je ook entree betalen.
Die heb ik eerder zien posten en vond ik toen al schitterend. Dus die luister ik even mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja muziek is soms vreemd te verklaren waarom je iets wel of niet leuk vindt
Dus om af te sluiten voor vandaag gooi ik deze nog even aan
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Entree? Voor een meertje? Serieus?
Ja met zo weinig opties in de omgeving begrijp ik wel dat het druk is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar is dan ook meteen een speelpark voor kinderen enzo vaak. Maar zijn er ook wel waar je gewoon kunt zwemmen...maar is ook vaak heel druk.
Ah jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik nog steeds vanzelf vroeg wakker
M'n zusje is op bezoek. 2 dagen achter elkaar flinke bergwandelingen gemaakt, en nu kunnen we allebei nog maar nauwelijks lopenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah ja
Had je nog verkansie plannen?
Had ik al gevraagd maar beetje drie zombie dagen achter de rug.
Bankhangen ftwquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zusje is op bezoek. 2 dagen achter elkaar flinke bergwandelingen gemaakt, en nu kunnen we allebei nog maar nauwelijks lopendus dagje thuis relaxen vandaag.
wordt mijn hobby de komende 6 wekenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bankhangen ftw
Geloof dat ik dat de eerste week ook maar ga doen
Ga dagje saunabezoek/massage doen ?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zusje is op bezoek. 2 dagen achter elkaar flinke bergwandelingen gemaakt, en nu kunnen we allebei nog maar nauwelijks lopendus dagje thuis relaxen vandaag.
Sterkte daarmeequote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:48 schreef crv het volgende:
[..]
wordt mijn hobby de komende 6 weken
Bank-bed-bank-bed
Flesgodquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel een halve graad afgekoeld vannacht.
Is de ergste fase, kan/mag niks en op een gegeven moment ben je ook klaar met lezen/films kijken enzoquote:
Hier wat meer maar liggen zweten als een otterquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel een halve graad afgekoeld vannacht.
Je hebt een brander gekochtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:26 schreef Dr_Flash het volgende:
even verder uitslapenvanaf 10 uur komt de post met een pakketje
![]()
Maar niet met mijn onkruidbuster helaas.
Heb ik aan boord ook. Ben daarom ook vaker aan t werk dan strikt noodzakelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Is de ergste fase, kan/mag niks en op een gegeven moment ben je ook klaar met lezen/films kijken enzo
Dus morgen zit fles in zak en as 🔥quote:
Laat iemand een rubiks kubus brengen en ga leren die op te lossenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Is de ergste fase, kan/mag niks en op een gegeven moment ben je ook klaar met lezen/films kijken enzo
Je gaat je onkruid elektrokuteren?quote:
Heb zo‘n ding en haat hetquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat iemand een rubiks kubus brengen en ga leren die op te lossen
laat grote lego doos komen en bouw datquote:
Dat gaat toch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
laat grote lego doos komen en bouw dat(we hebben het over dingen die je kan doen tegen verveling neem ik aan?)
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
laat grote lego doos komen en bouw dat(we hebben het over dingen die je kan doen tegen verveling neem ik aan?)
YouTube staat vol met tutorials. Succes!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YouTube staat vol met tutorials. Succes!
Welk deel van mijn zin begreep je niet?quote:
Mag voor ontbijt kiezen wat je wiltquote:
Niet slechtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
Mag voor ontbijt kiezen wat je wilt
[ afbeelding ]
Eten is echt goed, kan ook gipfelis en broodjes en zo maar wil niet te gek doenwant doe de hele dag net iets meer als niksquote:
Hoe lang moet je daar nog blijven?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:10 schreef crv het volgende:
[..]
Eten is echt goed, kan ook gipfelis en broodjes en zo maar wil niet te gek doenwant doe de hele dag net iets meer als niks
Dinsdag in principe naar huisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Hoerenschijtweer om te slapen dit zeg![]()
Maar ja koffie
Je ochtendurine is een vreemde kleurquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
Mag voor ontbijt kiezen wat je wilt
[ afbeelding ]
Pffttt benauwd afgelopen nacht manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Bij mij was de temperatuur gelukkig weer gedaald naar aangename waarden
Komt van dat vogelzaad van gisteravondquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ochtendurine is een vreemde kleur
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
naar de hoeren geweest weer om te slapen zeg![]()
Maar ja koffie
Goeiemorgenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttt benauwd afgelopen nacht man![]()
Ken je dit trouwens?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Externsteine
Zou lekker zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ze je vandaag schnipo voeren
Ja interessant hč, vlakbij het Hermannsdenkmal ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. Die steenformaties ken ik wel uit Rheinland-Pfalz, maar puur als natuurfenomeen, niet met deze religieuze betekenis.
Tof
Klinkt alsof je een reisje Duitsland aan het voorbereiden bentquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja interessant hč, vlakbij het Hermannsdenkmal ook.
Zou zomaar kunnen, 2 -3 uurtjes rijden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een reisje Duitsland aan het voorbereiden bent
Gisteren deze docu zitten kijken. Erg interessant
Kwam dit ook tegen, bizar die aantallen, totale omvolking door de Sovjets, sterkt me ook in mijn mening dat de Duitsers eigenlijk niet meer bestaan na twee wereldoorlogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een reisje Duitsland aan het voorbereiden bent
Gisteren deze docu zitten kijken. Erg interessant
meh het was wel een kleine strijd maar het gingquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Jij hebt zeker wel heerlijk geslapen?
HA!!!! toch ook even naar adem liggen snakken als een vips op het droge.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meh het was wel een kleine strijd maar het ging
Das wel wat dramatisch geschetst welquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HA!!!! toch ook even naar adem liggen snakken als een vips op het droge.
Vandaag blijf je van de thermostaat af hč?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das wel wat dramatisch geschetst wel
Mag de verwarming niet aanzetten?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag blijf je van de thermostaat af hč?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag staat hij perfect dus afblijven anders ga ik smekken.
Mijn hoofd werkt echt maar voor 12 procent als het zo warm isquote:
raar hoofd heeft deze giraffequote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn hoofd werkt echt maar voor 12 procent als het zo warm is![]()
Ik heb ook nog een wandelfoto trouwens;
https://imgur.com/A9QsWEH
vind hem eerder wat beperkt kijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HIj kijkt juist trots en dierlijk uitdagend.
Vreselijk verhaal. Maar veel vrouwen overleefden het niet, pleegden zelfmoord, abortus of namen afstand van het kind. Dus die omvolking zal toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam dit ook tegen, bizar die aantallen, totale omvolking door de Sovjets, sterkt me ook in mijn mening dat de Duitsers eigenlijk niet meer bestaan na twee wereldoorlogen.
https://www.trouw.nl/nieuws/het-grote-zwijgen~b2e64f79/
Een girafdownie?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind hem eerder wat beperkt kijken
*rolt met ogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind hem eerder wat beperkt kijken
Schokkende aantallen hč maar vooral ook bizar tijdsbeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreselijk verhaal. Maar veel vrouwen overleefden het niet, pleegden zelfmoord, abortus of namen afstand van het kind. Dus die omvolking zal toch wel meevallen?
Wat een raar verhaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
echt een raar verhaal gister bij op1.
Jongen die geheel onterecht als verdachte wordt aangemerkt, ze slecht onderzoek doen, geen bewijs. houden em aan met arrestatie team en schieten hem zo in het arm. Jongen gewond naar ziekenhuis, 2 dagen op ic. Dan is al bekend dat hij niet de verdachte is en ze brengen hem alsnog de de ziekenhuisafdeling in scheveningen![]()
Dan weten ze niet wat ze met hem moeten en laten hem in in zijn blauwe operatiejurkje in een taxi terug naar sittard brengen en denken het zo op gelost te hebben. Jongen heeft nu ptss
https://www.volkskrant.nl(...)s-grouwels~bcd25183/
Het blijkt dat ze alleen een telefoonnummer hadden. Deze onschuldige jongen bleek op het moment van de aanhouding binnen 100 meter te zijn van de daadwerkelijke verdachte...quote:
Ja das best bijzonder.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
echt een raar verhaal gister bij op1.
Jongen die geheel onterecht als verdachte wordt aangemerkt, ze slecht onderzoek doen, geen bewijs. houden em aan met arrestatie team en schieten hem zo in het arm. Jongen gewond naar ziekenhuis, 2 dagen op ic. Dan is al bekend dat hij niet de verdachte is en ze brengen hem alsnog de de ziekenhuisafdeling in scheveningen![]()
Dan weten ze niet wat ze met hem moeten en laten hem in in zijn blauwe operatiejurkje in een taxi terug naar sittard brengen en denken het zo op gelost te hebben. Jongen heeft nu ptss
https://www.volkskrant.nl(...)s-grouwels~bcd25183/
Freaky want we kunnen dit al jaren op 2 meter nauwkeurig aangeven.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het blijkt dat ze alleen een telefoonnummer hadden. Deze onschuldige jongen bleek op het moment van de aanhouding binnen 100 meter te zijn van de daadwerkelijke verdachte...
Enige wat ze hadden was dat telefoonnummer zonder dat ze wisten wie daar bij hoorde. Dus agent voegt nummer in telefoon en ziet dus de profielfoto van ik neem aan whatsapp en dan gebruiken ze dat dus als signalement. Overeenkomst door deze jongen en de echte verdachte was de teint, het haar en een ringbaardjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Freaky want we kunnen dit al jaren op 2 meter nauwkeurig aangeven.
Jup. Maar ik denk dat de opdeling van het oude Pruisen minstens zoveel heeft gedaan om het militairistische karakter van Duitsland te breken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schokkende aantallen hč maar vooral ook bizar tijdsbeeld.
Alles bij elkaar zijn er flink wat happen uit de demografische samenstelling genomen toch?
2 miljoen soldaten in 14-15, in 39-45 5,5 miljoen militairen, 2 miljoen burgers, 3 miljoen krijgsgevangenen en na de 2e weredloorlog hebben de Russen ook veel gezonde Duitse vrouwen meengenomen naar de Sovjet Unie ter herbevolking.
Welke jongeman heeft er nu een ringbaardje?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige wat ze hadden was dat telefoonnummer zonder dat ze wisten wie daar bij hoorde. Dus agent voegt nummer in telefoon en ziet dus de profielfoto van ik neem aan whatsapp en dan gebruiken ze dat dus als signalement. Overeenkomst door deze jongen en de echte verdachte was de teint, het haar en een ringbaardje
Blijft een bijzonder volk, ex was echt een volbloed Pruisische en dan ook in alles ook, dat volkje zit nog steeds erg veel pit, saamhorigheid, hooghartigheid en xenofobie in.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Maar ik denk dat de opdeling van het oude Pruisen minstens zoveel heeft gedaan om het militairistische karakter van Duitsland te breken.
Eerste keer dat ik t zie.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In sommige landen hebben ze de providernaam vervangen door zo’n boodschap.
Hier ook toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In sommige landen hebben ze de providernaam vervangen door zo’n boodschap.
Ik zou me nu niet meer kunnen voorstellen dat Duitsland een oorlog begint. Wat dat betreft heeft dat volk wel echt een transformatie doorgemaakt. Met flink wat indoctrinatie door de Amerikanen, die de huidige Duitse grondwet zowat woord voor woord hebben gedicteerdquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een bijzonder volk, ex was echt een volbloed Pruisische en dan ook in alles ook, dat volkje zit nog steeds erg veel pit, saamhorigheid, hooghartigheid en xenofobie in.
Ja de Duitsers zijn nog steeds oorlogsmoe en overgevoelig voor militarisme, alhoewel ze tegenwoordig ook weer mondjesmaat hun strijdkrachten over de grens sturen, eigenlijk in gelijke tred met Japan die daarvoor zelfs hun grondwet weer aangepast hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou me nu niet meer kunnen voorstellen dat Duitsland een oorlog begint. Wat dat betreft heeft dat volk wel echt een transformatie doorgemaakt. Met flink wat indoctrinatie door de Amerikanen, die de huidige Duitse grondwet zowat woord voor woord hebben gedicteerd
ja moet het nog ff goed lezen allemaalquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups meteen beginnen met slikken.
machtige naamquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
Als klein Budaatje ben ik ooit rondgeleid door Schloss Aicha vorm Wald door Alexis Prinz von Cro . Ik denk dat daar mijn interesse in de geschiedenis van Duitsland is ontstaan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Bibsiequote:
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:26 schreef crv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
Als klein Budaatje ben ik ooit rondgeleid door Schloss Aicha vorm Wald door Alexis Prinz von Croy. Ik denk dat daar mijn interesse in de geschiedenis van Duitsland is ontstaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heel voorzichtig idd. En ook wel goed dat zo’n groot Europees land die rol langzaam weer pakt. Van Amerika moeten we het even niet hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de Duitsers zijn nog steeds oorlogsmoe en overgevoelig voor militarisme, alhoewel ze tegenwoordig ook weer mondjesmaat hun strijdkrachten over de grens sturen, eigenlijk in gelijke tred met Japan die daarvoor zelfs hun grondwet weer aangepast hebben.![]()
Bossiequote:![]()
Goed idee, even de zuster roepen
quote:Maar het was gewoon een oud mannetje die het geld van de rondleidingen hard nodig had om zijn kasteeltje te onderhouden. Verarmde landadel.
![]()
![]()
Dat morele kompas is een beetje stuk jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel voorzichtig idd. En ook wel goed dat zo’n groot Europees land die rol langzaam weer pakt. Van Amwrika moeten we het even niet hebben.![]()
![]()
Dat flikte sunrise in Zwitserland ook, die plaatsten de tekst „stay home“ of zoietsquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Die namenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn echtgeote, Gräfin von Beaufort-Spontin, hebben we ook nog gezien.![]()
![]()
Klein beetje de naam aangepast maar ik heb ooit een paar weken aangelegd met ene Valčrie des L'Amour von Trauberge, was niet te doen om die in bed te krijgenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik put even van Wikipedia, want die namen heb ik niet onthouden. Ik heb het nu over 1988![]()
US failed.![]()
dit is de eerste keer dat we horen dat je ook een keer gefaald hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein beetje de naam aangepast maar ik heb ooit een paar weken aangelegd met ene Valčrie des L'Amour von Trauberge, was niet te doen om die in bed te krijgen![]()
US failed.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:26 schreef crv het volgende:
Prestatie van wereldformaat! Zelfde hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Van yoUasSAwful moeten we voorlopig niets hebben, niets dan ellende van die kantquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel voorzichtig idd. En ook wel goed dat zo’n groot Europees land die rol langzaam weer pakt. Van Amerika moeten we het even niet hebben.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik ben net een echt mens somsquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat we horen dat je ook een keer gefaald hebt![]()
![]()
United SOA's of America!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef crv het volgende:
[..]
Van yoUasSAwful moeten we voorlopig niets hebben, niets dan ellende van die kant![]()
![]()
Wat jammer. Anders was je nu vast kasteelheer geweest van een imposant slot ergensquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein beetje de naam aangepast maar ik heb ooit een paar weken aangelegd met ene Valčrie des L'Amour von Trauberge, was niet te doen om die in bed te krijgen![]()
US failed.
Dit soort onderwerpen fascineert me mateloos. Ook het stelsel van heerlijkheden, zoals we dat vroeger in Nederland hadden.![]()
![]()
K heb de eerste spoiler zojuist succesvol afgerondquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Prestatie van wereldformaat! Zelfde hier.
@UitStraling![]()
Jij lugt ook in het ziekenhuis ?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Prestatie van wereldformaat! Zelfde hier.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb de eerste spoiler zojuist succesvol afgerond
@:Uitstraling![]()
![]()
Als die gek de verkiezingen wint, is het einde echt zoek. Dan gaat hij losssss.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef crv het volgende:
[..]
Van yoUasSAwful moeten we voorlopig niets hebben, niets dan ellende van die kant![]()
Geef je het stokje nu door aan @UitStraling:quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Estafettepoepen
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
Thxquote:
Dit ga je dagelijks melden?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
We gaan elke ochtend de boel volschijten hierquote:
KSC , koffie, schijten, chatten
☕ 💩 💭There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
nee hou uitstraling graag op de hoogte van mijn stoelgangquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:41 schreef crv het volgende:
[..]
Geef je het stokje nu door aan @:Uitstraling:![]()
Estafettepoepen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was dat stinkdier vorige week.
https://imgur.com/fh4vj2S![]()
![]()
die wil ik knuffelen![]()
zo, auto volgaden met teringzooi (oude pc's, defecte apparatuur, te grote dozen enzo)
op naar mileustraat #2; #1 was dicht![]()
![]()
Doe ik bij de zusters hier ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hou uitstraling graag op de hoogte van mijn stoelgang
Op deze manier is mijn libido binnen een maand op het niveau van een reuzenpanda.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hou uitstraling graag op de hoogte van mijn stoelgang![]()
Ik zal vragen om de sc te mogen omdopen in PSCquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:42 schreef crv het volgende:
[..]
We gaan elke ochtend de boel volschijten hier
KSC , koffie, schijten, chatten
☕ 💩 💭![]()
![]()
de PKSC dan toch? (of KPSC)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal vragen om de de sc mogen omdopen in PSC![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal vragen om de sc te mogen omdopen in PSC
Ja hij was nog heel wat aaibaarder dan op de foto, beetje verkeerde timing, check die klauwtjes ook.quote:![]()
Dan hou ik helemaal niks overquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze manier is mijn libido binnen een maand op het niveau van een reuzenpanda.![]()
![]()
Waar je al niet..quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze manier is mijn libido binnen een maand op het niveau van een reuzenpanda.
Laat maar
ja het zijn ook echt mooie beestjesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hij was nog heel wat aaibaarder dan op de foto, beetje verkeerde timing, check die klauwtjes ook.![]()
niet dat je verschil merkt nu toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op deze manier is mijn libido binnen een maand op het niveau van een reuzenpanda.![]()
Totdat ze in je gezicht ruftenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het zijn ook echt mooie beestjesThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Zijn meisje was wit met roodbruin, wist ik ook al niet dat die kleurvariant bestond.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het zijn ook echt mooie beestjes![]()
ja zijn geen huisdieren tochquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze snijden de geurklieren op erg jonge leeftijd eruit voor binnenshuis gebruik.![]()
je hebt er hier toch 1 vast gehadquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de VS lopen ze wat achter wat dat betreft.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar was stomverbaasd dat ik er hier een tegen kwam, dacht dat het een cavia was![]()
ja lijken als 2 druppels water idd![]()
Beiden harigquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja lijken als 2 druppels water idd![]()
![]()
Ik had mezelf beloofd om een heel weekend alleen maar een beetje te lezen, fokken, lamballen, hangen, friemelen, te happen en te wijnen maar de agenda stroomt alweer langzaam vol.![]()
Ik neem het wel van je over.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik had mezelf beloofd om een heel weekend alleen maar een beetje te lezen, fokken, lamballen, hangen, friemelen, te happen en te wijnen maar de agenda stroomt alweer langzaam vol.Tap tap tap![]()
Dat is ook een valdide optie, kom je hier ook even de was ophangen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar daar maak ik dan ice tea ofzo van.![]()
Ja hoor, maar weet niet of je daar vrolijk van wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook een valdide optie, kom je hier ook even de was ophangen?Tap tap tap![]()
Dan maar weer leker lezen en films kijken hequote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Welk deel van mijn zin begreep je niet?Ik zal nogeens een alternatief aanbieden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Als ik het zelf maar niet hoef te doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, maar weet niet of je daar vrolijk van wordt.![]()
hoe laat eet je?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:13 schreef Karzai het volgende:
Wel al met mijn duffe hoofd bij de visboer geweest en sliptong gehaald voor vanavond![]()
Lekker, beetje ciroen erover en bakken in de truffelboter.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:13 schreef Karzai het volgende:
Wel al met mijn duffe hoofd bij de visboer geweest en sliptong gehaald voor vanavond![]()
okquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:16 schreef Karzai het volgende:
weet nog niet 7 uur denk ik, maar misschien haal ik wel een patatje dan als ik mij nog zo voel![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)urgs-ziekenhuis.htmlquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Die code geel was ook weer overdreven hč?![]()
maar wat huishouden doen, stofzuigen, plee schoonmaken, bed verschonen
badkamer is ook vies, maar die doe ik morgen wel![]()
Ja maar niet in Gelderland. Hier was niks maar wel allemaal waarschuwingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)urgs-ziekenhuis.htmlTap tap tap![]()
Hier echt wel veel hemelwater.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet in Gelderland. Hier was niks maar wel allemaal waarschuwingen.
![]()
![]()
of niet hequote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
k ga maar een stuk strompelen met de blaren
Waarom zouden ze dat doen :pquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als alle mensen naar je wijzen en gaan gillen.![]()
Omdat je met een hoofd op een staak rondloopt misschien?quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ah ja dan begrijp k het:pquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je met een hoofd op een staak rondloopt misschien?![]()
heeft ze eindelijk het hoofd van @LTVDK te pakken?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je met een hoofd op een staak rondloopt misschien?![]()
Prima kom met alternatievenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maar weer leker lezen en films kijken heIk zal nogeens een alternatief aanbieden
![]()
maar als ik zeg Dat ik dat ding haat, probeer me dan niet alsnog te overtuigen
Helaas geen schnipoquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ze je vandaag schnipo voeren
Struktuur van het toetje lijkt meer op knoflooksausquote:
Staat dressing naastquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:06 schreef Karzai het volgende:
alleen dat bakje groenvoer ziet er wat droog uitThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ze doen hun bestquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
beetje olijfolie er bij ja en knoflookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ovengroente kun je gewoon op je terras leggen.![]()
![]()
Waarom niet gewoon op een bordquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ovengroente kun je gewoon op je terras leggen.
Dat doe ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:03 schreef crv het volgende:
[..]
Prima kom met alternatieven![]()
maar als ik zeg Dat ik dat ding haat, probeer me dan niet alsnog te overtuigen
Dat ding heeft je nooit wat misdaan. Je haat het omdat je er niet mee om kunt gaan. Dit is een mooie kans om daar wat aan te doen. Het is leuk, leerzaam, een afwisselend en uitdagend tijdverdrijf, vervelingsbestrijding, er zijn allerlei positieve manieren om er tegenaan te kijken. Maar jij komt niet verder dan "ik haat het".
Het is niet alsof ik ervoor betaald word om alternatieven aan te dragen he. Ik heb, goedbedoeld, een alternatief aangedragen. Mijn taak zit erop. Aan jou om er iets mee te doen, of niet. Mir egal
Ik ga straks weer choppersalade makenquote:![]()
En kaiserbroodjes met roomboter, oude kaas, rucola en mosterdsaus![]()
![]()
LUNCHGENOT ALLEN
Heb het geprobeerd, vroeger en een jaar geleden maar vindt het gewoon niet leuk meer sorryquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Dat ding heeft je nooit wat misdaan. Je haat het omdat je er niet mee om kunt gaan. Dit is een mooie kans om daar wat aan te doen. Het is leuk, leerzaam, een afwisselend en uitdagend tijdverdrijf, vervelingsbestrijding, er zijn allerlei positieve manieren om er tegenaan te kijken. Maar jij komt niet verder dan "ik haat het".
Het is niet alsof ik ervoor betaald word om alternatieven aan te dragen he. Ik heb, goedbedoeld, een alternatief aangedragen. Mijn taak zit erop. Aan jou om er iets mee te doen, of niet. Mir egalThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Choppersalade?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga straks weer choppersalade maken![]()
En kaiserbroodjes met roomboter, oude kaas, rucola en mosterdsaus![]()
![]()
LUNCHGENOT ALLEN![]()
Allerlei dingen in de chopper mikken, paar keer joeksen en voila: choppersalade.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik dacht dat crv in t ziekenhuis lagquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allerlei dingen in de chopper mikken, paar keer joeksen en voila: choppersalade.![]()
![]()
ja dat staat hier los van.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat crv in t ziekenhuis lagSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat crv in t ziekenhuis lag![]()
Ik dacht hetzelfde, flash moet ook regelmatig opgelapt worden
Choppersalade is meer iets voor als je zonder gebit in het verpleeghuis zit ... slurpvoer
Ah zoiets, dacht aan een blenderquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Nee is wel de bedoeling dat je zelf ook nog wat te doen hebt. Kauwenquote:
Eerst een beetje handfitness, goed kauwen, doorslikken en klaar is Flashquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is wel de bedoeling dat je zelf ook nog wat te doen hebt. Kauwen![]()
Buitje regen mag ook een keer tijd worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:27 schreef Karzai het volgende:
nog 26 graden binnen, hoop dat het nog twee graadjes afkoelt. Ik heb alles open staanSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Gadverdamme :’)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Eerst een beetje handfitness, goed kauwen, doorslikken en klaar is Flash![]()
![]()
![]()
hier is het ook zo warm binnenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:27 schreef Karzai het volgende:
nog 26 graden binnen, hoop dat het nog twee graadjes afkoelt. Ik heb alles open staan![]()
Eet smakelijkquote:
Ik befoelde aan je chopper draaien hoorquote:
mijn buren:
Dus ik denk cultuur is toch met een c?
Googled kultuur:
Nederlandsche Kultuurkamer
Beschrijving
BeschrijvingDe Nederlandsche Kultuurkamer was een door de Duitse bezetter tijdens de Tweede Wereldoorlog ingesteld instituut, waar alle kunstenaars, architecten, schrijvers, journalisten, muzikanten, filmacteurs en podiumartiesten bij aangesloten moesten zijn om te mogen werken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandsche_Kultuurkamer![]()
Kun je even bij me langskomen? Ik heb honger.quote:
P.S. Neem mosterd mee.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
het ging al mis bij "aleen"quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren:
[ afbeelding ]
Dus ik denk cultuur is toch met een c?
Googled kultuur:
Nederlandsche Kultuurkamer
Beschrijving
BeschrijvingDe Nederlandsche Kultuurkamer was een door de Duitse bezetter tijdens de Tweede Wereldoorlog ingesteld instituut, waar alle kunstenaars, architecten, schrijvers, journalisten, muzikanten, filmacteurs en podiumartiesten bij aangesloten moesten zijn om te mogen werken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandsche_KultuurkamerSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:![]()
ik vraag mij nou af of de gene die dit heeft 'ontworpen' bewust dus kultuur heeft gebruikt ipv cultuur![]()
k kom alleen met mayoquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kun je even bij me langskomen? Ik heb honger.
P.S. Neem mosterd mee.![]()
Ik denk kannabis. Of kokaiene. Flink wat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik vraag mij nou af of de gene die dit heeft 'ontworpen' bewust dus kultuur heeft gebruikt ipv cultuurSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Serieus: Nee. Daar is de rest van het stuk veel te dom voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik vraag mij nou af of de gene die dit heeft 'ontworpen' bewust dus kultuur heeft gebruikt ipv cultuurSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk kannabis. Of kokaiene. Flink wat.![]()
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: