Vind jij ook alleen nog gouden sierraden mooi?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-01-2003 12:06]
quote:LOOOOOOOOL Idd
Op zaterdag 18 januari 2003 12:06 schreef Haanibal het volgende:
moet je minder kampjoekels uitkiezen
Vrouwen lezen aan de hoeveelheid goud die je geeft af hoeveel je van haar houdt. Hoe meer goud je geeft, hoe meer de vrouw van je houdt.
quote:Kom op wordt wakker en stap uit je eigen schijnwerkelijkheid
Op zaterdag 18 januari 2003 12:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
"No gold? You not love me?"
Vrouwen lezen aan de hoeveelheid goud die je geeft af hoeveel je van haar houdt. Hoe meer goud je geeft, hoe meer de vrouw van je houdt.
quote:Jij komt er wel
quote:Dude.
Ik weet niet waar jij woont.
met wie jij omgaat.
hoe oud je bent.
en al die persoonlijke shit
Maar als jij zegt dat "alle vrouwen" goud willen en anders geen relatie willen dan ben jij nog nooit op een meid afgestapt ofzo.
BHFH, volgens mij ga jij alleen maar met sletjes om.
Leuke meisjes weigeren dure kadootjes omdat ze niet voor sletjes willen worden aangezien.
quote:Wat zat er in die thee daar jongen??
quote:is chronisch hoor, moet je niet mee spotten...
Op zaterdag 18 januari 2003 12:12 schreef Haanibal het volgende:
Wat zat er in die thee daar jongen??
Dat wordt sparen
quote:Ik vind goud lelijk... En ik heb nog nooit sieraden van m'n vriend gekregen... Eigenlijk alleen een knuffelbeertje, en dat zit nu naast m'n kussen
Op zaterdag 18 januari 2003 12:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En de goudprijs is al zo achterlijk hoog... ik heb -dom genoeg- niks uit marokko meegenomen ,waar goud goedkoop is.... Nu zit ik met een kleine goudvoorrdaad en is het lastig vrouwens te versieren... Want die willen alleen maar goud en worden boos als je geen goud brengt..Vind jij ook alleen nog gouden sierraden mooi?
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 18-01-2003 12:21]
quote:edit: he, ben je me voor
Op zaterdag 18 januari 2003 12:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Partijtje goud te koop ...
quote:Paars is mooier hè? Of donkerblauw.
Op zaterdag 18 januari 2003 12:25 schreef schatje het volgende:
Kvind goud maar niks.
quote:Bloemen gaan dood, diamonds are forever
Op zaterdag 18 januari 2003 12:23 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een soortgelijk probleem heb.
Ik heb laatst een paar steentjes meegenomen, maar je bent er zó doorheen. Geef je één keer een leuk diamantje, willen ze er de volgende keer weer één..
Ik zeg; begin er niet aan. Hou het gewoon bij bloemen..
quote:Dan droog je ze maar. Kom nou.
Op zaterdag 18 januari 2003 12:27 schreef KumA het volgende:[..]
Bloemen gaan dood, diamonds are forever
quote:Ja, en voor je het weet sta je op een doordeweekse disndag om 4.30 's ochtends op de bloemenveiling te Aalsmeer, te bieden op 10.000 witte rozen zeker!
Op zaterdag 18 januari 2003 12:23 schreef PrivateRyan het volgende:Ik zeg; begin er niet aan. Hou het gewoon bij bloemen.
.
quote:En denk je bij jezelf "had ik ze nou maar goedkoop in Marokko gehaald!"
Op zaterdag 18 januari 2003 12:30 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, en voor je het weet sta je op een doordeweekse disndag om 4.30 's ochtends op de bloemenveiling te Aalsmeer, te bieden op 10.000 witte rozen zeker!
.
quote:Niet dat nep-goud waar BHFH het over heeft. Je weet wel, dat spul wat je geeft aan een eenmalig neukertje ofzo. Wat na 2 keer dragen OF afbladdert, OF groen uitslaat.
Op zaterdag 18 januari 2003 12:31 schreef Halinalle het volgende:
Overigens: goud is in Marokko net zo duur als hier.
quote:Echt goud wel ja
quote:zeker niet, in de medina van Fes is heel goedkoop goud te halen.. Je moet flink hjandelen natuurlijk, een maat van mij heeft daar gouden armbanden en ringen gehaald ,die in Nederland zeker het 3 voudige opbrengen.
quote:Dus resumerend: nep-vrouwen willen alleen maar nep-goud??
Op zaterdag 18 januari 2003 12:32 schreef Aernout het volgende:[..]
Echt goud wel ja
quote:Leuk, heb je drie lelijke armbanden en ringen.
Op zaterdag 18 januari 2003 12:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
zeker niet, in de medina van Fes is heel goedkoop goud te halen.. Je moet flink hjandelen natuurlijk, een maat van mij heeft daar gouden armbanden en ringen gehaald ,die in Nederland zeker het 3 voudige opbrengen.
quote:Omdat t gehalte goud in nederland 3 keer hoger is wat erin zit
zeker niet, in de medina van Fes is heel goedkoop goud te halen.. Je moet flink hjandelen natuurlijk, een maat van mij heeft daar gouden armbanden en ringen gehaald ,die in Nederland zeker het 3 voudige opbrengen.
quote:Toch weer goed voor 3 lelijke vrouwen
Op zaterdag 18 januari 2003 12:34 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Leuk, heb je drie lelijke armbanden en ringen.
.
quote:De goudprijs is wereldwijd hetzelfde. (De prijs van het metaal, niet over een eventuele 'decoratieve waarde')
quote:Nu nog één die wil pijpen.
Op zaterdag 18 januari 2003 12:34 schreef Tijn het volgende:[..]
Toch weer goed voor 3 lelijke vrouwen
quote:Nou zo'n meisje ben ik niet ik heb wel wat gouden sieraadjes maar niet veel ik hou meer van zilver
Op zaterdag 18 januari 2003 12:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En de goudprijs is al zo achterlijk hoog... ik heb -dom genoeg- niks uit marokko meegenomen ,waar goud goedkoop is.... Nu zit ik met een kleine goudvoorrdaad en is het lastig vrouwens te versieren... Want die willen alleen maar goud en worden boos als je geen goud brengt..Vind jij ook alleen nog gouden sierraden mooi?
quote:Met zo`n armband doe je dat toch gewoon???
Op zaterdag 18 januari 2003 12:35 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Nu nog één die wil pijpen.
.
quote:24karaats goud is overal 't zelfde. Niet 't goud dat in sieraden word gebruikt. En dat is bijna nooit 24karaat....
Op zaterdag 18 januari 2003 12:34 schreef Halinalle het volgende:[..]
De goudprijs is wereldwijd hetzelfde. (De prijs van het metaal, niet over een eventuele 'decoratieve waarde')
quote:juist... vergelijk domweg de prijzen van de juwelier hier met de prijzen in de medina daar.. voor stukken met dezelfde goudwaarde en die vergelijkbaar zijn, dan betaal je daar gewioon veel minder..
Op zaterdag 18 januari 2003 12:37 schreef KumA het volgende:[..]
24karaats goud is overal 't zelfde. Niet 't goud dat in sieraden word gebruikt. En dat is bijna nooit 24karaat....
Dat geldt ook voor kleding en andere hier dure artikelen... waarom denk je dat Marokkanen vaak terugkomen met die afgeladen auto's en busjes vol... da''s gewoon handel..
quote:Ik denk ook niet dat dat het kritieke punt dan dit topic is, BHFH. De kneep ligt 'em meer hier:
Op zaterdag 18 januari 2003 12:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dan betaal je daar gewioon veel minder..
quote:
quote:uhmm met dezelfde goudwaarde zijn ze NIET dezelfde prijs hoor
juist... vergelijk domweg de prijzen van de juwelier hier met de prijzen in de medina daar.. voor stukken met dezelfde goudwaarde en die vergelijkbaar zijn, dan betaal je daar gewioon veel minder..
Dat geldt ook voor kleding en andere hier dure artikelen... waarom denk je dat Marokkanen vaak terugkomen met die afgeladen auto's en busjes vol... da''s gewoon handel..
En daar in t oosten word er flink gerotzooit met de legeringen
Daarom is 't goedkoop.
quote:Eh Aernout.... Ieeeeuw!
Op zaterdag 18 januari 2003 12:28 schreef Aernout het volgende:
Je moet natuurlijk wel de juiste vrouwen uitzoeken
Die van mij zijn niet geinteresseerd in goud maar uitsluitend in mijn lichaamssappen
En goud hoeft van mij ook niet zo....
Diamonds are a girls best friend!
quote:Kijk die snapt 'm
Op zaterdag 18 januari 2003 12:59 schreef Hik het volgende:[..]
Eh Aernout.... Ieeeeuw!
![]()
En goud hoeft van mij ook niet zo....
Diamonds are a girls best friend!
![]()
ik wil goud, diamanten EN verre reizen!
Zeggeuh, waar pik jij die vrouwen op? In een "van der Valk"-hotel ofzo? Gelukkig kom ik ze nooit tegen.
quote:edelstaal? dat klinkt mooi, gewoon roestvrij staal dus
Op zaterdag 18 januari 2003 13:57 schreef TearSong het volgende:
zilver is mooier inderdaad, en edelstaal!!!
Zeg nou zelf, dommer kan het toch niet?
quote:Ja, doet u mij maar een man met een privé-jet!
Op zaterdag 18 januari 2003 13:05 schreef zwijntje het volgende:ik wil goud, diamanten EN verre reizen!
quote:en hoeveel heb je daarvan al gehad??
Op zaterdag 18 januari 2003 13:05 schreef zwijntje het volgende:
Wat een ouderwetse opvatting! Alsof vrouwen alleen maar goud zouden willen. Zo werkt het echt niet meer din deze tijd!ik wil goud, diamanten EN verre reizen!
quote:ooit wel eens sieraden van edelstaal gezien? nee? nou kijk dan eens eerst even.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:17 schreef KumA het volgende:[..]
edelstaal? dat klinkt mooi, gewoon roestvrij staal dus
hardstikke mooi..iets 'grijzer' dan zilver
quote:Denk dat ik 't welles gezien heb. Moeder heb 12 jaar een juwelier gehad en ik heb zelf een opleiding goudsmeden gedaan. Ja ik heb wel eens edelstaal gezien
Op zaterdag 18 januari 2003 16:41 schreef TearSong het volgende:[..]
ooit wel eens sieraden van edelstaal gezien? nee? nou kijk dan eens eerst even.
hardstikke mooi..iets 'grijzer' dan zilver
quote:nou dan, dan moet je zelf toch ook wel weten dat het niet alleen mooi klinkt maar ook gewoon mooi is
Op zaterdag 18 januari 2003 16:55 schreef KumA het volgende:[..]
Denk dat ik 't welles gezien heb. Moeder heb 12 jaar een juwelier gehad en ik heb zelf een opleiding goudsmeden gedaan. Ja ik heb wel eens edelstaal gezien
quote:Bwahahaha
Op zaterdag 18 januari 2003 12:12 schreef Aernout het volgende:Leuke meisjes weigeren dure kadootjes omdat ze niet voor sletjes willen worden aangezien.
quote:Volgens mij is daar goud verkrijgbaar van 30 karaats, terwijl 24 het maximum is.
juist... vergelijk domweg de prijzen van de juwelier hier met de prijzen in de medina daar.. voor stukken met dezelfde goudwaarde en die vergelijkbaar zijn, dan betaal je daar gewioon veel minder..
Verder geilen vrouwn meer op papier en plastic, goud moeten ze eerst verpatsen voordat ze er weer van kunnen smsen en breezahs kopen (tenminste, die uit jouw doelgroep)
quote:Jij bent waarschijnlijk zelf ook zo'n sletje
Op zaterdag 18 januari 2003 22:38 schreef Vivi het volgende:[..]
Bwahahaha
![]()
quote:* meewacht
Op zondag 19 januari 2003 02:40 schreef Ripley het volgende:
BHFH, ik zit nu al uren op mijn goud te wachten
Maar je geeft wel een hele andere kijk op "om elkaar geven"
quote:die opmerking doet me ineens aan die reclame denken van dat die miljonairsvrouw een boot kadokrijgt: "wat een witte! *loopt verontwaardig weg*"
Op zondag 19 januari 2003 09:54 schreef pos het volgende:
IK hou alleen van wit goud of zilver. Zeker niet van geel goud, vin het ordi
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 12:35 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Nu nog één die wil pijpen.
.
BHFH, ik weet niet waar je het allemaal vandaan haalt, maar ik begin me toch af te vragen met wat voor vrouwen jij omgaat. Pak es een normaal meisje, dan zul je zien dat het allemaal wel meevalt
En helemaal met dat goud. Heel af en toe een cadeautje is lief, maar het moet niet te gek worden
quote:Ja, kom nou... ik ga niet sparen! Als-ie van me houdt dan gééft-ie het!
Op zondag 19 januari 2003 17:36 schreef schatje het volgende:
Bij Kruidvat kan je ook voor goud sparen.
quote:Ik denk dat je het gewoon niet waard bent
Op zondag 19 januari 2003 17:39 schreef Hik het volgende:[..]
Ja, kom nou... ik ga niet sparen! Als-ie van me houdt dan gééft-ie het!
quote:You will never know!
Op zondag 19 januari 2003 17:44 schreef Goofup het volgende:[..]
Ik denk dat je het gewoon niet waard bent
*bedekt zijn hoofd met zijn armenen duikt ineen..*
quote:volgens mij zei ze: "wat een ditte! *loopt verontwaardig weg*"
Op zondag 19 januari 2003 16:28 schreef Goofup het volgende:[..]
die opmerking doet me ineens aan die reclame denken van dat die miljonairsvrouw een boot kadokrijgt: "wat een witte! *loopt verontwaardig weg*"
quote:nee, ze kreeg een witte jacht, maar wit is zo gewoon...
Op zondag 19 januari 2003 20:49 schreef Mrln het volgende:[..]
volgens mij zei ze: "wat een ditte! *loopt verontwaardig weg*"
quote:ow.?...
Op zondag 19 januari 2003 21:02 schreef Goofup het volgende:[..]
nee, ze kreeg een witte jacht, maar wit is zo gewoon...
quote:Weet je waarom goud een edelmetaal is? Omdat 't in [normale omstandigheden] niet oxideert. "Roesten" om t op z'n boers te zeggen. Een "goud kleurig metaaltje" word veel sneller lelijk dan een gouden sieraad
Op zondag 19 januari 2003 22:17 schreef Ixnay het volgende:
Waarom dragen die vrouwen niet gewoon metaal met goudkleur? Een stuk goedkoper, en het is even mooi. Mijn vriendin heeft ook veel goud trouwens.
quote:Ik noem dat "reageren met zuurstof" ipv oxideren, is wat makkelijker.
Op zondag 19 januari 2003 22:19 schreef KumA het volgende:[..]
Weet je waarom goud een edelmetaal is? Omdat 't in [normale omstandigheden] niet oxideert. "Roesten" om t op z'n boers te zeggen. Een "goud kleurig metaaltje" word veel sneller lelijk dan een gouden sieraad
Ik geef er niks om.
quote:ik ook niet, om goudeerlijk te zijn
Op zondag 19 januari 2003 22:22 schreef Ixnay het volgende:
Ik geef er niks om.
quote:Ik denk toch dat er wel dat er een degelijk verschil zit tussen vergulde sieraden, "nep" sieraden die je 4 keer per jaar koopt of dat je 1 keer in een mooi sieraad investeerd
Op zondag 19 januari 2003 22:22 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik noem dat "reageren met zuurstof" ipv oxideren, is wat makkelijker.
je hebt ook edelstaal, met gouden laagje. En STEL dat het zou roesten, dan kun je beter 4 keer per jaar een nieuwe kopen, ben je nog goedkoper uit, als met echt goud.Ik geef er niks om.
quote:Nee hoor, gewoon een meisje met een 4-jarige relatie met een man die weet hoe ie zijn meisje moet behandelen.
Op zondag 19 januari 2003 00:41 schreef Aernout het volgende:[..]
Jij bent waarschijnlijk zelf ook zo'n sletje
De mokkels waar jij je snikkel in hangt nemen wrs nog wel genoegen met de verassing uit het nieuwste Happy Meal, maar da's alleen omdat jij geen echte vrouw kan 'handelen', en dus genoegen moet nemen met makkelijk te indoctrineren kipjes die de leeftijd des onderscheids nog niet hebben bereikt.
quote:zou je niet van 'm houden als ie je geen goud of iets zou geven?! vind ik toch een kwalijke zaak. Dan zou ik me als meisje/vrouw toch minder schuldig voelen bij een Happy meal surprise
Op zondag 19 januari 2003 23:10 schreef Vivi het volgende:[..]
Nee hoor, gewoon een meisje met een 4-jarige relatie met een man die weet hoe ie zijn meisje moet behandelen.
De mokkels waar jij je snikkel in hangt nemen wrs nog wel genoegen met de verassing uit het nieuwste Happy Meal, maar da's alleen omdat jij geen echte vrouw kan 'handelen', en dus genoegen moet nemen met makkelijk te indoctrineren kipjes die de leeftijd des onderscheids nog niet hebben bereikt.
quote:Ja natuurlijk, ik vind het alleen belachelijk om te zeggen dat "leuke"meisjes uit principe geen dure cadeau's aan nemen. Imo vind elke vrouw het leuk om een mooi sieraad oid te krijgen van haar vriend. Maar als mijn vriend dat ineens niet meer zou kunnen betalen zou ik net zo blij zijn met een madelief die hij zelf voor me heeft geplukt
Op zondag 19 januari 2003 23:19 schreef Goofup het volgende:[..]
zou je niet van 'm houden als ie je geen goud of iets zou geven?! vind ik toch een kwalijke zaak. Dan zou ik me als meisje/vrouw toch minder schuldig voelen bij een Happy meal surprise
Daarbij geef ik hem ook regelmatig dure cadeaus.
quote:deze gek heeft dus helemaal de moeite genomen om uit te zoeken wat dat is (wist ik niet) leuke intro van die site wel: www.vuitton.com
Op zondag 19 januari 2003 23:21 schreef schatje het volgende:
Schatje wilt geen goud, maar Louis Vuitton.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:10 schreef Vivi het volgende:[..]
Nee hoor, gewoon een meisje met een 4-jarige relatie met een man die weet hoe ie zijn meisje moet behandelen.
Een meer "filosofische noot": Het oorspronkelijke idee bij het geven van goud (in tegenstelling tot verguld, plastic, touwtjes en wat niet meer zij) is natuurlijk dat het voor eeuwig is... Net als de relatie, hoopt men dan...
quote:Er ontgaat me iets geloof ik.
Op zondag 19 januari 2003 23:30 schreef bloempjuh het volgende:
Nee, ik vind goud ontzettend lelijk! Ik draag alleen goud en gekleurde touwtjes
quote:Ja, ik dacht ook al...
Op maandag 20 januari 2003 00:09 schreef Vivi het volgende:[..]
Er ontgaat me iets geloof ik.
quote:t zal de generatiekloof wel zijn ofzo
Op maandag 20 januari 2003 00:19 schreef Hik het volgende:[..]
Ja, ik dacht ook al...
Het goud én de gekleurde touwtjes trouwens!
quote:Soort omgekeerde dementie...
Op maandag 20 januari 2003 00:22 schreef Vivi het volgende:[..]
t zal de generatiekloof wel zijn ofzo
quote:ja, maar dan is na een gouden trouwring opnieuw goud geven toch zinloos?
Een meer "filosofische noot": Het oorspronkelijke idee bij het geven van goud (in tegenstelling tot verguld, plastic, touwtjes en wat niet meer zij) is natuurlijk dat het voor eeuwig is... Net als de relatie, hoopt men dan...
"schat, ik dacht dat goud blijft eeuwig goed net als onze relatie, maar om dat zo te ohuden moet ik wel af en toe wat goud erbij geven, anders gaat het effect eraf..."
Of misschien kun je het ook negatief opvatten: "ik heb het idee dat onze realtie in een dipje zit. Er zit geen beweging meer in, geen leven meer en het lijkt of het al een eeuwigheid duurt. Als symbool van eeuwigheid geef ik je deze mooie goude ketting is er tenminste nog iets mooi als ik naar je kijk"
(gheghe, ik ging me al helemaal inleven in de rol )
[Dit bericht is gewijzigd door Goofup op 20-01-2003 01:12]
quote:nederlanders staan bekend als gierig
Op maandag 20 januari 2003 01:21 schreef Ripley het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen zit ik nog zonder goud op de bank. Mannen, ze beloven altijd veel goud, maar als puntje bij paaltje komt komen ze niet over de balk
quote:Hehe.. foutje
Op maandag 20 januari 2003 00:19 schreef Hik het volgende:[..]
Ja, ik dacht ook al...
Het goud én de gekleurde touwtjes trouwens!
Goud is voor kampwijven die denken dat ze heel wat zijn maar ondertussen nix, maar ook nix voorstellen.
Zilver is veeeeeeeeel mooier.*)
* Natalie is gek op zilver.
* Jummy wacht al een tijdje op dat TripleM dat gouden ding uit z'n tepel haalt
quote:Stegeman! daar houd ik van!
Op dinsdag 21 januari 2003 17:47 schreef Natalie het volgende:
Goud?
Bah, daar houd ik nu helemaal niet van!* Natalie is gek op zilver.
quote:Jij bent wel héél snel tevreden!
Op dinsdag 21 januari 2003 18:23 schreef Goofup het volgende:[..]
Stegeman! daar houd ik van!
quote:Dude, dit is BHFH, standaard topicje, voorzolang ik al op fok! zit
Op zaterdag 18 januari 2003 12:12 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Dude.
Ik weet niet waar jij woont.
met wie jij omgaat.
hoe oud je bent.
en al die persoonlijke shitMaar als jij zegt dat "alle vrouwen" goud willen en anders geen relatie willen dan ben jij nog nooit op een meid afgestapt ofzo.
quote:[nutteloos-modus]
Op zondag 19 januari 2003 22:17 schreef Ixnay het volgende:
Waarom dragen die vrouwen niet gewoon metaal met goudkleur? Een stuk goedkoper, en het is even mooi. Mijn vriendin heeft ook veel goud trouwens.
ok ff serieus...wat boeit t nou, ikzelf vind goud bij een meid/vrouw trouwens sowieso lelijk, vind zilver veel mooier.. Goud is voor de ring, de rest zilver
quote:die gast is FAKE, of hij spoort niet...
Op dinsdag 21 januari 2003 20:32 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
Dude, dit is BHFH, standaard topicje, voorzolang ik al op fok! zit
quote:allebei
Op dinsdag 21 januari 2003 20:50 schreef SolidArt het volgende:[..]
die gast is FAKE, of hij spoort niet...
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Not gonna happen!
Op dinsdag 21 januari 2003 17:58 schreef Jummy het volgende:
* Jummy wacht al een tijdje op dat TripleM dat gouden ding uit z'n tepel haalt
* Charys draagt titanium en zilver...
Maarja, dan maar een goedkope vrouw, ga je haast denken dan..
* BloodhoundFromHell gaat eens snel kijken wat Luis Vuitton kost, ook iets voor stijlvolle vrouwen schijnt het [/me ...
quote:* Hik stopt vingers in de oren en wacht geduldig orkaan van verontwaardigde reacties af...
Op woensdag 22 januari 2003 03:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vrouwen die andere metalen dragen zijn goedkoop heb ik me laten vertellen door een meisje... ECHTE vrouwen willen goud en/of diamanten.
Jij weet wel hoe je een discussie levend moet houden BHFH!
Zal ik het nog eens serieus proberen?
Lieve BHFH, dames die je moet omkopen met goud en/of andere metalen zijn niet direct geschikt voor een vaste relatie. Als je geen probleem hebt om iets te doneren voor vleselijke omgang zijn die dames wel de aangewezen persoon. Maar dan zou ik gewoon geld geven, daar zijn ze waarschijnlijk nog blijer mee en dat is ook eerlijker
Veel sterkte
als je toch betaalt voor seks kun je beter gelijk naar de hoeren gaan. Vrouwen die alleen maar uit zijn op goud zijn niet okay .
Veel sterkte ;*
"I need gold my hand"
"Only the gold is good for a lady"
Dat kun je toch niet weigeren als man zijnde?
Alhoewel, één goude ring kan er nog mee door
quote:Watch me.
Op woensdag 22 januari 2003 12:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
"what nice things you bring me?""I need gold my hand"
quote:Hoe oud is ze? 8?
"what nice things you bring me?"
"Ik wil, ik wil, ik wil..."
Mijn gód zeg....
quote:Ik heb even wat topics van je opgezocht.
"what nice things you bring me?""I need gold my hand"
quote:Woehahahahahaha....... hihhih hahahahahaha!!!!!!
ECHTE vrouwen willen goud en/of diamanten. Zilver en andere inferieure materialen is voor armen en daarom nemen ze normaliter geen genoegen daarmee.
Mensen, mijn dag is weer goed. Als je alle topics van BHFH achter elkaar zet (en serieus neemt) krijg je volgens mij een soort anti-prins op witte paard.
Ontopic: als bij mij iemand aankomt met een gouden iets heeft hij mij niet helemaal begrepen. Heb liever iets persoonlijks, en goud (noch andere juwelen) zijn dat.
Romantisch hoor...
quote:Nou, ik kan me voorstellen dat een mooi gouden (of zilveren) sieraad voor iemand een heel persoonlijk cadeau kan zijn..
Op donderdag 23 januari 2003 11:46 schreef marsterretje het volgende:Ontopic: als bij mij iemand aankomt met een gouden iets heeft hij mij niet helemaal begrepen. Heb liever iets persoonlijks, en goud (noch andere juwelen) zijn dat.
quote:face it.. vrouwen houden van worst..
Op dinsdag 21 januari 2003 19:28 schreef Hik het volgende:[..]
Jij bent wel héél snel tevreden!
ja, we zijn er weer
quote:die jip en janneke toch...
Op woensdag 22 januari 2003 11:48 schreef Ripley het volgende:
Lieve BHFH,als je toch betaalt voor seks kun je beter gelijk naar de hoeren gaan. Vrouwen die alleen maar uit zijn op goud zijn niet okay
.
Veel sterkte ;*
quote:Je bent er inmiddels achter las ik.
* BloodhoundFromHell gaat eens snel kijken wat Luis Vuitton kost, ook iets voor stijlvolle vrouwen schijnt het [/me ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |