Afhankelijk van de staat van je verf hoe je wellicht helemaal niet te schuren met een machine maar is het licht opruwen met scotch brite of schuurpapiertje al voldoende.
Moet je wel echt gaan schuren zou ik dat niet met een ronde centrerende machine doen. Je komt niet in de hoekjes en mogelijk haal je algauw weer teveel eraf. Dit zie je dan weer terug in je mooie schilderwerk en is al je moeite voor niks geweest.
Verder kun je natuurlijk ook niks verwachten voor dit bedrag. Leuk voor als je 1 plekje te doen hebt, ga je het hele huis doen dan zou ik toch maar wat beters kopen.
Action is goed voor kwasten, verfbakjes en dat soort troep. De kwasten zijn eigenlijk serieus goed en de lakvilt rollers zijn ook goed. De gele afplaktape is al wat minder maar voldoende bruikbaar.
Als je nu eens een wat beter schuurmachientje koopt, heb je daar de komende 10 jaar nog plezier van ipv na het eerste kozijn dat ding al in de kliko willen te gooien.
Ik gebruik ook Fortclean uit de profi schilderswinkel voor het ontvetten. Ook zeggen ze dat je dan niet meer hoeft te schuren omdat er een chemisch reactie ontstaat met de onderlaag.