Wereldwijd zijn miljoenen mensen aan het vechten voor hun eigen leven of voor dat van anderen, en hier zit iemand te klagen dat hij niet naar Nieuw-Zeeland kan reizen en niet naar de Formule 1 kan. Nee, daar heb ik inderdaad geen goed woord voor over. Helaas.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ons zonnetje in huis is er ook weer
Heel erg, maar daarom moeten we maar binnen zitten huilen? Lig jij ook wakker om de vele doden die elk jaar vallen door honger in Afrika? Het neigt er meer naar dat je anderen hun pleziertjes niet gunt. Met je "alles is al weer normaal"quote:Op maandag 29 juni 2020 13:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn miljoenen mensen aan het vechten voor hun eigen leven of voor dat van anderen, en hier zit iemand te klagen dat hij niet naar Nieuw-Zeeland kan reizen en niet naar de Formule 1 kan. Nee, daar heb ik inderdaad geen goed woord voor over. Helaas.
Dus als deze pandemie voorbij is mogen we alsnog nergens over mopperen want de kindjes in Afrika?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn miljoenen mensen aan het vechten voor hun eigen leven of voor dat van anderen, en hier zit iemand te klagen dat hij niet naar Nieuw-Zeeland kan reizen en niet naar de Formule 1 kan. Nee, daar heb ik inderdaad geen goed woord voor over. Helaas.
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Er vechten inderdaad wereldwijd miljoenen mensen voor hun leven of dat van anderen. Niet zozeer vanwege Covid-19, dat is maar een klein deel van die miljoenen.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wat zal jij een vervelend leven hebben....quote:Op maandag 29 juni 2020 13:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Fijnquote:Op maandag 29 juni 2020 13:56 schreef Mike het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 29 juni 2020
Positief geteste personen 50.223* (+78)
Ziekenhuisopnames 11.874 (+3) (27 juni, 3 april, 7 april)
Overleden personen 6.107** (+2) (28 juni, 6 april)
Volgens mij zegt-ie juist dat je niet zo moet janken over dit soort luxeproblemen. Dan ga je een jaartje niet op vakantie, erg hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Heel erg, maar daarom moeten we maar binnen zitten huilen?
Gelukkig bepaalt Mr. Hooibaal niet waar anderen over mogen klagen/jankenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij zegt-ie juist dat je niet zo moet janken over dit soort luxeproblemen. Dan ga je een jaartje niet op vakantie, erg hoor.
Amen.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gelukkig bepaalt Mr. Hooibaal niet waar anderen over mogen klagen/jankenLaat iedereen lekker zelf bepalen waar hij/zij niet blij mee is.
En net zo goed mag hij natuurlijk vinden dat er niks te klagen valt en dat het FWP zijn.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gelukkig bepaalt Mr. Hooibaal niet waar anderen over mogen klagen/jankenLaat iedereen lekker zelf bepalen waar hij/zij niet blij mee is.
En dan haalt Rutte het nog in z'n hoofd om over die anderhalve meter te beginnen. Schei toch uit man.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:56 schreef Mike het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 29 juni 2020
Positief geteste personen 50.223* (+78)
Ziekenhuisopnames 11.874 (+3) (27 juni, 3 april, 7 april)
Overleden personen 6.107** (+2) (28 juni, 6 april)
Beetje jammer van alleen de focus op mijn weg gevallen vakantieplannen. Vakantie kan me gestolen worden, maar ik wordt verplicht om 6 weken vrij te nemen.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij zegt-ie juist dat je niet zo moet janken over dit soort luxeproblemen. Dan ga je een jaartje niet op vakantie, erg hoor.
Niemand beweert dat hij die mening niet mag uiten. Staat ons vrij om aan te kaarten dat we het niet eens zijn met die mening.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En net zo goed mag hij natuurlijk vinden dat er niks te klagen valt en dat het FWP zijn.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 29 juni 2020 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zal meer een beetje voorzichtig zijn met de volksgezondheid. Ja omdat het nu goed gaat moet alles weer kunnen meteen. In Februari/Maart liep het ook binnen een paar weken uit de klauwen met het virus met normaal gedrag.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En dan haalt Rutte het nog in z'n hoofd om over die anderhalve meter te beginnen. Schei toch uit man.
Dat doet hij toch ook? Ieder het zijne hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En net zo goed mag hij natuurlijk vinden dat er niks te klagen valt en dat het FWP zijn.
Dat zegt-ie helemaal niet.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Deze user oppert dat alles weer normaal en mogelijk is.
Protesten op de Dam en het Malieveld hebben tot niks geleid. Ook de terrassen houden zich niet meer aan die regels.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zal meer een beetje voorzichtig zijn met de volksgezondheid. Ja omdat het nu goed gaat moet alles weer kunnen meteen. In Februari/Maart liep het ook binnen een paar weken uit de klauwen met het virus met normaal gedrag.
Dat zeker.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niemand beweert dat hij die mening niet mag uiten. Staat ons vrij om aan te kaarten dat we het niet eens zijn met die mening.
De waarheid ligt daar een beetje tussen in, doe alsjeblieft niet zo dramatisch over wat regels in winkel of de horeca.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf weleen jaartje geen vakantie, of festivals/evenementen is voor mij niet het eind van de wereld, ik kan er wel mee leven. Waar ik niet mee kan leven is dat er nu helemaal niks meer sociaal is, en je ongelooflijk beperkt wordt in het ondernemen van iets. Door al die regeltjes is er geen ruk meer aan en denk ik van laat maar gewoon zitten, ik ga de hele vakantie wel gewoon werken. Deze user oppert dat alles weer normaal en mogelijk is. Ja voor een einzelganger misschien, die komt zijn huis toch nooit uit en voor hem is er dus niks anders.
Dit. De lol en het spontane is overal af. Gelukkig kan ik de hele vakantie gewoon doorwerken.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:17 schreef Waffle het volgende:
[..]
Beetje jammer van alleen de focus op mijn weg gevallen vakantieplannen. Vakantie kan me gestolen worden, maar ik wordt verplicht om 6 weken vrij te nemen.
Ik zie alleen geen reden om vrij te nemen, want er is niks te doen. Leuk voor de mensen die rust willen, maar ik wordt zelf in de weekenden al half depressief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |