Oh, ik heb een auto hoor, maar we doen beiden graag een drankje.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
heb best wel beetje meelij met je nu. Kan je niet met iemand mee rijden?
ik heb spontaan geen meelij meer, je doet het jezelf aanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb een auto hoor, maar we doen beiden graag een drankje.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb spontaan geen meelij meer, je doet het jezelf aan
in geval van nood bestaan er trouwens taxis
je hebt spontaan een ingegroeide teennagel in je rechtervoet, die is inmiddels zooooo ontstoken dat je niet mag fietsen en niet mag autorijden. Wel drinken uiteraard, want alcohol is ontstekingsremmendquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Punt is, als ik aangeef niet te willen fietsen, ben ik automatisch de bob.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt spontaan een ingegroeide teennagel in je rechtervoet, die is inmiddels zooooo ontstoken dat je niet mag fietsen en niet mag autorijden. Wel drinken uiteraard, want alcohol is ontstekingsremmend![]()
Dit valt als wederhelft makkelijk te checken door op de desbetreffende teen te gaan staan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt spontaan een ingegroeide teennagel in je rechtervoet, die is inmiddels zooooo ontstoken dat je niet mag fietsen en niet mag autorijden. Wel drinken uiteraard, want alcohol is ontstekingsremmend![]()
Laatste post is nummer 302quote:
Ik wel, hij sloot niet zo snel na BrandX d'r post.quote:
"ik ben ambtenaar en ik werk op vrijdag amper"quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
uwv belt net over die offerte:
' ik neem het even mee over het weekend'
Maar ik heb mijn twijfels aan ze verteld.
Zie je nu de de volgende knoppen?quote:
nou netjes dat ze daarvoor bellen tochquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ik ben ambtenaar en ik werk op vrijdag amper"
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je nu de de volgende knoppen?
"Herstel wereldvrede"
"Beantwoord alle vragen des levens"
"Binnen vijf minuten sushi bezorgd"
Waarom druk je niet op dat eerste knopje?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je nu de de volgende knoppen?
"Herstel wereldvrede"
"Beantwoord alle vragen des levens"
"Binnen vijf minuten sushi bezorgd"
Ik heb me laten vertellen dat Moeder Theresa dan uit de dood herrijst.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom druk je niet op dat eerste knopje?
Het is zo'n aardige jongenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
wil jij dan die 500 notes aan ltvdk geven?
Ik heb een hekel aan nonnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat Moeder Theresa dan uit de dood herrijst.
Oh ja dat moeten we niet hebben natuurlijk. Dan maar 74 burgeroorlogjes of zo. Komen we ook wel weer overheen tocggggquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat Moeder Theresa dan uit de dood herrijst.
Ik heb een privérondleiding gehad door het Vaticaan van een Engelse non. Maar die was verder niet knap want stokoud.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoi non, zin om te neuken?
Nou ja op zich wel maar ja mag niet want ik ben non.
Oooohja, dat is waar ook.
Ja sorry knappe meneer.
Geen probleem hoor, nou doei non.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat moeten we niet hebben natuurlijk. Dan maar 74 burgeroorlogjes of zo. Komen we ook wel weer overheen tocgggg
Niet langs de nonnetjes hequote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik fiets zo even naar de Aldi. Zou ik dat overleven?
Dat is dan wel weer vetquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een privérondleiding gehad door het Vaticaan van een Engelse non. Maar die was verder niet knap want stokoud.
Ik heb wel haar mailadres gehad.
Volgens mij smelt je onderweg.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik fiets zo even naar de Aldi. Zou ik dat overleven?
Ja, mensenmassa's splijten uiteen als de rode zee voor zo'n non dus we konden heel snel van de ene naar de andere zaalquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mensenmassa's splijten uiteen als de rode zee voor zo'n non dus we konden heel snel van de ene naar de andere zaal
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mensenmassa's splijten uiteen als de rode zee voor zo'n non dus we konden heel snel van de ene naar de andere zaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |