Hoiquote:
Lijkt me ook echt kut, slapen in een ziekenhuis. Allemaal gekke geluidjes, lig je wel alleen op een kamer?quote:
Knuffelenquote:
quote:
Normaal maakt me dat niet uit andere geluidenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt kut, slapen in een ziekenhuis. Allemaal gekke geluidjes, lig je wel alleen op een kamer?
Zou toch graag wat uitrustenquote:
Dat lukt mij altijd verdomde slecht in een ziekenhuisquote:
Is mijn beste ccllega.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:42 schreef Molo het volgende:
Oh wow, kreeg je dat echt nog te horen van je collega? Omdat het zo ook een risico voor hem/haar vormde of omdat je zelf de 'regel' niet volgde?
Paar weken geleden was en vond ik het heel redelijk maar nu niet meer houdbaar.
En de beetje normale mensen missen het ook gewoon. Tikje risico, minirisico, maar lekker nemen hoor
We stappen immers ook de auto weer in waar je kans hebt kapot gereden te worden etc etc
Ik ga volgende week met mijn team naar kantoor. Wordt mijn 8e dag op de werkplek dan (want 1-3 begonnen daar), weet niet eens meer welk kluisje en code van parkeergarage enzo meer joh
![]()
Wordt vast heel gek, maar heb er zo'n zin in
FF fappen enquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:46 schreef crv het volgende:
[..]
Normaal maakt me dat niet uit andere geluiden
Op het moment lig ik alleen ja
Ga je daar van slapen danquote:
Eerder DMTAquote:
Striktquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is mijn beste ccllega.Of eigenlijk vriendin wel. En in het begin waren we samen heel bang en voorzichtig. Maar ik ben daar inmiddels dus al lang overheen. Niet dat ik niet voorzichtig ben maar ben wat losser. Dus zij vond wel dat ik dat niet had moeten doen.
Ik had vandaag de ventilator aan gezet, kijk ik even later staat hij op de muur gericht. Was een advies van RIVM ofzo om ventilators op de muur te richten, heb ik niet eens mee gekregen. Ook weer omgedraaid en even goede vrienden met haar.
Snao ik, weet nog dat je het in het begin zo raar vond, alles via thuiswerken terwijl je die mensen nog nauwelijks gezien had. Heerlijk toch, kan me zo voorstellen dat je je daar op verheugt!
Ontspanning, endorfines, ga je wel beter door slapen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ga je daar van slapen dan![]()
Denkt dat het ook komt doordat mijn voetenend een stuk hoger ligt als mijn hoofdend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |