quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:23 schreef Erasmus het volgende:
TS is er niet meer, dus hier gaan we geen last meer van krijgen.
quote:
Waarom? Heel nws staat er vol mee maar je mag er niet over klagen?quote:
Net als die hittetopics, tig dezelfde topics en parrallele discussies, ergens moet je een grens trekken als t constant over hetzelfde onderwerp gaatquote:
Ik zie geen soortgelijke topics, wijs mij ze maar?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Net als die hittetopics, tig dezelfde topics en parrallele discussies, ergens moet je een grens trekken als t constant over hetzelfde onderwerp gaat
Daarnaast gaat zo’n topic maar 1 kant op en dat is elkaar flamen afzeiken tot racistisch gebrabbel aan toe, dat weet je best.
KLB / Islamitische ouders zetten homofiele zoon uit huisquote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zie geen soortgelijke topics, wijs mij ze maar?
Geen enkel raakvlak met mijn topic. Het gaat erom dat er zo'n beetje iedere dag wel iets tering debiels in het nieuws is als een schietpartij om een fucking horloge.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
KLB / Islamitische ouders zetten homofiele zoon uit huis
KLB / Moslimas die buiten de boot vallen
Een normale discussie over moslims/lichtgetinte mensen zonder elkaar af te zieken tot racisme aan toe was dus niet mogelijk, hield ze expres open tot Haags terecht bij beiden ingreep.
De grens is nu wel bereikt. Pak lekker een koud biertje en geniet van het zonnige briesje
Je TT is letterlijk Lichtgetint nieuws. Goed verhaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen enkel raakvlak met mijn topic. Het gaat erom dat er zo'n beetje iedere dag wel iets tering debiels in het nieuws is als een schietpartij om een fucking horloge.
Ja precies en er was al een gekleurd quota gehaald of zo?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je TT is letterlijk Lichtgetinte mensen. Goed verhaal.
Stop toch met huilen droeftoeter.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen enkel raakvlak met mijn topic. Het gaat erom dat er zo'n beetje iedere dag wel iets tering debiels in het nieuws is als een schietpartij om een fucking horloge.
Ja klopt, als ik mij daar niet aan hou krijgen @haags_kwartiertje @Amarantha en ik klappen van @yvonnequote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies en er was al een gekleurd quota gehaald of zo?
Ga vooral lekker door met je aandeel in het verzieken van de sfeer hiero.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent geen mod kwezel, ga lekker elders iemand zijn anus likken.
Nouja we kunnen dit prima zonder jou af, maar goed topic is niet gewenst oké dan bedenk ik wel een ander onderwerp om over te klagen. Neushaar of zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ga vooral lekker door met je aandeel in het verzieken van de sfeer hiero.
Ik ben hier niet om wiens anus dan ook te likken. Wel erger ik me kapot aan alle bagger die de mods mogen opruimen. Al genoeg users zijn vertrokken om dit soort meukerij. En dan ook nog de arrogantie hebben om hier in het FB-topic te komen janken. Je beleeft vast een hoop plezier aan je puberale gepost. Flink hoor.
Dat denken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef yvonne het volgende:
*hittegolf feedback
Als het winter is lees je dit nog maar eens terug en dan schaam je je.
Wedden?
Dan is er wel weer wat anders waar we ziedend over kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef yvonne het volgende:
*hittegolf feedback
Wedden?
Hoopvol gestemdquote:
Ik?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef yvonne het volgende:
*hittegolf feedback
Wedden?
Najaaaa....quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb hier net een grote muil gevonden en ja die zal wel van jou zijn
Jij zegt ook niks anders dan KAPPE NU of ja genoeg weer jongensquote:
Kappe nâh!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:23 schreef Solotovski het volgende:
Jij zegt ook niks anders dan KAPPE NU of ja genoeg weer jongens
Veel meer hoef je als mod niet te kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij zegt ook niks anders dan KAPPE NU of ja genoeg weer jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |