abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie vrijdag 26 juni 2020 @ 01:38:00 #301
169210 liesje1979
pi_193793586
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 01:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij mijn nieuwe BSO mag het gewoon

En de halve crèche heeft me vanmiddag enorm staan knuffelen, want laatste dag van Miepje daar.
Fuck corona knuffels hebben we er maar van gemaakt, moest even dit, na vier jaar toptijd daar *;
Mooi O+
Ik heb afgelopen maanden ook veel afscheid moeten nemen van veel ouders. Sommige van ddie ouders ken ik al zo lang als ik er werk, bijna 15 jaar. Ben van het KDV naar BSO gegaan en sommige kinderen heb ik in elke leeftijdsfase op de groep gehad En dan een beetje ongemakkelijk een luchtknuffel geven aan die mensen die zo lang in je leven zijn geweest en die je zoveel vertrouwen hebben gegeven dat je het beste en meer met hun kind voor hebt. Maar sinds ik denk 1,5 week knuffel ik de kinderen ook weer als ze naar huis gaan. Klaar mee want als ze vallen mag ik ze opeens wel aanraken. Dikke doei.

Dinsdag ook een vader binnen gelaten, zijn zoon had een ongelukje gehad en hij wilde hem graag even helpen met schoon ondergoed aantrekken. Moet ik dus nee zeggen he? En ik zei doe maar snel dan, Krijg ik later van verder super lieve collega te horen dat ik dat niet had mogen doen, en ze heeft gelijk maar ik wil niet meer in die corona splagaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')