abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2020 @ 21:16:19 #1
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_193789281
Kookt hier iemand wel eens iets dat echt Pakistaanse is?

Ik had laatst een Afghaans recept gevonden. Dat was een stuk anders dan Indiaas, omdat de Afghanen flinke wat vers gemalen zwarte peper gebruikte.

Nu Abid zo wat een beroemdheid is op FOK! En @Leonos @stokj en @Nismo91 en ik geïnteresseerd zijn geraakt in de cultuur willen we ook eens van de cultuur proeven.

Blijkbaar lijkt Pakistaanse heel erg op Indiaas en vroeg ik me af of mensen hier wel eens een gerecht van hier maakte en hun beste gerecht willen of kunnen delen.

Bedankt.
Gelieve verwijderen
  donderdag 25 juni 2020 @ 21:37:58 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193789771
TS begint?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 juni 2020 @ 23:07:57 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193791848
Ja! Ik wil ook weleens Pakistaans eten :) TVP!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193791910
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 21:16 schreef Fernweh het volgende:
Kookt hier iemand wel eens iets dat echt Pakistaanse is?

Ik had laatst een Afghaans recept gevonden. Dat was een stuk anders dan Indiaas, omdat de Afghanen flinke wat vers gemalen zwarte peper gebruikte.

Nu Abid zo wat een beroemdheid is op FOK! En @:Leonos @:Stokj en @:Nismo91 en ik geïnteresseerd zijn geraakt in de cultuur willen we ook eens van de cultuur proeven.

Blijkbaar lijkt Pakistaanse heel erg op Indiaas en vroeg ik me af of mensen hier wel eens een gerecht van hier maakte en hun beste gerecht willen of kunnen delen.

Bedankt.
Ik had een keer een bijeenkomst mogen bijwonen als HoS en daar werd Pakistaans eten geserveerd.

Pratha naan met pilav, aardappelen met kousenband, lamsvlees of kip of een vegetarische samosa, en een groene mint/licht pittig maar frisse saus.
pi_193811815
Ben wel eens in een afghaans restaurant geweest, maar daar houd het bij op. Vond het toen niet super speciaal, vond toen in vergelijking de keuken van india een stuk lekkerder maar kan ook aan het restaurant hebben gelegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')