Ik hou niet van de doorsnee kaaskop omdat de doorsnee kaaskop niet van mij houdtquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Doe nu niet net alsof je geen racist bent, want dat ben je wel.
Daarom haat je Koerden?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hou niet van de doorsnee kaaskop omdat de doorsnee kaaskop niet van mij houdt![]()
En kaaskoppen.quote:
BROEDER WAT IS DEZENquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:05 schreef Speciale het volgende:
We zijn gewoon de lul.
Net zoals de donkere mens wordt gediscrimineerd door de acties van een kleine groep, moet nu ook de hele blanke mensheid de lul zijn.. want oog om oog, tand om tand enzoheldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Negers dusquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
En kaaskoppen.
Ach, ja. Degenen die het hardst racisme roepen zijn doorgaans zelf de grootste racisten.
SJW's weten de wereld helaas goed te verzieken met hun deugwaan en het ironische is dat ze het zelf nieteens doorhebben.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:24 schreef Ixnay het volgende:
Het probleem is dat meer dan 90% van de gekleurde mensen helemaal niets tegen blanken hebben. En hetzelfde geldt andersom.
Het is een klein groepje blanke SJW's en een nog kleiner groepje donker gekleurden die hard schreeuwen en van alles willen veranderen en zij verkondigen zogenaamd het woord van alle gekleurden. En daarmee maken ze zich sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je beseft dat een verkleinwoord ook juist denigrerend bedoeld kan zijn, zoals bij de term "zwartjes"?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat kaaskop een racistische beledigende term is, zwartje is een verkleinwoord.
Oké volgens die logica had TS net zo goed niggers kunnen schrijven omdat het beide denigrerend bedoeld zou zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je beseft dat een verkleinwoord ook juist denigrerend bedoeld kan zijn, zoals bij de term "zwartjes"?
Wanneer jij een volwassen man "ventje" noemt is dit bijvoorbeeld ook denigrerend bedoeld. Dit is niet minder erg of erger dan "kaaskop".
Ja. Volgens mij is er geen officieel handboek met daarin vermeld de "ergheidsfactor" van beledigende termen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké volgens die logica had TS net zo goed niggers kunnen schrijven omdat het beide denigrerend bedoeld zou zijn?
Kolder, als je niet toe wil geven dat nigger veel kwetsender is dan zwartje omwille van jouw gelijk kan ik net zo goed tegen een muur praten; een fijne dag.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij is er geen officieel handboek met daarin vermeld de "ergheidsfactor" van beledigende termen.
Kwam jij niet uit Papoea-Nieuw-Guinea? Waarom zo racistisch dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kolder, als je niet toe wil geven dat nigger veel kwetsender is dan zwartje omwille van jouw gelijk kan ik net zo goed tegen een muur praten; een fijne dag.
Waar doe ik racistisch?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:44 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit Papoea-Nieuw-Guinea? Waarom zo racistisch dan?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kolder, als je niet toe wil geven dat nigger veel kwetsender is dan zwartje omwille van jouw gelijk kan ik net zo goed tegen een muur praten; een fijne dag.
Als jij niet in wil zien dat bepaalde termen algemeen meer beledigend bevonden worden dan anderen, tja, succes?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Als jij echt niet begrijpt dat de mate waarin mensen beledigende termen als beledigend zien zo subjectief is als het maar kan. Sommige personen zijn in het algemeen sneller beledigd dan anderen en sommige mensen vinden beledigende term 1 erger dan beledigende term 2, en omgekeerd. Daar zijn geen vaste regels voor.
Dat jij nu vanuit jouw eigen belevingswereld reageert, prima. Maar dit geen universele waarheid, het is jouw beleving, wellicht gebaseerd op jouw ervaringen en omgeving.
Dat hangt volledig af v/d omgeving, sociale groep etc. En ja er zijn enkele termen waar veel mensen een vergelijkbare mening hebben (maar ook hier heb je onderlinge verschillen), maar het blijft verschrikkelijk subjectief als het gaat om scheldwoorden/beledigende termen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als jij niet in wil zien dat bepaalde termen algemeen meer beledigend bevonden worden dan anderen, tja, succes?
Met alle inleving van de wereld kan ik je moeilijk serieus nemen wanneer je meent wanneer iemand een OP maakt met het n-woord i.p.v. zwartjes en deze even zo kwetsend zou zijn, excuus.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af v/d omgeving, sociale groep etc. En ja er zijn enkele termen waar veel mensen een vergelijkbare mening hebben (maar ook hier heb je onderlinge verschillen), maar het blijft verschrikkelijk subjectief als het gaat om scheldwoorden/beledigende termen.
En al helemaal termen als kaaskop, zwartje, nigger, nikker, etc.
En denk al helemaal aan termen als "witte mensen", "zwarte mensen" waar de meningen volledig uiteenlopen. De een v/d het aanstootgevend, beledigend, de ander normaal, de ander ziet het als "spiegel", etc.
Joh dan doe je dat toch lekker niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met alle inleving van de wereld kan ik je moeilijk serieus nemen wanneer je meent wanneer iemand een OP maakt met het n-woord i.p.v. zwartjes en deze even zo kwetsend zou zijn, excuus.
Als je jezelf nog maar serieus kan nemen niet waar.quote:
Gelukkig maar dat iedereen het er 100% over eens is dat "witte mensen" hartstikke oké is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je jezelf nog maar serieus kan nemen niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |