* Thurminator hoorde halverwege december van Troela dat er een aangepaste woning vrij kwam en dat ze al heel snel moesten beslissen, dus het kwam nogal onverwachts...
Maar we hebben uitstel gekregen van de woningstichting omdat je rond de feestdagen helemaal geen instanties kunt bereiken (voor informatie e.d.), dus hadden we tot 5 januari de tijd.
Na lang rekenen en puzzelen zijn we er dan toch voor 5 januari uitgekomen, we hebben de woning aangenomen!!
De woning waar we gaan wonen is een Fokuswoning, d.w.z. dat er 24u per dag hulp aanwezig is, maar je bent wel helemaal zelfstandig.
Afgelopen maandag zijn er twee mensen van Fokus bij ons geweest die ons een aantal vragen hebben gesteld of we het wel zullen redden met z'n tweeen, maar zei waren er van overtuigd en we hebben de woning!!
Dus nou breekt er een spannende tijd voor ons aan, nou gaan we alle spullen voor het huis kopen en daar komt nog een hoop bij kijken, daar schrokken wij zelf van!
Echt leuk. Wonen jullie echt helemaal alleen, of zijn er meerdere fokuswoningen in de buurt? Een vrijwilliger van mij was hier toevallig ook pas mee bezig.
- véél LIEFDE
- véél RESPECT voor elkaar
- véél WARMTE, VREDE, & RUST !
máák er iets moois van !
quote:Ze moeten wel allebei een berenpyama hebben dan he?
Op zaterdag 18 januari 2003 11:10 schreef YPPY het volgende:
Wat onzettend keigaaf!!!!![]()
![]()
Echt leuk.
Wonen jullie echt helemaal alleen, of zijn er meerdere fokuswoningen in de buurt? Een vrijwilliger van mij was hier toevallig ook pas mee bezig.
quote:Het is opgedeeld in projecten over de stad, ieder project is verspreid over een aantal straten, dus je zit wel met een aantal bij elkaar maar niet in een straat ofzo, wel gewoon tussen valide mensen.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:10 schreef YPPY het volgende:
Wat onzettend keigaaf!!!!![]()
![]()
Echt leuk.
Wonen jullie echt helemaal alleen, of zijn er meerdere fokuswoningen in de buurt? Een vrijwilliger van mij was hier toevallig ook pas mee bezig.
quote:Leuk! Dat is dan echt op jezelf wonen.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:14 schreef thurminator het volgende:[..]
Het is opgedeeld in projecten over de stad, ieder project is verspreid over een aantal straten, dus je zit wel met een aantal bij elkaar maar niet in een straat ofzo, wel gewoon tussen valide mensen.
Heeeeel veel succes en geluk met/in jullie nieuwe woning!
Wat moet ik me voorstellen bij jong-gehandicapt? als ik zo brutaal mag zijn
Is alles gelijkvloers in jullie woning? Wat maakt het zo speciaal? Moeten jullie ook speciaal op maat gemaakte meubels kopen enzovoort?
Ik ben erg benieuwd hoe samenwonen er voor jullie uitziet, wat jullie moeten regelen of wat er anders moet dan bij mensen die niet gehandicapt zijn.
En waar gaan jullie wonen? Eindhoven of Vessem?
In ieder geval héél veel geluk gewenst saampjes
quote:Gehandicapte jongeren, kinderen, tieners, pubers, adolecenten.
Op zondag 19 januari 2003 14:47 schreef DuchessX het volgende:
..Wat moet ik me voorstellen bij jong-gehandicapt? als ik zo brutaal mag zijn
..
* WheeleE is er zelf ook één..
quote:Maar ik bedoel, gehandicapt in de zin van...
Op zondag 19 januari 2003 15:02 schreef WheeleE het volgende:[..]
Gehandicapte jongeren, kinderen, tieners, pubers, adolecenten.
* WheeleE is er zelf ook één..
Hoe ziet jullie leven er uit? Voor mij is kunnen lopen, fietsen, rennen en alles kunnen zo normaal dat ik er nooit bij stil sta dat er mensen zijn die dat niet of in mindere mate kunnen of voor wie het helemaal niet vanzelfsprekend is om even de trap op en neer te rennen. *schaam*
Mja mss ga ik nu ook wel veel te offtopic. Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om verschillen te benadrukken of onderscheid te maken
Ik realiseer me alleen maar hoe goed ik het eigenlijk heb
quote:We gaan in het centrum van Eindhoven wonen
Op zondag 19 januari 2003 14:47 schreef DuchessX het volgende:
Gefeliciteerd en wat geweldig dat jullie die mogelijkheid krijgen!Wat moet ik me voorstellen bij jong-gehandicapt? als ik zo brutaal mag zijn
Is alles gelijkvloers in jullie woning? Wat maakt het zo speciaal? Moeten jullie ook speciaal op maat gemaakte meubels kopen enzovoort?
Ik ben erg benieuwd hoe samenwonen er voor jullie uitziet, wat jullie moeten regelen of wat er anders moet dan bij mensen die niet gehandicapt zijn.En waar gaan jullie wonen? Eindhoven of Vessem?
![]()
In ieder geval héél veel geluk gewenst saampjes
quote:Phoe wat een hoop vragen... Ik zou zeggen, als het klaar is, kom eens langs, we houden toch een flink feest, ook nog voor m'n verjaardag, misschien maak ik er ook wel een mini-fokmeeting van.
Op zondag 19 januari 2003 15:25 schreef DuchessX het volgende:[..]
Maar ik bedoel, gehandicapt in de zin van...
- in een rolstoel zitten?
- andere beperkingen hebben?
- niet alles kunnen wat een niet-gehandicapt mens kan?Hoe ziet jullie leven er uit? Voor mij is kunnen lopen, fietsen, rennen en alles kunnen zo normaal dat ik er nooit bij stil sta dat er mensen zijn die dat niet of in mindere mate kunnen of voor wie het helemaal niet vanzelfsprekend is om even de trap op en neer te rennen. *schaam*
Mja mss ga ik nu ook wel veel te offtopic. Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om verschillen te benadrukken of onderscheid te maken
![]()
Ik realiseer me alleen maar hoe goed ik het eigenlijk heb
Geniet ervan, ook van het inkopen doen en al het geregel. Hou je hoofd koel en laat het lekker op je afkomen!
quote:Hé jullie worden stadsgenoten
Op zondag 19 januari 2003 20:04 schreef thurminator het volgende:[..]
We gaan in het centrum van Eindhoven wonen
[..]Phoe wat een hoop vragen... Ik zou zeggen, als het klaar is, kom eens langs, we houden toch een flink feest, ook nog voor m'n verjaardag, misschien maak ik er ook wel een mini-fokmeeting van.
Leuk joh!
quote:Van jou toch ook?
Op maandag 20 januari 2003 01:29 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hé jullie worden stadsgenoten
quote:Toch wel?
Leuk joh!
Het is jullie HARTSTIKKE gegund! Ikke is helemaal in de gloria voor jullie!!!
Thurm en Troel, Heeeeeel veel geluk jullie samen!!!
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:20 schreef Radiohoofdje het volgende:
Heey :S volgens mij ken ik jou
Ben jij niet de broer van Anke?
supercool!
Nou kunnen we dus beginnen met schilderen.
quote:Lekker!
Op vrijdag 31 januari 2003 13:25 schreef thurminator het volgende:
we hebben het contract ondertekend en we hebben de sleutel!! [afbeelding]Nou kunnen we dus beginnen met schilderen.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:11 schreef Nyame het volgende:
wanneer worden we verwacht om jullie huis in te wijden?
quote:Maar wanneer weten we nog niet....
Op vrijdag 31 januari 2003 13:29 schreef thurminator in dit topic het volgende:
Misschien houden we nog een klein, bescheiden feestje...![]()
quote:Te gek.. Lekker gevoel he...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:25 schreef thurminator het volgende:
Afgelopen maandag zijn we naar de Sociale Woningstichting geweest, we hebben het contract ondertekend en we hebben de sleutel!! [afbeelding]Nou kunnen we dus beginnen met schilderen.
quote:Ja echt wel, mijn ouders zijn vandaag begonnen met het plafond te reinigen dus we hoeven iig al niet meer te witten, scheelt alweer
Op vrijdag 31 januari 2003 16:27 schreef Tally het volgende:[..]
Te gek.. Lekker gevoel he...
BTW thnx voor alle lieve reacties
quote:Ik moet nog 6 daagjes wachten... Dan heb ik precies hetzelfde gevoel... Ik vind het echt top voor jullie.. Oe.. Jullie beginnen nu ook meteen aan een nieuw begin saampjes he..
Op zaterdag 8 februari 2003 17:01 schreef troela het volgende:[..]
Ja echt wel, mijn ouders zijn vandaag begonnen met het plafond te reinigen dus we hoeven iig al niet meer te witten, scheelt alweer
BTW thnx voor alle lieve reacties
quote:Nou ja jij ook proficiat dan
Op zaterdag 8 februari 2003 17:51 schreef Tally het volgende:[..]
Ik moet nog 6 daagjes wachten... Dan heb ik precies hetzelfde gevoel...
quote:[update]
Op zaterdag 8 februari 2003 17:01 schreef troela het volgende:[..]
Ja echt wel, mijn ouders zijn vandaag begonnen met het plafond te reinigen dus we hoeven iig al niet meer te witten, scheelt alweer
Nog maar drie weken....
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:20 schreef thurminator het volgende:[..]
[update]
De muren zijn geschilderd en in de slaap- en computerkamer ligt al laminaat
[/update]Nog maar drie weken....
Wel meenemen hoor!
quote:Nou we hebben niet zoveel foto's gemaakt dus het zal geen album vol worden
Op donderdag 6 maart 2003 22:54 schreef Nyame het volgende:
*rekent even*
16 mei is pas over 8 weken, dus dat betekent dat jullie dan al wel een heel fotoalbum vol hebben he!Wel meenemen hoor!
quote:Hee jij, optiefen van het forum en snel.
Op vrijdag 7 maart 2003 18:05 schreef thurminator het volgende:[..]
Nou we hebben niet zoveel foto's gemaakt dus het zal geen album vol worden
maar we zullen wel wat foto's maken hoor
anders duurt het nog langer voordat je huis af is.
heel veel geluk saampjes en ik hoop dat alles goed gaat.
quote:Jij weet waar mijn huis woont?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:07 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
anders duurt het nog langer voordat je huis af is.
quote:Wat leuk!!!!!
Op zaterdag 18 januari 2003 11:07 schreef thurminator het volgende:
Eindelijk is het dan zover, twee jong-gehandicapten krijgen de kans om de rest van hun leven bij elkaar te zijn!!!
quote:Idd, ik ken het zelf, zoveel te doen en te beslissen wat je samen wilt!
Dus nou breekt er een spannende tijd voor ons aan, nou gaan we alle spullen voor het huis kopen en daar komt nog een hoop bij kijken, daar schrokken wij zelf van!
Heel veel geluk toegewenst samen
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 07-03-2003 21:08]
quote:Nog 13 dagen
Op zaterdag 15 maart 2003 11:01 schreef thurminator het volgende:
Nog twee weekjes maar...
quote:Oeps, paar daagjes vergeten te posten
Op maandag 17 maart 2003 10:37 schreef thurminator het volgende:
En weer een dag minder...Nog 12 daagjes
Nog 8 dagen maar!!
stiekem schopje...
quote:Weet ik nog niet, heb nog geen antwoord van Chello gekregen...
Op vrijdag 21 maart 2003 21:50 schreef Nyame het volgende:
is de internetaansluiting al geregeld?
Nou ja zeg, waarom maakt chello niet een beetje haast met die aansluiting? Straks kunnen jullie niet meer op Fok! en dan missen wij alle goede berichtgevingen over hoe gelukkig jullie zijn en hoe goed het gaat enzo!
Is verder de inrichting ect. al een beetje op orde?
quote:Nu nog 6 eigenlijk, we gaan er van zondag op maandag pas echt slapen/wonen.
Op zaterdag 22 maart 2003 09:23 schreef Nyame het volgende:
nog 7 daagjes!
quote:Heb een brief gestuurd omdat ik er telefonisch niet door kwam
Nou ja zeg, waarom maakt chello niet een beetje haast met die aansluiting? Straks kunnen jullie niet meer op Fok! en dan missen wij alle goede berichtgevingen over hoe gelukkig jullie zijn en hoe goed het gaat enzo!
quote:Het dressoir is zaterdag verhuist, onze bedden staan er, vandaag word de eettafel verhuist en zo langzaamaan komt alles op z'n plek
Is verder de inrichting ect. al een beetje op orde?
BTW heb je op msn proberen toe te voegen maar je bent op Thurmie's lijst terecht gekomen
quote:Maar nou sta je ook op Troela's lijst
Op maandag 24 maart 2003 11:14 schreef troela het volgende:
BTW heb je op msn proberen toe te voegen maar je bent op Thurmie's lijst terecht gekomen
quote:Morgen tot en met donderdag zitten we zonder internet en dus zullen we ook niet op FOK! kunnen komen...
Op zaterdag 29 maart 2003 21:45 schreef troela het volgende:
Laatste dag op mijn oude adres samen met Thurmie!!
quote:Vanavond is het zover!!!
Op zondag 30 maart 2003 09:06 schreef YPPY het volgende:
En? En? En? Zijn jullie nu al verhuisd? Of hebben jullie toch nog internet? Hoe is het nieuwe huis?
Donderdag komt Chello internet weer aansluiten dus dat word afkicken Het huis is heel mooi geworden, vandaag gaan we alles op z'n plaats zetten en vanavond slapen we er voor het eerst.
* Thurminator & Troela zeggen houdoe!!!
Het bevalt ons heel goed in ons huisje, het was alleen wel even wennen in het begin maar het gaat nu uitstekend!
quote:Wat leuk! Hoe ziet jullie huis er uit? Leuke kleurtjes en dingetjes? Vertel!
Op donderdag 3 april 2003 13:40 schreef troela het volgende:
Yes, we hebben weer internet.Het bevalt ons heel goed in ons huisje, het was alleen wel even wennen in het begin maar het gaat nu uitstekend!
quote:Ik heb de vriend van m'n zus gevraagt om foto's te maken, die heeft een digitale camera dus dan kan ik ze zelfs al hier plaatsen!!
Op donderdag 3 april 2003 13:47 schreef YPPY het volgende:[..]
Wat leuk! Hoe ziet jullie huis er uit? Leuke kleurtjes en dingetjes? Vertel!
quote:Leuk! Spannend! Maar het bevalt dus wel? Samenwonen is leuk.
Op donderdag 3 april 2003 15:11 schreef thurminator het volgende:[..]
Ik heb de vriend van m'n zus gevraagt om foto's te maken, die heeft een digitale camera dus dan kan ik ze zelfs al hier plaatsen!!
Geniet er maar lekker van samen!
quote:We wonen er nou bijna een week en we hebben het nog steeds erg naar ons zin
Op donderdag 3 april 2003 15:13 schreef YPPY het volgende:[..]
Leuk! Spannend! Maar het bevalt dus wel? Samenwonen is leuk.
En het is helemaal leuk dat jullie het kunnen.
quote:We kenden elkaar van school, en het examenjaar zaten we bij elkaar in de klas
Op donderdag 24 april 2003 13:35 schreef Fliepke het volgende:
hoe hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen. Of zie ik weer iets over het hoofd .?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |