abonnement Unibet Coolblue
pi_193781493
Ik had nog hoop nadat ik directeurtje hoorde op de radio vanochtend maar ik denk dat alle hoop inmiddels wel echt verloren is.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193781496
RIP VI'tje. :'(
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:36:22 #253
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193781522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had nog hoop nadat ik directeurtje hoorde op de radio vanochtend maar ik denk dat alle hoop inmiddels wel echt verloren is.
Directeurtje was veel te optimistisch en dacht dat het wel zou overwaaien

Niet dus
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:37:11 #254
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193781532
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[..]

Oef. Zeer pijnlijk dit voor @ChevyCaprice . Wederom. Alsof je aan tafel zit met Dries.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_193781567
Snap het sentiment dat Wilfred hen had moeten beschermen nog steeds niet. Het is zijn taak om zich kritisch op te stellen. Dat dat faliekant is mislukt en een beetje eenzijdig was, is natuurlijk wel een fout geweest. Had ook weer niet de indruk dat hij Johan en René echt wilde aanvallen of zo.

Wel jammer, was wel een leuk programmaatje voor twaalf jaar.
pi_193781568
.
quote:
Opvallende vertoning VI-trio in Dordrecht start met waarschuwing Genee

Donderdag, 25 juni 2020 om 06:46

Ondanks de ruzie tussen Johan Derksen en René van der Gijp met presentator Wilfred Genee van het programma Veronica Inside, zat het drietal woensdagavond bij elkaar om een uitzending te maken voor de businessclub van FC Twente. Het Algemeen Dagblad mocht meekijken en schrijft dat het er 'gebroederlijk' aan toe ging tussen het trio. Tijdens de bijeenkomst woensdagavond in Dordrecht was enige spanning tussen het drietal niet merkbaar.

Hoewel Talpa heeft gemeld dat Veronica Inside in het nieuwe seizoen gewoon te zien zal zijn mét Derksen aan tafel, heeft hij tegenover De Telegraafzijn twijfels uitgesproken over het al dan niet voortzetten van zijn werkzaamheden. Van der Gijp was stelliger in zijn bewoordingen en zei bij RTL Boulevard dat het nooit meer goedkomt. Daar waar de toekomst van het voetbalpraatprogramma op losse schroeven staat, zat het veelbesproken trio woensdag weer bij elkaar in een studio in Dordrecht. Via een online verbinding waren zij voor een paar honderd supporters van FC Twente live te volgen.





"Zonder een spier te vertrekken zitten de mannen gebroederlijk bij elkaar in design-stoeltjes. Wilfred Genee opent om acht uur op een niets-aan-de-hand toon", zo schrijft het Algemeen Dagblad. De krant mag meekijken bij Gerrit Stoker, voorzitter van de Gouden Talenten businessclub van Twente. Het geluid is in eerste instantie niet goed, maar het dagblad meent Genee bij aanvang van de show een waarschuwing uit te horen delen. Het is ten strengste verboden om de privé-uitzending openbaar te maken. "Want dan volgt er een ander gesprek", aldus Genee.


Gijp zit op kenmerkende wijze onderuitgezakt in zijn stoel en Derksen is voor de gelegenheid zonder stropdas verschenen. Terwijl de twee buiten de studio lijnrecht tegenover Genee staan, zit het drietal 'broederlijk' naast elkaar, alsof er niets is gebeurd. "Het trio zou aan de pokertafel niet misstaan", zo klinkt het. Volgens de krant moeten de leden van de businessclub van Twente zich verbazen over het door 'professionals opgevoerde stukje sporttheater'.

Het Veronica Inside-trio werd een maand geleden geboekt door de businessclub. "Vanwege corona kunnen we niet bij elkaar komen en daarom doen we dit. We waren tot vanmiddag bang dat het niet door zou gaan. Maar om 12 uur kregen we een belletje dat het allemaal goed zou komen", aldus Stoker, die zag hoe Genee zonder problemen vragen stelde aan Derksen, die op zijn beurt de pijlen richtte op Twente-directeur Paul van der Kraan: "Nu heeft hij ook Bleuming weggestuurd. Eerst de technisch-directeur Van Leeuwen en nu de hoofd-scout. Bleuming heeft vast tien geschikte spitsen in zijn boekje en die sturen ze dan weg."
Word wel steeds pijnlijker dit
pi_193781576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:48 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik vind dat hele verhaal van Wilfred wat hij maandag op de radio vertelde nu achteraf gezien wel raar. Hij had de vrouw van Johan gebeld en was toen met Rene naar Grollo gereden en toen hadden ze anderhalf uur gepraat blah blah en Johan bood zelfs nog aan ergens wat te gaan eten.

Op zich kan dat wel hoor, maar toch wel gek dat hij daarna op eigen houtje die hele show heeft opgetuigd maandag.
Ik denk dat dit het meeste kwaad bloed heeft gemaakt. Als Genee toen had gezegd hoe hij de show van maandag wilde inrichten, dan hadden ze er toen over kunnen discussiëren, eventueel in een restaurantje.
pi_193781578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Snap het sentiment dat Wilfred hen had moeten beschermen nog steeds niet. Het is zijn taak om zich kritisch op te stellen. Dat dat faliekant is mislukt en een beetje eenzijdig was, is natuurlijk wel een fout geweest. Had ook weer niet de indruk dat hij Johan en René echt wilde aanvallen of zo.

Wel jammer, was wel een leuk programmaatje voor twaalf jaar.
Ik denk dat Wilfred dat oprecht ook zo ziet. Z'n rol verkeerd ingeschat juist om het programma te redden. Achteraf niet handig. Snap Gijp en Derksen ergens wel, maar tegelijkertijd is de oorlogstaal die ze nu bezigen ook wel belachelijk. Laat het even rusten en denk er even goed overna.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193781581
Gijp en Johan doen net alsof het allemaal Wilfreds schuld is dat ze niet meer vrijuit grappen kunnen maken. Maar het kwaad was toch al geschied vóór de uitzending? De aanpak van Wilfred heeft Johan eerder geholpen dat kwaad gedaan.

Volgens mij wordt er vergeten dat er in de uitzending ook een (hilarische) compilatie zat met fragmenten waarin Johan zei dat hij tegen racisme was (vaak weggeknipt voor de ', maar [...]')
pi_193781595
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef michiel_merk het volgende:
.
[..]

Word wel steeds pijnlijker dit
Communiceren is niet echt hun specialiteit he.
pi_193781609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Snap het sentiment dat Wilfred hen had moeten beschermen nog steeds niet. Het is zijn taak om zich kritisch op te stellen. Dat dat faliekant is mislukt en een beetje eenzijdig was, is natuurlijk wel een fout geweest. Had ook weer niet de indruk dat hij Johan en René echt wilde aanvallen of zo.

Wel jammer, was wel een leuk programmaatje voor twaalf jaar.
Nee, dat had juist veel meer schade berokkend. Als Wilfred volledig mee in de verdediging zat, nog een paar schijtlollige voorzetjes had gegeven met nog wat racistische grapjes van Johan of René tot gevolg... Dat had het programma echt goed gedaan ja _O-
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:45:30 #262
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193781612
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gijp en Johan doen net alsof het allemaal Wilfreds schuld is dat ze niet meer vrijuit grappen kunnen maken. Maar het kwaad was toch al geschied vóór de uitzending? De aanpak van Wilfred heeft Johan eerder geholpen dat kwaad gedaan.

Volgens mij wordt er vergeten dat er in de uitzending ook een (hilarische) compilatie zat met fragmenten waarin Johan zei dat hij tegen racisme was (vaak weggeknipt voor de ', maar [...]')
Ze hebben echt nog nooit gezegd dat het Genee zijn schuld is dat ze geen grappen meer mogen maken. Ze vallen over zijn gedrag omdat hij zeer hypocriet bezig was en ze en plein public gewoon keihard laat vallen om zijn eigen hachje te redden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_193781627
Vanmiddag maar weer naar VI luisteren op de radio. Op basis van wat ik gisteren zag denk ik dat Genee gaat huilen in de uitzending. Of zich misschien zelfs ziek meldt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:47:39 #264
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193781645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanmiddag maar weer naar VI luisteren op de radio. Op basis van wat ik gisteren zag denk ik dat Genee gaat huilen in de uitzending. Of zich misschien zelfs ziek meldt.
Genee ziet zijn tv carriere in rook opgaan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_193781646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee, dat had juist veel meer schade berokkend. Als Wilfred volledig mee in de verdediging zat, nog een paar schijtlollige voorzetjes had gegeven met nog wat racistische grapjes van Johan of René tot gevolg... Dat had het programma echt goed gedaan ja _O-
Wilfred had inderdaad gewoon de intentie om het een goede, serieuze discussie te laten zijn zodat het (ook naar de sponsoren) overkomt alsof ze er echt serieus om geven. Ik denk oprecht dat de nationale boosheid jegens Wilfred meer te maken heeft met het standpunt dat hij lijkt te vertegenwoordigen.
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:48:24 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193781657
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanmiddag maar weer naar VI luisteren op de radio. Op basis van wat ik gisteren zag denk ik dat Genee gaat huilen in de uitzending. Of zich misschien zelfs ziek meldt.
pi_193781664
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Genee ziet zijn tv carriere in rook opgaan.
Hij vindt de situatie oprecht vervelend en heeft het stiekem altijd leuk gevonden om met Johan en René te werken. Kan me ook voorstellen dat het psychologisch zwaar is om zo onder vuur te liggen door heel rechts Nederland.
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:49:36 #268
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193781674
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Hij vindt de situatie oprecht vervelend en heeft het stiekem altijd leuk gevonden om met Johan en René te werken. Kan me ook voorstellen dat het psychologisch zwaar is om zo onder vuur te liggen door heel rechts Nederland.
Oh ja, gaan we er een links versus rechts discussie van maken ja? Lekker vermoeiend met dit warme weer.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:51:39 #269
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_193781685
Jammer maar helaas. Het zat er altijd wel in dat het op zo'n manier zou eindigen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:51:57 #270
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_193781688
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Hij vindt de situatie oprecht vervelend en heeft het stiekem altijd leuk gevonden om met Johan en René te werken. Kan me ook voorstellen dat het psychologisch zwaar is om zo onder vuur te liggen door heel rechts Nederland.
Het heeft even geduurd, maar here we go...
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 12:52:29 #271
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193781695
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193781716
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh ja, gaan we er een links versus rechts discussie van maken ja? Lekker vermoeiend met dit warme weer.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:51 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd, maar here we go...
Niet mijn intentie om er zo'n discussie van te maken of 'rechts' te bashen, al kan ik zien hoe het nu overkomt. Excuus. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:55:15 #273
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193781721
#KICKOUTZP
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:57:18 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193781740
quote:
Bedankt Hans.
pi_193781747
quote:
geen gesprek meer over 2 weken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')