Dat was dan ook met stip de maatregel die het slechts gehandhaafd werd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:00 schreef Cynicio het volgende:
Blijkbaar mogen we ook weer met meer dan 2 mensen in de auto zitten:
https://www.ad.nl/politie(...)z17-7-krpKejcbt7vwVo
Er werken op Schiphol 70.000 mensen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:19 schreef DarkY.NL het volgende: Ja, en ik had het ook nog naar beneden afgerond
Volgens is het iets van 220k vs 300k in het voordeel van utrecht
Ja dat kunnen ze.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Kan iemand mij vertellen of mensen vanuit brandhaarden zoals Brazilië, VS etc. (Landen waar het virus nog volop aanwezig is) een vlucht naar Nederland of andere EU landen mogen nemen? Ik kan het nergens terugvinden en zou dat echt onverstandig vinden mocht dat zo zijn.
Als het goed is mogen die mensen de EU niet in, en andersom kunnen mensen niet naar de VS reizen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Kan iemand mij vertellen of mensen vanuit brandhaarden zoals Brazilië, VS etc. (Landen waar het virus nog volop aanwezig is) een vlucht naar Nederland of andere EU landen mogen nemen? Ik kan het nergens terugvinden en zou dat echt onverstandig vinden mocht dat zo zijn.
Dan kom je in de buurt en dan hebben we de mensen die niet uitstappen op het station nog niet meegeteld.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:35 schreef Za het volgende:
[..]
Er werken op Schiphol 70.000 mensen.
Een groot deel van de reizigers op Schiphol worden gebracht/gehaald door vaak meer dan 1 persoon, soms de complete familie.
Zo kom je makkelijk op een half miljoen mensen pd.
Daarbij zit een gemiddelde reiziger uren op een luchthaven itt een station.
En is er rechtstreekse influx uit risicolanden.
Nee. Mensen buiten de EU komen de EU niet in.quote:
hopelijk verlengen ze dat met een maand (minimaal)quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee. Mensen buiten de EU komen de EU niet in.
https://www.schengenvisai(...)til-the-end-of-june/
Iig tot het eind van juni staat daar in. Ik hoop dat ze voet bij stuk houden, en het mooi zo laten. Binnen de EU kan prima want hier is het wel onder controle. Buiten de EU nog maar even niet doen. Of zijn ze vergeten hoe deze pandemie begonnen is? Laat het virus daar maar en breng het niet weer hier heen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee. Mensen buiten de EU komen de EU niet in.
https://www.schengenvisai(...)til-the-end-of-june/
Klopt, dat is mij bekend dat het nu niet mag. Ik doelde op eventuele versoepelingen hierin. Had ik even moeten vermelden in mijn postquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:43 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Als het goed is mogen die mensen de EU niet in, en andersom kunnen mensen niet naar de VS reizen.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-corona-aanpak.html
Eens. Voorlopig nog niks binnenlaten uit de America's en Azië/Midden-Oosten wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Iig tot het eind van juni staat daar in. Ik hoop dat ze voet bij stuk houden, en het mooi zo laten. Binnen de EU kan prima want hier is het wel onder controle. Buiten de EU nog maar even niet doen. Of zijn ze vergeten hoe deze pandemie begonnen is? Laat het virus daar maar en breng het niet weer hier heen.
Die geruchten zijn er wel. Vooral uit brandhaarden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
hopelijk verlengen ze dat met een maand (minimaal)
De inkomsten die je misloopt uit toerisme krijg je dubbel en dwars 10x zo hard op je bord wanneer je weer in een lockdown gaat. Het is een feit dat vliegbewegingen uit brandhaarden voor besmettingen zorgen. Ik hoop dat ze dus voet bij stuk houden idd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eens. Voorlopig nog niks binnenlaten uit de America's en Azië/Midden-Oosten wat mij betreft.
Dat OV mijden is hier in NL al gaandequote:Op woensdag 24 juni 2020 17:46 schreef Jed1Gam het volgende:
Ondanks dat er hier nauwelijks cases zijn in Zwitserland sinds 3 weken en bijna niemand maskers draagt, probeert men (bepaalde virusexperts) het toch te verkopen samen met suggestieve polls in de media.
Artikel dat ik vandaag las wordt ook verteld dat iedereen zich aan het mondkappen advies houdt en daardoor de cijfers laag zijn. Complete bullshit, want bijna niemand heeft er 1 op.
Gelukkig zijn de OV bedrijven tegen een verplichting, want ze denken dat er dan een stigma ontstaat, en mensen massaal het OV gaan weren. Als ze het zouden verplichten zou ik ook overwegen een auto te kopen, want de lol van een treinritje is er dan wel van af.
Waarom is dat :’) ?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat OV mijden is hier in NL al gaande
Mensen willen geen mondkap op. Wanneer ik weer naar school moet en die mondkap verplichting er nog steeds is dan ga ik met de auto, ondanks gratis OV. Ik vind het niet prettig.quote:
Beste ZA ik zou graag van jou de bronnen willen zien waarbij je laat zien dat een groot deel van de reizigers gehaald en gebracht worden. Het grootste deel van de reizigers gaat namelijk vooral per OV verder. Daarnaast werken die 70k mensen vooral op andere plekken dan in de terminal en pieren. Voordat je allemaal dingen brengt als de waarheid check even de feiten en als je die hebt laat ze dan vooral hier even zien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:35 schreef Za het volgende:
[..]
Er werken op Schiphol 70.000 mensen.
Een groot deel van de reizigers op Schiphol worden gebracht/gehaald door vaak meer dan 1 persoon, soms de complete familie.
Zo kom je makkelijk op een half miljoen mensen pd.
Daarbij zit een gemiddelde reiziger uren op een luchthaven itt een station.
En is er rechtstreekse influx uit risicolanden.
Dat is een reden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mensen willen geen mondkap op.
Veel mensen die wel weggebracht worden, worden bij de terminal uit de auto gegooidquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:45 schreef magrec het volgende:
[..]
Beste ZA ik zou graag van jou de bronnen willen zien waarbij je laat zien dat een groot deel van de reizigers gehaald en gebracht worden. Het grootste deel van de reizigers gaat namelijk vooral per OV verder. Daarnaast werken die 70k mensen vooral op andere plekken dan in de terminal en pieren. Voordat je allemaal dingen brengt als de waarheid check even de feiten en als je die hebt laat ze dan vooral hier even zien.
Als je een ander om een bron vraagt zou het wel aardig zijn als je dan vervolgens je eigen stelling voorziet van een bron.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:45 schreef magrec het volgende:
[..]
Beste ZA ik zou graag van jou de bronnen willen zien waarbij je laat zien dat een groot deel van de reizigers gehaald en gebracht worden. Het grootste deel van de reizigers gaat namelijk vooral per OV verder. Daarnaast werken die 70k mensen vooral op andere plekken dan in de terminal en pieren. Voordat je allemaal dingen brengt als de waarheid check even de feiten en als je die hebt laat ze dan vooral hier even zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |