Het werkte bij mij en m'n zusje prima als afschrikmiddel, m'n neefje en nichtje zijn daarentegen alsnog begonnen met roken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Brrrr!
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je nu nog tieners ziet roken. Met al die voorlichting
Omdat het steeds verder in een verdomhoekje wordt gestopt waardoor het voor jongeren juist spannend is en lekker rebels om te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrr!
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je nu nog tieners ziet roken. Met al die voorlichting
Nee dat plaatje is van de website van de Lidl.quote:
nou ja op jonge leeftijd heb je ook nog geen idee van mogelijke gevolgen van je acties toch of misschien denken ze ook wel dat het wel een tijdelijk iets isquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werkte bij mij en m'n zusje prima als afschrikmiddel, m'n neefje en nichtje zijn daarentegen alsnog begonnen met roken.![]()
De druk van leeftijdsgenoten blijkt toch zwaarder te wegen dan de mogelijke gevolgen.
Ik had vooral geen rokende vrienden op de leeftijd dat ik er gevoelig voor was, later wel, maar toen was het echte gepuber wel over.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar was ik gelukkig niet gevoelig voor, anders had ik nu ook wel gerookt.
ahquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat plaatje is van de website van de Lidl.
Ik ben nooit door groepsdruk gaan roken, ik rook juist het liefste alleenquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar was ik gelukkig niet gevoelig voor, anders had ik nu ook wel gerookt.
heb ik gekocht. Komt over een week of zo (pasquote:
kan het nog lekker groeienquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik gekocht. Komt over een week of zo (pas) binnen.
Zelfde hier verder.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
k denk day ik ben begonnen uit nieuwsgierigheid en stoer doen ofzo. Mijn ouders rookte ook, trouwens vrijwel mijn hele familie eigenlijk
Ik heb de hele kutkloterij gisteren nog gepekeldquote:
waar zie je dat ?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Zat net even mee te kijken in dat distributiecentrum van Picnic in Utrecht vanuit een robotje
Brood met wortelspread en chocopasta.quote:
niet beide op dezelfde boterham neem ik aan?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brood met wortelspread en chocopasta.
wortelspread...dat ken ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wortelspread? Klinkt nasty.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, dat klinkt niet als een succes.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet beide op dezelfde boterham neem ik aan?
Ze verkopen het als "Filet Americain Martino", maar dat is echt een dikke onzinnaam.quote:
filet americain vind ik meestal ook maar teleurstellendquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, dat klinkt niet als een succes.
[..]
Ze verkopen het als "Filet Americain Martino", maar dat is echt een dikke onzinnaam.Gewoon wortelpuree met een vleugje pittig erin.
ja klik er niet op.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/video/d(...)g-olifantjes~p153533
Goeie vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filet americain vind ik meestal ook maar teleurstellend
ik zag het vannochtend idd, ik ben niet verbaasd..quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/video/d(...)g-olifantjes~p153533
nou ja als die westerse toeristen er niet op zouden rijden zouden ze dit niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag het vannochtend idd, ik ben niet verbaasd..
die mensen daar doen ALLES voor het geld..(in het westen bijna alles)
Dat stopt inderdaad pas zodra het geen geld meer oplevert. Nooit dus.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als die westerse toeristen er niet op zouden rijden zouden ze dit niet doen
maakt het niet minder fout natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als die westerse toeristen er niet op zouden rijden zouden ze dit niet doen
nee maar voor de thai is dit hun inkomen. Maar gelukkig steeds meer besef dat dit niet goed is voor de olifant :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt het niet minder fout natuurlijk
nee, gewoon geen maar..quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar voor de thai is dit hun inkomen. Maar gelukkig steeds meer besef dat dit niet goed is voor de olifant :p
Nee, maar dat geldt voor meer dingen natuurlijk. Ik bedoel, waarom nú pas dit: https://www.ad.nl/politie(...)rsregeling~a0d1c5bc/quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt het niet minder fout natuurlijk
Idem dito hierquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde hier verder.
Maar waarschijnlijk ben ik daarom ook niet begonnen, trauma's aan kamers die blauw stonden van de rook op verjaardagen.
dat geldt voor heel veel dingen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt voor meer dingen natuurlijk. Ik bedoel, waarom nú pas dit: https://www.ad.nl/politie(...)rsregeling~a0d1c5bc/
En waarom überhaupt een stoppersregeling.
Allemaal dingen die we anders moeten gaan doen in het nieuwe normaalquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat geldt voor heel veel dingen.
Waarom Nederland uberhaupt nog nertsenfokkerijen heeft snap ik ook niet.
Pelsdieren zijn om mee te knuffelen, we vliegen niet meer voor de lol, negers zijn ook mensen en we blijven op anderhalve meter afstandquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal dingen die we anders moeten gaan doen in het nieuwe normaal
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pelsdieren zijn om mee te knuffelen, we vliegen niet meer voor de lol, negers zijn ook mensen en we blijven op anderhalve meter afstand
nee niet anderhalve meterquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pelsdieren zijn om mee te knuffelen, we vliegen niet meer voor de lol, negers zijn ook mensen en we blijven op anderhalve meter afstand
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal dingen die we anders moeten gaan doen in het nieuwe normaal
jeps...quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:23 schreef Modus het volgende:
Champix wiki
Mogelijke bijwerkingen
• agressiviteit
• misselijkheid
• hoofdpijn
• overgeven
• winderigheid
• slapeloosheid
• eigenaardige dromen
• verlies van smaak (zintuig)
• suīcidale gedachten
ja weet niet meer precies maar iets met de receptoren die dan denken dat je genoeg nicotine binnen hebtquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:23 schreef Modus het volgende:
Champix wiki
Mogelijke bijwerkingen
• agressiviteit
• misselijkheid
• hoofdpijn
• overgeven
• winderigheid
• slapeloosheid
• eigenaardige dromen
• verlies van smaak (zintuig)
• suīcidale gedachten
quote:In de Verenigde Staten mogen, door tot nu toe nog relatief onbekende bijwerkingen zoals meldingen van verwondingen door (verkeers)ongelukken en valincidenten, verstoring van de visus of het cardiale ritme, epileptische aanvallen, tremoren, spasmen, (allergische) huidreacties en ernstige huidreacties, zoals het stevens-johnsonsyndroom, piloten en bus- en vrachtwagenchauffeurs vanwege deze bijwerkingen varenicline niet langer gebruiken.
En dan denk je aan al hetquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps...
die vrouw zei dat heel veel mensen nare dromen krijgen en dat het kan gebeuren dat je neerlsachtig raakt
nou gaat mij meer om mijn gezondheidquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan denk je aan al hetGELD
dat je uitspaart en dan wordt het weer beter
![]()
Heb je de bijwerkingen van roken weleens gehoord?quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat mij meer om mijn gezondheid
Gelukkig staan er geen koude rillingen en een afkeer van vlees bijquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat mij meer om mijn gezondheid
das nog veel erger jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je de bijwerkingen van roken weleens gehoord?
dan had ik het niet gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen koude rillingen en een afkeer van vlees bij
en wat nou als ik een negerin wil knuffelen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benen uit elkaar doenquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
das vies he, als je laptop op je benen ligt en je dan gaat zweten...
Een collega heeft acupunctuur gedaan. Al geloof ik er niet direct in, hij zegt totaal geen moeite met stoppen te hebben gehad daarna.quote:
Dit klinkt een beetje alsof je aan het klagen bent over de warmte?quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
das vies he, als je laptop op je benen ligt en je dan gaat zweten...
Dat mag allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat nou als ik een negerin wil knuffelen?
nee johquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje alsof je aan het klagen bent over de warmte?
Ik houd je in de gaten hoor jongedame ...quote:
zit je op te wachten he. zodat je kan zeggen HA ZIE JE WELquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd je in de gaten hoor jongedame ...
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je op te wachten he. zodat je kan zeggen HA ZIE JE WEL
dat zegt iedereenquote:
Da's nog steeds okee.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 24 juni 2020
Positief geteste personen 49.804 (+83)
Ziekenhuisopnames 11.859 (+6)
Overleden personen 6.097 (+2)
terug naar 1,25m samenlevingquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:04 schreef Modus het volgende:
Vanavond de persconferentie der persconferenties.
het heeft ook voordelen. Ik hoef bijna nergens meer een muntje te zoeken voor de winkelwagentjesquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij is alles al normaal behalve die malle regeltjes
Ja hahaha dat klopt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het heeft ook voordelen. Ik hoef bijna nergens meer een muntje te zoeken voor de winkelwagentjes
Dit soort gutmenscherij gaat wel ver.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:06 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik ben mij toch een partij blij voor de orkjes en de elfjes.
Dungeons and Dragons developers Wizards of the Coast will change how they describe and characterize fantasy races in future story modules. In a blog post last week, the publishers of the largest tabletop roleplaying game explained how some of their past characterizations have been racially insensitive and set forth a list of actions they’re taking to rectify this.
In the post, Wizards of the Coast explained that “some of the peoples in the game—orcs and drow being two of the prime examples—have been characterized as monstrous and evil, using descriptions that are painfully reminiscent of how real-world ethnic groups have been and continue to be denigrated.” Classic D&D settings describe orcs as “besital and savage,” bred for war and little else, while the elven drow are “utterly and irredeemably evil.” With their forthcoming adventuring guides, Wizards hopes to eliminate these absolutist and reductive descriptions.
Ja, want je kan natuurlijk niet meer een heel ras, ork of elf, neerzetten als 'Beastial and savage'quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort gutmenscherij gaat wel ver.
Dan heb je vast heel erg je best gedaan, want door de warmte zal het niet komen.quote:
flink geschrobtquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je vast heel erg je best gedaan, want door de warmte zal het niet komen.
bad guys in films en games mogen straks helemaal niet meer? Dan kunnen we er net zo goed gelijk mee stoppen ookquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, want je kan natuurlijk niet meer een heel ras, ork of elf, neerzetten als 'Beastial and savage'
Er waren vast ook goeie orkjes namelijk.
Generaliserend discriministisch dit weerquote:
thats mequote:Op woensdag 24 juni 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Generaliserend discriministisch dit weer
had het even gezegd, ik moet nog en ik heb geen zinquote:
jullie vrouwen anders ook hoorquote:
in the corner?quote:
Nog veel raarder zelfsquote:
Jullie vrouwen zijn leuk om naar te kijken. En daar is alles verder wel mee gezegd ook.quote:
Overal flierpjes nu?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en ik heb een zakdoekje in de was gelaten
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn leuk om naar te kijken. En daar is alles verder wel mee gezegd ook.
Niet zo generaliseren, dat mag niet, er lopen er ook een heel aantal rond die niet om aan te gluren zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn leuk om naar te kijken. En daar is alles verder wel mee gezegd ook.
nee zijn fijne truitjesquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleding weggooien en nieuwe kopen.
sommige..quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tempo heeft zakdoekjes waar niks mee gebeurt in de was.
plastic?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tempo heeft zakdoekjes waar niks mee gebeurt in de was.
Oh ja die verzwijg ik voor het gemak maar even gewoonquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, dat mag niet, er lopen er ook een heel aantal rond die niet om aan te gluren zijn.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, dat mag niet, er lopen er ook een heel aantal rond die niet om aan te gluren zijn.
Heb ik echt nog nooit gehoord, maar ik gooi zakdoekjes altijd gelijk weg na gebruik. Bonnetjes gebeurt wel vaakquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die neem ik altijd. Overkomt me te vaak dat ik een zakdoekje vergeet
grappigquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die neem ik altijd. Overkomt me te vaak dat ik een zakdoekje vergeet
Nee de waarheid moet voor iedereen even duidelijk zijn, ook al doet die pijn.quote:
Ja, ik heb dus vaak ongebruikte zakdoejes in mijn broekzak zitten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit gehoord, maar ik gooi zakdoekjes altijd gelijk weg na gebruik. Bonnetjes gebeurt wel vaak
Ben je nog in discussie met die gekkies?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
your ignorance is next level... Talking ans being so sure about something you have no idea what it is tells how much you need plant medicine or something that really smash your stubborn and ignorant reality... All this people talking from experience and you dont want to hear... You are just sad and bored...
jepsquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nog in discussie met die gekkies?
Ranzige gewoonte wel, nou ja gebruikt dan, zit dat snot daar zo een beetje te lekken vlakbij je kroonjuwelenquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus vaak ongebruikte zakdoejes in mijn broekzak zitten.
Gebruikte gooi ik wegquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ranzige gewoonte wel, nou ja gebruikt dan, zit dat snot daar zo een beetje te lekken vlakbij je kroonjuwelen
Stel je voor dat je vertrouwt op wetenschap. Nee, dan liever de mening van zo’n zweefteef.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
vroeg of deze persoon studies kon laten zien waarin de werking werd bewezen.
oh a squaredminded science person... I thought they where gone... Keep believing in just studies instead of experience 🙏🌿 good luck
reageren net als geloof of complot gekkiesquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je voor dat je vertrouwt op wetenschap. Nee, dan liever de mening van zo’n zweefteef.
Ja en ondertussen bellen en typen over mediums die tech wetenschappers uitgevonden hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel je voor dat je vertrouwt op wetenschap. Nee, dan liever de mening van zo’n zweefteef.
Voor elk wetenschappelijk onderzoek is er vaak ook wel een ander wetenschapellijk onderzoek dat het tegenovergestelde beweert. En als dat er nu nog niet is, dan wel over 10, 20 of 50 jaar.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent gewoon weer een beetje aan het rellen he?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
reageren net als geloof of complot gekkies
k zeg alleen dat het oplichters zijn en zich moeten schamenquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon weer een beetje aan het rellen he?
Nee dat gebruik je gewoon als goed excuus om te kunnen rellen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zeg alleen dat het oplichters zijn en zich moeten schamen
Goede discussiebreker deze postquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ijs geplet in een enorm glas en dat gevuld met verse maracuja, vers sinaasappelsap, een aardbeitje, bubbelbronwater en een tifje citroen, LEKKKERRRRRR
ik mis de alcohol welquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders blijven ze aan de gang die twee getrouwden.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders blijven ze aan de gang die twee getrouwden.
wat vind jij normaall?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week weer normaal weerWandelen
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week moest ik al mijn wandelingen 's middags doen vanwege alle buien en onweer en deze week moet ik 's ochtends vroeg en 's avonds laat, irritant wel.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Lekker op het heetste moment van de dag, krijg je het in ieder geval niet te warmquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker op het heetste moment van de dag, krijg je het in ieder geval niet te warm
Prima te doen ditquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker op het heetste moment van de dag, krijg je het in ieder geval niet te warm
quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ook-naar-het-urinoir
quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ook-naar-het-urinoir
lekker "afkoelen"quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben alweet gestrand voor een koffie verkeerd :p
De bedenker hiervan had in ieder geval een onvoldoende voor biologie vroeger.quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Gewoon totaal niet meer nadenken, zo hard mogelijk mee huilen met de wolven in het bos is het enige nog wat telt.
Oh dat zie k vaker jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag net een kerel alleen in de auto met een mondkapje op
Misschien zaten er wel 4 nertsen op zijn achterbank?quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag net een kerel alleen in de auto met een mondkapje op
ja mooi hequote:Op woensdag 24 juni 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
The irony
https://edition.cnn.com/2(...)us-travel/index.html
Of wat verkeerds gegeten gisteren.quote:
Why not both?quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dat advies aan mij of heb je dat net gedaan
Oh nee ga k nu doen :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 15:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dat advies aan mij of heb je dat net gedaan
omdat ik nu echt niet een rondje ga lopen om het malieveld. Alleen al omdat niet om de hoek enzoquote:
morgen mag ik ook naar kantoor, lekker coolquote:Op woensdag 24 juni 2020 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben weer op kantoor![]()
Van een leverancier
Ben bijna rond gelopenquote:Op woensdag 24 juni 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou op een kameel gaan zitten, dit overleef je niet joh.
Zou willen dat ik dat 's avonds kon, lig nu al 2 dagen 's avond eerst nog 2 uur in bed te rollen voordat ik eindelijk in slaap kan vallenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bye bye muffin top![]()
Well hello bikini bod
Ja, gelukkig dus vandaag vrij. Maar morgen en vrijdag mag ik weer lekker in die hitte ploeteren..quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:21 schreef Molo het volgende:
Jezus het is écht te warm om te werken nu hoor
ik alleen morgen, maar de hal zal lekker opgewarmd zijnquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dus vandaag vrij. Maar morgen en vrijdag mag ik weer lekker in die hitte ploeteren..
quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik alleen morgen, maar de hal zal lekker opgewarmd zijn
Hier ook af en toe zo'n bries, genieten is datquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:43 schreef BrandX het volgende:
Steekt net even een flinke bries op, heerlijk door het huis heen
dat scheelt al, hal is gelukkig vrij hoog, dus daardoor kande warmte gelukkig wat naar boven trekken, dat scheelt iets, niet veel..quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor mij is mijn werkplek buiten. Hopelijk een wijk met veel bomen/beschutting..
Kun je niet extra extra vroeg beginnen ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dus vandaag vrij. Maar morgen en vrijdag mag ik weer lekker in die hitte ploeteren..
Indo in ontkenning?quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
is er bekend waarom wilders zon vlekkerige huid heeft op zijn gezicht?
Nee, dat gaat morgen iig niet lukken. Ik kan alleen vragen of ik weer om 8 uur mag beginnen ipv 9 uur. Maar eerder gaat echt niet lukken..quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je niet extra extra vroeg beginnen ofzo?
Of extra laat dan? 😅 In de avond lopen ofzo? Op de dag is zo warm man, bahquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat morgen iig niet lukken. Ik kan alleen vragen of ik weer om 8 uur mag beginnen ipv 9 uur. Maar eerder gaat echt niet lukken..
Mona Kaag?quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
wat zei karzai nou over Kaag?
Die mona heeft echt een sacho hoofd
Ja hij kan er ook niet meer uit he. Zit nu vastquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door dat vieze haar en tja de man heeft niet zo'n erg leuk leven.
Ja klopt. Ongeacht wat je van hem vindt als politicus, ik zou nooit met hem willen ruilen. Wordt continu bedreigd en beveiligd, respect dat hij dat volhoudt hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door dat vieze haar en tja de man heeft niet zo'n erg leuk leven.
nah is ook absurd dat die man niet gewoon zijn ding kan doen zonder al deze maatregelen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt. Ongeacht wat je van hem vindt als politicus, ik zou nooit met hem willen ruilen. Wordt continu bedreigd en beveiligd, respect dat hij dat volhoudt hoor
Ja zit gevangen in zijn eigen Indo genen van eigen-volk-eerstmentaliteit, hij had beter ijsjes kunnen gaan verkopen of surfplanken verhuren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt. Ongeacht wat je van hem vindt als politicus, ik zou nooit met hem willen ruilen. Wordt continu bedreigd en beveiligd, respect dat hij dat volhoudt hoor
NOu hij moet dit gewoon kunnen zeggen natuurlijk. Maar hij kan er dus ook niet mee stoppen want wat moet die anders doen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit gevangen in zijn eigen Indo genen van eigen-volk-eerstmentaliteit, hij had beter ijsjes kunnen gaan verkopen of surfplanken verhuren.
Yep, helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah is ook absurd dat die man niet gewoon zijn ding kan doen zonder al deze maatregelen.
denk dat die veel slimmer is dan hoe hij zich presenteert maar dit misschien maar moet blijven volhouden ofzo?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die veel slimmer is dan hoe hij zich presenteert maar dit misschien maar moet blijven volhouden ofzo?
Ja nu niet meer, ja zijn eigen haarkleur weer aannemen en anoniem surfplanken verhuren in Costa Rica onder de naam Geraldo Wilderos.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu hij moet dit gewoon kunnen zeggen natuurlijk. Maar hij kan er dus ook niet mee stoppen want wat moet die anders doen.
misschien is emigratie idd de enige optie?quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu niet meer, ja zijn eigen haarkleur weer aannemen en anoniem surfplanken verhuren in Costa Rica onder de naam Geraldo Wilderos.
Nee,ik kom na een bepaalde tijd niet meer het werk op...Dus kan dan niet bij de post..quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Of extra laat dan? 😅 In de avond lopen ofzo? Op de dag is zo warm man, bah
LOLquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamoest niet lachen om mijn eigen reactie :p
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die veel slimmer is dan hoe hij zich presenteert maar dit misschien maar moet blijven volhouden ofzo?
Zonnesteekquote:
Oh dat is ook onhandig zeg, zeker met steeds meer bloedhete dagenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,ik kom na een bepaalde tijd niet meer het werk op...Dus kan dan niet bij de post..
Al die politieke trutten hebben datquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
geen vriendelijk hoofd heeft ze. afstandelijk ook
vind kaag best vriendelijk ogenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die politieke trutten hebben dat
jaloersquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah shirt uit en plonzen maar
ja trekt mij toch minder hier :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Iets verder lopen en je springt in de zee.
Oh ja, Rhodos. Had ik vorige maand heen gemoetenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Iets verder lopen en je springt in de zee.
Erica Terpstra is ook een vriendelijke tante.quote:
ah ja dat kloptquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erica Terpstra is ook een vriendelijke tante.
25 jaar geledenmocht ik haar een cheque overhandigen voor het Liliane Fonds..
Oh jawel dat zeker. Maar ook niet echt knap of zo. Mooie vrouwen in de politiek zijn er gewoon niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik vind kijzer/keizer en kaag niet lelijk hoor. Halsema ook niet trouwens en dan heb je nog die van de sp. marijnsen? partij van de dieren was ook niet lelijk :pquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel dat zeker. Maar ook niet echt knap of zo. Mooie vrouwen in de politiek zijn er gewoon niet.
Nee dat is zo, Marianne Thieme deed geen pijn aan de ogen. Wel een steekje los in d'r hoofd verderquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
partij van de dieren was ook niet lelijk :p
qua mannen is het pas beroerdquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is zo, Marianne Thieme deed geen pijn aan de ogen. Wel een steekje los in d'r hoofd verderMaar daar ging het nu niet over inderdaad
Je hebt toch het slimme broertje van Rico?quote:
wie?quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch het slimme broertje van Rico?
Nopequote:Op woensdag 24 juni 2020 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet staan, hoe wil je dat gaan regelen. Dat kan alleen als er evenveel mensen de trein in mogen als er zitplaatsen zijn. Gaan ze tellen?quote:Alle zitplaatsen in het openbaar vervoer mogen vanaf 1 juli weer worden gebruikt. Dat maakt premier Rutte straks bekend na het coronacrisisberaad. Op dit moment mag 40 procent van de capaciteit in trein, bus, tram en metro worden gebruikt.
Het devies wordt 'vermijd drukte en reis zoveel mogelijk buiten de spits' in plaats van 'alleen noodzakelijke reizen' wat het nu is. Mondkapjes blijven verplicht in het ov. Verder mogen passagiers niet staan in het ov, de officiële staplaatsen in bijvoorbeeld trams zijn daarvan uitgezonderd.
Mooie mannen ook niet dus dat is mooi in balansquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel dat zeker. Maar ook niet echt knap of zo. Mooie vrouwen in de politiek zijn er gewoon niet.
ik sta liever ergens dan da ik met nog 2 in zon 4 persoons hoekje moet zittenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet staan, hoe wil je dat gaan regelen. Dat kan alleen als er evenveel mensen de trein in mogen als er zitplaatsen zijn. Gaan ze tellen?
Wopke.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta liever ergens dan da ik met nog 2 in zon 4 persoons hoekje moet zitten
wopkequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wopkehet is geen lelijke man maar denk dat ik dat meer vindt door zijn lengte en uitstraling. Maar zou em weg swipen hoor
Jeejquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie mannen ook niet dus dat is mooi in balans
Dank voor je post trouwens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |