Het werkte bij mij en m'n zusje prima als afschrikmiddel, m'n neefje en nichtje zijn daarentegen alsnog begonnen met roken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Brrrr!
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je nu nog tieners ziet roken. Met al die voorlichting
Omdat het steeds verder in een verdomhoekje wordt gestopt waardoor het voor jongeren juist spannend is en lekker rebels om te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrr!
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je nu nog tieners ziet roken. Met al die voorlichting
Nee dat plaatje is van de website van de Lidl.quote:
nou ja op jonge leeftijd heb je ook nog geen idee van mogelijke gevolgen van je acties toch of misschien denken ze ook wel dat het wel een tijdelijk iets isquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werkte bij mij en m'n zusje prima als afschrikmiddel, m'n neefje en nichtje zijn daarentegen alsnog begonnen met roken.![]()
De druk van leeftijdsgenoten blijkt toch zwaarder te wegen dan de mogelijke gevolgen.
Ik had vooral geen rokende vrienden op de leeftijd dat ik er gevoelig voor was, later wel, maar toen was het echte gepuber wel over.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar was ik gelukkig niet gevoelig voor, anders had ik nu ook wel gerookt.
ahquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat plaatje is van de website van de Lidl.
Ik ben nooit door groepsdruk gaan roken, ik rook juist het liefste alleenquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar was ik gelukkig niet gevoelig voor, anders had ik nu ook wel gerookt.
heb ik gekocht. Komt over een week of zo (pasquote:
kan het nog lekker groeienquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik gekocht. Komt over een week of zo (pas) binnen.
Zelfde hier verder.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
k denk day ik ben begonnen uit nieuwsgierigheid en stoer doen ofzo. Mijn ouders rookte ook, trouwens vrijwel mijn hele familie eigenlijk
Ik heb de hele kutkloterij gisteren nog gepekeldquote:
waar zie je dat ?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Zat net even mee te kijken in dat distributiecentrum van Picnic in Utrecht vanuit een robotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |