SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik probeer dit voor me te zien, maar hoe?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een holling achter de bips (buik) heb je meer houvast aan hoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:00 schreef crv het volgende:
zo, tas gepakt, belangrijkste zit erin
Telefoon, oplaadsnoeren, koptelefoon, een boek en wat te nassenKrijg je geen eten in dass Krankenhaus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
er was eens een .....quote:
reetspleetquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik probeer dit voor me te zien, maar hoe?
Telefoon, oplaadsnoeren, koptelefoon, een boek en wat te nassenGeen toiletspullen? of krijg je daar een tandenborstel e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Net achter die man zijn hand.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jawel en zelfs goed ook. maar tussendoortjes niet zo dus heb wat minicervelaatworstjes en zoutstengels bij mequote:
Brede heupen en een smalle taille.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
die moet ik morgenochtend nog inpakken, nog nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen toiletspullen? of krijg je daar een tandenborstel e.d.
Dit is wel het lekkerste standje ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ [url=/contents/videos_screenshots/1313353/preview.mp4.jpg]afbeelding[/url] ]
Net achter die man zijn hand.
Telefoon, oplaadsnoeren, koptelefoon, een boek en wat te nassenLekker vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
rechter of linker?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ [url=https:/contents/videos_screensho3353/preview.mp4.jpg]afbeelding[/url] ]
Net achter die man zijn hand.
zoiets. poot wordt gebroken en weer vastgezetquote:
VRIENDquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
zoiets. poot wordt gebroken en weer vastgezet
Juichen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
zoiets. poot wordt gebroken en weer vastgezet
dus enkel lopen of liggen dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens die rugpijn die ik al weken heb is wel irritant zeg. Als ik loop of lig nergens last van. Als ik buk of opsta voel ik het. Jezus wat kut.
Makkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
dus enkel lopen of liggen dan.
lopend slapen is lastig dus liggen
ah je tussenwervel.... ken het, enorm kutquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Het is ook niet echt heftige pijn of zo. Gewoon irritant in de onderrug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |