genoeg duur en kwalitatief goed spul wat je van zulke "webshops" kan krijgen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Niet zoveel aangezien mensen met een reden op zulke 'webshops' kopen.
Ik ook een paar liggen volgens de tracking ook in Luik. Maar het gebeurt wel vaker dat ik denk dat het niet meer komt en dat het zomaar binnenkomt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:08 schreef Moonlight het volgende:
Ik zit ook al weken te wachten op een aantal pakketjes.
Ja dat dus. en dan pas een paar maand laterquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ook een paar liggen volgens de tracking ook in Luik. Maar het gebeurt wel vaker dat ik denk dat het niet meer komt en dat het zomaar binnenkomt.
Ik heb mijn beide pakketjes ontvangen. 1 vorige week, de andere 2 weken gelden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:21 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Dan kan de Bank niets doen ben ik bang, alleen de verkooper/AliExpress zelf, ik heb zelf ooit ook een probleem gehad met een iDeal betaling, uiteindelijk moest ik een screenshot van de bankafschriften maken als bewijs, duurde 1~2 maanden ofzo eer ik het geld terug had, Was heel lastig, ABN zei dat een iDeal betaling een one-way garantie van betaling was en ze konden dat niet terug zetten.
Ik heb nog 2 pakketjes onderweg, maar die kunnen ook daarna besteld zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:09 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide pakketjes ontvangen. 1 vorige week, de andere 2 weken gelden.
Jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |