Lekker, lekker! Kijkduin?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAA
Ik lig op het strand genot
Hoe noem je mijquote:
Jazeker was uitermate relaxed. Leuke omgeving ook, mooie natuur. Heerlijk manquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goedHehb je genoten van je huisje in Gelderland?
Klinkt heel fijnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker was uitermate relaxed. Leuke omgeving ook, mooie natuur. Heerlijk man
Nope woensdag 1 juliquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt heel fijnVanaf maandag weer an die arbeit?
Ja had het even nodig. Hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genot zeg, gewoon een hele maand vrij
.
Doe iets donkerblauws aan!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga ff kijken hoe het malieveld er uit ziet :p
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat hip als je selfies bij het waterkanon gaat maken
Ik heb nu echt de MI van jouw UI, kwispelend aan de rand van het Malieveldquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga ff kijken hoe het malieveld er uit ziet :p
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu echt de MI van jouw UI, kwispelend aan de rand van het Malieveld
Klopt wel :pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu echt de MI van jouw UI, kwispelend aan de rand van het Malieveld
Jij nog wat meegekregen van de rellen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat niemand zo kan demonstreren als boeren:p
Bitterbal heeft het even druk met straatstenen loswrikken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij nog wat meegekregen van de rellen?
Nee. Ging er pas daarna kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij nog wat meegekregen van de rellen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft het even druk met straatstenen loswrikken.
Pick me pick mequote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Te warm vandaag om te werken, ik ga eens kijken of er "iemand" zin heeft om te "zwemmen"
Oh dat doet mij denken aan zwarte piet dus nu ben jij een racistquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Het is dan wel 28 graden maar ik heb lekker een bakje kruidnoten
En alsnog bleven zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel iets eerder. Toen ze malieveld hadden omsingeld
En dan moet de hittegolf nog beginnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Te warm vandaag om te werken, ik ga eens kijken of er "iemand" zin heeft om te "zwemmen"
Heb toevallig vorige week de laatste opgemaaktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Het is dan wel 28 graden maar ik heb lekker een bakje kruidnoten
Ik dus ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doet mij denken aan zwarte piet dus nu ben jij een racist
Jammer dat het geen chocoladekruidnoten zijn, dan had ik nog de bruine van de witte kunnen scheidenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
doet politie te paard alleen paard diensten of ook welles in de auto? En hebben ze hun eigen paard?
Net 25 km gefietst. Heerlijk weer daarvoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
nu hardlopen met je hond....misschien is het te warm....
Nee ze lopen soms wel patrouille met een stokpaardjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
doet politie te paard alleen paard diensten of ook welles in de auto? En hebben ze hun eigen paard?
Ja toch niet voor een hondquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Net 25 km gefietst. Heerlijk weer daarvoor.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze lopen soms wel patrouille met een stokpaardje
Neequote:
Gewoon niet kijken. Gaat toch nergens over joh.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twitter maakt mij agressief laatste weken.
Hoe weet je dat? :pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Politie te paard zijn gewone agenten die ook paard kunnen rijden als dat nodig is. Doen ze dus niet dagelijks
Nee ik heb mij laten verleiden om het wel te volgen. Niet goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken. Gaat toch nergens over joh.
Gewoon, weleens over gelezen.quote:
Oh dus was je toch wel nieuwsgierig aar:pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon, weleens over gelezen.
Hier bijvoorbeeld:
https://www.politie.nl/th(...)11-be92-5e5a983dabf6
Nee, ik heb het voor jou gegoogled. Maar eigenlijk meer omdat ik wilde checken of de naam inderdaad Bereden Politie is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dus was je toch wel nieuwsgierig aar:p
Ik heb een doos Liuks in huisquote:
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie gister ook VI gekeken
K lees dat je je paard aan ze kan uitlenenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb het voor jou gegoogled. Maar eigenlijk meer omdat ik wilde checken of de naam inderdaad Bereden Politie is.
Moet je toch niet willen joh. Is bijna dierenmishandeling met wat ze om hun oren krijgdn.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K lees dat je je paard aan ze kan uitlenen
Dat las ik ook. Ik wist al dat de paarden tijdens prinsjesdag van particulieren komen, maar wist niet dat dat ook bij politiepaarden het geval is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K lees dat je je paard aan ze kan uitlenen
Nope, toen zat ik op de fiets.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Same.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind paarden trouwens doodeng.
Ik kijk alleen maar kwaliteit TV, dus nee, niet gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1x keihard voor ze moeten rennen na een wedstrijd tegen Ajax in het Zuiderpark. Nou ik ging harder dan Usain Bolt kan ik je vertellen.quote:
Ben er eigenlijk wel klaar mee nuquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
Hey haagsie ouwe pik, lekker aan het genieten van je vakantie?
ik ook al een jaar niet meer of zo. Vroegah vaste prik, maar opeens ben ik ermee gestopt eigenlijk. Niet om een statement te maken of zo (quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar kwaliteit TV, dus nee, niet gezien
Volgens mij lopen ze ook gewoon over je heen. Bijten misschien ook wel op commandoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1x keihard voor ze moeten rennen na een wedstrijd tegen Ajax in het Zuiderpark. Nou ik ging harder dan Usain Bolt kan ik je vertellen.
Ja geen idee. Maar ik was echt onschuldig!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze ook gewoon over je heen. Bijten misschien ook wel op commando
Dat zeggen degenen die het hardste rennen altijd ...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar ik was echt onschuldig!!!
ja maar ze worden dan ook alleen maar tegen kutmensen ingezet dus dat is primaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze ook gewoon over je heen. Bijten misschien ook wel op commando
oh vijf kilo aangekomen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee nu
Nah, ik kwam het stadion uit en kom meteen rennen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeggen degenen die het hardste rennen altijd ...
Is het zo erg ?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben nu mijn zwembandjes er af aan het lopen
100.000 kilometer lopenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben nu mijn zwembandjes er af aan het lopen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week foto's gezien, denk aan een beige skippybal of een zompige gehaktbal uit de jus.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week foto's gezien, denk aan een beige skippybal of een zompige gehaktbal uit de jus.
rebwels wel kwiwiquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik zit weer in de trein. Nu de fiets nog mee de grens over smokkelen want je mag eigenlijk maar tot 300 chf de grens mee overnemen zonder belasting etc te betalen
Nog maar 99.993 te gaan dusquote:
Verdien je bakken met geld en ga je alsnog nog als een skeere Hollander lekker goedkoop over de grens dingen kopen, schandaligquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik zit weer in de trein. Nu de fiets nog mee de grens over smokkelen want je mag eigenlijk maar tot 300 chf de grens mee overnemen zonder belasting etc te betalen
Het was nu al met al nog ruim 100 euro duurder dan als ik 'm gewoon in Zwitserland had kunnen kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verdien je bakken met geld en ga je alsnog nog als een skeere Hollander lekker goedkoop over de grens dingen kopen, schandalig
(kun je niet gewoon net voor de grens uitstappen, een stukje fietsen en dan de trein weer in?)
Niet waar Basel Bad stopt ie ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was nu al met al nog ruim 100 euro duurder dan als ik 'm gewoon in Zwitserland had kunnen kopen![]()
Nee de laatste stop voor de grens is Freiburg, beetje ver fietsen
jeps die gelequote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:43 schreef Modus het volgende:
Ik zie dat Bal de auto heeft genomen naar Malieveld![]()
[ afbeelding ]
D'r boodschappenauto zie ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:43 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Strikt genomen wel, maar het is een Duits station. Ben daar nog nooit uitgestapt trouwensquote:
Die pick-up met frituur erachter?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:43 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm ok, het is het station waar normaal de douane instapt voor controle dus misschien daar uitstappen en naar Basel SBB fietsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strikt genomen wel, maar het is een Duits station. Ben daar nog nooit uitgestapt trouwens
Ik heb ogen van glas. Die hangen nu ook te drogenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Eens kijken of ik mijn aids opgehangen krijg.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)04903006747287/?t=40
Genotquote:
Mooi hèquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)04903006747287/?t=40
Lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:03 schreef Karzai het volgende:
ik ga me weer uitsloven in de keuken straks, THAIS!
CUL / Kook mee met CUL: curry op woensdag 24 juni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje uit de verte, maar voorlopig hangen ze hier:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zat net op de fiets. Kreeg ik vogelpoep op mij
poep in je hoofd!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker op tijd chef.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
garnalen moeten nog ontdooien, nog een biertje dan maar
De verloren zoon is weder gekeerd en meteen is er stront aan de knikkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De verloren zoon is weder gekeerd en meteen is er stront aan de knikker
Ik heb net die Liuk op die jullie allemaal zo geweldig vinden. Ik zou zeggen, wie in de buurt is kan er gratis eentje komen halen.quote:
Zeg dat wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OH de piemel als toetje, ik snap
ik weet niet eens wat het is :pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net die Liuk op die jullie allemaal zo geweldig vinden. Ik zou zeggen, wie in de buurt is kan er gratis eentje komen halen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OH de piemel als toetje, ik snap
'Jullie allemaal', ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net die Liuk op die jullie allemaal zo geweldig vinden. Ik zou zeggen, wie in de buurt is kan er gratis eentje komen halen.
quote:
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
Het niveau stijgt met de seconde als haags er weer is
Heb je wel genoten van je verplichte vakantie?quote:
Nice.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
Het niveau stijgt met de seconde als haags er weer is
Jezus wat een puinhoopquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)onden-in-belgie.html
Ook lullig, jat je een vrachtwagen, zit er maar 8 euro aan Chinese rommel in
Heb je er niet wat voor mij over gelaten?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn sajoerboontjes waren lekker zeg
Nee, alles is opquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je er niet wat voor mij over gelaten?
Grote jongequote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grote jonge![]()
Ik ga zo nog maar eens worstenbroodjes in de oven gooien.
Zijn nog maar een paar dagen goed, dus moeten nu wel op.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
k heb net mijn eten op. nu op weg naar liesje voor alle gehaktballetjes
Ligt er aan wat je genoeg water noemtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel weer even genoeg water gedronken vandaag geloof ik![]()
Die vond ik vroeger echt superlekker dat ik ze zo vaak maakte dat ik ze beu werdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn sajoerboontjes waren lekker zeg
Ja, dat heb ik met Thaise rode curryquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger echt superlekker dat ik ze zo vaak maakte dat ik ze beu werd
Dat zou wel ongeveer genoeg moeten zijn ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Koentjuhquote:
Ik heb thee, en koffieijsquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens een lekker kopje koffie maken
Net opquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens een lekker kopje koffie maken
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:53 schreef crv het volgende:
Gister test gehad en ben Coronavrij![]()
Niet gek want ik vindt die troep niet te zuipen
Die zou ik ook wel willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee zo'n nep-magnum van de Aldi die lekkerder is dan echte Magnumsquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo'n nep-magnum van de Aldi die lekkerder is dan echte Magnums
Ja had vorige week een doosje meegenomen, had er denk ik beter meer mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet toch eens naar de Aldi dan.
Goed dat je nee hebt gezegdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
pff Nu al geen zin meer in de zomer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam al vrij vroeg terug van de wijk (ca 10km enkele reis), wil mijn baas me nog eens 8 km laten fietsen om naar een andere wijk te gaan, waar ik a de weg niet ken en b maar een half uurtje had om de post te bezorgen. Dus maar nee tegen gezegd, gelukkig belde iemand om hulp, die was ietsjes dichterbij, daar dus heen gemogen
Hoeveel km fiets je op een dag?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
pff Nu al geen zin meer in de zomer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam al vrij vroeg terug van de wijk (ca 10km enkele reis), wil mijn baas me nog eens 8 km laten fietsen om naar een andere wijk te gaan, waar ik a de weg niet ken en b maar een half uurtje had om de post te bezorgen. Dus maar nee tegen gezegd, gelukkig belde iemand om hulp, die was ietsjes dichterbij, daar dus heen gemogen
Ik fiets er volgende week een keertje heen. Paar minuten fietsen maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had vorige week een doosje meegenomen, had er denk ik beter meer mee kunnen nemen
Ik heb toevallig vandaag mijn postronde opgenomen. dat was 8km en daar was ik een uur mee bezig. Maar dat was van het eerste adres tot en met de laatste, Dus moest dan nog 2 x ca 10km fietsen van het werk naar de wijk + woon werkverkeer. 2 x 7km.quote:
Zo lekkere ritquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag mijn postronde opgenomen. dat was 8km en daar was ik een uur mee bezig. Maar dat was van het eerste adres tot en met de laatste, Dus moest dan nog 2 x ca 10km fietsen van het werk naar de wijk + woon werkverkeer. 2 x 7km.
Komt voor vandaag dus op ca 40km
Deze moet je hebben, en dan de espresso variantquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik fiets er volgende week een keertje heen. Paar minuten fietsen maar.
Ja, terugweg langs het kanaal gefietst, dat is ook wel lekkerder dan langs de DAF/drukke Geldropseweg..quote:
Zo, dat is behoorlijk wat op een dag. En dan ook nog eens al die post bij je!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag mijn postronde opgenomen. dat was 8km en daar was ik een uur mee bezig. Maar dat was van het eerste adres tot en met de laatste, Dus moest dan nog 2 x ca 10km fietsen van het werk naar de wijk + woon werkverkeer. 2 x 7km.
Aardig wat km's! Ik kom tegenwoordig niet meer aan dat gemiddeldequote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aardig wat km's! Ik kom tegenwoordig niet meer aan dat gemiddelde
Vandaag viel het reuzemee qua hoeveelheid, Was dus ook maar 1 uur echt aan het bezorgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo, dat is behoorlijk wat op een dag. En dan ook nog eens al die post bij je!
Die zien er goed uitquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze moet je hebben, en dan de espresso varianthttps://www.aldi.nl/onze-(...)js-7901.article.html
Ja op zich is mijn conditie wel goed, al was ik vanmiddag wel redelijk gebroken. Maar dat komt ook wel door het weer denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is fors Bossieje zal wel een conditie als een beer hebben
![]()
Geldrop toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:10 schreef Bos81 het volgende:
a
[..]
Vandaag viel het reuzemee qua hoeveelheid, Was dus ook maar 1 uur echt aan het bezorgen.
Daarom kon ik dus ook naar een wijk wat verder weg. Maar ik vind deze wijk wel erg leuk. Ik ben daar geboren en heb er er ruim 27 jaar gewoond..
Maar deze wijk heeft sowieso nooit heel veel post. Ik heb het 1 keer geteld, toen kwam ik tot 23 poststukken, waarvan 3 op 1 adres..
Zit ook echt gewoon een goeie laag chocolade opquote:
Baasquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja op zich is mijn conditie wel goed, al was ik vanmiddag wel redelijk gebroken. Maar dat komt ook wel door het weer denk ik.
Maar over mijn conditie mag ik natuurlijk al jaren niet mopperen. Zeker niet als je kijkt naar al die hardloopmedailles die hier aan de muur hangen.. (van 5km tot Halve Marathons)
Drie in een doosje maarquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt gewoon een goeie laag chocolade op
Je en ik het er al 2 uit het doosje op en dan moet de echte hitte nog beginnenquote:
Honderd doosjes driehonderd stuksquote:
Geen zin in de echte hittequote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je en ik het er al 2 uit het doosje op en dan moet de echte hitte nog beginnen
Nee heb gewoon zitten werken, heerlijk dat thuiswerkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je in de trein zitten werken of was je al vrij?
Heb vandaag ook de ventilator maar weer eens er bij gepaktquote:
Ik ook, leek wel weer tijd te worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vandaag ook de ventilator maar weer eens er bij gepakt
Zeg het toch netjes en het is toch zo?quote:
Was vandaag nog niet nodig, maar dat gaat morgen waarschijnlijk anders zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vandaag ook de ventilator maar weer eens er bij gepakt
maar ik kan er wel tegen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg het toch netjes en het is toch zo?
Mijn arme Highlander hartje smelt en mijn haren krijgen de kleur van ijs
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit glasbak richting bitterbal.
Doe eens normaal joh, het is hier nog 26+.quote:
Gisteren hadden ze het op de radio nog over de film The Highlanderquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg het toch netjes en het is toch zo?
Mijn arme Highlander hartje smelt en mijn haren krijgen de kleur van ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |