ik heb echt schandalig verloren vanavond
quote:leg eerst ff uit wat je er mee bedoeld
Op zaterdag 18 januari 2003 02:46 schreef Malawi het volgende:
was weer errug aangenaamik heb echt schandalig verloren vanavond
![]()
quote:Het is gelukt, ik herhaal, SBDOA was succesvol voltooid
Op zaterdag 18 januari 2003 02:46 schreef Malawi het volgende:
was weer errug aangenaamik heb echt schandalig verloren vanavond
![]()
quote:tering... m'n pi
Op zaterdag 18 januari 2003 03:21 schreef jogy het volgende:[..]
Het is gelukt, ik herhaal, SBDOA was succesvol voltooid
.
Zekers, zekers!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:39 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
SBDOA is voor mietjes ...![]()
Okay, tot morgenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:13 schreef Malawi het volgende:
Meer een recycletopic.
en ik weet het antwoord al
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:50 schreef Malawi het volgende:
Jogy.
Ik heb het gedaan.
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:54 schreef Malawi het volgende:
Wanneer ik dat ding krijg, is een tweede.![]()
Licht eraan. Hoe goed kun je nu typen?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:59 schreef Malawi het volgende:
Zou ik ook beter kunnen typen met dat ding?
Erh.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:00 schreef Malawi het volgende:
jogy? Heeft mijn schootbovenkant binnenweb?
Niet dus. Ik typ waar als ik wanneer bedoel. Ik klik op quote als ik edit bedoel.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Licht eraan. Hoe goed kun je nu typen?
Je kan er beter mee typen, downloaden, dansen, praten, huilen, bier drinken en het kookt voor je.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:59 schreef Malawi het volgende:
Zou ik ook beter kunnen typen met dat ding?
Dan is jouw typgave dus voor verbetering vatbaar. De kans bestaat dus, dat je beter gaat typen.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:02 schreef Malawi het volgende:
Niet dus. Ik typ waar als ik wanneer bedoel. Ik klik op quote als ik edit bedoel.![]()
Werkt het ook goed tegen keelpijn?quote:Op maandag 26 juli 2004 10:03 schreef jogy het volgende:
Je kan er beter mee typen, downloaden, dansen, praten, huilen, bier drinken en het kookt voor je.
Keelpijn, sommige SOA's, liesbreuken, dwangneuroses en de meest voorkomende vormen van lepra.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Werkt het ook goed tegen keelpijn?
Ook tegen dwangneuroses? Waar kan ik het kopen?quote:Op maandag 26 juli 2004 10:11 schreef jogy het volgende:
Keelpijn, sommige SOA's, liesbreuken, dwangneuroses en de meest voorkomende vormen van lepra.
Dat is correct!quote:Op maandag 26 juli 2004 10:39 schreef cerror het volgende:
Malawi klinkt als een goedkoop afrikaanse voorbind dildo
Sterker nog: Het is een goedkope afrikaanse voorbinddildo.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:44 schreef Malawi het volgende:
Dat is correct!![]()
Ja!quote:Op maandag 26 juli 2004 10:38 schreef Malawi het volgende:
Is het internet? Ja? Ja?
Wat heb ik nu gewonnen?
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:49 schreef Malawi het volgende:
En laten we het niet hebben over de donkere dagen.
Damn, jogy. Ik word bekant helegaar blij.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:55 schreef jogy het volgende:
Ja!
Een wasmachine, maar dat doet dat ding ook al.
Nee. Dit is topicrecycling.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:03 schreef Dance-Commander het volgende:
Malawi, is dit nou @@@?
Kewlquote:Op maandag 26 juli 2004 10:58 schreef Malawi het volgende:
[..]
Damn, jogy. Ik word bekant helegaar blij.![]()
Zal ik in het vervolg altijd naar jou luisteren? En wil jij dan wel mijn raadsheer worden?
Mijn SBK kan dan ook jouw afwas & was doen.
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:08 schreef jogy het volgende:
Kewl.
M'n ouders zjin op vakantie, dus als je dat ding binnen hebt moet je em even langs brengen dan laat ik het even los in de huiskamer, op de was en de afwas!
*nostalgisch wordt*
Bier is okay olay olayquote:Op maandag 26 juli 2004 11:12 schreef Malawi het volgende:
[..]. Gaan wij dan biertjes drinken terwijl hij/zij/het z'n/haar werk doet?
Reply gegeven, mênquote:Op maandag 26 juli 2004 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Jogy! feedback-topic!
Dus? En?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:24 schreef Dance-Commander het volgende:
hmm, ik vond @@@ toch leuker, bij vlagen..
Mail op de post gedaan, mênquote:Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Reply gegeven, mên.
Ach, wat voor de een vlagen zijn, zijn voor de ander niet-vlagen.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:24 schreef Dance-Commander het volgende:
hmm, ik vond @@@ toch leuker, bij vlagen..
hoi, vaagheid troef!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef Malawi het volgende:
[..]
Ach, wat voor de een vlagen zijn, zijn voor de ander niet-vlagen.![]()
wat ik me niet kan voorstellen, is dat er mensen zijn die daar echt belang bij hebben!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:29 schreef Malawi het volgende:
Waarom krijg ik eik nooit mail van jou, OUI_SAM?
Geregeld!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:29 schreef Malawi het volgende:
Waarom krijg ik eik nooit mail van jou, OUI_SAM?
Ik wil gewoon aaaaandachtquote:Op maandag 26 juli 2004 11:30 schreef Dance-Commander het volgende:
wat ik me niet kan voorstellen, is dat er mensen zijn die daar echt belang bij hebben!
je zit er echt mee, hè?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:30 schreef Dance-Commander het volgende:
wat ik me niet kan voorstellen, is dat er mensen zijn die daar echt belang bij hebben!
owja, middle-aged-female...quote:Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef Malawi het volgende:
[..]
Ik wil gewoon aaaaandacht![]()
Dan heb ik toch liever gewoon vlagen van verstandsverbijstering, die zijn leukquote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef Malawi het volgende:
[..]
Ach, wat voor de een vlagen zijn, zijn voor de ander niet-vlagen.![]()
neuh, ik verveel me eerder en probeer wat reacties uit te lokken!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
je zit er echt mee, hè?
Jij snapt 't!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef Dance-Commander het volgende:
owja, middle-aged-female...
figures
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Malawi het volgende:
[..]
Jij snapt 't!
I don't care how I get it, just as long as I get it.
Je bedoelt natuurlijk: vlagen van verstandsverheldering. En dat die dus net weer wat minder zijn.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef jogy het volgende:
Dan heb ik toch liever gewoon vlagen van verstandsverbijstering, die zijn leuk.
Je noemde mequote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef Malawi het volgende:
ik heb post
Dag BABE.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef Malawi het volgende:
Ik wil gewoon aaaaandacht![]()
Wat ben jij aan het insinueren dame?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:38 schreef Malawi het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: vlagen van verstandsverheldering. En dat die dus net weer wat minder zijn.
Gelukkig komen die slechts bij vlagen voor.
Helegaar niets, sweetie.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef jogy het volgende:
Wat ben jij aan het insinueren dame?
Je hebt gelijk, tijd om m'n bed uit te komenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Lunch!
God wat ben ik toch een ambtenaar.
Met de vlaag in huis vallenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:52 schreef Malawi het volgende:
Wie de vlaag past, trekke hem aan
Hoge bomen vangen veel vlagen.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:59 schreef jogy het volgende:
Met de vlaag in huis vallen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:42 schreef Malawi het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JOGY! HIJ IS ER! HIJ IS ER, JOGY! WAT ZEG JE DAARVAN!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij weigert de plees te schrobben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:45 schreef jogy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SNEL, LAAT EM DE AFWAS DOEN, STOFZUIGEN, JE ADMINISTRATIE DOEN, JE BELASTINGEN REGELEN EN DE BADKAMER SCHOONMAKEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het staat zo vrolijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:19 schreef FlyingFox het volgende:
Aargh, zo veel smilie's, dat kan m'n videokaart niet aan!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:24 schreef Malawi het volgende:
[..]
Maar het staat zo vrolijk
Open je er een topic over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:36 schreef Malawi het volgende:
Morgen wordt ie ontmaagd.![]()
Als ie nog kan binnenwebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Open je er een topic over?![]()
Ja, anders hoef ik het natuurlijk ook niet te weten. Maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:49 schreef Malawi het volgende:
Als ie nog kan binnenwebben.![]()
Verrek! Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, anders hoef ik het natuurlijk ook niet te weten. Maar dat is logisch.![]()
Logica als een verre prinses. Mooi zoals je dat brengt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:58 schreef Malawi het volgende:
Verrek! Je hebt gelijk!![]()
Logica: zo mooi, zo onbereikbaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |