abonnement Unibet Coolblue
pi_193753814
Op de radio is het schouderklopjes geven aan Genee.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193753815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:08 schreef YourCaptor het volgende:
Op de Radio een totaal andere Genee. Wat een gast.
:')
t is wat hij zei: hij had er niet als presentator moeten gaan zitten
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_193753828
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:10 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Vraag het Arie.
Waarom maak je Arie zo belangrijk? Iemand (Arie) zegt dat ie de mening van Johan niet leuk vindt.
Stel dat Bep uit Assen vindt daar buurvrouw Annie geen kritiek moet hebben op Truus.
Is dat dan ook gelijk in de landelijke media?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193753837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

je bent er nog niet echt achter
Nee, vertel!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193753838
Vlak voor de uitzending heeft het dus flink geknald. En ook nog telefonisch tussen Genee en Derksen na de uitzending was het emotioneel.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:13:48 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193753841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Heb je een link?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193753850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom maak je Arie zo belangrijk? Iemand (Arie) zegt dat ie de mening van Johan niet leuk vindt.
Stel dat Bep uit Assen vindt daar buurvrouw Annie geen kritiek moet hebben op Truus.
Is dat dan ook gelijk in de landelijke media?
Arie maakt vooral zichzelf belangrijk en die begon erover na 3 dagen.
pi_193753851
Zwak betoog van Judas
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 16:14:37 #259
186611 Haags
pi_193753854
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja leuk :)
Zonder wrijving geen glans
pi_193753856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:08 schreef YourCaptor het volgende:
Op de Radio een totaal andere Genee. Wat een gast.
:')
Welke zender?
pi_193753863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hoeft er toch niet naar te kijken als je het zo waardeloos vind?
Dit is één van de weinige programma's waar men nog spontaan is. En spontaan reageert. En dat proberen sommige lui nu kapot te maken. Kleinzielig.
Kapotmaken?
Omdat je als bedrijf stopt met adverteren?
Omdat je als voetballer niet aanschuift?

Doe dan las Rob Jensen. Gewoon je discussie uploaden op YouTube. We hebben nog steeds vrijheid van meningsuiting. Alleen gaan er een aantal geldschieters weg.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193753868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Men doet net alsof VI zo'n beetje ons parlement is.
Het is gewoon een kakelclub. Een lange tijd vonden veel mensen, oa voetballers en bedrijven dit vermakelijk, dus keek men er naar, deed men er aan mee en gaf men sponsorgeld tijdens de reclameblokken.
Al met al hadden ze dus meer publiciteit als RTV Oost.
Nu vinden sommige mensen het minder vermakelijk, doen sommigen er niet meer aan mee, en zien bedrijven de noodzaak niet om er reclameblokken voor te betalen en komt de publiciteit iets meer in de richting van RTV Oost.
Waarom is dat dan een probleem voor VI en niet voor RTV Oost?
Waar heb je het in godsnaam over? :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:15:52 #263
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193753873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ja hoor.
Wat is het probleem? Waar klopt mijn logische analyse niet.
Is het geen kakelclub?
Is het wél een parlement?
Wat maakt, dat de meningen van deze kakelclub zo maatschappelijk belangrijk zijn?
Waarom is dat dan een probleem voor VI en niet voor RTV Oost?
Wat denk je zelf?
pi_193753883
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:14 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Arie maakt vooral zichzelf belangrijk en die begon erover na 3 dagen.
Hoe kun je je zelf belangrijk maken dan? Het is toch een keuze om te reageren op de mening van Arie.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:16:30 #265
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193753885
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:14 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Welke zender?
Veronica.
pi_193753894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waarom is dat dan een probleem voor VI en niet voor RTV Oost?
Wat denk je zelf?
Ik weet het niet. Vertel!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193753910
Vooral dat indekken van Genee stoort mij. Jarenlang het format uitleggen met zelfspot en dan juist nu Johan afvallen door de kant van de gekwetsten naar voren te halen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193753920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waar heb je het in godsnaam over? :')
Over waarom iedereen een groepje kletsende heren zo belangrijk vindt. En iedereen er wat van wil vinden.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193753938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Hoe kun je je zelf belangrijk maken dan? Het is toch een keuze om te reageren op de mening van Arie.
In elk kakelprogramma je mening verkondigen is de weg die meeste van zulke types volgen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 16:21:11 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_193753975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Kapotmaken?
Omdat je als bedrijf stopt met adverteren?
Omdat je als voetballer niet aanschuift?

Doe dan las Rob Jensen. Gewoon je discussie uploaden op YouTube. We hebben nog steeds vrijheid van meningsuiting. Alleen gaan er een aantal geldschieters weg.
Vooral dat eerste, maar het tweede is eigenlijk nog laffer.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:21:42 #271
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193753984
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Vertel!
RTV Oost is een regionale zender waar geen hond naar kijkt. Naar VI kijken doorgaans 600.000 mensen en gister 1.7 miljoen mensen. Vandaar dat het iets meer impact heeft.
pi_193754001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Over waarom iedereen een groepje kletsende heren zo belangrijk vindt. En iedereen er wat van wil vinden.
Het is belangrijk omdat het de enige programma op tv is waar vrijuit gesproken kan worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 16:23:31 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_193754020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:17 schreef Poefbank het volgende:
Vooral dat indekken van Genee stoort mij. Jarenlang het format uitleggen met zelfspot en dan juist nu Johan afvallen door de kant van de gekwetsten naar voren te halen.
Ja, dat laffe. Gadverdamme. En de zogenaamde gekwetsten. Als het niet zo zielig was zou je er om moeten lachen :D .
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 16:24:50 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_193754052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Over waarom iedereen een groepje kletsende heren zo belangrijk vindt. En iedereen er wat van wil vinden.
Heel veel mensen vinden het gewoon een tof programma en zien dat niet graag gesloopt worden door een paar om niks jankende figuren.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 16:29:14 #275
186611 Haags
pi_193754111
Gaat de laatste aflevering van VI aanstaande maandag nog wel gewoon door?
Zonder wrijving geen glans
  Admin dinsdag 23 juni 2020 @ 16:29:49 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193754124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat de laatste aflevering van VI aanstaande maandag nog wel gewoon door?
Ja tuuk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:31:51 #277
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193754157
Genee eerlijk: "Snap dat mensen mij een Judas vinden"
16:23 – Wilfred Genee heeft voor het eerst gereageerd op de uitzending van Veronica Inside van maandagavond. De presentator van het programma kreeg op social media héél veel kritiek voor de rol die hij vertolkte: velen vonden zijn toon tegenover onder andere Johan Derksen te vijandig. Achteraf denkt hij dat het goed was geweest als er een andere presentator had gezeten. "Ik snap dat mensen mij een Judas vinden", zei hij.

Genee eerlijk: "Snap dat mensen mij een Judas vinden"

In het gelijknamige radioprogramma vertelde Genee over de tv-uitzending, waar hij - voor het eerst in zijn leven - behoorlijk gespannen voor was. Vooraf was er namelijk nog een heftige discussie over de setting en de uitzending. "Ik nam de spanning mee de uitzending in", erkende Genee, die misschien beter aan tafel had kunnen zitten met een neutrale presentator. "Nu werd het gezien als verraad en ben mijn gevoel te veel gaan inbrengen. Daardoor ging ik soms te ver in mijn fanatisme en dat maakte het ingewikkeld. Een andere presentator was wellicht logischer geweest." Dat was een suggestie die Jeroen Pauw deed bij Genee na de uitzending.

Want hoewel Genee een harde toon aanging in het programma, voelde hij zelf ook verantwoordelijkheid voor wat er is gebeurd. "Het leek alsof ik Johan wilde roosteren, maar het is net zo goed mijn schuld. Ik ben onderdeel van het team en draag de consequenties ook en neem de volledige verantwoordelijkheid daarvoor", aldus Genee. Anders dan Derksen kwam de presentator er de laatste week echter achter dat het programma misschien toch te kwetsend was en nam dat gevoel te veel mee in de uitzending.

Lees ook: Talpa: Veronica Inside ook volgend seizoen met Derksen aan tafel

"Daardoor kwam ik in een soort tweespalt met de rol van interviewer. Ik ben als mens ook onderdeel van het programma. Dat kwam er niet goed uit", erkende Genee, die naar eigen zeggen altijd hard interviewt en in dit geval dus ook. "Maar daarin ging ik soms iets te ver en liet ik mijn gevoel soms iets te veel doorschemeren." Genee had na de uitzending nog telefonisch contact met Derksen, wat een emotioneel gesprek werd, omdat de analist zich aangevallen voelde in de setting. Ondanks alles is Genee wel blij dat het onderwerp op de kaart is gezet. "Ik ben ook trots. Er hebben 1,7 miljoen mensen vijf kwartier naar een discussie over racisme gekeken. We zijn een team en ik stop in elk geval niet."
pi_193754171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heel veel mensen vinden het gewoon een tof programma en zien dat niet graag gesloopt worden door een paar om niks jankende figuren.
"gesloopt"? Omdat iemand (Arie) er een mening over heeft. Net zoals Johan een mening heeft, mag Arie die ook hebben. En het is de mening van de bedrijven om al dan niet te (blijven) adverteren. Maar nogmaals: Je mening kunnen geven hangt toch niet samen met het feit dat er kapitalen tijdens de reclameblokken worden verdiend?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2020 @ 16:34:01 #279
35723 crew  GGMM
pi_193754182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

"gesloopt"? Omdat iemand (Arie) er een mening over heeft. Net zoals Johan een mening heeft, mag Arie die ook hebben. En het is de mening van de bedrijven om al dan niet te (blijven) adverteren. Maar nogmaals: Je mening kunnen geven hangt toch niet samen met het feit dat er kapitalen tijdens de reclameblokken worden verdiend?
Nee die mensen werken aan dat programma als liefdadigheid.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:34:12 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193754189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Genee eerlijk: "Snap dat mensen mij een Judas vinden"
16:23 – Wilfred Genee heeft voor het eerst gereageerd op de uitzending van Veronica Inside van maandagavond. De presentator van het programma kreeg op social media héél veel kritiek voor de rol die hij vertolkte: velen vonden zijn toon tegenover onder andere Johan Derksen te vijandig. Achteraf denkt hij dat het goed was geweest als er een andere presentator had gezeten. "Ik snap dat mensen mij een Judas vinden", zei hij.

Genee eerlijk: "Snap dat mensen mij een Judas vinden"

In het gelijknamige radioprogramma vertelde Genee over de tv-uitzending, waar hij - voor het eerst in zijn leven - behoorlijk gespannen voor was. Vooraf was er namelijk nog een heftige discussie over de setting en de uitzending. "Ik nam de spanning mee de uitzending in", erkende Genee, die misschien beter aan tafel had kunnen zitten met een neutrale presentator. "Nu werd het gezien als verraad en ben mijn gevoel te veel gaan inbrengen. Daardoor ging ik soms te ver in mijn fanatisme en dat maakte het ingewikkeld. Een andere presentator was wellicht logischer geweest." Dat was een suggestie die Jeroen Pauw deed bij Genee na de uitzending.

Want hoewel Genee een harde toon aanging in het programma, voelde hij zelf ook verantwoordelijkheid voor wat er is gebeurd. "Het leek alsof ik Johan wilde roosteren, maar het is net zo goed mijn schuld. Ik ben onderdeel van het team en draag de consequenties ook en neem de volledige verantwoordelijkheid daarvoor", aldus Genee. Anders dan Derksen kwam de presentator er de laatste week echter achter dat het programma misschien toch te kwetsend was en nam dat gevoel te veel mee in de uitzending.

Lees ook: Talpa: Veronica Inside ook volgend seizoen met Derksen aan tafel

"Daardoor kwam ik in een soort tweespalt met de rol van interviewer. Ik ben als mens ook onderdeel van het programma. Dat kwam er niet goed uit", erkende Genee, die naar eigen zeggen altijd hard interviewt en in dit geval dus ook. "Maar daarin ging ik soms iets te ver en liet ik mijn gevoel soms iets te veel doorschemeren." Genee had na de uitzending nog telefonisch contact met Derksen, wat een emotioneel gesprek werd, omdat de analist zich aangevallen voelde in de setting. Ondanks alles is Genee wel blij dat het onderwerp op de kaart is gezet. "Ik ben ook trots. Er hebben 1,7 miljoen mensen vijf kwartier naar een discussie over racisme gekeken. We zijn een team en ik stop in elk geval niet."

netjes, ook weer klaar, maandag kabouter Wesley roosteren
pi_193754207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

netjes, ook weer klaar, maandag kabouter Wesley roosteren
Voor de echte trol had Genee moeten roepen; IK BEN KLAAR IK BEN KLAAR!!!! _O_
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 16:35:50 #282
186611 Haags
pi_193754208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

netjes, ook weer klaar, maandag kabouter Wesley roosteren
Ik denk dat dit nog wel een keer terug gaat komen en dat Gijp en Johan er nog niet helemaal klaar mee zijn.
Zonder wrijving geen glans
pi_193754216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee die mensen werken aan dat programma als liefdadigheid.
Het gaat erom dat de vrijheid van meningsuiting niet in gevaar komt wanneer bedrijven het podium niet langer wensen te sponsoren. Ik geef mijn mening hier ook zonder dat ik er voor betaald krijg.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:37:54 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193754225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik denk dat dit nog wel een keer terug gaat komen en dat Gijp en Johan er nog niet helemaal klaar mee zijn.
lijkt me niet, zand erover en door anders gaan ze nog lijken op de mensen die zoveel kritiek op het programma hebben
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:39:00 #285
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193754237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

"gesloopt"? Omdat iemand (Arie) er een mening over heeft. Net zoals Johan een mening heeft, mag Arie die ook hebben. En het is de mening van de bedrijven om al dan niet te (blijven) adverteren. Maar nogmaals: Je mening kunnen geven hangt toch niet samen met het feit dat er kapitalen tijdens de reclameblokken worden verdiend?
Arie zet het programma en zijn kijkers weg als racisten en homofoob. Als je dan gaat oproepen om als bedrijf je hiermee te willen identificeren, en zodoende de boel probeert te boycotten, dan ga je inspelen op de woede van een aantal minderheden die de hele discussie kapen die zichzelf als absolute slachtoffer te profileren. Dat maakt Arie gevaarlijk voor de samenleving.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193754266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Genee eerlijk: "Snap dat mensen mij een Judas vinden"
16:23 – Wilfred Genee heeft voor het eerst gereageerd op de uitzending van Veronica Inside van maandagavond. De presentator van het programma kreeg op social media héél veel kritiek voor de rol die hij vertolkte: velen vonden zijn toon tegenover onder andere Johan Derksen te vijandig. Achteraf denkt hij dat het goed was geweest als er een andere presentator had gezeten. "Ik snap dat mensen mij een Judas vinden", zei hij.

Genee eerlijk: "Snap dat mensen mij een Judas vinden"

In het gelijknamige radioprogramma vertelde Genee over de tv-uitzending, waar hij - voor het eerst in zijn leven - behoorlijk gespannen voor was. Vooraf was er namelijk nog een heftige discussie over de setting en de uitzending. "Ik nam de spanning mee de uitzending in", erkende Genee, die misschien beter aan tafel had kunnen zitten met een neutrale presentator. "Nu werd het gezien als verraad en ben mijn gevoel te veel gaan inbrengen. Daardoor ging ik soms te ver in mijn fanatisme en dat maakte het ingewikkeld. Een andere presentator was wellicht logischer geweest." Dat was een suggestie die Jeroen Pauw deed bij Genee na de uitzending.

Want hoewel Genee een harde toon aanging in het programma, voelde hij zelf ook verantwoordelijkheid voor wat er is gebeurd. "Het leek alsof ik Johan wilde roosteren, maar het is net zo goed mijn schuld. Ik ben onderdeel van het team en draag de consequenties ook en neem de volledige verantwoordelijkheid daarvoor", aldus Genee. Anders dan Derksen kwam de presentator er de laatste week echter achter dat het programma misschien toch te kwetsend was en nam dat gevoel te veel mee in de uitzending.

Lees ook: Talpa: Veronica Inside ook volgend seizoen met Derksen aan tafel

"Daardoor kwam ik in een soort tweespalt met de rol van interviewer. Ik ben als mens ook onderdeel van het programma. Dat kwam er niet goed uit", erkende Genee, die naar eigen zeggen altijd hard interviewt en in dit geval dus ook. "Maar daarin ging ik soms iets te ver en liet ik mijn gevoel soms iets te veel doorschemeren." Genee had na de uitzending nog telefonisch contact met Derksen, wat een emotioneel gesprek werd, omdat de analist zich aangevallen voelde in de setting. Ondanks alles is Genee wel blij dat het onderwerp op de kaart is gezet. "Ik ben ook trots. Er hebben 1,7 miljoen mensen vijf kwartier naar een discussie over racisme gekeken. We zijn een team en ik stop in elk geval niet."

Klasse van Genee. Veel mensen hebben hebben enorm veel moeite met fouten toegeven.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:43:14 #288
131800 Tarado
capô de fusca
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 16:44:09 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_193754309
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klasse van Genee. Veel mensen hebben hebben enorm veel moeite met fouten toegeven.
Mwah. Wat moest hij anders? Hij weet natuurlijk dondersgoed dat hij niet goed bezig was. Maar hij wil zijn baan niet kwijt dus gooit hij er een paar excuses in.
Hij heeft gewoon pure mazzel dat Johan niet opstapt.
pi_193754311
Weer even aan het terugkijken. Kieft pakt wel een mooie verbindende rol.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 juni 2020 @ 16:44:49 #291
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193754318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah. Wat moest hij anders? Hij weet natuurlijk dondersgoed dat hij niet goed bezig was. Maar hij wil zijn baan niet kwijt dus gooit hij er een paar excuses in.
Hij heeft gewoon pure mazzel dat Johan niet opstapt.
Ze kunnen prima zonder Johan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193754327
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze kunnen prima zonder Johan
LAUGHING OUT LOUD
pi_193754333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah. Wat moest hij anders? Hij weet natuurlijk dondersgoed dat hij niet goed bezig was. Maar hij wil zijn baan niet kwijt dus gooit hij er een paar excuses in.
Hij heeft gewoon pure mazzel dat Johan niet opstapt.
Tja, ik geloof gewoon wat hij zegt. Maar wellicht zit er een of andere strategie achter, zou kunnen.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:46:12 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193754338
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

LAUGHING OUT LOUD
eens maar Genee is ook belangrijker dan menigeen hier denkt
pi_193754344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

eens maar Genee is ook belangrijker dan menigeen hier denkt
Genee is vervangbaar.
pi_193754356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Genee is vervangbaar.
Barbara Barend maar even bellen.
pi_193754359
Ze moeten maandag een auto regelen waarin Sneijder kan staan en dat die zo komt aanrijden :D

Zou perfecte PR-stunt zijn.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193754367
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Barbara Barend maar even bellen.
Tijl Beckand
pi_193754370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:47 schreef RipCity het volgende:
Ze moeten maandag een auto regelen waarin Sneijder kan staan en dat die zo komt aanrijden :D

Zou perfecte PR-stunt zijn.
Elektrisch kinderautotje genot.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 16:48:52 #300
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193754378
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Barbara Barend maar even bellen.
De lesbische dochter van Frits.
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')