Freiburg im Breisgau?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Lol, m'n trein moet op een klein station stoppen vanwege een aanrijding op het spoor in Freiburg, maar de trein is te lang voor het station dus de deuren van de 1e klas kunnen niet geopend worden daar
Heerlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft in zijn vrij behoorlijk boel serieuze presentatie alle poppetjes in de illustraties een mondkapje gegeven
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Uit de maandelijkse tevredenheidsenquęte op mijn werk:
"Ik zou zou graag zien dat het bedrijf meer geld geeft voor een goede thuiswerkplek. Ik werk nu vanaf de sportschool en dat is niet ideaal."
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Freiburg im Breisgau?
Krijg vakantiekriebels van dat soort plaatsnamen
Ja, ik heb een jaloers.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb vanavond al weekend, maar wil jullie niet jaloers maken
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb vanavond al weekend, maar wil jullie niet jaloers maken
Watquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Uit de maandelijkse tevredenheidsenquęte op mijn werk:
"Ik zou zou graag zien dat het bedrijf meer geld geeft voor een goede thuiswerkplek. Ik werk nu vanaf de sportschool en dat is niet ideaal."
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:20 schreef Molo het volgende:
Tevens, een máándelijkse tevredenheidsenquete?![]()
![]()
![]()
![]()
Die zou ik direct terug passen als klacht, in die enquętequote:
Ik vul 'm nooit in, maar lees wel de reacties om even te kunnen lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zou ik direct terug passen als klacht, in die enquęte
En dan maandelijks gewoon copy paste tot ze stoppen
Seizoensinvloeden eruit filteren op die manier ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopen ze dat het er om de een of andere reden ineens beter op wordt na een maand?
Ze zijn dit gaan doen omdat we in een fusieproces zitten, met veel extra werkdruk. Vinger aan de pols houden. Beetje raar dat je dit als management nodig hebt om te weten hoe je werknemers zich voelen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopen ze dat het er om de een of andere reden ineens beter op wordt na een maand?
Zijn die openbaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vul 'm nooit in, maar lees wel de reacties om even te kunnen lachen
Openbaar maar (voor ons) anoniem. En ja, de inkijkjes soms in de geest van mensenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn die openbaar?
Vriend van me is projectmanager bij medewerkerstevredenheidsonderzoek bedrijf
Serieus, die inhoudelijke informatie die hij soms terug krijgt van medewerkers is echt om te huilen
Geeft weer zo duidelijk aan dat de gemiddelde mens te dom is om te schijten
Je bent mainstream gewordenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoerenkledingwinkels. Mijn maat is steeds op.
draag je graag hoerenkleding?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoerenkledingwinkels. Mijn maat is steeds op.
Ik vind mijn kleding niet hoerig.quote:
Geef je 100 euro uit zie je nog uit als een overgekookte frietpan waar ze frambozen in geflikkerd hebben.quote:
Is dit om de KLM centen bij elkaar te krijgen?quote:
Je bent zelf al hoerig genoeg toch?quote:
100?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je 100 euro uit zie je nog uit als een overgekookte frietpan waar ze frambozen in geflikkerd hebben.
Was het maar 100 euro.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je 100 euro uit zie je nog uit als een overgekookte frietpan waar ze frambozen in geflikkerd hebben.
Ssst.quote:
Fu.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu kun je op voor je burgerlijk-vignet
Het viel me ook vooral op doordat ik op prijs ging selecteren. Een korte broek van ¤80 hoef ik al niet, maar als de mogelijke maximumprijs zķ hoog is, maakt dat me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
duur broekje wel, niet echt een hoerenmodelletje
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiii ijsberen, dikke middelvinger en groetjes van de homo sapiens![]()
https://www.nu.nl/klimaat(...)noordpoolcirkel.html
Sta je als ijsbeer straks tussen de flamingo’squote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiii ijsberen, dikke middelvinger en groetjes van de homo sapiens![]()
https://www.nu.nl/klimaat(...)noordpoolcirkel.html
misschien vinden ze die wel super lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je als ijsbeer straks tussen de flamingo’s
Ja, smaakt waarschijnlijk naar kroepoek.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vinden ze die wel super lekker
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
om minder op te vallen gaan ze misschien ok wel op 1 poot staan
denk wel dat die zon hele roedel moet opeten om genoeg te krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, smaakt waarschijnlijk naar kroepoek.
Zo'n bucket met flamingokluifjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk wel dat die zon hele roedel moet opeten om genoeg te krijgen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n bucket met flamingokluifjes.
zal wel naar kip smakenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
zou je op de markt in wuhan ook flamingo kunnen krijgen?
Zouden ze dan ook roze worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
zou je op de markt in wuhan ook flamingo kunnen krijgen?
oh garnaalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze eten garnalen, dus ik vermoed een lichte kroepoeksmaak
Misschien geven de flamingo's ook nog kleurstoffen af.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze krabben gaan eten misschien wel ja
nou als die ijsbeer zich een beetje aanpast kan die best overleven zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien geven de flamingo's ook nog kleurstoffen af.
Precies. Tijd om die beesten een make-over te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Al denk ik dat een ijsbeer best garnaal lust. Kost alleen nogal wat garnalen dan.
Maar die speklaag hebben ze dan ook niet meer nodig natuurlijk.
Fabuleus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Tijd om die beesten een make-over te geven.
Wij hebben een mot. Irritant ding.quote:
Ik zie nu cocktail drinkende dansende ijsberen met een knalroze kanten jurkje voor me.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn gekleurde drones, heb je bikini aan?
Ik verheug me op een strandvakantie op Nova Zemblaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu cocktail drinkende dansende ijsberen met een knalroze kanten jurkje voor me.
Kotsende roze verbrande Britse "dames" in het Noordpoolgebied.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verheug me op een strandvakantie op Nova Zembla
M'n zusje komt op bezoek, we gaan de bergen inquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Seizoensinvloeden eruit filteren op die manier ofzo![]()
Of bij vrouwen gaan checken wanneer ze PMS hebben of menstrueren om zo op aan te passen![]()
Ga je nog wat leuks doen je vrije dagen trouwens?
oh wow dat heb je in 1 keer goedquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
?
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0869189001.html
Zocht op blauwe broek H&M en toen heb ik gewoon de geilste uitgekozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*pakt vliegenmepper*
maar indrukwekkend dit
hij zit wel comfi en hij heeft zakken. Heb alleen nog geen gepaste patta;s voor er onderquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zocht op blauwe broek H&M en toen heb ik gewoon de geilste uitgekozen.
Ik ga weer op zoekquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit wel comfi en hij heeft zakken. Heb alleen nog geen gepaste patta;s voor er onder
Tof Kwiwiquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zusje komt op bezoek, we gaan de bergen in
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga weer op zoek![]()
Eerst opzoeken wat patta's zijn.
vetquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hč?
https://www.amazon.nl/Shi(...)a-561621704049&psc=1
waar komt die fiets helemaal vandaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om m’n nieuwe fiets op te halenLeek een beter idee voordat ik in de trein zat.
Heb je geen fietswinkel in je eigen dorp?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om m’n nieuwe fiets op te halenLeek een beter idee voordat ik in de trein zat.
Technisch gezien is dit nog vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vet![]()
ze hadden paar jaar terug een kickstarter project met sneakers met een lcd scherm er op en kon je via app je eigen shit op afspelen. Fucking vet. Maar bleek achteraf een scam
Ik kon degene die ik wilde nergens meer vinden behalve Frankfurt..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar komt die fiets helemaal vandaan?
Jezusquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon degene die ik wilde nergens meer vinden behalve Frankfurt..
Niet met Gazelle fietsen voor lange vrouwenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je geen fietswinkel in je eigen dorp?
Moet wel een speciale fiets zijn danquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon degene die ik wilde nergens meer vinden behalve Frankfurt..
Aah ja, da’s een dingetje buiten Nederlandquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met Gazelle fietsen voor lange vrouwen
Hoe lang ben je dan als normale fietsen niet voldoen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Damesfietsen hebben ze hier alleen in de kleinere maten.. Ben 180 en heb ook nog eens lange benen. De gemiddelde Zwitserse vrouw is 170 ofzo lijkt het.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan als normale fietsen niet voldoen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Damesfietsen hebben ze hier alleen in de kleinere maten.. Ben 180 en heb ook nog eens lange benen. De gemiddelde Zwitserse vrouw is 170 ofzo lijkt het.
Dat is niet abnormaal lang voor een Nederlandse vrouw nee, allemaal kleine bergtrolletjes daar dus?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Damesfietsen hebben ze hier alleen in de kleinere maten.. Ben 180 en heb ook nog eens lange benen. De gemiddelde Zwitserse vrouw is 170 ofzo lijkt het.
Omdat ik een lichte stadsfiets zocht en deze is perfect. Had ‘m eerst in Zwitserland besteld maar na 2 maanden konden ze ‘m nog niet leveren.. Dus nu zo maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang ben je?
en waarom gazelle? omdat hollands?
Allemaal kleine Heidi’squote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is niet abnormaal lang voor een Nederlandse vrouw nee, allemaal kleine bergtrolletjes daar dus?
Beetje als de Ierse vrouwen maar dan zonder de eeuwige ontwapenende glimlach en het vertederende accent?quote:
Oh ja, crap, dan wil je wel het grotere frame ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoop ik.quote:
Deze twee:quote:
vermoed dat @UitStraling kortere korte broeken had verw8quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze twee:
https://www.large.nl/p/army-vintage-shorts/343943.html
https://www.large.nl/p/a-door-into-summer/454949.html
Dat anti-social bij de laatste gaat eraf.
Leukquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze twee:
https://www.large.nl/p/army-vintage-shorts/343943.html
https://www.large.nl/p/a-door-into-summer/454949.html
Dat anti-social bij de laatste gaat eraf.
Niks mis met mijn fantasiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoed dat @:uitstraling kortere korte broeken had verw8
Ik verwachtte een ANWB linkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoed dat @:uitstraling kortere korte broeken had verw8
Je kent me nog niet zo goed zie ik.quote:
Ook een bak koffie?quote:
die gaat het worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Awwyiss
https://webwinkel.anwb.nl(...)ames.html?color=5066
waar is Haags eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
was lunchgenot al geopend? Heb toch maar gegeten
Ja, dat wordt m'n dagelijkse broek.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat wordt m'n dagelijkse broek.
Het valt me sowieso wel mee, de kleding op die site. Zouden ze toch eens met hun tijd mee aan het gaan zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
vind die anwb broek niet eens zo lelijk
oh geen idee. kijk er nooitquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt me sowieso wel mee, de kleding op die site. Zouden ze toch eens met hun tijd mee aan het gaan zijn?
Ik nu toevallig.quote:
Ben er weleens binnengewandeld voor een softshell. Snel weer naar buiten gerendquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt me sowieso wel mee, de kleding op die site. Zouden ze toch eens met hun tijd mee aan het gaan zijn?
Ik kwam niet verder dan de broeken. Maar dan stiekem vooral bekeken vanuit een lange wandelingen-oogpunt, dan is m'n filter anders ofzo, want sportkleding.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben er weleens binnengewandeld voor een softshell. Snel weer naar buiten gerend
denk het welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
zouden er vandaag covid doden gemeld worden?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
duur zeker?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben er weleens binnengewandeld voor een softshell. Snel weer naar buiten gerend
Vooral "praktisch".quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duur zeker?
ik vind ze er wel leuk uitzien op beeldscherm maar niet in het echt
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster is sinds gisteren in berlijn. Ligt het internet er uit![]()
nah die baalt he
Ja, dat gaat dus niet zonder internet.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet zonder internet.
Gaan we een pot makenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
tuurlijk. Dinsdagpiekquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Nee, die periode is geweest.quote:
Wie heb je omgekocht?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster is sinds gisteren in berlijn. Ligt het internet er uit![]()
nah die baalt he
Niet bioscoopbroek-praktisch.quote:
wilde je weer 15 miljoen km gaan lopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Het was net een stuk warmer buiten met lopen dan ik dacht, werd er zelfs misselijk van
Vanuit Nederland even haar internet fixen. Uhuhquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah schiet ik mezelf in mijn schoenen aangezien ze denkt dat ik het wel kan maken
nah die gaan straks ook demonstreren voor meer waarderingquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ME gaat even laten zien hoe je een glaasje water tapt. Met een waterkanon
verder dan modem resetten kom ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanuit Nederland even haar internet fixen. Uhuh
Kijk nou uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Het was net een stuk warmer buiten met lopen dan ik dacht, werd er zelfs misselijk van
Was maar net 8 hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wilde je weer 15 miljoen km gaan lopen?
Gewoon zeggen dat je huis een tunnel inrijdt en ophangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verder dan modem resetten kom ik ook niet
Ja heb ook maar niet de omweg genomen die ik eerst wilde lopen.quote:
Dit is geen weer voor een blanke. Maar die uitdrukking mag vast ook niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ook maar niet de omweg genomen die ik eerst wilde lopen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs ik als bitterbal zit in de schaduw![]()
[ afbeelding ]
Zou de opwarming van de Aarde een zwart complot zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is geen weer voor een blanke. Maar die uitdrukking mag vast ook niet meer
Het is niet heel praktisch om met een heel zonnescherm rond te gaan lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RIP?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met die mafkees met die alien foetus in dat pak melk afgelopen zijn?
Zomers heur.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja normaal trek ik het wel redelijk, maar nu was het echt mehquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is geen weer voor een blanke. Maar die uitdrukking mag vast ook niet meer
Complot van de Bilderbalgroep.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de opwarming van de Aarde een zwart complot zijn?
maar softshell praktischquote:
Al dat groen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe laat ga je eten?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
Alvast lekker aardappelsalade gemaakt voor vanavond en gehaktballetjes gebakken. En nu moet ik mijn best doen niet al die balletjes te eten, de ene die uit elkaar was gevallen mocht van mezelf maar smaakte naar meer
Vandaag trek ik het ook nog wel. Morgen tot en met vrijdag waag ik me pas buiten als de zon een beetje weg is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja normaal trek ik het wel redelijk, maar nu was het echt meh
Vorig jaar was er een keer zo'n week dat 's avonds de warmte bleef hangen, toen was het om 22.00 uur nog 30+ buiten, dat was echt kutquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag trek ik het ook nog wel. Morgen tot en met vrijdag waag ik me pas buiten als de zon een beetje weg is.
ja snachts is idd kutquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een keer zo'n week dat 's avonds de warmte bleef hangen, toen was het om 22.00 uur nog 30+ buiten, dat was echt kut
De warmte trek ik nog wel. Maar niet in combinatie met zon.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een keer zo'n week dat 's avonds de warmte bleef hangen, toen was het om 22.00 uur nog 30+ buiten, dat was echt kut
Het is langer dan 10 minuten van tevoren. Dus: Geen idee. Onthou dat nouquote:
Ja overdag is het allemaal wel prima, maar als het in de slaapkamer 's nachts nog 30+ is is echt pure aidsquote:
Hrrrrquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja overdag is het allemaal wel prima, maar als het in de slaapkamer 's nachts nog 30+ is is echt pure aids
Lolquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is langer dan 10 minuten van tevoren. Dus: Geen idee. Onthou dat nou
Bitterballen maken een krassend geluid tegen de deur met hun paneerlaagje. Dan weet je dat vast.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee nog, rond een uur of 8-9 meestal.
Dat vind ik niet erg inclusief, Koen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:58 schreef Koen66 het volgende:
ik had een stukje witte chocola
Mag dat nog?
oke.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee nog, rond een uur of 8-9 meestal.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen maken een krassend geluid tegen de deur met hun paneerlaagje. Dan weet je dat vast.
Positieve gevolgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En doe de laatste tijd meestal koken voordat ik ga werken, dat is zo relaxt. Geen idee echt waarom ik voor de crisis nooit wat deed voor werktijd
Oh, het kwartje valt wat traag vandaag.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen maken een krassend geluid tegen de deur met hun paneerlaagje. Dan weet je dat vast.
als je dat om 8 hoort vanaaf dan ben ik dan enthousiast voor de gehaktballenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, het kwartje valt wat traag vandaag.
Jij welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:58 schreef Koen66 het volgende:
Mag dat nog?
Een kilo gehaktbal.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je dat om 8 hoort vanaaf dan ben ik dan enthousiast voor de gehaktballen
Ja maar jij eet gezinsverpakkingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je dat om 8 hoort vanaaf dan ben ik dan enthousiast voor de gehaktballen
Praktisch. Ik heb ook al bedacht dat ik weleens 's middags dingen in de oven kan zetten voor 's avonds. Maar ik zit vrij dicht bij de oven te werken, dus met dat warme weer doe ik dat maar even niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En doe de laatste tijd meestal koken voordat ik ga werken, dat is zo relaxt. Geen idee echt waarom ik voor de crisis nooit wat deed voor werktijd
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar jij eet gezinsverpakkingen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik mag nog 1 balletje en dan gaan ze de koelkast in.
Redelijk.quote:
Ligt er aan hoe groot de balletjes zijn, als je er 20 hebt gemaakt valt het mee, als het er 2 zijn dan moet je vanavond wat anders verzinnenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik mag nog 1 balletje en dan gaan ze de koelkast in.
Had 200 gram gehakt ongeveer (slager) en had er 10 gemaakt. Maar zitten ook nog kruiden en ei enzo door. Nu nog 8quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot de balletjes zijn, als je er 20 hebt gemaakt valt het mee, als het er 2 zijn dan moet je vanavond wat anders verzinnen
Bescheiden balletjes dus, dan mag eentje nog wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had 200 gram gehakt ongeveer (slager) en had er 10 gemaakt. Maar zitten ook nog kruiden en ei enzo door. Nu nog 8
Beetje formaatje pingpongbal denk ik. En nee, ze staan in de koelkast.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bescheiden balletjes dus, dan mag eentje nog wel.
Nee, want dat is eigenlijk geen chocolaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:58 schreef Koen66 het volgende:
Mag dat nog?
Gewoon tussen je handen rollen, dat is toch niet zo heel ingewikkeldquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik noem het wel heel braaf gehaktballetjes maar bij mij in de praktijk worden het altijd meer gehaktdobbelstenen. Geen idee hoe mensen ze zo mooi rond krijgen.
Rollen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik noem het wel heel braaf gehaktballetjes maar bij mij in de praktijk worden het altijd meer gehaktdobbelstenen. Geen idee hoe mensen ze zo mooi rond krijgen.
hmm dan kan ik beter nu komen want voor 8 uur zijn ze dus al opquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had 200 gram gehakt ongeveer (slager) en had er 10 gemaakt. Maar zitten ook nog kruiden en ei enzo door. Nu nog 8
Ja nee, dat lukt me nog wel, maar in de pan worden ze altijd een beetje soort van hoekig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon tussen je handen rollen, dat is toch niet zo heel ingewikkeld
Doe je er ook wel paneermeel bij zodra je er ei bij hebt gegooid?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee, dat lukt me nog wel, maar in de pan worden ze altijd een beetje soort van hoekig.
Je hebt nog 15 minuten want dan ga ik naar mijn werk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan kan ik beter nu komen want voor 8 uur zijn ze dus al op
Dat zat door de kruiden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je er ook wel paneermeel bij zodra je er ei bij hebt gegooid?
En dan mag ik dus bij de koelkast blijven als jij er niet bent?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt nog 15 minuten want dan ga ik naar mijn werk.
Lol nee. Want dan tref ik vanavond de hond in de pot.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan mag ik dus bij de koelkast blijven als jij er niet bent?
Toch altijd wel handig om dat zelf nog een te vullen, zeker als je in verhouding veel ei hebt ten opzichte van het gehakt. Makkelijkste om te kijken of je genoeg hebt is als het gehakt niet meer aan de kom blijft plakken waar je het in mixt.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Want dan tref ik vanavond de hond in de pot.
Oh dat is wel een goede tip.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch altijd wel handig om dat zelf nog een te vullen, zeker als je in verhouding veel ei hebt ten opzichte van het gehakt. Makkelijkste om te kijken of je genoeg hebt is als het gehakt niet meer aan de kom blijft plakken waar je het in mixt.
Oh ook nog tomatenpuree? Dan is het zeker te nat op 2 ons gehaktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Maar waarschijnlijk maak ik ze dan te nat zeker, beetje ei erdoor, tomaten puree en scheutje ketjap.
Lol ja maar geen heel blikje he? 2 theelepels ofzo. En ei was nu ook denk 1/3e.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ook nog tomatenpuree? Dan is het zeker te nat op 2 ons gehakt
Mja ik heb daar ook niet echt vast hoeveelheden voor, ik doe het altijd uit de losse polsquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja maar geen heel blikje he? 2 theelepels ofzo. En ei was nu ook denk 1/3e.
Daar ging ik van uit dat dat er in ging, sambal en ketjap doe ik standaard bij gehaktballetjesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja ik vergat de theelepel sambal nog te vermelden.
Ja naja dat dus, maar zal volgende keer wat extra paneermeel erbij doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb daar ook niet echt vast hoeveelheden voor, ik doe het altijd uit de losse pols
Het soort gehakt dat je gebruikt kan ook schelen, van half-om-half krijg je veel mooiere (en sappigere) balletjes dan van rundergehakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat dus, maar zal volgende keer wat extra paneermeel erbij doen.
Oh ik neem altijd rund. Maar ze zijn wel sappig hoor, geen droge ballen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het soort gehakt dat je gebruikt kan ook schelen, van half-om-half krijg je veel mooiere (en sappigere) balletjes dan van rundergehakt.
Met deze warmte heb ik ook geen droge ballen huehuequote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik neem altijd rund. Maar ze zijn wel sappig hoor, geen droge ballen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ok kinderen natspuiten met de tuinslang.
Zoals een vrouwelijke collega zojuist zei "het is zo warm dat ik gewoon een nat flupke heb"quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met deze warmte heb ik ook geen droge ballen huehue
[..]
Veel plezier
Dat was een mockup koffiestalletje van golfkarton om je nummer te hosselenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
Moest mijn naam en nummer geven voor een koffie verkeerd...k zit buiten. Alleen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
Moest mijn naam en nummer geven voor een koffie verkeerd...k zit buiten. Alleen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een mockup koffiestalletje van golfkarton om je nummer te hosselen
Hebben ze je naam wel goed geschreven?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
'Klein kroketje'quote:
Life struclesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
Jasmienquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vast niet.
Mag k je naam?
Yasmin.
Schrijft op jasmijn
"Noem me maar truus"quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vast niet.
Mag k je naam?
Yasmin.
Schrijft op jasmijn
Mijn naam gaat ook vaak fout. Ook als ik zeg Erik met een k, zie ik toch Eric terug komenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vast niet.
Mag k je naam?
Yasmin.
Schrijft op jasmijn
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn naam gaat ook vaak fout. Ook als ik zeg Erik met een k, zie ik toch Eric terug komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |