Freiburg im Breisgau?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Lol, m'n trein moet op een klein station stoppen vanwege een aanrijding op het spoor in Freiburg, maar de trein is te lang voor het station dus de deuren van de 1e klas kunnen niet geopend worden daar
Heerlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft in zijn vrij behoorlijk boel serieuze presentatie alle poppetjes in de illustraties een mondkapje gegeven
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Uit de maandelijkse tevredenheidsenquęte op mijn werk:
"Ik zou zou graag zien dat het bedrijf meer geld geeft voor een goede thuiswerkplek. Ik werk nu vanaf de sportschool en dat is niet ideaal."
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Freiburg im Breisgau?
Krijg vakantiekriebels van dat soort plaatsnamen
Ja, ik heb een jaloers.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb vanavond al weekend, maar wil jullie niet jaloers maken
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb vanavond al weekend, maar wil jullie niet jaloers maken
Watquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Uit de maandelijkse tevredenheidsenquęte op mijn werk:
"Ik zou zou graag zien dat het bedrijf meer geld geeft voor een goede thuiswerkplek. Ik werk nu vanaf de sportschool en dat is niet ideaal."
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:20 schreef Molo het volgende:
Tevens, een máándelijkse tevredenheidsenquete?![]()
![]()
![]()
![]()
Die zou ik direct terug passen als klacht, in die enquętequote:
Ik vul 'm nooit in, maar lees wel de reacties om even te kunnen lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zou ik direct terug passen als klacht, in die enquęte
En dan maandelijks gewoon copy paste tot ze stoppen
Seizoensinvloeden eruit filteren op die manier ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopen ze dat het er om de een of andere reden ineens beter op wordt na een maand?
Ze zijn dit gaan doen omdat we in een fusieproces zitten, met veel extra werkdruk. Vinger aan de pols houden. Beetje raar dat je dit als management nodig hebt om te weten hoe je werknemers zich voelen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopen ze dat het er om de een of andere reden ineens beter op wordt na een maand?
Zijn die openbaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vul 'm nooit in, maar lees wel de reacties om even te kunnen lachen
Openbaar maar (voor ons) anoniem. En ja, de inkijkjes soms in de geest van mensenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn die openbaar?
Vriend van me is projectmanager bij medewerkerstevredenheidsonderzoek bedrijf
Serieus, die inhoudelijke informatie die hij soms terug krijgt van medewerkers is echt om te huilen
Geeft weer zo duidelijk aan dat de gemiddelde mens te dom is om te schijten
Je bent mainstream gewordenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoerenkledingwinkels. Mijn maat is steeds op.
draag je graag hoerenkleding?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoerenkledingwinkels. Mijn maat is steeds op.
Ik vind mijn kleding niet hoerig.quote:
Geef je 100 euro uit zie je nog uit als een overgekookte frietpan waar ze frambozen in geflikkerd hebben.quote:
Is dit om de KLM centen bij elkaar te krijgen?quote:
Je bent zelf al hoerig genoeg toch?quote:
100?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je 100 euro uit zie je nog uit als een overgekookte frietpan waar ze frambozen in geflikkerd hebben.
Was het maar 100 euro.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je 100 euro uit zie je nog uit als een overgekookte frietpan waar ze frambozen in geflikkerd hebben.
Ssst.quote:
Fu.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu kun je op voor je burgerlijk-vignet
Het viel me ook vooral op doordat ik op prijs ging selecteren. Een korte broek van ¤80 hoef ik al niet, maar als de mogelijke maximumprijs zķ hoog is, maakt dat me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
duur broekje wel, niet echt een hoerenmodelletje
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiii ijsberen, dikke middelvinger en groetjes van de homo sapiens![]()
https://www.nu.nl/klimaat(...)noordpoolcirkel.html
Sta je als ijsbeer straks tussen de flamingo’squote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiii ijsberen, dikke middelvinger en groetjes van de homo sapiens![]()
https://www.nu.nl/klimaat(...)noordpoolcirkel.html
misschien vinden ze die wel super lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je als ijsbeer straks tussen de flamingo’s
Ja, smaakt waarschijnlijk naar kroepoek.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vinden ze die wel super lekker
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
om minder op te vallen gaan ze misschien ok wel op 1 poot staan
denk wel dat die zon hele roedel moet opeten om genoeg te krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, smaakt waarschijnlijk naar kroepoek.
Zo'n bucket met flamingokluifjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk wel dat die zon hele roedel moet opeten om genoeg te krijgen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n bucket met flamingokluifjes.
zal wel naar kip smakenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
zou je op de markt in wuhan ook flamingo kunnen krijgen?
Zouden ze dan ook roze worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
zou je op de markt in wuhan ook flamingo kunnen krijgen?
oh garnaalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze eten garnalen, dus ik vermoed een lichte kroepoeksmaak
Misschien geven de flamingo's ook nog kleurstoffen af.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze krabben gaan eten misschien wel ja
nou als die ijsbeer zich een beetje aanpast kan die best overleven zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien geven de flamingo's ook nog kleurstoffen af.
Precies. Tijd om die beesten een make-over te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Al denk ik dat een ijsbeer best garnaal lust. Kost alleen nogal wat garnalen dan.
Maar die speklaag hebben ze dan ook niet meer nodig natuurlijk.
Fabuleus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Tijd om die beesten een make-over te geven.
Wij hebben een mot. Irritant ding.quote:
Ik zie nu cocktail drinkende dansende ijsberen met een knalroze kanten jurkje voor me.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn gekleurde drones, heb je bikini aan?
Ik verheug me op een strandvakantie op Nova Zemblaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu cocktail drinkende dansende ijsberen met een knalroze kanten jurkje voor me.
Kotsende roze verbrande Britse "dames" in het Noordpoolgebied.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verheug me op een strandvakantie op Nova Zembla
M'n zusje komt op bezoek, we gaan de bergen inquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Seizoensinvloeden eruit filteren op die manier ofzo![]()
Of bij vrouwen gaan checken wanneer ze PMS hebben of menstrueren om zo op aan te passen![]()
Ga je nog wat leuks doen je vrije dagen trouwens?
oh wow dat heb je in 1 keer goedquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
?
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0869189001.html
Zocht op blauwe broek H&M en toen heb ik gewoon de geilste uitgekozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*pakt vliegenmepper*
maar indrukwekkend dit
hij zit wel comfi en hij heeft zakken. Heb alleen nog geen gepaste patta;s voor er onderquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zocht op blauwe broek H&M en toen heb ik gewoon de geilste uitgekozen.
Ik ga weer op zoekquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit wel comfi en hij heeft zakken. Heb alleen nog geen gepaste patta;s voor er onder
Tof Kwiwiquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zusje komt op bezoek, we gaan de bergen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |