@BasOne van harte beterschap gewenst. Neem de tijd om te herstellen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef ricciardo020 het volgende:
Basone is al sinds 12 juni afwezig op Fok i.v.m het Corona virus, daarom kwam ik het op idee om een fruitmand voor hem op te sturen diegene die dit initiatief steunen kunnen hier een eenmalige donatie doen !!
Klootflikkerquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:50 schreef ricciardo020 het volgende:
[..]
Vreemd hij is de uitvinder van het Corona virus!!
matige kick broerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:14 schreef ricciardo020 het volgende:
[..]
Nou ja zeg ga je mond spoelen dit soort woordeb kan echt niet anno 2020!!
okquote:Op zaterdag 27 juni 2020 00:24 schreef RickoKun het volgende:
hij reageert hier enerzijds niet omdat jullie echt veeeeeet stom zijn.
Anderzijds naja omdat jullie echt sjappie gen Z gasten zijn.
Ik heb tenminste kaste 1 van klb meegemaakt dus ik ben hoger dan jullie.
Hier hecht ik veel waarde aan.
#wijsteunenbasjequote:Op zondag 28 juni 2020 05:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:befkepijpers @:el_burro @:academicus @:aquila360 @:floris_stempel @:psychopaatje doe eens een flinke zwerm fruitvliegen doneren!
Oh en deze natuurlijk voor onze Bassie!
[ afbeelding ]
Haha nice 😄 maar als BasOne stopt met race baiten wil ik hem wel beterschap wensen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 05:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:befkepijpers @:el_burro @:academicus @:aquila360 @:floris_stempel @:psychopaatje doe eens een flinke zwerm fruitvliegen doneren!
[ afbeelding ]
Hij valt onder de terraspiek... ik denk dat hij er niet meer isquote:Op zondag 28 juni 2020 11:46 schreef BefkePijpers het volgende:
[..]
Haha nice 😄 maar als BasOne stopt met race baiten wil ik hem wel beterschap wensen hoor.
Het zit je wel dwars, he?quote:Op zondag 28 juni 2020 05:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 28 juni 2020 05:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dan ben je waarschijnlijk een beter mens dan ik.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens doe ik wel mee met die fruitmand als Bas echt ziek is. Ondanks dat het een enorme lul is, zieke mensen steun ik.
Viesmadquote:Op zondag 28 juni 2020 05:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo aan welk bedrag dacht u?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens doe ik wel mee met die fruitmand als Bas echt ziek is. Ondanks dat het een enorme lul is, zieke mensen steun ik.
Hij krijgt al genoeg van mijn betaalde belastinggeldquote:Op zondag 28 juni 2020 05:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij zich na Corona nu volledig hebben gestort op BLM..?quote:Op zondag 28 juni 2020 05:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[ afbeelding ]
Fok is dé plek waar men elkaar respecteert en nieuwe vrienden maakt!quote:Op zondag 28 juni 2020 16:52 schreef mr.klojo het volgende:
Basswie?
Dit is toch fok waar we allemaal de lucht in kletsen en voor de rest schijt hebben aan persoonlijkheden?
Ja, dat dacht ik ook.
Ik heb vaak migraine, mag ik 10k van je dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Je kan een fruitmand krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:23 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik heb vaak migraine, mag ik 10k van je dan?
- 4 mangoquote:
Ja het RIVM weigert hem te betalen dus sluit het niet uit....quote:Op zondag 28 juni 2020 21:20 schreef Academicus het volgende:
[..]
Zou hij zich na Corona nu volledig hebben gestort op BLM..?
quote:Op zondag 28 juni 2020 21:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
- 4 mango
- 2 ananassen
- 6 kiwi
- 2 meloenen
- 10 lychees
- envelopje met 10K
OP JE NEUS!!!!!quote:
Ben jij verliefd op die jonge ofzo? Men vraagt zich gewoon af waar hij is aangezien hij dagelijks post op Fok, en ineens verdwenen is, maar ja als je viesmad bent uit het hoor jongenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |