Ik zal Danny vragen of Buda nog beschikbaar is.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Budapestenaal klinkt ook wel wat vreemd
ik heb het nu geplaatst waar de tekst is geselecteerdquote:Op maandag 22 juni 2020 14:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Maak eens een printscreen van de opdracht.
Hm beetje lastig te zeggen zo. Maar er staat toch om de zoveel regels code een comment code met iets van saturation decreases by x % ? Dat moet je dan toch telkens invullen?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het nu geplaatst waar de tekst is geselecteerd
[ afbeelding ]
Maar je krijgt geen feedback of het klopt
Ja dat heb ik nu gedaan. Waren idd zoveel cells leeg en heb dus code daar gepaste.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Hm beetje lastig te zeggen zo. Maar er staat toch om de zoveel regels code een comment code met iets van saturation decreases by x % ? Dat moet je dan toch telkens invullen?
alme chineze fokkels die hiel nu niet meel willen komenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben tegen lacisme, black live mattels and fuck you Tlump, you fat white pliveleged miljonail with youl olange dead hail.
ja maal glappen maken ovel chinezen is ook lacismequote:Op maandag 22 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben tegen lacisme, black live mattels and fuck you Tlump, you fat white pliveleged miljonail with youl olange dead hail.
Lukken doe je vanavond maal weel he viezeld.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lukken doe je vanavond maal weel he viezeld.
Da's niet altijd handig.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet die opdrachten zelf afvinken dus je weet niet of je het fout hebt gedaan
Nee als je door de les gaat kan je alleen verder als je het goed hebt en aan et einde van de les heb je dus zon opdracht waar je het zelf moet afvinkenquote:
Dat wel ja, hangt er wat in de lucht ofzoquote:
Zou de overheid slaapmiddel sproeien om iedereen een beetje kalm te houden?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, hangt er wat in de lucht ofzo
Chemtrails?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de overheid slaapmiddel sproeien om iedereen een beetje kalm te houden?
Dat goedje werkt dan best aardigquote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Ik ben ook al de volgende hele dag aan het instorten en ik moet nog door tot 6quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn Den Haag vergeten, ooooh wachtquote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me niet erg woke anders.quote:
Mijn hippe muntthee helpt ook nietquote:Op maandag 22 juni 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me niet erg woke anders.
* IJsdraakje pakt nog een bak koffie
Nee, gewoon geen zin meelquote:Op maandag 22 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi, bwen je al klaal met welken?
ik ook, maar de chinees is op maandag dichtquote:
Het is een complot!quote:Op maandag 22 juni 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar de chinees is op maandag dicht
Hier ookquote:Op maandag 22 juni 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar de chinees is op maandag dicht
Beter doen ze dat in dat neukdorp van een Den Haag jaquote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nog gaan Chinezen met een vriendin en een vriend. Maar ik heb blijkbaar iets verkeerd gezegd want ik hoor al een week niksquote:Op maandag 22 juni 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wil ik babi pangang en gebakken banaan.
er is wel een andere open, maar die is niet lekkerquote:
Er is altijd een andere Chinees die niet lekker isquote:Op maandag 22 juni 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is wel een andere open, maar die is niet lekker
die hoort zeker ook bij het complotquote:Op maandag 22 juni 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is altijd een andere Chinees die niet lekker is
Hier een dorp verderop ook wel, maar die is een beetje eng, de vrouwen bij de balie spreken het ene moment met een vriendelijke stem accentloos Nederlands en het volgende zijn ze als een viswijf in het Chinees naar de keuken aan het schreeuwenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is wel een andere open, maar die is niet lekker
Heerlijk juist dat.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een dorp verderop ook wel, maar die is een beetje eng, de vrouwen bij de balie spreken het ene moment met een vriendelijke stem accentloos Nederlands en het volgende zijn ze als een viswijf in het Chinees naar de keuken aan het schreeuwen
Klinkt als prima geīntegreerdquote:Op maandag 22 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een dorp verderop ook wel, maar die is een beetje eng, de vrouwen bij de balie spreken het ene moment met een vriendelijke stem accentloos Nederlands en het volgende zijn ze als een viswijf in het Chinees naar de keuken aan het schreeuwen
ja, maar zo hoort het ook. een chinees moet gewoon ouderwets een luikje hebben waar spontaan een stapel plastic bakjes uit tevoorschijn komt met een hoop onverstaanbaar gebrabbel.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn 'eigen' Chinees staat tenminste gewoon een vrouw die er al iets van 30+ jaar staat en die je nog steeds amper kunt verstaan, zoals het hoortquote:
Maar volgens mij hebben ze daar zelfs een open keukenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar zo hoort het ook. een chinees moet gewoon ouderwets een luikje hebben waar spontaan een stapel plastic bakjes uit tevoorschijn komt met een hoop onverstaanbaar gebrabbel.
de chinees hier heeft wel een bloedmooie dochterquote:Op maandag 22 juni 2020 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn 'eigen' Chinees staat tenminste gewoon een vrouw die er al iets van 30+ jaar staat en die je nog steeds amper kunt verstaan, zoals het hoort
hoe durven ze?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben ze daar zelfs een open keuken
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben ze daar zelfs een open keuken
*Schiet laket de lucht in met aluminiumsnippels om de legen op gang te blengen.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik jullie al wel eens velteld hoe lekkel walm de zon is?
Ja onbegrijpelijkquote:
Waalom zo gemeen?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*Schiet laket de lucht in met aluminiumsnippels om de legen op gang te blengen.
Als het eind van de week 30+ is met een hoge luchtvochtigheid wil ik je ook niet horen miepen dat het misschien toch wel een beetje warm is.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik jullie al wel eens velteld hoe lekkel walm de zon is?
straks ga je nog vertellen dat er geen echt kattenvlees gebruikt wordtquote:Op maandag 22 juni 2020 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijkMaar de Chinees heeft tegenwoordig volgens mij ook gewoon een westerse kok, die doet het luikje gewoon op zijn gemakje open en schuift dan de bakjes er doorheen en dan zie je zo'n arm die echt niet van een Chinees is
Hoe gaat het met je ovelkapping?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het eind van de week 30+ is met een hoge luchtvochtigheid wil ik je ook niet horen miepen dat het misschien toch wel een beetje warm is.
Je bent al de hele dag hiel?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet welken en mijn enolme blein welkt betel als het koud is.
Nee dat zeg ik altijd om @bitterbal een beetje blij te houden omdat ze dat zo interessant vindt.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks ga je nog vertellen dat er geen echt kattenvlees gebruikt wordt
lospledosaquote:Op maandag 22 juni 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou in Foqueville het hoogste IQ hebben?
Loept u maal.
Geen idee, kan het niet aan hem vragen want hij staat er nog niet.quote:
kitten kelliequote:Op maandag 22 juni 2020 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik altijd om @:bitterbal een beetje blij te houden omdat ze dat zo interessant vindt.
Zou je daal niet eens mee moeten beginnen?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, kan het niet aan hem vragen want hij staat er nog niet.
alles om maar een beetje aan thailand te kunnen denken.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik altijd om @:bitterbal een beetje blij te houden omdat ze dat zo interessant vindt.
die heeft sowieso het meeste geldquote:
Ja nu even niet hoor, andere dingen te doen.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je daal niet eens mee moeten beginnen?
uhuhquote:Op maandag 22 juni 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu even niet hoor, andere dingen te doen.
Hij vindt ons allemaal maal kleine bleinenquote:Op maandag 22 juni 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schat ik eelder als bouwvakkel in maal dan op kantool.
Ja echt hoorquote:
Ben mijn cv aan het opkalefateren.quote:
Ah das kut ja.quote:
Een zwart blad opsturen.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das kut ja.
K kreeg van uwv de tip dat als je de kleuren van het bedrijf gebruikt in je cv er vaker tussenuit gepikt wordt.
bij jou wel, bij mij helpt dat juist nietquote:
Ik gebruik liever mijn eigen kleurtjes.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das kut ja.
K kreeg van uwv de tip dat als je de kleuren van het bedrijf gebruikt in je cv er vaker tussenuit gepikt wordt.
Dat vind ik er altijd zo kut en onproffesioneel uitzien, voor mijn foto kijken ze maar gewoon op linkedin ofzo.quote:
Oh grappig, wel een goed idee.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das kut ja.
waarom zou dat bij jou niet helpen?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij jou wel, bij mij helpt dat juist niet
ja ze zei da het echt veel verschil maakt.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik liever mijn eigen kleurtjes.
[..]
Dat vind ik er altijd zo kut en onproffesioneel uitzien, voor mijn foto kijken ze maar gewoon op linkedin ofzo.
in duitsland is dat heel normaal. Ik ben er geen fan van.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik er altijd zo kut en onproffesioneel uitzien, voor mijn foto kijken ze maar gewoon op linkedin ofzo.
k heb het ook niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in duitsland is dat heel normaal. Ik ben er geen fan van.
Hier ook normaal.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook reserve duitslandquote:
Heb ook niet echt een goede recente foto, de laatste portretfoto's die ik heb was toen ik net het ziekenhuis uit was en ik er nog helemaal bleekjes en alles uitzagquote:Op maandag 22 juni 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
positieve discriminatiequote:Op maandag 22 juni 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik selecteer in eerste instantie op afkomst en geslacht, scoor ik punten mee, al jaren.
Je hebt toch die van je fb?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook niet echt een goede recente foto, de laatste portretfoto's die ik heb was toen ik net het ziekenhuis uit was en ik er nog helemaal bleekjes en alles uitzag
Alleen maar Somalische mannen zeker?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik selecteer in eerste instantie op afkomst en geslacht, scoor ik punten mee, al jaren.
Wij selecteren soms ook op geslacht om te voorkomen dat we teveel vrouwen of mannen in het team hebben.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Neem mij geef geldquote:Op maandag 22 juni 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
een zo kort mogelijke sollicitatiebrief.
Onprofessioneel.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De wat normalere variant daarvan staat op mijn linkedin (is dezelfde als op WA), maar die is geloof ik ook al iets van 4 jaar oud.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Onprofessioneel.*pakt popcorn*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben perfect Ik begin maandagquote:
Ja das toch niet zo relevant :pquote:Op maandag 22 juni 2020 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
De wat normalere variant daarvan staat op mijn linkedin (is dezelfde als op WA), maar die is geloof ik ook al iets van 4 jaar oud.
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Onprofessioneel.Goed punt, kutwoord altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*grijpt in bitterbal's bak met popcorn*
Ja precies, wij zijn een internationaal bedrijf met een overschot aan bleke nerds die staand plassen, probeer dat al jaren een beetje recht te trekken.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij selecteren soms ook op geslacht om te voorkomen dat we teveel vrouwen of mannen in het team hebben.
Moet wel een beetje representatief zijn tochquote:
je wilt liever donkere nerds die zitten op het toilet?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, wij zijn een internationaal bedrijf met een overschot aan bleke nerds die staand plassen, probeer dat al jaren een beetje recht te trekken.
Wel veel verschillende nationaliteiten, dat dan wel weer.
Ja das he toch. Of ben je in die 4 jaar onwijs veranderd?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel een beetje representatief zijn toch
Jij zoekt gewoon exotische dametjes viespeuk.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, wij zijn een internationaal bedrijf met een overschot aan bleke nerds die staand plassen, probeer dat al jaren een beetje recht te trekken.
Hmm kan daar dus solliciteren :pquote:Op maandag 22 juni 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon exotische dametjes viespeuk.
Jazekerquote:Op maandag 22 juni 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wilt liever donkere nerds die zitten op het toilet?
Min zwager, spierwit en 2mtr en 100+ kg plast zittend.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
iedereen maakt foutenquote:Op maandag 22 juni 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Min zwager, spierwit en 2mtr en 100+ kg plast zittend.
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon exotische dametjes viespeuk.
Het is hier geen bordeel of zo hč?quote:
Is de afgelopen jaren wel het nodige gebeurd natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das he toch. Of ben je in die 4 jaar onwijs veranderd?
De geile gerbil?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Het is hier geen bordeel of zo hč?
Zou die zo weinig mogelijk ontmoeten.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Min zwager, spierwit en 2mtr en 100+ kg plast zittend.
Noem jij nu bitterbal een dame van lichte zedenquote:Op maandag 22 juni 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
een bordeel heeft ook horecaquote:Op maandag 22 juni 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij nu bitterbal een dame van lichte zeden
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dat hoort zoquote:Op maandag 22 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die ene in het centrum.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoort zoDie bij de Jumbo heb je het toch over?
niet gekliktquote:Op maandag 22 juni 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
moet ff een nummertje met jullie delen hoor![]()
Post gerapporteerd, dit kan echt nietquote:Op maandag 22 juni 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Dit is zo'n lekker zweverig autorijd nummer voor als je zonder haast ergens heen rijdt.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is zo'n lekker zweverig autorijd nummer voor als je zonder haast ergens heen rijdt.
Dat doe ik ook. Het moet van zijn vrouw.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die zo weinig mogelijk ontmoeten.
Kopen, nuuuuuquote:Op maandag 22 juni 2020 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik meer knutselrotzooi?
En ja, ik weet m'n antwoord en nee ik mag het niet van mezelf.
maar ik zit op het werk..quote:
Natuurlijk, computers maken geen fouten.quote:
Van Mojito's ga je juist dansen en flirtenquote:Op maandag 22 juni 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was een beter idee geweest. Dan had ik me net zo slaperig gevoel
Ja en dan word je de kroeg uitgedragen.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Mojito's ga je juist dansen en flirten
Ik weet niet of mijn kamerplant dat waardeertquote:Op maandag 22 juni 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van Mojito's ga je juist dansen en flirten
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn kamerplant dat waardeert
Ja maar dat is de enige die op maandag open isquote:
Ja maar = nee want.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is de enige die op maandag open is
Dan toch maar op dinsdag. Die andere Chinees was ooit eigendom van de ouders van een klasgenootje.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is de enige die op maandag open is
Ben benieuwd hoe lief kirren eruit ziet?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werd gisteren wel gegroet door een lief kirrende buuf. Maar die zag eruit alsof ze net 20 was
Wel rare avonden met mojito's meegemaakt jaquote:Op maandag 22 juni 2020 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en dan word je de kroeg uitgedragen.
Mijn voorbeeld was ook een projectie.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel rare avonden met mojito's meegemaakt ja
Zal het de volgende keer filmen voor je.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lief kirren eruit ziet?
Liever gewoon die hier, is een heel stuk goedkoper en ook lekkerderquote:Op maandag 22 juni 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch maar op dinsdag. Die andere Chinees was ooit eigendom van de ouders van een klasgenootje.
Frans Bauer komt naar onze Chineesquote:Op maandag 22 juni 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon die hier, is een heel stuk goedkoper en ook lekkerder
Buurmeisje: 'waarom ben je me aan het filmen?'quote:Op maandag 22 juni 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer filmen voor je.
Ik ga naar dezelfde kapper als Fransje, maar dat zegt ook niet zoveel.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frans Bauer komt naar onze Chinees
Oké, dat is geen goed argument
Dan was het vast een cougar:quote:Op maandag 22 juni 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer filmen voor je.
Bitterbal verandert dat vast naar "Killen met mojito's"quote:Op maandag 22 juni 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
volgend topic heet "kirren met mojito's"
Na één mojito?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en dan word je de kroeg uitgedragen.
Het zegt pas wat als jouw huis op dezelfde plek nieuwe banden krijgt als het huis van Fransquote:Op maandag 22 juni 2020 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga naar dezelfde kapper als Fransje, maar dat zegt ook niet zoveel.
Nee, die denkt volgens mij nog steeds dat Babi Pangang een Chinees gerecht is...quote:Op maandag 22 juni 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frans Bauer komt naar onze Chinees
Oké, dat is geen goed argument
Doet me denken aan Mandy met haar grote borsten en leuke kirrende lachje, die kon niet zo goed tegen mojito's en die was stapelverliefd op mij.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
volgend topic heet "kirren met mojito's"
Staat hij daar aan die balie te roepen 'Heb je even voor mij?'quote:Op maandag 22 juni 2020 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die denkt volgens mij nog steeds dat Babi Pangang een Chinees gerecht is...![]()
Mijn collega Mandy stopte een keer haar truitje in haar broek en bood me een prima uitzicht op haar kippenhok.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Mandy met haar grote borsten en leuke kirrende lachje, die kon niet zo goed tegen mojito's en die was stapelverliefd op mij.
Ik zou hem mijn zaak uitgooien. Gelukkig voor hem heb ik geen restaurant..quote:Op maandag 22 juni 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat hij daar aan die balie te roepen 'Heb je even voor mij?'
Hoe zie je het kippenhok dan?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn collega Mandy stopte een keer haar truitje in haar broek en bood me een prima uitzicht op haar kippenhok.
Mijn collega zat bij Fransje in de klas, werd enorm gepest door Fransje blijkbaarquote:Op maandag 22 juni 2020 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga naar dezelfde kapper als Fransje, maar dat zegt ook niet zoveel.
Nee die roept natuurlijk gewoon 'Heb je bami voor mij?'quote:Op maandag 22 juni 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat hij daar aan die balie te roepen 'Heb je even voor mij?'
ja wel kans op jaquote:Op maandag 22 juni 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal verandert dat vast naar "Killen met mojito's"
Klopt toch ook gewoon?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat hij daar aan die balie te roepen 'Heb je eten voor mij?'
Kippenhok is toch opengesperde vagijn?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn collega Mandy stopte een keer haar truitje in haar broek en bood me een prima uitzicht op haar kippenhok.
Boefjes die Mandy'squote:Op maandag 22 juni 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou goed, de oprijlaan naar het kippenhok dan
Ken je ransfeitenquote:Op maandag 22 juni 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He godver, wil ik ook eens een verhaal mooier maken, beginnen we massaal met fact checken
Keertje geneukt?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
Mijn kippenhok is weer tip top gecheckt iig de laatste grote beurt vandaag
Zo, dan weet iedereen dat ook weer
Die ene keer per half jaar moet je er even wat van maken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
Mijn kippenhok is weer tip top gecheckt iig de laatste grote beurt vandaag
Zo, dan weet iedereen dat ook weer
quote:
Ik zit me zo in te denken dat je schaamhaar of schaamlip in die schroefdraad terecht komtquote:
Ja vindt het internet ook iddquote:Op maandag 22 juni 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met kippenhok bedoel ik altijd de hele reutemeteut om je mee voort te planten.
Klinkt niet zo prettig...quote:Op maandag 22 juni 2020 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit me zo in te denken dat je schaamhaar of schaamlip in die schroefdraad terecht komt
![]()
![]()
Ik heb me beperkt tot de slinger. Teveel volk om relaxed te neuzen.quote:
Uit jouw mond klinkt "planten" dan meteen weer als turbo-woekerende schaamhaarjunglequote:Op maandag 22 juni 2020 15:59 schreef Molo het volgende:
Tuincentrum onveilig maken dan maar
Even planten scoren
'Tuincentrum onveilig maken' is dan ook gewoon het snoeiwerkquote:Op maandag 22 juni 2020 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt "planten" dan meteen weer als turbo-woekerende schaamhaarjungle
"even wat karnemelk bij de gerbera's gieten"quote:Op maandag 22 juni 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Tuincentrum onveilig maken' is dan ook gewoon het snoeiwerk
'de tuin bemesten' klinkt dan wel gelijk heel smerig.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"even wat karnemelk bij de gerbera's gieten"
"Kettingzaag of zitmaaier vandaag Koos?"quote:Op maandag 22 juni 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Tuincentrum onveilig maken' is dan ook gewoon het snoeiwerk
Afrikaantjes heten in Winterswijk voortaan ‘tagetes’, deels vanwege racismediscussiequote:Op maandag 22 juni 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
"even aan de meloenen voelen of ze al rijp zijn"
Duurde nog best langquote:Op maandag 22 juni 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Afrikaantjes heten in Winterswijk voortaan ‘tagetes’, deels vanwege racismediscussie
https://www.ad.nl/binnenl(...)ediscussie~a7515b23/
Weet je nog :p
zoiets denk ik. Of drie of vier. Tijd is zo relatief dezer dagen. Ik zit er weleens een complete week naastquote:Op maandag 22 juni 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer hadden we het er over? 2 weken terug?
Is nog geen week geleden dat we het erover haddenquote:Op maandag 22 juni 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Afrikaantjes heten in Winterswijk voortaan ‘tagetes’, deels vanwege racismediscussie
https://www.ad.nl/binnenl(...)ediscussie~a7515b23/
Weet je nog :p
quote:Op maandag 22 juni 2020 16:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja![]()
![]()
Vanmorgen moest ik bij een flat bezorgen, staat er een vrouw op haar balkon op de eerste verdieping. Meneer? In Welk jaar leven we...
Ik dus netjes antwoorden, vrouwtje blijft verward. Meneer ik heb honger heeft u iets van eten bij..
Nee helaas mevrouw, ik heb niks bij me...
Met een raar gevoel ben ik maar doorgegaan met werken..
quote:Op maandag 22 juni 2020 16:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja![]()
![]()
Vanmorgen moest ik bij een flat bezorgen, staat er een vrouw op haar balkon op de eerste verdieping. Meneer? In Welk jaar leven we...
Ik dus netjes antwoorden, vrouwtje blijft verward. Meneer ik heb honger heeft u iets van eten bij..
Hoop je maar dat ze de juiste hulp krijgtquote:Op maandag 22 juni 2020 16:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja![]()
![]()
Ik weet niet wat dit zijn maar ze worden wel zonder reden weggezet als iets minderwaardigs. Ik lees die racistensite niet meer hoorquote:
Morgen worstebroojkes meenemenquote:Op maandag 22 juni 2020 16:29 schreef Bos81 het volgende:
O ja![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2020 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit zijn maar ze worden wel zonder reden weggezet als iets minderwaardigs. Ik lees die racistensite niet meer hoor
Moet ik wel die wijk hebben, grote kans van niet. Die wijk heeft een vaste bezorgster, maar die heeft altijd vrij op maandag..quote:
Ik hoop het, hopelijk heeft ze nog (klein)kinderen in de buurt wonenquote:Op maandag 22 juni 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop je maar dat ze de juiste hulp krijgt
Doe je dat dan ook noteren of zo voor je collega? "Hee let ff op dat vrouwtje bij Gleufschuimstraat 69, die kan wat aandacht nodig hebben"?quote:Op maandag 22 juni 2020 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het, hopelijk heeft ze nog (klein)kinderen in de buurt wonen
Als ik er aan denk, spreek ik haar morgen wellicht er even op aan.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je dat dan ook noteren of zo voor je collega? "Hee let ff op dat vrouwtje bij Gleufschuimstraat 69, die kan wat aandacht nodig hebben"?
Hey, deze had je nog tegoed, Fles heeft hem het weekend gefilmd. Nog lang niet goed en kan hem ook wel wat beter dan hier maar toch. Omdat ik het beloofd had.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop je maar dat ze de juiste hulp krijgt
jaaaa eindelijkquote:Op maandag 22 juni 2020 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey, deze had je nog tegoed, Fles heeft hem het weekend gefilmd. Nog lang niet goed en kan hem ook wel wat beter dan hier maar toch. Omdat ik het beloofd had.
testen?quote:Op maandag 22 juni 2020 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
Was niet nodig op het werk en omdat ik toch wat verkoudheidsklachten heb kon ik weer naar huis.
snotterig mondkapje?quote:Op maandag 22 juni 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh voel me al minder verkouden dan gister. Dat was echt lachen, 3,5 uur met de trein.
nee stijve trut, dat wordt niksquote:Op maandag 22 juni 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie. Kaag een goede als vervanger voor Rutte?
ja naar is dat hetquote:Op maandag 22 juni 2020 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee maar voelde me echt zwaar ongemakkelijk als ik moest hoesten of niezen.
oh dat idee heb ik helemaal niet. vind dat ze best vriendelijk over komt. Maar niet die luchtigheid van rutte neequote:Op maandag 22 juni 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee stijve trut, dat wordt niks
Die heeft moeite met lachen, rutte niet
En door mondkapje en airco steeds zo'n hoestkriebel of kriebel aan mijn neus en dan zo lang mogelijk proberen in te houden.quote:
mja d66 is mijn partij niet linkse elitequote:Op maandag 22 juni 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat idee heb ik helemaal niet. vind dat ze best vriendelijk over komt. Maar niet die luchtigheid van rutte nee
Ben juist wel blij met iemand die niet alles weg gaat proberen te lachen.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat idee heb ik helemaal niet. vind dat ze best vriendelijk over komt. Maar niet die luchtigheid van rutte nee
Hoiquote:Op maandag 22 juni 2020 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja d66 is mijn partij niet linkse elite
Vind je dat rutte dat doet?quote:Op maandag 22 juni 2020 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben juist wel blij met iemand die niet alles weg gaat proberen te lachen.
Op welk vlak? Volgens mij willen ze niet korten op toeslagen en dergelijke; zaken zoals de huizenmarkt zijn bijna niet handelbaar met de huidige prijzen. Ook niet als je een beter inkomen hebtquote:Op maandag 22 juni 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
komen niet echt op voor de laagste inkomens
In sommige gevallen wel. Vond zijn handen geven op begin van de Corona-crisis daar weer een goed voorbeeld van. Maar het is ook het beeld dat neergezet wordt van Rutte natuurlijk.quote:
k denk soms dat dat moment in scene was gezet :pquote:Op maandag 22 juni 2020 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op welk vlak? Volgens mij willen ze niet korten op toeslagen en dergelijke; zaken zoals de huizenmarkt zijn bijna niet handelbaar met de huidige prijzen. Ook niet als je een beter inkomen hebt
[..]
In sommige gevallen wel. Vond zijn handen geven op begin van de Corona-crisis daar weer een goed voorbeeld van. Maar het is ook het beeld dat neergezet wordt van Rutte natuurlijk.
De afgelopen 10 jaar heb ik sowieso maar weinig plezier in het volgen van politiek; het is veel roeptoeteren om in de media te komen en weinig inhoud.
is dat niet juist positief? :pquote:Op maandag 22 juni 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
D66 is ook voor dure verduurzaming van je huis en van het gas af
Alsof D66 de verkiezingen gaat winnen...quote:Op maandag 22 juni 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie. Kaag een goede als vervanger voor Rutte?
nee gas is goedkoop en beter dan biocentrales mijns inziens, en je moet het ook nog kunnen betalenquote:
Mja de meeste mensen kunnen het niet zo betalen nee.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee gas is goedkoop en beter dan biocentrales mijns inziens, en je moet het ook nog kunnen betalen
Dan maar invoeren
Als jij ff 15k hebt liggen voor een warmtepomp omdat de overheid wil dat jij die eentje neemt, dan is dat positief ja.quote:
Ook,en ik heb natuurlijk een x aantal goedaardige tumoren op mijn huid..quote:Op maandag 22 juni 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
lijkt me voor iedereen wel interessant, goed insmeren de komende dagen!
ja ik zit in dubio, ik heb wel een eigen huis en auto, dus ik wil wel kunnen parkerenquote:Op maandag 22 juni 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja de meeste mensen kunnen het niet zo betalen nee.
doe net zon kieswijzer en komt Socialistische Partij, Partij van de Arbeid en Partij voor de Dieren uit
nee :pquote:Op maandag 22 juni 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarmaar. Moeten we naar de stembus dan?Ik weet van niks?
volgend jaar pasquote:Op maandag 22 juni 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals het er nu voorstaat in Maart 2021quote:Op maandag 22 juni 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn weer wat bedrijven die goede zaken gaan doen daarmee.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij ff 15k hebt liggen voor een warmtepomp omdat de overheid wil dat jij die eentje neemt, dan is dat positief ja.
quote:Op maandag 22 juni 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn weer wat bedrijven die goede zaken gaan doen daarmee.
Okee, ik ken alleen Vilnius, want hoofdstad en PSV heeft ooit Europees tegen Zalgiris Vilnius moeten spelen..quote:
Ik alleen klaipedaquote:Op maandag 22 juni 2020 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ken alleen Vilnius, want hoofdstad en PSV heeft ooit Europees tegen Zalgiris Vilnius moeten spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |