Ik zal Danny vragen of Buda nog beschikbaar is.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Budapestenaal klinkt ook wel wat vreemd
ik heb het nu geplaatst waar de tekst is geselecteerdquote:Op maandag 22 juni 2020 14:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Maak eens een printscreen van de opdracht.
Hm beetje lastig te zeggen zo. Maar er staat toch om de zoveel regels code een comment code met iets van saturation decreases by x % ? Dat moet je dan toch telkens invullen?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het nu geplaatst waar de tekst is geselecteerd
[ afbeelding ]
Maar je krijgt geen feedback of het klopt
Ja dat heb ik nu gedaan. Waren idd zoveel cells leeg en heb dus code daar gepaste.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Hm beetje lastig te zeggen zo. Maar er staat toch om de zoveel regels code een comment code met iets van saturation decreases by x % ? Dat moet je dan toch telkens invullen?
alme chineze fokkels die hiel nu niet meel willen komenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben tegen lacisme, black live mattels and fuck you Tlump, you fat white pliveleged miljonail with youl olange dead hail.
ja maal glappen maken ovel chinezen is ook lacismequote:Op maandag 22 juni 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben tegen lacisme, black live mattels and fuck you Tlump, you fat white pliveleged miljonail with youl olange dead hail.
Lukken doe je vanavond maal weel he viezeld.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lukken doe je vanavond maal weel he viezeld.
Da's niet altijd handig.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet die opdrachten zelf afvinken dus je weet niet of je het fout hebt gedaan
Nee als je door de les gaat kan je alleen verder als je het goed hebt en aan et einde van de les heb je dus zon opdracht waar je het zelf moet afvinkenquote:
Dat wel ja, hangt er wat in de lucht ofzoquote:
Zou de overheid slaapmiddel sproeien om iedereen een beetje kalm te houden?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, hangt er wat in de lucht ofzo
Chemtrails?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou de overheid slaapmiddel sproeien om iedereen een beetje kalm te houden?
Dat goedje werkt dan best aardigquote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Ik ben ook al de volgende hele dag aan het instorten en ik moet nog door tot 6quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn Den Haag vergeten, ooooh wachtquote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me niet erg woke anders.quote:
Mijn hippe muntthee helpt ook nietquote:Op maandag 22 juni 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me niet erg woke anders.
* IJsdraakje pakt nog een bak koffie
Nee, gewoon geen zin meelquote:Op maandag 22 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi, bwen je al klaal met welken?
ik ook, maar de chinees is op maandag dichtquote:
Het is een complot!quote:Op maandag 22 juni 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar de chinees is op maandag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |