abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193846458
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 17:00 schreef maily het volgende:
Gaat niet helemaal volgens de planning dus ... jammer.
Het was te verwachten natuurlijk. En ze zijn jong en niet bang voor mij dus dat komt wel in orde.
Maar wellicht worden het niet de meest geschikte kitten kandidaten voor een druk huishouden.

Moedertje wordt volgens mij echt veel gelukkiger van het buitenleven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker maandag 29 juni 2020 @ 17:04:58 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193846479
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het was te verwachten natuurlijk. En ze zijn jong en niet bang voor mij dus dat komt wel in orde.
Maar wellicht worden het niet de meest geschikte kitten kandidaten voor een druk huishouden.

Moedertje wordt volgens mij echt veel gelukkiger van het buitenleven.
Fijn dat jij er zo'n goede kijk op hebt. Hopelijk kan dat ook gerealiseerd worden.
pi_193877299
Hoe is het met moeder en kinderen?
pi_193886217
Het gaat goed met de gestippelde streepjes.
Klein meisje heeft een groeispurt doorgemaakt en komt nu lekker bij. De korte pootjes zijn opeens een stukje langer geworden O+ Haar broers gaat ze vast niet meer inhalen, maar dat hoeft ook niet.

Het is een rustig nestje. En dat verwachtte ik ook wel, met zo’n bange moeder. In de nacht wordt er de laatste dagen flink verbouwd. En in de woonkamer is op de bank spelen, slapen en bij mij op schoot klimmen helemaal tof. Maar als we op de grond worden neergezet duiken we als team vrij snel onder de bank om daar te spelen en slapen.

In hun eigen kamer wordt inmiddels wel geknokt
https://i.imgur.com/DYAtDOm.mp4



Mamma leek vandaag wat meer ontspannen, ze durfde zich zelfs een beetje te verleggen O+
Maar de stress overheerst. Dus regelmatig een poes die mij aanstaart terwijl oren, lijf en andere onderdelen door een kitten worden aangevallen.
Hier lag ze er iets lekkerder bij. De voetkussens laten zien dat ze al flink wat meters buiten gemaakt hebben


Alle kittens lusten nu natvoer, volgens mij eten de meesten ook brokjes, dus eigenlijk is het tijd voor sterilisatie en afscheid. En nu stel ik het toch telkens uit :@ Mamma heeft nog prima melkpakketten en de kittens liggen vaak zo heerlijk bij haar te smakken O+




Enig juiste manier om je oksel te wassen :7


En klaar voor de dag!




Tenen :9 :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193886407


Zooitje heeft trouwens nog steeds geen namen O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:15:50 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_193888470
Ahw! Mooi spul is het! O+
***
pi_193889493
Bijzonder hoe mammapoes zich niet lijkt te verroeren op de foto's en de kittens op iedere foto wat anders doen. :D

Heb je een thema of een letter waar de namen aan moeten voldoen of is alles mogelijk?

Zijn ze al op zoek naar huizen voor de kittens of duurt dat nog een tijd?

Ben je nog steeds bang dat de kittens angstiger worden door hun moeder als ze langer bij ze blijft?
pi_193890433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Bijzonder hoe mammapoes zich niet lijkt te verroeren op de foto's en de kittens op iedere foto wat anders doen. :D

Heb je een thema of een letter waar de namen aan moeten voldoen of is alles mogelijk?

Zijn ze al op zoek naar huizen voor de kittens of duurt dat nog een tijd?

Ben je nog steeds bang dat de kittens angstiger worden door hun moeder als ze langer bij ze blijft?
Moeder ligt echt doodstil. Die zie ik alleen bewegen als ze van me wegvlucht. Wat ze net niet wilde, en de kinders lagen bij haar in de mand. Ik vond het tijd voor activiteit dus heb haar met een deksel van een krat eruit moeten schuiven, omdat ik het idee heb dat ze me inmiddels helemaal openhaalt als ik aan haar kom ;( Er werd geblazen en gespuugd voor ze een andere hoek in schoot.

Namen! Geen bepaald thema, geen bepaalde letter, wel graag dezelfde voorletter voor iedereen. En mamma mag meedoen.
Voorlopig zijn vier jongensnamen en een naam voor moeder voldoende want poesje krijgt morgen bezoek en als dat gezellig blijkt gaan die uiteraard een eigen naam uitzoeken.

Dus ja, op zoek naar huizen. Nu nog in mijn netwerk en anders gaan ze over een week of drie de website op. Dan vinden ze snel genoeg een plekje.

En ja, nog steeds zorgen dat de kittens minder vrij worden als ze moeders voorbeeld blijven volgen. Ik ben gewend dat ik bestormd word als ik binnen kom. Hier ligt alles me klaarwakker en beleefd in de mand op te wachten. Ze zijn me niet nieuwsgierig genoeg en moeten nu juist indrukken opdoen.

En nu zit de vijfling bij mij op de bank. Er zijn strenge blikken. En als ze zich naar een uiteinde wagen worden ze getrakteerd op een blaas van mijn eigen poes, die daar zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193890622
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Moeder ligt echt doodstil. Die zie ik alleen bewegen als ze van me wegvlucht. Wat ze net niet wilde, en de kinders lagen bij haar in de mand. Ik vond het tijd voor activiteit dus heb haar met een deksel van een krat eruit moeten schuiven, omdat ik het idee heb dat ze me inmiddels helemaal openhaalt als ik aan haar kom ;( Er werd geblazen en gespuugd voor ze een andere hoek in schoot.

Namen! Geen bepaald thema, geen bepaalde letter, wel graag dezelfde voorletter voor iedereen. En mamma mag meedoen.
Voorlopig zijn vier jongensnamen en een naam voor moeder voldoende want poesje krijgt morgen bezoek en als dat gezellig blijkt gaan die uiteraard een eigen naam uitzoeken.

Dus ja, op zoek naar huizen. Nu nog in mijn netwerk en anders gaan ze over een week of drie de website op. Dan vinden ze snel genoeg een plekje.

En ja, nog steeds zorgen dat de kittens minder vrij worden als ze moeders voorbeeld blijven volgen. Ik ben gewend dat ik bestormd word als ik binnen kom. Hier ligt alles me klaarwakker en beleefd in de mand op te wachten. Ze zijn me niet nieuwsgierig genoeg en moeten nu juist indrukken opdoen.

En nu zit de vijfling bij mij op de bank. Er zijn strenge blikken. En als ze zich naar een uiteinde wagen worden ze getrakteerd op een blaas van mijn eigen poes, die daar zit.
Mijn bijdrage voor namen: ik moest aan die Griekse nimf denken die vlucht, om hulp roept, en als "oplossing" in een boom veranderd wordt. Net zo onbeweeglijk en bang als mammapoes. Dat is Daphne. In een poging 4 Grieks(ige) jongensnamen erbij te vinden, kwam ik op Damon, Dion, Doran en Denis. Hopelijk worden het allemaal dan fikse katers, want dat zijn geen namen voor schrielige kittens _O-

Wat leuk dat er al bezoek komt voor poesje! O+
pi_193890633
En mocht poesje nog blijven, kan die Diana gaan heten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193892023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn bijdrage voor namen: ik moest aan die Griekse nimf denken die vlucht, om hulp roept, en als "oplossing" in een boom veranderd wordt. Net zo onbeweeglijk en bang als mammapoes. Dat is Daphne. In een poging 4 Grieks(ige) jongensnamen erbij te vinden, kwam ik op Damon, Dion, Doran en Denis. Hopelijk worden het allemaal dan fikse katers, want dat zijn geen namen voor schrielige kittens _O-

Wat leuk dat er al bezoek komt voor poesje! O+
Ik vind ze geweldig! *O*

Nog voorkeur voor verdeling? Ik heb een zwarte, een donkere cyper, en een identieke tweeling met resp rode en groene nageltjeslak :+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
En mocht poesje nog blijven, kan die Diana gaan heten.
Jaaaaaa O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193892038
Volgens mij worden ze wel groot. Ik denk dat moeder een lange poes is. Nooit rechtop gezien natuurlijk.
Maar ik spot al wat langpotige kittens.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193892273
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind ze geweldig! *O*

Nog voorkeur voor verdeling? Ik heb een zwarte, een donkere cyper, en een identieke tweeling met resp rode en groene nageltjeslak :+
[..]

Jaaaaaa O+
Leuk! O+ *O*
Ik zou Damon en Denis aan de tweeling geven, Doran de zwarte en Dion de donkere cyper. En de meest speelse/ondeugendste/nieuwsgierigste van de tweeling zou Denis zijn. :)
pi_193892335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk! O+ *O*
Ik zou Damon en Denis aan de tweeling geven, Doran de zwarte en Dion de donkere cyper. En de meest speelse/ondeugendste/nieuwsgierigste van de tweeling zou Denis zijn. :)
Done!

Als Damon of Denis een dikke Griek is, dan kan ik op basis daarvan ook een verdeling maken :+
Want ze zijn allebei speels en ondeugend en zulks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193892362
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Done!

Als Damon of Denis een dikke Griek is, dan kan ik op basis daarvan ook een verdeling maken :+
Want ze zijn allebei speels en ondeugend en zulks.
Nou ja, wat ik heb gelezen is Damon degene met de sixpack hieronder:



Dus Denis zal wel dikker zijn dan deze :P
pi_193892403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou ja, wat ik heb gelezen is Damon degene met de sixpack hieronder:

[ afbeelding ]

Dus Denis zal wel dikker zijn dan deze :P
Sixpack :')

De mijnesen hebben ieder een 24-pack B-)

Maar dan wordt het dikke Denis _O- *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193893044
Ik weet niet of Daphne het eens is met haar naam :D Het was net poes in beweging!

Ik trollde haar onbewust :@ Heerlijk bakje extra calorierijke mousse neergezet en toen waterbakje ververst. Ze had niet gepland dat ik in een minuut terug zou zijn met vers water dus toen de deur open ging sprintte ze gauw van schoteltje naar mand. Lekkerbekje O+

Dat is trouwens wel vooruitgang. Sinds anderhalve dag is de open mand aanvaardbaar en ligt ze niet meer overdekt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193914240
Diana blijft kanshebber :D

Mijn bezoek had het er eens over gehad en de eis dat het een poesje moest zijn was inmiddels geen harde eis meer. Mijn suggestie om voor twee kittens te gaan werd niet onwelwillend ontvangen. En voor dit ietwat schuchtere nestje lijkt het me fijn als er koppeltjes kunnen vertrekken. En ik heb het idee dat poesje zich het beste solo zou redden.
De kittens sliepen vooral, maar op het einde werd een show weggegeven van spelen, schootliggen en aanvallen.
Omdat ik nu nog niet zoveel over individuele karakters kan zeggen komen ze over een week of twee terug en maken dan de definitieve keuze. Wel handig, als er weer vanuit mijn eigen netwerk geadopteerd wordt :)

En kijk wat er hier tv ligt te kijken op de baas O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker vrijdag 3 juli 2020 @ 22:54:58 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193914269
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Diana blijft kanshebber :D

Mijn bezoek had het er eens over gehad en de eis dat het een poesje moest zijn was inmiddels geen harde eis meer. Mijn suggestie om voor twee kittens te gaan werd niet onwelwillend ontvangen. En voor dit ietwat schuwere nestje lijkt het me fijn als er koppeltjes kunnen vertrekken. En ik heb het idee dat poesje zich het beste solo zou redden.
De kittens sliepen vooral, maar op het einde werd een show weggegeven van spelen, schootliggen en aanvallen.
Omdat ik nu nog niet zoveel over individuele karakters kan zeggen komen ze over een week of twee terug en maken dan de definitieve keuze. Wel handig, als er weer vanuit mijn eigen netwerk geadopteerd wordt :)

En kijk wat er hier tv ligt te kijken op de baas O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_193914642
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Diana blijft kanshebber :D

Mijn bezoek had het er eens over gehad en de eis dat het een poesje moest zijn was inmiddels geen harde eis meer. Mijn suggestie om voor twee kittens te gaan werd niet onwelwillend ontvangen. En voor dit ietwat schuchtere nestje lijkt het me fijn als er koppeltjes kunnen vertrekken. En ik heb het idee dat poesje zich het beste solo zou redden.
De kittens sliepen vooral, maar op het einde werd een show weggegeven van spelen, schootliggen en aanvallen.
Omdat ik nu nog niet zoveel over individuele karakters kan zeggen komen ze over een week of twee terug en maken dan de definitieve keuze. Wel handig, als er weer vanuit mijn eigen netwerk geadopteerd wordt :)

En kijk wat er hier tv ligt te kijken op de baas O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh, baas heeft het vast warm
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 juli 2020 @ 07:25:04 #71
386633 Adnap
I love Life !
pi_193918410
Wat een toffe namen en vooruitgang bij mamma !!
heerlijk zo veel warme kussentjes op je benen :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 4 juli 2020 @ 10:13:42 #72
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_193919924
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Diana blijft kanshebber :D

Mijn bezoek had het er eens over gehad en de eis dat het een poesje moest zijn was inmiddels geen harde eis meer. Mijn suggestie om voor twee kittens te gaan werd niet onwelwillend ontvangen. En voor dit ietwat schuchtere nestje lijkt het me fijn als er koppeltjes kunnen vertrekken. En ik heb het idee dat poesje zich het beste solo zou redden.
De kittens sliepen vooral, maar op het einde werd een show weggegeven van spelen, schootliggen en aanvallen.
Omdat ik nu nog niet zoveel over individuele karakters kan zeggen komen ze over een week of twee terug en maken dan de definitieve keuze. Wel handig, als er weer vanuit mijn eigen netwerk geadopteerd wordt :)

En kijk wat er hier tv ligt te kijken op de baas O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zusje en familie? Zien er dolgelukkig en gezond uit!! O+ O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_193966046
Zijn er nog leuke verhalen en foto's O-) ?
pi_193969120
Hai Cat, heb even jouw hulp en en advies nodig.

Heb nu 2 kittens in huis, 7 weken oud. Maandagochtend opgehaald bij moeder, ze zijn opgegroeid in een kwekerij waar ze overal en nergens sliepen. Ze zijn dus weinig opgetild en aangehaald. Ze lopen al vrij door de woonkamer en spelen ook al samen.
Maar wij zijn eng! Ze duiken in elkaar en laten zich moeilijk oppakken, ze lopen liever weg. Moederkat liet zich wel aanhalen en optillen.
Hoe krijgen we ze tammer, het helpt vast ook niet dat we beiden groot en fors zijn.
We zijn de komende 2 weken veel thuis en de rest van de zomervakantie ben ik alleen ‘s morgens aan het werk. We kunnen er dus wel aan werken.
De komende weken komen er ook mensen op bezoek. Dus ze gaan wel vreemde gezichten zien.

[ Bericht 22% gewijzigd door Charlie_Brown op 07-07-2020 07:57:36 ]
pi_193969792
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 07:41 schreef Charlie_Brown het volgende:
Hai Cat, heb even jouw hulp en en advies nodig.

Heb nu 2 kittens in huis, 7 weken oud. Maandagochtend opgehaald bij moeder, ze zijn opgegroeid in een kwekerij waar ze overal en nergens sliepen. Ze zijn dus weinig opgetild en aangehaald. Ze lopen al vrij door de woonkamer en spelen ook al samen.
Maar wij zijn eng! Ze duiken in elkaar en laten zich moeilijk oppakken, ze lopen liever weg. Moederkat liet zich wel aanhalen en optillen.
Hoe krijgen we ze tammer, het helpt vast ook niet dat we beiden groot en fors zijn.
We zijn de komende 2 weken veel thuis en de rest van de zomervakantie ben ik alleen ‘s morgens aan het werk. We kunnen er dus wel aan werken.
De komende weken komen er ook mensen op bezoek. Dus ze gaan wel vreemde gezichten zien.
Ik denk dat je hier wel wat tips kunt vinden https://www.dierenasielutrecht.nl/schuwe-kittens/
Als moeder zich wel liet aanhalen dan hebben ze wat dat betreft wel een goed voorbeeld gehad en zeven weken is jong genoeg om aan mensen te leren wennen. Je moet het alleen niet willen overhaasten. En soms zie je na jaren alsnog een sprongetje (bij voorbeeld van poes die naast je ligt tot poes die op schoot kruipt).

Ze zijn ook pas een dag bij jullie. Als je geen woonhuis gewend bent en ook nog bij je moeder bent weggehaald dan staat je hele wereld op zijn kop.

Key words nu: veilig (voor jullie toegankelijk) verstophoekje in de woonkamer (bij voorbeeld een bench) of eigen kamertje waar je regelmatig bent, niets afdwingen, paaien met voer. Succes!

Zeven weken is trouwens wettelijk wel te jong om van moeder gescheiden te worden...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')