Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe was het weekendje Valkenburg? Heb de afgelopen dagen niet meegelezen.
ben ik ongewenst... ?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.
Nee. Die vent in de OP wel wat mij betreft.quote:
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gisteravond foto's gepost maar was heerlijk en we hebben voor ons doen echt veel gewandeld.
zo beter?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Die vent in de OP wel wat mij betreft.
Valkenburg. En dan via Schoonbron, Walem, Koulen naar Klimmen en over Heek terugquote:Op zondag 21 juni 2020 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook weer eens naar Zuid-Limburg gaan om te wandelen, waar ben je allemaal geweest?
Wandelen. Dat wordt dus ook niks meer. Ik haat dat in mijn eentje..quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Net geen 6 km gewandeld. Was lekker buiten![]()
[ afbeelding ]
Grote Kerkquote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
O, ik geniet er wel vanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wandelen. Dat wordt dus ook niks meer. Ik haat dat in mijn eentje..
Mooie foto![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lief tochquote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een collega verloor een paar jaar geleden haar man. Jongen was begin 30. En nu heeft hun dochtertje een tekening gemaakt voor vaderdag, zie ik net op facebook.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een collega verloor een paar jaar geleden haar man. Jongen was begin 30. En nu heeft hun dochtertje een tekening gemaakt voor vaderdag, zie ik net op facebook.
Mijn vader is dood en mijn ex is ook vader. Timing hoor. Echt alles werkt tegen nu...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |