Behalve werken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:44 schreef VoMy het volgende:
Goed nieuws: Vrijwel alles mag weer vanaf 1 juli.
Racisme ook?quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:44 schreef VoMy het volgende:
Goed nieuws: Vrijwel alles mag weer vanaf 1 juli.
Daar moet je voorzichtig mee zijn, behalve op de frontpage en binnen NWS.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Racisme ook?
Ik vraag dit voor enkele forumgenoten.
twitter:Edderover2 twitterde op woensdag 24-06-2020 om 12:25:33@thijszonneveld Thijs ik zie dat bijna alle reacties negatief richting jou zijn. Doe je dat bewust om lekker te twitterrellen? Dat hoop ik dan maar. Langharig stuk tuig. reageer retweet
Heerlijk toch. Zoveel ruimte tussen je oren dat je er kunt kamperen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ed de Rover gaat er met gestrekt been in.twitter:Edderover2 twitterde op woensdag 24-06-2020 om 12:25:33@:thijszonneveld Thijs ik zie dat bijna alle reacties negatief richting jou zijn. Doe je dat bewust om lekker te twitterrellen? Dat hoop ik dan maar. Langharig stuk tuig. reageer retweet
@Wereldgozerquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:51 schreef Momo het volgende:
Ed de rover
@:Edderover2
Kijkt realistisch naar zaken.
"Realisten"zijn echt de grootste idioten van twitter.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Door afstand te houden geven we ruimte aan elkaar. Wijs op reis. Geef de mens die zijn toespraken schrijft opslag.
De dijk, dat zijn we samen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om de tweede golf te voorkomen.
https://twitter.com/mvdz_quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |