bij de Oranje dames zit er genoeg publiekquote:Op zondag 21 juni 2020 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Fans bij vrouwenvoetbal? Dit moet fake news zijn.
Ging over Ajax.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij de Oranje dames zit er genoeg publiek
is ook een schande van alle andere voetbaljournalisten dat ze niet opkomen voor hun collega's tegen deze boycot van de Oranje spelers.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:42 schreef RipCity het volgende:
Jeroen stomphorst wat een slapjanus..
En edje Davids die al z’n vriendinnen met harde hand in toom hield...
Die kijken wel uit.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is ook een schande van alle andere voetbaljournalisten dat ze niet opkomen voor hun collega's tegen deze boycot van de Oranje spelers.
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja vond het ook genieten toen davids raad van commissaris was
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja vond het ook genieten toen davids raad van commissaris was
zo noemde Davids het zelf in een interviewquote:Op zondag 21 juni 2020 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Commissaris in de Raad van Commissarissen
Prima teksten van die Bert.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/we(...)utm_campaign=stdc_ad
Ja alsof Henk in het café nu de toto niet meer invultquote:Op zondag 21 juni 2020 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Al die schijtbedrijven bang voor dat kleine groepje schreeuwers
Inderdaad, en dit is eigenlijk waar het om draait: de adverteerders. Als die er niet meer zijn is het helaas afgelopen.quote:
Het probleem is dat als je daar als CEO tegen in gaat dat je kapot gemaakt wordt en daarna zelfs ontslagen. Genoeg voorbeelden inmiddels.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Al die schijtbedrijven bang voor dat kleine groepje schreeuwers
Je kunt ook voor de beste optie kiezen: negeren.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je daar als CEO tegen in gaat dat je kapot gemaakt wordt en daarna zelfs ontslagen. Genoeg voorbeelden inmiddels.
Maar je snapt toch wel wat er nu gebeurt. 99% is stil, 1 % praat mee met de klager en 0.001 % gaat op z'n bek, omdat ze openlijk zeggen er niks mee te willen doen. Dat maakt deze situatie zo treurig. Niemand heeft enig lef meer, door al die nare consequenties. En ik snap dat heel goed.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt ook voor de beste optie kiezen: negeren.
Wat zegt ie?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:11 schreef Nober het volgende:
Gullit belde met René en Genee.
Nu bij Ziggy bij Djek
Die ene ex Ajax- en Barcelona assistent is dat niet. Wat zijn dit voor praktijken?quote:
twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 21-06-2020 om 22:15:23One love, Henk ❤
Henk ten Cate vond de grap van Johan Derksen niet eens zo erg, maar het stak dat er werd gedaan alsof er geen probleem bestond.
'Het is echt ernstig, geloof me. (...) Ik heb nooit de ballen gehad om er iets van te zeggen. Omdat ik me alleen voelde.'
#Rondo https://t.co/G6vbAFwHr9 reageer retweet
quote:De reuring rondom Veronica Inside is Maiko Valentijn van mediabedrijf MediaCom niet in de koude kleren gaan zitten. Valentijn is verantwoordelijk voor de zendtijd die adverteerders van het programma krijgen en wil nu in gesprek met Talpa.
Derksen deed recentelijk veel stof opwaaien met uitspraken over rapper Akwasi en de anti-racismeprotesten. De spelers van Nederlands elftal kondigden een boycot af en adverteerders Zespri en Gillette zijn afgehaakt. "Er is nu een tweedeling onder adverteerders. Een deel wil gewoon niet geassocieerd worden met de inhoud en neemt afstand. Dan moeten we daar wel iets mee", constateert Valentijn in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Onze adverteerders verdienen uitleg hoe te voorkomen dat ze met hun reclame in een omgeving terecht komen van 'content' die haaks staat op waarvoor deze merken staan."
Lees meerUpdate: Veronica Inside raakt tweede adverteerder kwijt na uitspraken Derksen
Hoe de toekomst van Veronica Inside eruitziet, durft hij niet te zeggen. Valentijn hoopt echter dat Derksen zijn toon matigt. "Als je het mij persoonlijk vraagt, dan denk ik dat we - net als met #MeToo - op een breekpunt staan. Nu de adverteerders zich roeren, de Oranje-selecties en zelfs bondscoach Ronald Koeman kan dat impact hebben op de kwaliteit van het programma. We zouden niet op deze voet verder moeten gaan, ondanks dat Johan Derksen denkt dat het allemaal wel overwaait", laat hij weten. De sponsoren merken immers wel degelijk de impact van de uitspraken aan tafel. "Je ziet nu ook dat adverteerders worden aangesproken op uitspraken die in het programma worden gedaan. Dat is niet oké."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |