abonnement Unibet Coolblue
pi_193717680
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik zie alleen blanke slachtoffers liggen. Hate crime?
Of er wonen in Reading gewoon heel veel blanke mensen die even in het park aan het relaxen waren.
pi_193717730
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben wel benieuwd uit welke hoek deze aanslag komt. Een messentrekker klinkt als een haatbaard maar gezien het bij een BLM demonstratie is zou het ook radicaal rechts kunnen zijn.
Messentrekkers zijn meestal afkomstig uit een niet nader aangeduide cultuur. Maar niet altijd..zoals die dwaas in Limburg vorig jaar. Dus tsja. afwachten maar.
pi_193717738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Vertel meer.
Je kan niet stellen dat het lijkt alsof de slachtoffers willekeurig gekozen zijn omdat je het motief nog niet kent. Net zo min als dat je kan stellen dat het op een anti-white crime lijkt, ondanks dat daar meer aanwijzingen voor zijn.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193717746
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben wel benieuwd uit welke hoek deze aanslag komt. Een messentrekker klinkt als een haatbaard maar gezien het bij een BLM demonstratie is zou het ook radicaal rechts kunnen zijn.
Nou het lijkt erop dat alleen maar blanken zijn neergestoken. Kan natuurlijk ook gewoon een donker gekleurde blanken hater zijn, daar lopen er heel wat van rond gezien de honderden video's die de laatste weken op internet verschijnen waar blanken zwaar worden toegetakeld. Islamitische aanslagplegers laten moslims ook meestal met rust.

Ben bang dat we alleen zullen horen of het een rechts-extremist was, de rest is natuurlijk verward. Laten we maar hopen dat het aantal slachtoffers meevalt, meer kunnen we niet doen helaas.
pi_193717747
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet! Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de achtergrond van de dader.
juist ja, dan kunnen we onze reacties daarop aanpassen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 20 juni 2020 @ 22:58:02 #31
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193717759
11 mensen hee. Dan ben je wel een master ninja hoor. Serieus, hoe krijg je dat voor elkaar...

Op basis hiervan vermoed ik dat het een 'Asian man' is.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193717784
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:58 schreef Tyr80 het volgende:
11 mensen hee. Dan ben je wel een master ninja hoor. Serieus, hoe krijg je dat voor elkaar...

Op basis hiervan vermoed ik dat het een 'Asian man' is.
In de drukte, snel 1x a 2x steken en snel door naar de volgende. Voordat mensen het doorhebben wat er echt gebeurd is heeft zo'n persoon al heel wat slachtoffers gemaakt in een grote menigte.
pi_193717792
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:58 schreef Tyr80 het volgende:
11 mensen hee. Dan ben je wel een master ninja hoor. Serieus, hoe krijg je dat voor elkaar...

Op basis hiervan vermoed ik dat het een 'Asian man' is.
Lijkt toch op 'slechts' 3 doden en 2 in het ziekenhuis.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:00:29 #34
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193717800
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

In de drukte, snel 1x a 2x steken en snel door naar de volgende. Voordat mensen het doorhebben wat er echt gebeurd is heeft zo'n persoon al heel wat slachtoffers gemaakt in een grote menigte.
Nee joh, bij de 3e of 4e gilt er echt wel iemand, dan gaat de rest rennen en moet je helemaal je best doen om er nog meer te prikken. Of iedereen moet enorm dicht op elkaar staan, maar dan nog...zo'n menigte verspreidt zich snel als er iets gebeurt.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193717807
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon een donker gekleurde blanken hater zijn, daar lopen er heel wat van rond gezien de honderden video's die de laatste weken op internet verschijnen waar blanken zwaar worden toegetakeld.
Misschien zou een wat ander media-dieet je helpen. Honderden video's zien waarin groep X groep Y kapot maakt, kan niet gezond zijn en is ook volstrekt niet de dagelijkse realiteit in onze samenleving.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:02:18 #36
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_193717834
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nou het lijkt erop dat alleen maar blanken zijn neergestoken.
Binnenkot ook maar naar het Malieveld trekken, #WhiteLivesMattersToo :(
pi_193717844
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Misschien zou een wat ander media-dieet je helpen. Honderden video's zien waarin groep X groep Y kapot maakt, kan niet gezond zijn en is ook volstrekt niet de dagelijkse realiteit in onze samenleving.
Inderdaad. Wat minder CNN e.d. zou een maatschappij goed doen. Voor je het weet staat een land bol van de haat en rellen.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193717922
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Misschien zou een wat ander media-dieet je helpen. Honderden video's zien waarin groep X groep Y kapot maakt, kan niet gezond zijn en is ook volstrekt niet de dagelijkse realiteit in onze samenleving.
Nee? Zeker al die kopschop video's gemist van groepen donkere gastjes tegenover 1 blank persoon? Of al dat geweld in Amerika tegen de blanke bevolking nu?

Over het media dieet kan ik jou aanraden eens een ander te gaan volgen. Op GeenStijl nu een compleet stuk geschreven door een journalist over het linkse activisme in de media met vooral als taak hun mening te pushen ipv feiten.

https://www.geenstijl.nl/(...)e-nederlandse-media/

We staan erbij en kijken er naar, precies zoals in de jaren 30.
pi_193717923
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef LLOD het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat minder CNN e.d. zou een maatschappij goed doen. Voor je het weet staat een land bol van de haat en rellen.
Ik zou mensen ook zeker niet aanraden alleen CNN te kijken. Leuk dat je puntjes denkt te scoren, maar ben je het verder inhoudelijk met me oneens? Het lijkt me echt niet gezond en is domweg neit de dagelijkse realiteit.
pi_193717994
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee? Zeker al die kopschop video's gemist van groepen donkere gastjes tegenover 1 blank persoon? Of al dat geweld in Amerika tegen de blanke bevolking nu?

Over het media dieet kan ik jou aanraden eens een ander te gaan volgen. Op GeenStijl nu een compleet stuk geschreven door een journalist over het linkse activisme in de media met vooral als taak hun mening te pushen ipv feiten.

https://www.geenstijl.nl/(...)e-nederlandse-media/

We staan erbij en kijken er naar, precies zoals in de jaren 30.
Dit soort haatzaaiende journalisten politieke activisten zouden opgepakt moeten worden. Ze zijn uit op een burgeroorlog door mensen constant tegen elkaar op te hitsen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193717997
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee? Zeker al die kopschop video's gemist van groepen donkere gastjes tegenover 1 blank persoon? Of al dat geweld in Amerika tegen de blanke bevolking nu?

Over het media dieet kan ik jou aanraden eens een ander te gaan volgen. Op GeenStijl nu een compleet stuk geschreven door een journalist over het linkse activisme in de media met vooral als taak hun mening te pushen ipv feiten.

https://www.geenstijl.nl/(...)e-nederlandse-media/

Er staan erbij en kijken er naar, precies zoals in de jaren 30.
Er komt zo nu en dan wat voorbij, maar het punt staat.

Een aantal van de video's die gedeeld worden hebben totaal niks te maken met de huidige situatie, maar dienen alleen om haat te zaaien, zoals LLOD gister nog deed in het VS BLM topic.

Ik wil niet zeggen dat mijn media-dieet het beste is voor iedereen, en dat is ook niet wat ik zei, maar in enkele weken honderden video's bekijken waarin de ene groep de andere groep kapot maakt kan iemand radicaliseren en lijkt me niet goed voor je geestelijke welzijn.

Daarenboven vervormt dat je beeld over wat er werkelijk speelt bij de protesten, maar belangrijker, je beeld van de maatschappij, alsof dat de norm is. Het is niet de norm. Zwarten en blanken kunnen prima over straat en ook samen prima over straat. De dagelijkse norm is dat er in feite niks boeiends gebeurt bij jou of willekeurig wie in de buurt.

Overigens, voor wat betreft de jaren 30, kun je goed kijken naar de VS nu en hoe Fox News en hun satellieten hun publiek disinformeren. https://www.amazon.com/Br(...)Modine/dp/B01C6AFDM6
pi_193718023
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee? Zeker al die kopschop video's gemist van groepen donkere gastjes tegenover 1 blank persoon? Of al dat geweld in Amerika tegen de blanke bevolking nu?

Over het media dieet kan ik jou aanraden eens een ander te gaan volgen. Op GeenStijl nu een compleet stuk geschreven door een journalist over het linkse activisme in de media met vooral als taak hun mening te pushen ipv feiten.

https://www.geenstijl.nl/(...)e-nederlandse-media/

We staan erbij en kijken er naar, precies zoals in de jaren 30.
Over 20 jaar is de dystopie gerealiseerd. Dan zit Sylvana op haar troon..zijn alle mooie banen voor zwarten..zijn haar blanke heulers straatveger of informant voor haar geheime dienst en heeft de rest van de blanke bevolking gedwongen lobotomie ondergaan en mogen zij zich niet meer voortplanten.
pi_193718052
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Over 20 jaar is de dystopie gerealiseerd. Dan zit Sylvana op haar troon..zijn alle mooie banen voor zwarten..zijn haar blanke heulers straatveger of informant voor haar geheime dienst en heeft de rest van de blanke bevolking gedwongen lobotomie ondergaan en mogen zij zich niet meer voortplanten.
:')
Vakman pur sang
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 juni 2020 @ 23:14:32 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193718062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Over 20 jaar is de dystopie gerealiseerd. Dan zit Sylvana op haar troon..zijn alle mooie banen voor zwarten..zijn haar blanke heulers straatveger of informant voor haar geheime dienst en heeft de rest van de blanke bevolking gedwongen lobotomie ondergaan en mogen zij zich niet meer voortplanten.
Het grappige, of treurige, is dat er mensen zijn die dit echt denken ipv het als uiteraard hevig overdreven grapje posten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193718076
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik zou mensen ook zeker niet aanraden alleen CNN te kijken. Leuk dat je puntjes denkt te scoren, maar ben je het verder inhoudelijk met me oneens? Het lijkt me echt niet gezond en is domweg neit de dagelijkse realiteit.
Laten we wel wezen, hoevaak reik je mensen die dát dieet volgen hetzelfde advies aan? Uiteraard ben ik het er verder mee eens, zoals blijkt uit dat andere topic.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193718098
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

:')
Ik sta versteld van mijn eigen fantasie. Het is satire mods, ik zeg het voor de zekerheid maar even.
pi_193718109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er komt zo nu en dan wat voorbij, maar het punt staat.

Een aantal van de video's die gedeeld worden hebben totaal niks te maken met de huidige situatie, maar dienen alleen om haat te zaaien, zoals LLOD gister nog deed in het VS BLM topic.

Ik wil niet zeggen dat mijn media-dieet het beste is voor iedereen, en dat is ook niet wat ik zei, maar in enkele weken honderden video's bekijken waarin de ene groep de andere groep kapot maakt kan iemand radicaliseren en lijkt me niet goed voor je geestelijke welzijn.

Daarenboven vervormt dat je beeld over wat er werkelijk speelt bij de protesten, maar belangrijker, je beeld van de maatschappij, alsof dat de norm is. Het is niet de norm. Zwarten en blanken kunnen prima over straat en ook samen prima over straat. De dagelijkse norm is dat er in feite niks boeiends gebeurt bij jou of willekeurig wie in de buurt.
Het beeld wat ik heb dat heb ik niet vanuit de media, het beeld wat ik heb zijn eigen ervaringen.

En wijken waar grote groepen donkere of islamitische mensen samenwonen kan niemand vreedzaam met elkaar over straat. Ga er maar eens wonen, dus niet in een wijk met woningen van boven de 400k en 1 donker gezin op de 1000 blanke mensen. Het racisme wat blanke mensen daar dagelijks ondervinden is wel een factortje 1000 erger dan het aangekeken worden waar je al dat huilvolk over hoort schreeuwen. Maar dat is een andere discussie.
pi_193718115
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:14 schreef heywoodu het volgende:
Het grappige, of treurige, is dat er mensen zijn die dit echt denken ipv het als uiteraard hevig overdreven grapje posten.
Ben je in ieder geval wel in staat om te erkennen dat er een globale campagne tegen blanke Europeanen van start is gegaan in de afgelopen 60 jaar en dat ie steeds zichtbaarder wordt?
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193718117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef LLOD het volgende:

[..]

Laten we wel wezen, hoevaak reik je mensen die dát dieet volgen hetzelfde advies aan? Uiteraard ben ik het er verder mee eens, zoals blijkt uit dat andere topic.
Ik ken niet mensen met een omgekeerd dieet, van bijvoorbeeld blanken die zwarten kapot maken. Of uberhaupt mensen die andere mensen kapot maken. Het is in mijn ervaring niet bepaald alledaags en ik zou er zelf doodongelukkig van worden denk ik.
pi_193718131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik ken niet mensen met een omgekeerd dieet, van bijvoorbeeld blanken die zwarten kapot maken. Of uberhaupt mensen die andere mensen kapot maken. Het is in mijn ervaring niet bepaald alledaags en ik zou er zelf doodongelukkig van worden denk ik.
Jij kent geen mensen die vrijwel uitsluitend media als NYT, CNN, MSNBC, de VK, etc volgen?
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')