quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:13 schreef SheDeviltje het volgende:
ik haat vreemdgaanders
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:19 schreef Zomerpeer het volgende:
Hij wil waarschijnlijk gewoon ff laten weten dat ie eindelijk es is durven vreemdgaan ofsow....
quote:iedereen gaat vreemd , dat hoort erbij ,
Op zaterdag 18 januari 2003 00:15 schreef root_ het volgende:
iedereen gaat wel vreemd tis nie leuk en lekker als je elke dag spageti eet of wel ?
[..]
(ik persoonlijk zou het nooit doen)
quote:Ik heb ook altijd gelijk, saai hoor....
Op zaterdag 18 januari 2003 00:19 schreef root_ het volgende:
ik ga wel vreemd vind tik lekker
[..]
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:20 schreef sir_dalord het volgende:
vreemdgaan is idd normaal geworden.... Het is haast een wonder als je partner nooit is vreemdgegaan.....(ik persoonlijk zou het nooit doen)
quote:Och, als je vriendin het ook mag en het goedvindt dat jij het doet, waarom niet hè. Moet je zelf weten dat je je relatie op het spel zet....
Op zaterdag 18 januari 2003 00:19 schreef root_ het volgende:
ik ga wel vreemd vind tik lekker
[..]
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:24 schreef Adfundum het volgende:[..]
Och, als je vriendin het ook mag en het goedvindt dat jij het doet, waarom niet hè. Moet je zelf weten dat je je relatie op het spel zet....
quote:Gek, ik had al zo'n vermoeden...
Op zaterdag 18 januari 2003 00:33 schreef root_ het volgende:
vrienddin mag nie alleen ik mag
[..]
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:35 schreef Adfundum het volgende:[..]
Gek, ik had al zo'n vermoeden...
Maargoed, je bent gewoon een pubertje, slechts een klein vervelend vlekje wat makkelijk valt weg te poetsen..
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:37 schreef nozem het volgende:
Ik hoop dat ze je keihard dumpt..Maargoed, je bent gewoon een pubertje, slechts een klein vervelend vlekje wat makkelijk valt weg te poetsen..
Maar als je mijn mening wilt weten: vreemdgaan getuigt van een ernstig gebrek aan respect en ondermijnt als het eenmaal ontdekt wordt door de wederhelft het vertrouwen van deze persoon voor de rest van zijn/haar leven. Dus vreemdgaan is imo verre van normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |