quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vakantie werden ze een keer aangewezen. "Ja daar op die tak!" Wij heel dicht ernaartoe. Ik zag echt niks.
Ja zat, vooral bij zand en waterquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij ook niet herinneren dat ik er 1 in het wild heb gezien in NL.
al schijnen de duinen vol te zitten...
Met een eentje?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwe kentekenplaten worden er nu opgezet
Yep met een eendje.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Met een eentje?
Nog beelden kunnen achterhalen van de boeven?
je krijgt de "redacted" versiequote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep met een eendje.
Kopie van de beelden krijg ik morgen, wilden ze in eerste instantie niet geven, nou dat dacht ik dus van wel.
Best fascinerend om te zienquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep met een eendje.
Kopie van de beelden krijg ik morgen, wilden ze in eerste instantie niet geven, nou dat dacht ik dus van wel.
Te pakken gekregen ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Best fascinerend om te zien
De inbraak hier thuis eerder dit jaar staat compleet op beeld.
Weird om te zien hoe die kneuzen te werk gingen. En nu beide het gevang in gaan want zijn beide gepakt doordat ze er zo herkenbaar op stonden (plus al bekenden van de politie waren)
Yep, beide kutkneuzenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te pakken gekregen ja?
Politie krijgt de beelden ook maandag hier.
Vet welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, beide kutkneuzen![]()
Koos en ik mogen bij de rechtszaak zijn, ben wel benieuwd naar hoe dat gaat
De sensatiezoeker in mij ziet dat wel zittenquote:
Waarom is datquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen maar weer eens bij oma langs
Ze is toch kneiterdement? Dan ga je gewoon niet?quote:
Knetterdement nog niet. Maar de teneur van bezoekjes is de laatste jaren wel steeds meer verschoven van sociaal naar mantelzorg.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze is toch kneiterdement? Dan ga je gewoon niet?
Oh zoquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knetterdement nog niet. Maar de teneur van bezoekjes is de laatste jaren wel steeds meer verschoven van sociaal naar mantelzorg.
Die twintig bejaarden die we hebben gaan deze zomer zo ook niet overleven.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)an-tijdens-hittegolf
En met deze waanzin moeten we echt stoppen.
Te debiel voor woordenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Jawel, ze heeft een huishoudster en vier keer per dag thuiszorg. Maar er blijven altijd wat klusjes over die we als familie doen. Allemaal niet erg, maar voor je plezier ga je eigenlijk niet meer op bezoek.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo
Ja zij wilde geen uitbreiding van professionele zorg/hulp toch?
Lastig dat
Nee precies. Gaan ze niet dood aan corona, gaan ze wel dood aan de hitte. Laat die mensen toch lekker hun ventilator aanzetten.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die twintig bejaarden die we hebben gaan deze zomer zo ook niet overleven.
Ja, ook dat. In een kamertje met 40 graden is ook een lijdensweg, zelfs als je niet de pijp uit gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Te debiel voor woorden
Bovendien is het nogal een inbreuk op zelfbeschikkingsrecht van mensen![]()
Ik vind dat écht niet kunnen, op heel veel vlakken
Wat voor dingen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft een huishoudster en vier keer per dag thuiszorg. Maar er blijven altijd wat klusjes over die we als familie doen. Allemaal niet erg, maar voor je plezier ga je eigenlijk niet meer op bezoek.
Haar medicijnvoorraad checken en bijbestellen, een boodschapje, geld pinnen, vuilniszak in de container gooien, batterijtjes in haar gehoorapparaat verwisselen en nog wat van die kleine dingen.quote:
Je bedoelt met waanzin het lezen van telegraafberichten??quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |