Wowquote:
Niet lang, de Budaban welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang de opvolgende actiefoto's zouden blijven staan
waarom niet? 1 van de mooiste dingen die je kan zienquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow
Goeie billen trouwens die meneer![]()
En ik hoef dus echt nooit een olifant in het echt te zien geloof ik
Vind jij, het boeit mij echt werkelijk geen flikkerquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? 1 van de mooiste dingen die je kan zien
Dat begrijp ik niet. hoe een olifant je niet kan boeienquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind jij, het boeit mij echt werkelijk geen flikker
Mijn dochter heeft weleens op een olifant gezeten en ritje gemaakt maar was een tamme
Alsnog vind ik het niks
Ik kan wel leip blij worden van het zien van een rendier ofzo
Zijn tevens een stuk veiliger
Ja ik zie ook liever een boomkikker dan een mooie vrouwquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft weleens op een olifant gezeten en ritje gemaakt maar was een tamme
Alsnog vind ik het niks
Ja geen idee, vriendin van me is er helemaal gek op, ik heb er niets meequote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. hoe een olifant je niet kan boeien![]()
Rendieren kunnen trouwens ook onvoorspelbaar zijn
Elanden zijn daarentegen weer doodeng, die beesten zijn echt gigantisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Alsnog vind ik het niks
Is anders ja. In de zin dat de ene me wel boeit en de andere nietquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zie ook liever een boomkikker dan een mooie vrouw![]()
Een rendiertje met een machtige olifant vergelijken
oh w8 ik verwar rendier met een elandquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja geen idee, vriendin van me is er helemaal gek op, ik heb er niets mee
En valt wel mee toch?
Ja iddquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elanden zijn daarentegen weer doodeng, die beesten zijn echt gigantisch.
k vond het wel echt vet. Uren lang rondrijden in de hoop dat je een beestje spotquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:15 schreef mschol het volgende:
ik hoef niet zo nodig op safari, zie er de lol niet van in..
vroeger in dierentuinen geweest dus hoop beesten wel eens gezien, sure niet in natuurlijke omgeving maar goed genoeg voor mij.
schijnt wel dat dierentuinen steeds meer stappen maken het ook voor de beesten beter te maken (grotere, meer natuurgetrouwe, verblijven)
Ik wel, ratelslang in de woestijnquote:
Dat kleintje.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Dit was vanuit de auto. das toch machtig
[ afbeelding ]
Was maar paar meter
Yepquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Bisons zijn in het echt trouwens ook een heel stuk groter dan je verwacht
die heb ik gezien bij familie in buitenland, die hield ze op de boerderij..quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Bisons zijn in het echt trouwens ook een heel stuk groter dan je verwacht
Nog nooit? Ook geen kleintje? Die heb ik wel vaak gezien in Nederlandquote:
Alleen plat gereden.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit? Ook geen kleintje? Die heb ik wel vaak gezien in Nederland
nee alleen 1 dode.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Op vakantie werden ze een keer aangewezen. "Ja daar op die tak!" Wij heel dicht ernaartoe. Ik zag echt niks.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alleen 1 dode.En alles en iedereen komt ze tegen
ik kan mij ook niet herinneren dat ik er 1 in het wild heb gezien in NL.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |