Echt hèquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee wie Brummetje is; maar het topic kan ik er. zo uitpikken.
Yepquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lees nu pas voor welke aandoening de medicatie is en zijn/haar gedrag
Ik had het ook in die richting gezocht; maar dit maakt het natuurlijk wat schrijnender. Niets willen doen; wel medicatie willen ontvangen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik dacht het gaat om antipsychotica bij schizofrenie ofzo
GGZ alertquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het ook in die richting gezocht; maar dit maakt het natuurlijk wat schrijnender. Niets willen doen; wel medicatie willen ontvangen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:55 schreef gianni61 het volgende:
Tuinstoel. Zon. Bier.
Helemaal prima. Niks meer aan doen.
Staat achter mij met een volle koelkastquote:
Gelukkig :pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat achter mij met een volle koelkast
Hoe smaakt koriander? Voor ik m'n cavia's vergiftig.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb aardbeien voor mezelf en dille voor de cavia's. En volgens mij koriander ipv peterselie.
proef het? :pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe smaakt koriander? Voor ik m'n cavia's vergiftig.
You hate it or you love it.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe smaakt koriander? Voor ik m'n cavia's vergiftig.
Was dat die gek?quote:
Oh nou zie ik waar het om gaat. Zoiets dracht ik al wel. Een volgevreten zeug die alle problemen bij een ander legt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het ook in die richting gezocht; maar dit maakt het natuurlijk wat schrijnender. Niets willen doen; wel medicatie willen ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |