Echt hèquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee wie Brummetje is; maar het topic kan ik er. zo uitpikken.
Yepquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lees nu pas voor welke aandoening de medicatie is en zijn/haar gedrag
Ik had het ook in die richting gezocht; maar dit maakt het natuurlijk wat schrijnender. Niets willen doen; wel medicatie willen ontvangen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik dacht het gaat om antipsychotica bij schizofrenie ofzo
GGZ alertquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het ook in die richting gezocht; maar dit maakt het natuurlijk wat schrijnender. Niets willen doen; wel medicatie willen ontvangen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:55 schreef gianni61 het volgende:
Tuinstoel. Zon. Bier.
Helemaal prima. Niks meer aan doen.
Gelukkig :pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat achter mij met een volle koelkast
Hoe smaakt koriander? Voor ik m'n cavia's vergiftig.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb aardbeien voor mezelf en dille voor de cavia's. En volgens mij koriander ipv peterselie.
proef het? :pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe smaakt koriander? Voor ik m'n cavia's vergiftig.
You hate it or you love it.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe smaakt koriander? Voor ik m'n cavia's vergiftig.
Oh nou zie ik waar het om gaat. Zoiets dracht ik al wel. Een volgevreten zeug die alle problemen bij een ander legt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het ook in die richting gezocht; maar dit maakt het natuurlijk wat schrijnender. Niets willen doen; wel medicatie willen ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |