Hah doet me denken aan Jezus playing guitar. Awesome!quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah doet me denken aan Jezus playing guitar. Awesome!
Echt he, en dan beseffen dat ik een klokkenspel nog niet eens normaal kan bespelen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt he, en dan beseffen dat ik een klokkenspel nog niet eens normaal kan bespelen.
Toch ga ik proberen dit te halen en zal ik een movie posten als ik het bereikt heb!
Waarschijnlijk over 50 jaar
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt he, en dan beseffen dat ik een klokkenspel nog niet eens normaal kan bespelen.
Toch ga ik proberen dit te halen en zal ik een movie posten als ik het bereikt heb!
Waarschijnlijk over 50 jaar
Ik ben afgehaakt in seizoen 2, ik weet dat het een goede serie is en toch ... pakte me niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:26 schreef ondeugend het volgende:
Peaky Blinders tracks zijn trouwens allemaal.. stuk voor stuk juweeltjes
Waha ik wilde bijna de Floor Jansen / Beste Zangers Phantom als reply plaatsen om te stangen, maar daang toch maar niet. Wat een vette versie deze!quote:
Thats your lost!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt in seizoen 2, ik weet dat het een goede serie is en toch ... pakte me niet.
Post gewoon wat je wilquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waha ik wilde bijna de Floor Jansen / Beste Zangers Phantom als reply plaatsen om te stangen, maar daang toch maar niet. Wat een vette versie deze!
Op dat moment ergens rond de 90, maar tegen die tijd hebben we het eeuwige leven uitgevonden dus kunnen we doorknallen!quote:
Geweldige serie met nog betere muziek! Alleen maar hulde ende respectquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hij staat nog in m'n lijst, maar ik moet zin maken.
Ik heb niet altijd zin in series kijken.
Amen! Zo vet! Legendary serie!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geweldige serie met nog betere muziek! Alleen maar hulde ende respect
Ik hoop het niet, zit niet te wachten op het eeuwige leven eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Op dat moment ergens rond de 90, maar tegen die tijd hebben we het eeuwige leven uitgevonden dus kunnen we doorknallen!
Waarom niet? Als je nu je leven leuk vind, waarom niet het eeuwige leven waarderen? Als je nu je leven niet leuk vind, wordt het tijd om wat te doen!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zit niet te wachten op het eeuwige leven eerlijk gezegd.
Klinkt als dit nummer gebruikt voor Cass, Preacher.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geweldige serie met nog betere muziek! Alleen maar hulde ende respect
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Klinkt als dit nummer gebruikt voor Cass, Preacher.
Leukere serie![]()
quote:
Wat is de charme van deze serie? Lijkt me niksquote:
Kostuums. tijdsgeest, industrieel Engeland, Armoede, maffia, illegale handel, gokken, tracks, muziek.. allesquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat is de charme van deze serie? Lijkt me niks
Zit gewoon erg goed in elkaar en de sfeer van het oude England en de struggles creeert een erg lekker serie.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat is de charme van deze serie? Lijkt me niks
bloed, afrekeningen, dood, verderf, familie complexdingen. MACHTquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kostuums. tijdsgeest, industrieel Engeland, Armoede, maffia, illegale handel, gokken, tracks, muziek.. alles
Ja, dat had ik al in de gaten maar is het niet ontzettend saai. Ik vond Mad Man ook zoooo saai.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kostuums. tijdsgeest, industrieel Engeland, Armoede, maffia, illegale handel, gokken, tracks, muziek.. alles
Je bent een viking?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zit gewoon erg goed in elkaar en de sfeer van het oude England en de struggles creeert een erg lekker serie.
Ik moet zeggen dat ik niet alle seizoenen achter elkaar kijk, maar af en toe is het wel gewoon top kwaliteit.
Vikings doet het voor mij een stuk beter, maar misschien omdat mijn roots daar liggen!
Nee joh! Alleen de trackkeuzes bewijzen de niet saai alquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al in de gaten maar is het niet ontzettend saai. Ik vond Mad Man ook zoooo saai.
Tis een goede serie, dat zie je al in aflevering 1. En toch heb ik hem niet uitgekeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al in de gaten maar is het niet ontzettend saai. Ik vond Mad Man ook zoooo saai.
Vikings is zeker meer mijn dingquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zit gewoon erg goed in elkaar en de sfeer van het oude England en de struggles creeert een erg lekker serie.
Ik moet zeggen dat ik niet alle seizoenen achter elkaar kijk, maar af en toe is het wel gewoon top kwaliteit.
Vikings doet het voor mij een stuk beter, maar misschien omdat mijn roots daar liggen!
Hoe wil je Mad men vergelijken met Peaky Blinders? Totaal andere genre. Mad men beetje gelul, Peakby Blinders dikke Gangster actie!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, wie weet ga ik kijken en ga ik jullie lastigvallen met heel veel tracksquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee joh! Alleen de trackkeuzes bewijzen de niet saai al
Naast Disney?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, wie weet ga ik kijken en ga ik jullie lastigvallen met heel veel tracks
Jaaa, mn voor-voor-voorvaderen waren Vikings! Nog steeds respect voor hun insane power om te overleven, alhoewel soms wat onschuldige slachtoffers vielenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hoe wil je Mad men vergelijken met Peaky Blinders? Totaal andere genre. Mad men beetje gelul, Peakby Blinders dikke Gangster actie!
Soms?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaaa, mn voor-voor-voorvaderen waren Vikings! Nog steeds respect voor hun insane power om te overleven, alhoewel soms wat onschuldige slachtoffers vielen
In films/series is alles leuk. In het echt is het anders.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik heb niet echt iets met gangsters, tenzij Breaking Bad, Ocean's Eleven, James Bond.
Ja. Doequote:
True storyquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
In films/series is alles leuk. In het echt is het anders.
Je tenzij(des) maken al dat je dan heel veel met gangsters krijgt. Het netflix trucje van het voor de badguy zijn. (breaking bad, house of cards) werkt hier ook. En Peaky Blinders is een bbc ding geloof ik? So welcome in gangsters.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik heb niet echt iets met gangsters, tenzij Breaking Bad, Ocean's Eleven, James Bond.
Ik ook niet echt, ben niet direct een voorstander van Gangster gerelateerde series, maar vooral de setting waarin Peaky Blinders is opgebouwd is heerlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
Netflix zit al een paar dagen op mijn radar, ze kunnen maar beter normaal gaan doen anders is het Toedels. BBC is nòg onafhankelijk, denk ik, maar wie weet het echtquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je tenzij(des) maken al dat je dan heel veel met gangsters krijgt. Het netflix trucje van het voor de badguy zijn. (breaking bad, house of cards) werkt hier ook. En Peaky Blinders is een bbc ding geloof ik? So welcome in gangsters.
Volgens mij komt PB pas na de BBC op netflixquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Netflix zit al een paar dagen op mijn radar, ze kunnen maar beter normaal gaan doen anders is het Toedels. BBC is nòg onafhankelijk, denk ik, maar wie weet het echt
Naja ik zal de daden van de Vikinkgs niet beoordelen, gezien ze veel ongezonde slachtpartijen hebben veroorzaakt. Maar het creeert meer een " taking over the world" ontdekkingsreizigers sentiment die wel leuk is. Dit soort volkeren vormen wel de wereld waarin we nu leven.quote:
Ik wacht nog steeds op het boek.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, ben niet direct een voorstander van Gangster gerelateerde series, maar vooral de setting waarin Peaky Blinders is opgebouwd is heerlijk.
Ik moet zeggen dat ik ook 3 keer opnieuw ben begonnen met de serie voordat ik erin zat, dat heb je soms met series. Maar na doorzetten is het wel echt een pareltje.
Heyhey, Prince is mijn afdelingquote:
Jij bent niet zoveel ouder dan ik toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt niet, ik was fan toen jij nog in je luiers lag.
Eer ligt een normale vliegenmepper naast me, maar dan moet ik mijn hand uitsteken... lui enzoquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste uitvinding ooit! Heb er 3 voor 3d mug-smacking
Voelt wel zoquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent niet zoveel ouder dan ik toch?
Vanaf wanneer? ik wil deze winnenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ouder en dus nog eerder denk ikquote:
Maar ik ben degene die fora doodgooit met Princequote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ouder en dus nog eerder denk ik
Whoop whoop
WtFucking Kane?quote:
Nee volgens mij pas niet meerquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stray en IC vechten om wie er eerder geboren is om muziek te luisterenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent niet zoveel ouder dan ik toch?
Wie van de 3 is de echte fanquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Stray en IC vechten om wie er eerder geboren is om muziek te luisteren
Als jij nu Prince geweest zou zijn...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Echt nietquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Echt heh, mannenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wij vechten niet, bovendien hou ik niet van vechten en ben ik er ook nog eens erg slecht in.
Ja sorry, alhoewel ik van de Prince generatie ben was ik toch meer van het MJ kamp.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als jij nu Prince geweest zou zijn...
Maarja, viking hè.
Boe!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja sorry, alhoewel ik van de Prince generatie ben was ik toch meer van het MJ kamp.
Nu weten we nog niet wie het oudst isquote:
Die punten worden van Peaky Blinders afgetrokken natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja sorry, alhoewel ik van de Prince generatie ben was ik toch meer van het MJ kamp.
Min 3 zekers.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die punten worden van Peaky Blinders afgetrokken natuurlijk.
Op mijn Kanelink? Poffertje!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar moet ik op klikken dan, pannenkoek
Je wilt niet klikken op Kanequote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar moet ik op klikken dan, pannenkoek
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wij vechten niet, bovendien hou ik niet van vechten en ben ik er ook nog eens erg slecht in.
Wat is deze femdom wanabee liefelijkheid. Vrouwen die niet vechten mentally huh. Dat is wat ze continue doen terwijl wij mannen nog het meest redelijk zijnquote:
Redelijke mannen? Hmmzz ooit gehoord van oorlog?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Wat is deze femdom wanabee liefelijkheid. Vrouwen die niet vechten mentally huh. Dat is wat ze continue doen terwijl wij mannen nog het meest redelijk zijn
Hij doet het nietquote:
Als je niet op Kane klikt dan tja... dan...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil wel vechten!
Maar na deze echte Prince
Nee hoor... ik kan Dinand? niet horen. Heel veel jeuk en uitslagquote:
Vooral niet klikken!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je niet op Kane klikt dan tja... dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |