Snap zeker dat jullie 'm wat vroeger versturen. Wij hopen juist alles een jaar op te gaan schuiven omdat we morgen weer een huis bezichtiging hebbenquote:Op maandag 14 september 2020 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wel supertof.We waren trouwlocaties aan het zoeken. Maar omdat we het liefst een locatie willen waar iedereen kan overnachten. Dus daarom fijn om vast te checken of mensen wel willen komen. Van de belangrijkste mensen weten we al dat ze er veel zin in hebben, maar juist van de iets minder belangrijke mensen kan ik me voorstellen dat ze het misschien wat duur/onhandig vinden helemaal naar Toscane te komen.
We hebben wel twee prachtige locaties op het oog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zouden jullie in herfst van 2021 gaan trouwen? Spannend zeg! Veel plezier alvastquote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap zeker dat jullie 'm wat vroeger versturen. Wij hopen juist alles een jaar op te gaan schuiven omdat we morgen weer een huis bezichtiging hebben.
Dus toch ook richting 2022? Kan me wel voorstellen dat het anders wel dubbelop erg veel regelen is en ook gewoon veel kosten, natuurlijk. Wel spannend, hopelijk is het huis een succes!quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
Snap zeker dat jullie 'm wat vroeger versturen. Wij hopen juist alles een jaar op te gaan schuiven omdat we morgen weer een huis bezichtiging hebben.
Dit is voor mij wel reden om ook gewoon kaartjes te drukken. Voor de echte uitnodiging willen we wel werken met een combinatie van een kaart en een website, puur omdat we gewoon teveel informatie hebben voor alleen een kaart. Maar mensen een linkje appen voelt toch wat stom.quote:Op maandag 14 september 2020 11:12 schreef Helsinki het volgende:
Maar laten drukken is ook wel leuk omdat je dan ook zelf het kaartje nog kunt bewaren.
Wij hebben tot nu toe altijd een save-the-date kaart ruim een half jaar van te voren ontvangen en de echte uitnodigen zo'n twee, drie maanden van te voren inderdaad. Dat met zo'n save-the-date kaart was wel praktisch i.v.m. het plannen van vakanties enzo, helemaal in de zomer.quote:Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang van tevoren moet je het kaartje sturen? Een maand of 3?
Neejoh, ik heb dat ook.quote:Op maandag 14 september 2020 19:31 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik de enige die al excited is bij de eerste kleine regeldingetjes?Ik heb net contact opgenomen met een potentiële locatie om te gaan kijken en zien wat de mogelijkheden/tarieven zijn en ik kan nu al niet wachten op het antwoord
![]()
Als dat met alles zo gaat![]()
Vervelend dat je moeder aan blijft dringenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
Meh. M'n moeder bedoelt het zo goed, maar ik heb al een paar keer aangegeven dat ik geen bruidsjurk wil. Maar ze blijft toch een beetje aandringen, wil jurken passen en vraagt of ik ook niet wil als zij zou betalen.
En ik kan natuurlijk uiteindelijk vast wel een leuk bruidsjurkje vinden, maar waarom zou ik dat proberen als ik me ook al helemaal top zou voelen in een simpel jurkje. Of ik het nou zelf betaal of niet, ik vind dat echt zonde van het geld.
Ik begrijp je daarin volkomen en jammer dat je moeder je keuze niet gewoon accepteert. Uiteindelijk is het ja niet haar dag, maar die van jullie!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
Meh. M'n moeder bedoelt het zo goed, maar ik heb al een paar keer aangegeven dat ik geen bruidsjurk wil. Maar ze blijft toch een beetje aandringen, wil jurken passen en vraagt of ik ook niet wil als zij zou betalen.
En ik kan natuurlijk uiteindelijk vast wel een leuk bruidsjurkje vinden, maar waarom zou ik dat proberen als ik me ook al helemaal top zou voelen in een simpel jurkje. Of ik het nou zelf betaal of niet, ik vind dat echt zonde van het geld.
Waren er veel geitjesquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
Net locatiebezoek gehad, ik heb er nog meer zin in nu.
quote:Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier nog leuke ideetjes om de getuigen te vragen, qua cadeau of iets?
Ik wilde eigenlijk iets van bonbons doenquote:Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier nog leuke ideetjes om de getuigen te vragen, qua cadeau of iets?
Wij hebben vooral de eerste keer gekeken naar: spreekt het ons aan, hoe gaan we om met het aantal mensen dat we willen uitnodigen (is het niet te groot of te klein) - en dan vooral omdat wij overdag maar 35 mensen hebben en op het feest 85, wat is de sfeer (wij wilden een wat klassieke uitstraling), hoe ga ermee om als het regent / slecht weer is (kun je dan nog ongeveer doen wat je wilt?), wat voor eten wil je en hebben ze dat (wij wilden altijd al een relaxte chique bbq, maar dat hadden ze echt niet overal), wat is voor jou echt belangrijk waar de locatie en/of catering aan moet voldoen? En andere dingen die je belangrijk vind, wij wilden een hotel op de locatie of er dichtbij tegen een schappelijke prijs voor gasten die willen blijven slapen.quote:Op maandag 21 september 2020 13:10 schreef DeLuna het volgende:
Afspraak gemaakt om locatie te gaan bekijken.
Iemand nog tips waar ik op zou moeten letten? Ik zie mezelf daar alweer veel te enthousiast rondlopen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |