abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2020 @ 11:05:59 #226
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_195053297
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2020 10:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, wel supertof. :D We waren trouwlocaties aan het zoeken. Maar omdat we het liefst een locatie willen waar iedereen kan overnachten. Dus daarom fijn om vast te checken of mensen wel willen komen. Van de belangrijkste mensen weten we al dat ze er veel zin in hebben, maar juist van de iets minder belangrijke mensen kan ik me voorstellen dat ze het misschien wat duur/onhandig vinden helemaal naar Toscane te komen.

We hebben wel twee prachtige locaties op het oog. O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap zeker dat jullie 'm wat vroeger versturen. Wij hopen juist alles een jaar op te gaan schuiven omdat we morgen weer een huis bezichtiging hebben :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 14 september 2020 @ 11:12:16 #227
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_195053370
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Snap zeker dat jullie 'm wat vroeger versturen. Wij hopen juist alles een jaar op te gaan schuiven omdat we morgen weer een huis bezichtiging hebben :).
Zouden jullie in herfst van 2021 gaan trouwen? Spannend zeg! Veel plezier alvast :).

Zijn er mensen die hun uitnodigingen online gaan versturen? Wij overwegen het. Het is zo’n kleine groep dat iedereen al weet wanneer en waar het is maar voor de volledigheid lijkt het me wel handig dat mensen ergens kunnen teruglezen hoe het programma eruit ziet. Al staat het ook op onze trouwsite (service van de locatie). Maar laten drukken is ook wel leuk omdat je dan ook zelf het kaartje nog kunt bewaren.
pi_195053569
Wij gaan wel de kaartjes laten drukken, de kosten vallen wel mee als je met een klein groepje bent en het is toch een leuke herinnering.
pi_195054020
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
Dus toch ook richting 2022? Kan me wel voorstellen dat het anders wel dubbelop erg veel regelen is en ook gewoon veel kosten, natuurlijk. Wel spannend, hopelijk is het huis een succes!

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 11:12 schreef Helsinki het volgende:
Maar laten drukken is ook wel leuk omdat je dan ook zelf het kaartje nog kunt bewaren.
Dit is voor mij wel reden om ook gewoon kaartjes te drukken. Voor de echte uitnodiging willen we wel werken met een combinatie van een kaart en een website, puur omdat we gewoon teveel informatie hebben voor alleen een kaart. Maar mensen een linkje appen voelt toch wat stom.
pi_195054681
Hoe lang van tevoren moet je het kaartje sturen? Een maand of 3?
pi_195056978
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang van tevoren moet je het kaartje sturen? Een maand of 3?
Wij hebben tot nu toe altijd een save-the-date kaart ruim een half jaar van te voren ontvangen en de echte uitnodigen zo'n twee, drie maanden van te voren inderdaad. Dat met zo'n save-the-date kaart was wel praktisch i.v.m. het plannen van vakanties enzo, helemaal in de zomer.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_195057438
Oh, ik heb iedereen de datum al op whatsapp gestuurd :@
Wist helemaal niet dat je daar eigenlijk een kaartje voor hoort te sturen :P
pi_195057781
Is niet verplicht! :) Het gaat er voor al om dat je mensen al redelijk vroeg doorgeeft welke datum ze vrij moeten houden! :)
  Redactie Sport maandag 14 september 2020 @ 19:31:55 #234
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_195060127
Ben ik de enige die al excited is bij de eerste kleine regeldingetjes? :') Ik heb net contact opgenomen met een potentiële locatie om te gaan kijken en zien wat de mogelijkheden/tarieven zijn en ik kan nu al niet wachten op het antwoord _O-

Als dat met alles zo gaat :') :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 14 september 2020 @ 20:04:11 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195060730
gheheh.. ik vergeet al een week om de bruidszaak te bellen om door te geven dat ik pas in january wil passen en niet in oktober...
Er moet nog wat af.. :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195061536
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 19:31 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik de enige die al excited is bij de eerste kleine regeldingetjes? :') Ik heb net contact opgenomen met een potentiële locatie om te gaan kijken en zien wat de mogelijkheden/tarieven zijn en ik kan nu al niet wachten op het antwoord _O-

Als dat met alles zo gaat :') :D
Neejoh, ik heb dat ook. :D Ik was al helemaal enthousiast met de waxstempel voor de uitnodigingen. :') Dan vind ik een potentiële locatie juist een best groot iets.
pi_195061585
Wij beginnen volgende maand ook met een beginnersklasje stijldansen. Weet niet of onze bruiloft nou écht het moment gaat zijn om te gaan dansen, met zo'n kleine groep. Maar mocht het toch het geval zijn, dan wil ik het in ieder geval kunnen. En anders komen we vast ooit nog wel een keer samen in een situatie waar het leuk is om te kunnen dansen.
pi_195069987
Hier ook wel kaarten. Voor zowel henna als bruiloft.
pi_195070628
Net locatiebezoek gehad, ik heb er nog meer zin in nu. O+
pi_195086570
Meh. M'n moeder bedoelt het zo goed, maar ik heb al een paar keer aangegeven dat ik geen bruidsjurk wil. Maar ze blijft toch een beetje aandringen, wil jurken passen en vraagt of ik ook niet wil als zij zou betalen.

En ik kan natuurlijk uiteindelijk vast wel een leuk bruidsjurkje vinden, maar waarom zou ik dat proberen als ik me ook al helemaal top zou voelen in een simpel jurkje. Of ik het nou zelf betaal of niet, ik vind dat echt zonde van het geld.
pi_195170526
Trouwen er hier mensen dit jaar nog? Of iedereen pas op zijn vroegst 2021?
  zondag 20 september 2020 @ 22:20:33 #242
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195171055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
Meh. M'n moeder bedoelt het zo goed, maar ik heb al een paar keer aangegeven dat ik geen bruidsjurk wil. Maar ze blijft toch een beetje aandringen, wil jurken passen en vraagt of ik ook niet wil als zij zou betalen.

En ik kan natuurlijk uiteindelijk vast wel een leuk bruidsjurkje vinden, maar waarom zou ik dat proberen als ik me ook al helemaal top zou voelen in een simpel jurkje. Of ik het nou zelf betaal of niet, ik vind dat echt zonde van het geld.
Vervelend dat je moeder aan blijft dringen :{
Resistance is futile.
pi_195172167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:

Ik begrijp je daarin volkomen en jammer dat je moeder je keuze niet gewoon accepteert. Uiteindelijk is het ja niet haar dag, maar die van jullie!
  maandag 21 september 2020 @ 08:58:33 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_195174207
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
Net locatiebezoek gehad, ik heb er nog meer zin in nu. O+
Waren er veel geitjes O+?
  maandag 21 september 2020 @ 10:31:12 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_195175520
Iemand hier nog leuke ideetjes om de getuigen te vragen, qua cadeau of iets?
pi_195177369
quote:
17s.gif Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
quote:
17s.gif Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets van bonbons doen :) Mijn zusje heeft mij gevraagd met een zakje huwelijksthee (losse thee had ze ergens vandaan) en mijn andere zusje had (in Amerika overigens) op een marktje een kerstbal laten beschilderen met "xxxx, wil je mijn getuige zijn?"
  Redactie Sport maandag 21 september 2020 @ 13:10:37 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_195178279
Afspraak gemaakt om locatie te gaan bekijken.

Iemand nog tips waar we op zouden letten? Ik zie mezelf daar alweer veel te enthousiast rondlopen namelijk :')

[ Bericht 2% gewijzigd door DeLuna op 21-09-2020 13:36:50 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_195178337
quote:
17s.gif Op maandag 21 september 2020 13:10 schreef DeLuna het volgende:
Afspraak gemaakt om locatie te gaan bekijken.

Iemand nog tips waar ik op zou moeten letten? Ik zie mezelf daar alweer veel te enthousiast rondlopen namelijk :')
Wij hebben vooral de eerste keer gekeken naar: spreekt het ons aan, hoe gaan we om met het aantal mensen dat we willen uitnodigen (is het niet te groot of te klein) - en dan vooral omdat wij overdag maar 35 mensen hebben en op het feest 85, wat is de sfeer (wij wilden een wat klassieke uitstraling), hoe ga ermee om als het regent / slecht weer is (kun je dan nog ongeveer doen wat je wilt?), wat voor eten wil je en hebben ze dat (wij wilden altijd al een relaxte chique bbq, maar dat hadden ze echt niet overal), wat is voor jou echt belangrijk waar de locatie en/of catering aan moet voldoen? En andere dingen die je belangrijk vind, wij wilden een hotel op de locatie of er dichtbij tegen een schappelijke prijs voor gasten die willen blijven slapen.

Bij ons was het belangrijkste: het goede gevoel. We hebben een aantal locaties gezien waarvan we dachten: leuk, maar is het net niet. We liepen bij degene binnen die we nu hebben en dachten allebei: JA! Hoewel het ons nu dus meer tijd kost om alles te regelen omdat het een DIY locatie is, maar dat is ons het waard.
pi_195178357
Dubbel
  maandag 21 september 2020 @ 13:46:07 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195178848
Misschien zoiets?

(Een kaart in een chocoladereep)
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: