Misschien in je profiel zetten dat je op zoek bent naar een vrouw zonder kinderenquote:Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
staat er niet bij
aan de leeftijd zou het niet liggen
Micropenis is ook niet flex toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef AgentS het volgende:
Voor mij is het belangrijk dat een man een baan heeft of actief zoekt, geen exvrouw of kinderen heeft en niet bij zijn ouders woont. Kamer of kasteel vind ik allemaal prima.
Wat is het verschil tussen een ex vriendin en een ex vrouw preciesquote:Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef AgentS het volgende:
Voor mij is het belangrijk dat een man een baan heeft of actief zoekt, geen exvrouw of kinderen heeft en niet bij zijn ouders woont. Kamer of kasteel vind ik allemaal prima.
De een heeft een geslachtsoperatie gehad en de ander is je ex waar je niet mee getrouwd bent?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een ex vriendin en een ex vrouw precies
En wat heb jij zelf te bieden? Dit laatste aspect komt vrijwel nooit aan bod.
Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een ex vriendin en een ex vrouw precies
En wat heb jij zelf te bieden? Dit laatste aspect komt vrijwel nooit aan bod.
Er hoeven geen scheidingsperikelen te zijn. En als ze er zijn kunnen het er evenveel zijn als iemand die in een (lange) relatie zat.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:
[..]
Scheidingsperikelen, gezeik. Ik wil zijn eerste enige echtgenote zijn.
Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
Ik wil niet zijn 2e of 3e vrouw zijn, en gescheiden mannen willen minder snel trouwen.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er hoeven geen scheidingsperikelen te zijn. En als ze er zijn kunnen het er evenveel zijn als iemand die in een (lange) relatie zat.
Beide relatievormen worden geconsumeerd, er zit imo weinig verschil in. Dus iemand die 1 jaar een relatie heeft gehad en daarna 1 jaar huwelijk met diezelfde persoon, is voor jou een no-go. Iemand die 10 jaar in een lange relatie zat, maar nooit getrouwd is geweest, kan ermee door
Als je seks met hem hebt, ben je misschien wel zijn 20ste vrouw.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:11 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik wil niet zijn 2e of 3e vrouw zijn, en gescheiden mannen willen minder snel trouwen.
Het gaat niet om seks. Ik heb ook zat partners gehad. Ik wil gewoon de eerste vrouw zijn met wie hij trouwt. Hoezo vind jij dat zo gek? Als ik 50 ben is het een ander verhaal maar ik ben 30.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als je seks met hem hebt, ben je misschien wel zijn 20ste vrouw.
Iemand die zijn 1e vrouw altijd trouw is geweest, maar wiens vrouw ontrouw is geweest en hem verlaten heeft, kan je toch niks aanrekenenWanneer iemand voor de zoveelste keer is gescheiden, dat is dan anders ja.
Ik vind het niet gek, je mag denken en doen wat je wilt. Ik vroeg het mij slechts af. Mag vragen naar andermans denkwijze niet?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:15 schreef AgentS het volgende:
[..]
Het gaat niet om seks. Ik heb ook zat partners gehad. Ik wil gewoon de eerste vrouw zijn met wie hij trouwt. Hoezo vind jij dat zo gek? Als ik 50 ben is het een ander verhaal maar ik ben 30.
Ja, ik zie dat anders. Voor mij is trouwen wel iets waardevoller.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek, je mag denken en doen wat je wilt. Ik vroeg het mij slechts af. Mag vragen naar andermans denkwijze niet?
Trouwen is imo maar een papiertje in deze tijd. Symboliek, van tegenwoordig weinig waarde (gezien de vele scheidingen). Ik zie niet veel verschil tussen een lange relatie en lang getrouwd zijn. Behalve dat dat je in de ene kwestie iemand je man/vrouw noemt en in de andere je vriend(in).
Maar dan zou je dat ook pas 2 jaar in een relatie doen ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:32 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat anders. Voor mij is trouwen wel iets waardevoller.
Ja, sowieso niet te snel.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar dan zou je dat ook pas 2 jaar in een relatie doen ofzo?
Boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik heb een universitaire opleiding, leuke baan, fijne vrienden, hechte familie, een leuke snoet en ben hartstikke grappig natuurlijk.
Oh ik wel... dus ze zijn er heusquote:Op zondag 21 juni 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gedate die dat belangrijk vond.
Maar wel 30 en nog steeds vrijgezel... hmmmmmquote:Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:
[..]
Oftewel, je bent zoals vele andere personen.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat ze er zijn, alleen zelf nooit tegengekomen. Een goede vriend van mij welquote:Op zondag 21 juni 2020 16:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh ik wel... dus ze zijn er heus
En ja hij had idd meer geld dan ik.
Maar ik heb dan weer een leven waar ik blij van word ipv een werk-“verslaving”.
Wat heb je aan een heel groot huis en een zeiljacht.. als je er toch nooit bent.
Haha ik hoef mezelf niet op FOK te verkopen vriend.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Oftewel, je bent zoals vele andere personen.
Dus nogmaals, wat heb jij nu echt te bieden.
Weer vrijgezel. En ik date nu iemand.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar wel 30 en nog steeds vrijgezel... hmmmmm
Waarom wil nou niemand ons als klantquote:Op zondag 21 juni 2020 17:24 schreef AgentS het volgende:
[..]
Haha ik hoef mezelf niet op FOK te verkopen vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |