En dat nieuwe stadion zijn ze ook al 20 jaar over bezig maar geen enkel bewijs dat ie er echt komtquote:Op maandag 29 juni 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach die havenbaronnen hebben ze ook 20 jaar volgehouden.
als het stadion er niet komt dan heeft iedereen die er wat over heeft gezegd sowieso gelogenquote:Op maandag 29 juni 2020 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat nieuwe stadion zijn ze ook al 20 jaar over bezig maar geen enkel bewijs dat ie er echt komt
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 29-06-2020 om 19:41:47#Feyenoord wil de Duitse aanvaller Christian #Conteh overnemen van FC #Sankt Pauli #fcsp Zie zo voor meer @VI_nl reageer retweet
Goedkope back up voor de linksbuiten positie. Wel heel armoedig als je bij dit soort spelers uitkomt.quote:
Hij is toch vooral geblesseerd geweest vorig seizoen?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:16 schreef fetX het volgende:
Arnesen is heel lichtelijk aan het dalen in mijn achting. Eerst Diemers, nu dit.
Als je het zelfs bij St. Pauli niet laat zien, wat heb je dan in godsnaam bij Feyenoord te zoeken
Oké, moet bekennen dat ik misschien iets te snel conclusies heb getrokken. Maar het seizoen daarvoor heeft ‘ie het ook niet echt laten zien, maar ok. Is een jonkie.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij is toch vooral geblesseerd geweest vorig seizoen?
We zullen het toch in de soort spelers moeten zoeken. Wellicht gedijt zo'n speler ook bij een ander type voetbal dan in de 2de bundesliga..
Ik hoop op een goedkoop gokje. Beetje mazzel bij hebben. Zolang ons jeugd armoede is en niet hervormt, moet je op dit soort spelers terugvallen.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké, moet bekennen dat ik misschien iets te snel conclusies heb getrokken. Maar het seizoen daarvoor heeft ‘ie het ook niet echt laten zien, maar ok. Is een jonkie.
Zouden ze Azarkan en Summerville dan al afschrijven? Of juist willen verhuren voor meer speeltijd?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik hoop op een goedkoop gokje. Beetje mazzel bij hebben. Zolang ons jeugd armoede is en niet hervormt, moet je op dit soort spelers terugvallen.
Nu moet je een centrale verdediger halen terwijl je niets aan zijn vertrek over houdt. Je had 'm veel beter nog een jaartje kunnen hebbenquote:Op maandag 29 juni 2020 21:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind je ja? 33 begin volgend seizoen, is toch ook wel gewoon klaar?
Van Beek is er toch?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu moet je een centrale verdediger halen terwijl je niets aan zijn vertrek over houdt. Je had 'm veel beter nog een jaartje kunnen hebben
Toen kon het ja. Nu is contractverlenging een veilige goedkope optie om zoveel mogelijk geld in de posities te kunnen steken waar het nodig is.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
Botteghin en Baco had je drie jaar geleden al afscheid van moeten nemen
Mjah jammer van Bot, nu moet je daar weer een vervanger voor zoeken. Onder Advocaat deed Botje het prima, leek wel te klikken met Senesi. Eigenlijk heb ik nog steeds het idee dat ie blijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |